Achizitie publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si e
Detaliu pentru invitatia numarul 341737
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341737/12.01.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru: ?SISTEM CENTRALIZAT DE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA SECUIENI, COM. SECUIENI, JUD. NEAMT; SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA SECUIENI, COM. SECUIENI, JUD. NEAMT?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Secuieni (Consiliul Local Secuieni)Cod fiscal: 2613826, Adresa: Secuieni-Neamt, Secuieni, Telefon: 0233.745004, Fax: 0233.745004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Secuieni-Neamt, Secuieni, Romania, cod postal: 617415, telefon: +40 233745004, fax: +40 233745004, persoana de contact: Cristian Bejenariu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Secuieni, judetul Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru: ?SISTEM CENTRALIZAT DE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA SECUIENI, COM. SECUIENI, JUD. NEAMT; SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA SECUIENI, COM. SECUIENI, JUD. NEAMT?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru: ?SISTEM CENTRALIZAT DE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA SECUIENI, COM. SECUIENI, JUD. NEAMT; SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA SECUIENI, COM. SECUIENI, JUD. NEAMT?
II.1.6) CPV: 45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 056, 666 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 140.000, 00 lei.Se constituie prin : - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul nr.RO56TREZ4925006XXX000168, cod fiscal 2613826deschis la Trezoreria Municipiului Roman;
- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile).Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit modul de plata al garantiei, respectiv conditionat sau neconditionat astfel cum este prevaz la art. 86 alin.4 din HG 925/2006. Totodata, acesta trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare, suma de 8.265, 67 lei, suma calculata cf. prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit. c) din cadrul OUG 34/2006, in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC ca nefondata. Garantia de participare se va prezenta intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta.IMM-rile beneficiaza de reducere 50% facand dovada in acest sens prin prezentarea Declaratiei pe proprie raspundere conf. Legii nr. 346/2004 cu modif si compl. ulterioare ( Formular nr.17).In cazul in care garantia se constituie in Euro (alta valuta), se va utiliza cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractorul are obligatia de a deschide la Trezoreria Municipiului Botosaniun cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in termen de 15 zile de la semnarea contractului.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire ( Formular N).Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 92, alin. 3, lit. b din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Modalitatea de indeplinire: Toate certificatele/documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau in copie lizibila cu mentiune in ?conformitate cu originalul? (in afara celor care trebuie prezentate in original conform Legii), semnate de catre reprezentantul legal. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1.b) Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data limita de depunerea a ofertelor, c) Cazier judiciar al administratorului/directorului general (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)in termen de valabilitate la data limita de depunerea a ofertelor, Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2, la care se vor anexa: b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.- Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d).Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.3. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat, subcontractant) va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.3), semnata de reprezentantul legal.4. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat, subcontractant) va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conf Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. (completareFormular nr.5). Acest document se va prezenta si de catre subcontractantii ofertantilor, daca este cazul.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere ( completare Formular nr. 4). Declaratia va fi prezentata si de asociati, subcontractanti si terti sustinatori, daca este cazul.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conformart. 