Achizitie publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si e
Detaliu pentru invitatia numarul 341031
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341031/13.12.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: "RETEA DE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATILE POROINA MARE , FANTANILE NEGRE , STIGNITA , SIPOTU , COMUNA POROINA MARE, JUD. MEHEDINTI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA POROINA MARE (PRIMARIA POROINA MARE)Cod fiscal: 6752770, Adresa: Poroina Mare, Poroina Mare, Telefon: 0252352875, Fax: 0252352875
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Poroina Mare, Poroina Mare, Romania, cod postal: 227380, telefon: +40 252352875, fax: +40 252352875, persoana de contact: Dan Anuta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Poroina Mare, jud.Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: "RETEA DE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATILE POROINA MARE , FANTANILE NEGRE , STIGNITA , SIPOTU , COMUNA POROINA MARE, JUD. MEHEDINTI?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: " RETEA DE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATILE POROINA MARE , FANTANILE NEGRE , STIGNITA , SIPOTU , COMUNA POROINA MARE, JUD. MEHEDINTI?, conform documentatii postate pe SEAP. Obiectivul : Retele publice de apa potabila , in lungime de 19000, 00 m , Statie detratare , statie de clorinare , rezervoare de inmagazinare de 100mc-3buc . Servicii de proiectare si asistenta tehnica;
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 812, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 70000.00 lei. Garantia de participare se poate constitui prin virament in contul autoritatii contractante sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formular 10), conform pct. 2 (art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari), OUG 76/30.06.2010. Valabilitate garantiei pentru participare: - 90 zilecalendaristice, de la data limita de primire a ofertelor.I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu annual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderilor interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie anexata/atasata la coletul cu oferta.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia cand ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006. In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 278^1 din OUG 34/2006.Echivalenta pentrugarantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin(1) din HG 925/2006. Se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1. In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul nr. 24 Imputernicire pentru semnatarul ofertei;2. Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate; In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.3. Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG34/2006.4. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);5. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6. Formularul nr. 2A - Certificat de participare cu oferta independenta;7. Formularul nr. 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului : Anuta Dan -primar, Dicu Constantin ? viceprimar , Calinescu Ioana. ? secretar, Sculeanu Ion-contabil , Giurchita Adrian ? membru .consilieri responsabili cu aprobarea bugetului si contractelor: Marghescu Mihai , Ungureanu Traian , Cioclov Constantin , Gogalea Dragos8. Formularul nr. 12 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.9. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate (original, copie legalizata sau stampilat si conform cuoriginalul).Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC.10. Cazier judiciar pentru societate si pentru administratorul acesteia.11. Cazier fiscal societate.12. Certificate inregistrare persoane juridice romaneIn cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic , informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie real/actuale la data limita de depunere a ofertelor . Din inf.cuprinse in C.C. trebuiesa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN)cuprind si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie, in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?. Acesta se va solicita pentru conformitate, in original sau copie legalizata, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.In cazul unei asocieri cerinta de la punctul 1 este indeplinita respectand prevederile din anexa nr.2* din ordinulnr.509/14.09.2011 al pres. ANRMAP.2. Prezentarea de documente care dovedesc detinerea atestatului eliberat de Ministerul Mediului pentru elaborarea documentatiilor pentrufundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor - prezentarea atestatului in cauza eliberatconform Ordinului Ministerului Mediului nr. 671 din 25 