691*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Municipiului Radauti, dupa cum urmeaza: 1. Ivancea Vasile ? primar2. Mihai Dorin ? viceprimar3. Nazare Marlena? secretar4. Costin Cristina? contabil5. Bejenariu Cristian? manager proiecte6. Bejenaru Marius Costel? consilier local7.Bucur Ioan? consilier local8.Buduroiu Costica? consilier local9.Chelaru Iulian? consilier local10.Dascalu Costica? consilier local11.Driu Stefan? consilier local12.Dumbrava Viorel? consilier local13.Gradinaru Ioan? consilier local14.Iurcu Narcis Daniel? consilier local15.Mihai Dorin? consilier local16.Samson Dragomir? consilier local17. Samson J. Constantin? consilier local18. Samson V. Constantin? consilier localNeindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelorNota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractuluiDocument care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Cerinta 2Persoane juridice/fizice romane : Ofertantul trebuie sa fie atestat ANRE (Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei) tip B (executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV).Persoane juridice/fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele prezentate vor fi obligatoriu copii dupa original si traduse in limba romana de traducator autorizat.Cerinta 3Persoane juridice/fizice romane : Ofertantul trebuie sa detina autorizatii ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat) conform CR 4 pentru montare, instalare centrale, verificari tehnice.Persoane juridice/fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele prezentate vor fi obligatoriu copii dupa original si traduse in limba romana de traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana, Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006., Cerinta nr. 1Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului ( operator economic sau membrii asocierii impreuna) in ultimii 3 ani financiari, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 14.000.000, 00 lei.Orice documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei de calificare (de exemplu bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate la organele competente/rapoartele de audit/ rapoartele cenzorilor/echivalent).Documentele se vor presenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul., Cerinta nr.2Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea lucrarilor.Prezentarea de documente pentru a demonstra capacitatea ofertantului/asocierii de a derula contractul de executie lucrari care face obiectul prezentei proceduri.Operatorul economic va demonstra ca, la data semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in valoare de 2.000.000, 00 lei pentru a realiza cash-flow-ul de executie al lucrarii, pe o perioada de 3 luni de derulare a contractului.Fondurile proprii disponibilizate de mai sus vor asigura demararea contractului, in vederea asigurarii resurselor umane si materiale pana la prima decontare.In cazul unei asocieri, liderul asociatieieste obligat sa prezinte acest document de unde sa reiasa ca poate asigura intreaga suma singur sau impreuna cu asociatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1ProiectareDeclaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani conform Formular 7 si anexa 1 la Formular 7.ExecutieDeclaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani conform Formular 6 si anexa 1 la Formular 6, Cerinta nr. 2.1.Experienta similaraProiectarePrez. unei liste a princ. servicii sim. prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiar (compl. formularului 7 si anexa 1 la formularul7) insotita de fisa de exp. similara (completarea Formularului anexa 2 la formularul 7), copii dupa certificate/documente care sa confirme prestare serviciilor respective, procese verbale de predare primire si certificari de buna executie de la beneficiari.Detinerea exp. specifice priv. proiectarea cu fazele: PT, DDE, Doc. pt. obt. acordurilor, avizelor si autoriz. aferente ob. de inv., precum si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru lucrari edilitare in valoare deminim 240.000, 00 lei fara TVA.Pt. confirmarea indepl. cerintei se va avea in vedere cel pu?in un contract de proiectarepentru lucrari edilitare care sa confirme prestarea de servicii similare., Cerinta nr. 2.2.Experienta similaraExecutieDetinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari similare de lucrari edilitare in valoare minima de 6.700.000, 00 lei fara TVAPentru confirmarea indeplinirii cerintei se va avea in vedere cel putin un contract pentru lucrari edilitarein valoare de 6.700.000, 00 lei fara TVA, executat si finalizat in ultimii 5 ani (perioada determinata prin raportare la data limita pentru depunerea ofertelor).Prezentarea unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formularul nr.6 si anexa 1 la formularul nr.6).Dovada experientei similare se va face si prin: -fisa de experienta similara (completarea anexa 2 la formularul n.6).- copie dupa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contratanta ori de catre clientul privat beneficiar care sa indice valoarea, perioada si locul executiei, pentru cele mai importante lucrari., Continuare 2.2.: - proces verbalde receptie la terminarea lucrarilor/partiala/ finala, - recomandare, document constatator de la beneficiar.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.In situatia in care experienta specifica a fost dobandita in calitate de subcontractant/asociat se va prezenta contractul de subcontractare/asociere precum si procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor incheiat de catre contractantul general, iar recomandarea daca este obtinuta de la contractantul general va avea viza beneficiarului lucrarilor (autoritatea contractanta).Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Cerinta nr. 3.1.Informatii despre dotarile specifice: Pentru proiectareOperatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate sau prin contracte/ conventii de inchiriere/ leasing/ angajament de punere la dispozitie), de urmatoarele urmatoarele : ? 1 statie totala topometrica? soft specializat pentruapa si canal? 1 imprimanta? 1 plotter? 1 copiator? 1 PCSe va indica daca : - echipamentul respectiv este propriu sau inchiriat.Pentru cele inchiriate se vor prezenta copii dupa contractele de inchiriere.Se solicita: soft specializat pentrurealizarea si intocmirea listelor de cantitati de lucrari, imprimanta format A0 sau A3, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentruindeplinirea contractului., Cerinta nr. 3.2Informatii despre dotarile specifice: Pentru executieOperatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere / angajament de punere la dispozitie), de urmatoarele urmatoarele utilaje si echipamente tehnice: - buldoexcavatoare; autobasculante; autobetoniere; automacara cu autorizatie ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat);
- aparate sudura cap la cap pentru teava PEHD cu diametrulde pana la DH 160mm cu revizia la zi;
- aparate de sudura PEHD prin electrofuziune cu revizia la zi.- instalatie de forat orizontal ΓΈ250mm., Cerinta nr. 4.1Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.a) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul 8.b) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (anexa 1la Formularul 8)Personalul minim propus pentru proiectare sa aiba experienta dupa cum urmeaza: , Continuare 4.1.: Pentru proiectare - personal cu experienta in domeniu: -sef proiect ? cu studii superioare in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala, cu experienta profesionala in coordonarea a minim unui proiect similar? 1 persoana;
-inginer- cu studii superioare in domeniul constructiilor constructii edilitare si de gospodarie comunala, cu experienta profesionala in proiectare de drumuri dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar? 1 persoana;
-inginer- cu studii superioare in domeniul geodeziei / topometriei / cadastrului ? 1 persoana;Se vor depune: - CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original (Formular 9);
- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract;
- copii dupa diplome de absolvire conform cerintelor solicitate;, Continuare 4.1.: - Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, angajamentele obtinute pt participarea la procedura, etc);
- pentru dovedirea experientei profesionale, se vor solicita doar ofertantului ce va fi declarat castigator, documente care sa ateste participarea la cel putin un proiect similar, respectiv pagina semnaturi proiect / alte documente relevante, Cerinta nr.4.2.Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.Personalul minim propus pentru executie sa aiba experienta dupa cum urmeaza: A. Personal responsabil de indeplinirea contractului: Pentru executieI. Coordonator de proiectStudii: - licentiat al unei Facultati de Constructii;
- detine diploma de inginer, cu experienta profesionala in lucrari edilitare si de gospodarie comunala, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;II. Persoana Responsabila cu Asigurarea CalitatiiStudii- licentiat al unei Facultati de Constructii;
- detine diploma de inginer, cu experienta profesionala in lucrari edilitare si de gospodarie comunala , dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- decizia de numire a persoanei desemnate in functia de responsabil cu asigurarea calitatii., Continuare 4.2.: III. Responsabil tehnic cu executiaStudii- licentiat al unei Facultati de Constructii;
- detine diploma de inginer in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala, cu experienta profesionala in constructii lucrari edilitare si de gospodarie comunala dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- legitimatia de responsabil tehnic cu executia, valabila la data limita de depunere a ofertelor.- documentul de atestare al Responsabilului Tehnic cu Executia (RTE), in conformitate cu Legea nr.10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completatarile ulterioare si conform Ord. MLPTL 777/2003 in domeniile: ( copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? ): I - constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere, siIX ? constructii edilitare si de gospodarie comunala, Continuare 4.2.: IV. Sef de SantierStudii- licentiat al unei Facultati de Constructii;
- detine diploma de inginer in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala , cu experienta profesionala in constructii de retele de canalizare, statie de epurare si alimentare cu apa , dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;V. Sef punct de lucruStudii- licentiat al unei Facultati de Constructii;