octombrie 2007 cu modificarile ulterioare pentru aprobarea Regulamentului privindorganizarea activitatii de atestare a institutiilor publice sau private specializate in elaborarea documentatiilor pentru fundamentarea solicitariiavizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor.Pentru persoane juridice / fizice straine se vor prezenta : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (statut, act constitutiv, etc). Documentele prezentate vor fi obligatoriu copii dupa original si traduse in limba romana de traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Bilant.contab.vizate, inregist.de organele competente, pt anii 2009, 2010, 2011, Cerinta nr. 2 Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 177.720, 00 lei (pentru proiectant ) si 9.447.800, 00 lei (pentru executant) ; Se vor prez.inform.pt ultimii 3 ani. Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activ.din ultimii 3 ani, in funct.de inform.si docum.disponib.ale oper.econom.In cazul unei asocieri, fiecare asoc.este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta min.se va considera indepl.in mod cumulativ. Pentru calcul cifr.de afaceri exprim.in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu com.de BNR pt.anii indicati An2009=4, 2373;An2010=4, 2099;An2011=4, 3197; Compl.Form 3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste cerinte., Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d). Completare Formular 8; Completare Formularul 3; Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011, in copie lizibila ?conform cu originalul?.Formularul nr. 2B -Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 A. Lista serviciilor de proiectare executate in ultimii 3 ani Completare Formular nr.4B ? Lista principalelor servicii de proiectare, executate in ultimii 3 ani B. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani Completare Formular nr.4 ? Lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2 A. Informatii privind experienta similara (proiectare) Se solicita prezentarea unui contract de proiectare lucrari similare ? retele de alimentarecu apa , gospodarie de apa , prin care sa se confirme executarea in ultimii 3 ani, in valoare de minim 88.860, 00 lei/contract . In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, autoritatea contractanta poate solicita informatii si documente suplimentare. Completare Formular nr. 4A Experienta similara. -proces verbal de receptie la predarea serviciilor, in copie lizibila ?conform cu originalul ?. -recomandare din partea beneficiarului, in copie lizibila ?conform cu originalul ?. -contract de proiectare, in copie lizibila ?conform cu originalul ?.Pentru conversia lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de BancaNationala a Romaniei pentru fiecare an, respectiv: - 2009:1 euro= 4, 2373 lei; - 2010:1 euro= 4, 2099 lei; - 2011:1 euro= 4, 3197 lei., Continuare cerinta 2 B.Informatiiprivindexperientasimilara(executie lucrari) Cerinta oblig: Se solicita prezentareaunui contractde executie de lucrarisimilare: retele de alimentarecu apa , gospodarie de apa prin care sa se confirmeexecutiain ultimii 5 ani, in valoare de min 4.723.900, 00 lei/contract. In cazul in care docum. prez.nu sunt relevante, autoritatea contractanta poate solicita informatii si documente suplim.Completare Formular nr. 4A Experienta similara. -proces verbal de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala, in copie lizibila ?conform cu originalul ?. -recomandare din partea beneficiarului, in copie lizibila ?conform cu originalul ?. -contract de executie lucrari, in copie lizibila ?conform cu originalul ?. In cazul unei asoc.liderul asoc.va prezenta numai documentele pentru serviciul de proiectare/executia lucrarii, care se va lua in considerare la indeplinirea cerintei obligatorii. Se accepta si contracte proiectare+executie, Cerinta nr. 3 A. Informatii referitoare la personal de proiectare (cerinte minime obligatorii): -Sef proiect, cu studii superioare tehnice de lunga durata, experienta in coordonarea a minim un proiect similar ; -minim 2 ingineri proiectanti, cu studii superioare tehnice de lunga durata, experienta in proiectare a minim un proiect similar;Studii superioare tehnice de lunga durata; - minim 1 inginer topograf, geodez, cu studii superioare tehnice, atestat ANCPI; Ofertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea serviciilor conform graficului de executie propus si corelat cu echipamentele din dotare, cu resursele financiare proprii, Continuare cerinta 3 B.Informatiireferitoarela personalulde executie : (cerinteminimoblig)- 1.Managerde Proiect /Reprez Contractor ? experientaprofesionalain functia de Manager /Reprez Contractor in contr de exec in cel putin un contr cu obiect similar Studii superioare tehnice de lunga durata;