- detine diploma de inginer in domeniul constructilor edilitare si de gospodarie comunala, cu experienta profesionala in constructii de retele de canalizare, statie de epurare si alimentare cu apa , dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;VI. Coordonator in materie de sanatate si securitate in muncaStudii- detine atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Coordonatorul in materie de sanatate si securitate in munca, valabila la data limita depunerii ofertelor, Continuare 4.2.: VII. Responsabil cu sudura, autorizat ISCIRVIII. SudorPEHDcalificat si atestat ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat), cu autorizatia la zi pentru procedeele SD, SRS, SRMIX. Electrician autorizat ANRE grad II A si II B (inginer sau subinginer);X. Electricieni ce detin diploma de calificare in domeniu;XI. Inginer sau subinginer autorizat ANRE grad I D sau grad II D (maistru), Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus.Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va depune: - CV completat obligatoriu cu toata experienta acumulata ? formular nr. 9;
- copii legalizate/copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul" ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV;
- declaratie de disponibilitate ., Continuare 4.2: Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, angajamentele obtinute pt participarea la procedura, etc);Se permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoanele de specialitate implicate in indeplinirea contractului, care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, si prezentarea de angajamente/acorduri de participare. Se va solicita doar of. decl. castig. ca pt. derularea contr. de achiz. publica sa incheie contr. individ. de munca cu expertii propusi.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei., Cerinta nr. 4.3.Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.B. Personal de executie de specialitateSe va prezenta o lista cu personal de executie, nominalizat pe specializari, conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului in cauza - anexa 2 la Formularul 8, Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii / asociatii /furnizoriiSe va prezent - formularul 11, anexa la formularul 12 si acordul de subcontractare (formularul D3.1).Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontr.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontr. propusi si acordul acestora.In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere(formularul D3), care va trebui legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului.Liderul partenerului va desemna coordonatorul de proiect si Seful punctului de lucru, care vor fi selectati din randul personalului sau., Cerinta nr.6Se vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens (formularul D1) ., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006. Cerinta nr. 1Informatii privind standardelede asigurare a calitatiiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sauechivalent in functie de partea din contract pe care isi iau angajamentul ca o vor executa (executie retele edilitare, proiectare retele edilitare) in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalentSe solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent in functie de partea din contract pe care isi iau angajamentul ca o vor executa (executie retele edilitare, proiectare retele edilitare) in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Propunere financiara P 1 = (pret minim / pret ofertat X 60 puncte), in care : ? pret minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 60 de puncte; ? pret ofertat este pretul ofertei evaluate.
Duratade garantie acordata lucrarii
20
Descriere: Pt. statia de epurare cf. Normativ GE 032/1997: Durata de garantie (luni) ?P2.1 = (g ofertat / g max X 10 pct.), in care: ? g maxim este durata de garantie cea mai mare, din of. considerate admisibile si conforme d.p.d.v. tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 10 de pct. ? g ofertat este durata de garantie aofertei evaluate. Pt. alim. cu apa si canaliz. - cf. Normativ GE 032/1997: Durata de garantie (luni) ?P2.2 = (g ofertat / g max X 10 pct.), in care: ? g maxim este durata de garantie cea mai mare, din ofertele considerate admisibile si conforme d.p.d.v. tehnic si i se va acorda maximul de pct., respectiv 10 de pct. ? g ofertat este durata de garantie aofertei evaluate. TOTAL DURATA DE GARANTIE - P2 = P2.1 +P 2.2. Durata min. acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 60 luni, iar durata max.realista este de 300 luni. Peste durata max., oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
Termenul de executie al lucrarii
20
Descriere: Termenul de executie al lucrarii P 3 = (t minim / t ofertat X 20 puncte), in care : ? t minim este termenul de executiecel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte; ? t ofertat este termenul de executie alofertei evaluate. Termenul de executie acceptat al investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 5 luni si maxim 8luni. Pentru termenul minim de executie se va acorda punctajul maxim de 20 puncte. Ofertele cu termen mai mic decat minimul indicat nu vor fi punctate suplimentar, iar cele peste maxim vor fi declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 12.01.2013 11:35