- 2. Responsabil cu controlul calitatii (CQ) numit prin decizie, in domeniul constructiilor edil si de gospodarie comunala ;
- 3.Respons teh cu executia(RTE), atest in dom constructiilor edil si de gospodarie comunala, Continuare cerinta 3- 1 Sef de santier: experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract de executie cu obiect similar. Studii superioare tehnice de lunga durata in inginerie civila;
- 1 Inginer instalatii pentru constructii-Studii superioare tehnice de lunga durata; - participarea la cel putin o lucraresimilara;
-1 Inginer- specializarea topografie. Studii superioare tehnice de lunga durata;, Continuare cerinta 3 CompletareFormular 6 -?Informatii referitoare la personalulresponsabilpt indeplinirea contractului ? In cazul unei asoc se va prez si form pe intreaga asoc(cer oblig).Completare Formular 7 ? Declaratie de disponbilitate Pt cei nominalizati se vor prezenta: - Curriculum vitae; - Certif de autoriz/Decizie interna, legit etc., valabile, in copie lizibila ?cf cu orig?; -Contract de munca/servicii/colaborare/angaj. de participare, in copie lizibila ?conform cu originalul ?; - Diplome/atestate/cursuri de calif din care sa reiasa ca sunt autoriz pt rolul pt care au fost propusi, in copie liz ?cf cu orig?. Nu se accepta prop.unor pers.de specialit.care sa ocupe doua sau mai multe poz.din cele mentionate ., Cerinta nr. 4 A. Informatii referitoare pentru serviciile de proiectare: Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea stricta a serviciilor Cerinta obligatorie: Ploter A0; Xerox A3; ScanerA3; Imprimanta A3; PC; Program informatic elaborare devize ;software proiectare licentiat (CAD);statie totala+GPS ., Continuare cerinta 4 B. Informatii referitoare pentru executia de lucrari: Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea stricta a lucrarilor. Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia lucrarilor (corelarea cu extrasele de resurse din oferta financiara), in functie de graficul de executie propus. Utilajele si echipamentele propuse acopera necesarul conform extrasului de utilaje ofertat corelat cu graficul de executie propus, cu personalul de executie alocat. Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, declarate de autoritatea contractanta in Formularul 5., Continuare cerinta 4 Cerinte obligatorii solicitate de autoritatea contractanta: Autoritatea contractanta solicita ofertantilor sa faca dovada ca detin sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a urmatoarelor: -Pentru executie-buldoexcavatoar;
-excavator cu picon;
-autocamion;
-automacara.Pentru proiectare: - Autoturism- Echipamente si laboratoranalize studii geologice;Documentele vor fi valabile la data limita a depunerii ofertei. In contracte se va specifica exact utilajele inchiriate si disponibilitatea acestora pe tot parcursul lucrarii., Continuare cerinta 4 Fiecare ofertant are obligatia de a prezenta lista utilajelor necesare la indeplinirea integrala a contractului cu respectarea conditiilor din caietele de sarcini, in functie de tehnologia proprie de executie propusa si in concordanta cu documentele prezentate in oferta tehnica si in oferta financiara (cerinta obligatorie). In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie). Completare Formular 5 -?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice" Documente (in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice declarate in Formularul 5;, Cerinta nr. 5 Informatii privind subcontractantii Completare Formular 9 -?Declaratie subcontractanti? Completare Formular 12B -?Date recunoastere subcontractanti?, Cerinta nr. 6 Informatii privind asociatii Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna. Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant. In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica. Completare Formular 12A -?Acord de asociere?, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d) Completare Formular 28; Completare Formular 29 (dupa caz); Completare Formular 30 (dupa caz);Completare Formularul nr. 2B - Decl.pe propria rasp.privind neincadr.in prev.art. 691 din OUG 34/2006 Cerinta nr. 1 Cerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadardului ISO9001, in domeniul aferent obiectului prezentului contract.. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, in copie lizibila ?conform cu originalul?, Cerinta nr. 2 Cerinte privind certificarea sistemului de management de mediu conform stadardului ISO14001, in domeniul aferent obiectului prezentului contract. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO14001, in copie lizibila ?conform cu originalul?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Poroina Mare, jud. Mehedinti
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 14:23