Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si e


Detaliu pentru invitatia numarul 342108
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA POROINA MARE (PRIMARIA POROINA MARE)
Numar invitatie: 342108/28.01.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: "RETEA DE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATILE POROINA MARE , FANTANILE NEGRE , STIGNITA , SIPOTU , COMUNA POROINA MARE, JUD. MEHEDINTI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA POROINA MARE (PRIMARIA POROINA MARE)Cod fiscal: 6752770, Adresa: Poroina Mare, Poroina Mare, Telefon: 0252352875, Fax: 0252352875
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Poroina Mare, Poroina Mare, Romania, cod postal: 227380, telefon: +40 0252352875, fax: +40 0252352875, persoana de contact: Dan Anuta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Poroina Mare, Loc.Poroina Mare, Com.Poroina Mare, Jud.Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: "RETEA DE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATILE POROINA MARE , FANTANILE NEGRE , STIGNITA , SIPOTU , COMUNA POROINA MARE, JUD. MEHEDINTI?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: " RETEA DE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATILE POROINA MARE , FANTANILE NEGRE , STIGNITA , SIPOTU , COMUNA POROINA MARE, JUD. MEHEDINTI?, conform documentatii postate pe SEAP. Obiectivul : Retele publice de apa potabila , in lungime de 19000, 00 m , Statie detratare , statie de clorinare , rezervoare de inmagazinare de 100mc-3buc . Servicii de proiectare si asistenta tehnica;In oferta vor fi prevazute si cheltuielile de diverse si neprevazute in procent de 10% din C+M , acestea urmand a fi decontatedoar daca apar , cheltuieli cu produse/servicii/lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica .Valoarea estimata PROIECTARE lei fara TVA: 88.860, 00Valoarea estimata EXECUTIElei fara TVA: 4.723.900, 00Valoarea estimata pentru cheltuieli diverse si neprevazute 10 % din C+M: 472.390, 00 lei fara TVAValoarea maxima estimata a contractului fara TVA , incluzand valoarea estimata pentru cheltuieli diverse si neprevazute este de 5.285.150, 00 lei fara TVA .
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 285, 150 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 70000.00 lei. Garantia de participare se poate constitui prin virament in contul autoritatii contractante sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formular 10), conform pct. 2 (art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari), OUG 76/30.06.2010. Valabilitate garantiei pentru participare: - 90 zilecalendaristice, de la data limita de primire a ofertelor.I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu annual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderilor interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie anexata/atasata la coletul cu oferta.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia cand ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006. In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 278^1 din OUG 34/2006.Echivalenta pentrugarantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin(1) din HG 925/2006. Se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1. In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul nr. 24 Imputernicire pentru semnatarul ofertei;2. Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate; In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.3. Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG34/2006.4. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);5. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6. Formularul nr. 2A - Certificat de participare cu oferta independenta;7. Formularul nr. 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului : Anuta Dan -primar , Dicu Constantin ? viceprimar , Calinescu Ioana. ? secretar , Sculeanu Ion-contabil , Giurchita Adrian ? membru . consilieri responsabili cu aprobarea bugetului si contractelor: Marghescu Mihai , Gogalea Dragos8. Formularul nr. 12 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.9. Cazier judiciar pentru societate si pentru administratorul acesteia.10. Cazier fiscal societate. Cerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic , informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie real/actuale la data limita de depunere a ofertelor . Din inf.cuprinse in C.C. trebuiesa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN)cuprind si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie, in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?. Acesta se va solicita pentru conformitate, in original sau copie legalizata, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.In cazul unei asocieri cerinta de la punctul 1 este indeplinita respectand prevederile din anexa nr.2* din ordinulnr.509/14.09.2011 al pres. ANRMAP.2. Prezentarea de documente care dovedesc detinerea atestatului eliberat de Ministerul Mediului pentru elaborarea documentatiilor pentrufundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor - prezentarea atestatului in cauza eliberatconform Ordinului Ministerului Mediului nr. 671 din 25 octombrie 2007 cu modificarile ulterioare pentru aprobarea Regulamentului privindorganizarea activitatii de atestare a institutiilor publice sau private specializate in elaborarea documentatiilor pentru fundamentarea solicitariiavizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor.Pentru persoane juridice / fizice straine se vor prezenta : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (statut, act constitutiv, etc). Documentele prezentate vor fi obligatoriu copii dupa original si traduse in limba romana de traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 177720, 00 lei (pentru proiectant) si 9447800, 00 lei (pentru executant); Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activ. din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), in funct. de inform. si docum. disponib. ale op.ec. In cazul unei asocieri, fiecare asoc. este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta min. se va considera indepl. in mod cumulativ. Pentru calcul cifr. de afaceri exprim. in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu BNR pt.anii indicati. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste cerinte. Formularul 3, Daca ofert./candidatul isi demonstreaza capacit. ec. si fin. invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d); op. ec. pot prezenta orice documente pt sustinerea indeplinirii cerintei de calificare (ex. bilanturi, etc.), in copie lizibila ?conform cu originalul?. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Completare Formular 2B, Formular 3 si Formularul 8.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 A. Lista serviciilor de proiectare executate in ultimii 3 ani Completare Formular nr.4B ? Lista principalelor servicii de proiectare, executate in ultimii 3 ani B. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani Completare Formular nr.4 ? Lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2 A. Informatii privind experienta similara(proiectare) Se solicita certificari/documente emise de catre beneficiarii anteriori ai serv. de proiectare lucrari similare ? retele de alimentare cu apa, gospodarie de apa, prin care sa se confirme executarea in ultimii 3 ani, in valoare de min 80000, 00 lei. In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, autoritatea contractanta poate solicita informatii si documente suplimentare. Completare Formular nr. 4A Experienta similara. -proces verbal de receptie la predarea serviciilor, in copie lizibila ?conform cu originalul ?. -recomandare din partea beneficiarului, in copie lizibila ?conform cu originalul?.Pentru conversia lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de BNR pt 2010, 2011, 2012., Cont. cerinta 2 B.Informatii privind experienta similara (executie lucrari)Cerinta oblig: Se solicita certificari/documente emise de catre beneficiarii anteriori de max doua lucrari similare: retele de alimentare cu apa, gospodarie de apa prin care sa se confirme executia in ultimii 5 ani, in valoare cumulata de min 4300000, 00 lei. In cazul in care doc. prez. nu sunt relevante, autoritatea contractanta poate solicita informatii si doc suplim. Completare Formular nr. 4A Experienta similara. -proces verbal de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala, in copie lizibila ?conform cu originalul?. - recomandare din partea beneficiarului, in copie lizibila ?conform cu originalul?. In cazul unei asoc. liderul asoc. va prezenta numai documentele pentru serviciul de proiectare/executia lucrarii, care se va lua in considerare la Cont. cerinta 2indeplinirea cerintei obligatorii. Se accepta si contracte proiectare+executie, Cerinta nr. 3 A. Informatii referitoare la personal de proiectare (cerinte minime obligatorii): -Sef proiect, cu studii superioare, experienta in coordonarea a minim un proiect similar ; -min 2 ingineri proiectanti, cu studii superioare, experienta in proiectare a min un proiect similar; - minim 1 inginer topograf, geodez, cu studii superioare, atestat ANCPI; Ofertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea serv conf graficului de executie propus si corelat cu echipamentele din dotare, cu resursele financiare proprii. Compl. Formular 6 -?Informatii referitoare la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului?Tot personalul de conducere si specialitate va avea studii superioare conform prevederilor Legii invatamantului in acest sens ., Continuare cerinta 3 B.Informatii referitoare la personalul de executi(cond.minm.obigatori):
1. Responsabil cu controlul calitatii (CQ) numit prin decizie, in domeniul construct. edilitare si de gospodarie comunala ;2.Respons teh cu executia(RTE), atest in dom constructiilor edilitare si de
gospodarie comunala
3.Sef de santier: experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract de executie cu obiect similar.4.Inginer executie experienta in lucrari de alimentare cu apa-participarea la cel putin o lucrare similara;
5. Inginer specializarea topografie.
Tot personalul de conducere si specialitate va avea studii superioare conform prevederilor Legii invatamantului in acest sens, Cont. cerinta 3. In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul pentru intreaga asociere ; Completare Formular 6 -?Informatii referitoare la personalul responsabil pt indeplinirea contractului? ;Formular 7 ? Declaratie de disponbilitate pt cei nominalizati; - Curriculum vitae; - Certif de autoriz/Decizie interna, legit etc., valabile, in copie lizibila ?cf cu orig?; -Contract de munca/servicii/colaborare/angaj. de participare, in copie lizibila ?conform cu originalul ?; - Diplome/atestate/cursuri de calif din care sa reiasa ca sunt autoriz pt rolul pt care au fost propusi, in copie liz ?cf cu orig?. Nu se accepta prop. unor pers.de spec.care sa ocupe doua sau mai multe poz.din cele mentionateTot personalul de conducere si specialitate va avea studii superioare conform prevederilor Legii invatamantului in acest sens ., Cerinta nr. 4 A. Informatii referitoare pentru serviciile de proiectare: Utilajele, instalatiile, echipamentele tt.ehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea stricta a serviciilor Cerinta obligatorie: Ploter A0; Xerox A3; ScanerA3; Imprimanta A3; PC; Program informatic elaborare devize; software proiectare licentiat (CAD); statie totala+GPS, Cont cerinta 4 B. Informatii referitoare pentru executia de lucrari: Utilajele, instalatiile, chipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea stricta a lucrarilor. Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia lucrarilor (corelarea cu extrasele de resurse din oferta financiara), in functie de graficul de executie propus. Utilajele si echipamentele propuse acopera necesarul conform extrasului de utilaje ofertat corelat cu graficul de executie propus, cu personalul de executie alocat. Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, declarate de autoritatea contractanta in Formularul 5., Cont cerinta 4 Cerinte obligatorii solicitate de autoritatea contractanta: Autoritatea contractanta solicita ofertantilor sa faca dovada ca detin sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a urmatoarelor: - Pentru executie -buldoexcavatoar; -excavator cu picon; -autocamion; -automacara. Pentru proiectare: - Autoturism - Echipamente si laborator analize studii geologice; Documentele vor fi valabile la data limita a depunerii ofertei. In contracte se va specifica exact utilajele inchiriate si disponibilitatea acestora pe tot parcursul lucrarii, Cont cerinta 4 Fiecare ofertant are obligatia de a prezenta lista utilajelor necesare la indeplinirea integrala a contractului cu respectarea conditiilor din caietele de sarcini, in functie de tehnologia proprie de executie propusa si in concordanta cu documentele prezentate in oferta tehnica si in oferta financiara(cerinta obligatorie). In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie). Completare Formular 5 -?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice" Documente (in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice declarate in Formularul 5;, Cerinta nr. 5 Informatii privind subcontractantii Completare Formular 9 -?Declaratie subcontractanti? Completare Formular 12B -?Date recunoastere subcontractanti?, Cerinta nr. 6 Informatii privind asociatii Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna. Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii orica subcontractanti ai unui alt ofertant. In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica. Completare Formular 12A -?Acord de asociere?, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. Tertul sustinator nu
trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d)Formular 28; Formular 29 (dupa caz); Formular 30 (dupa caz); Formularul nr. 2B - Decl.pe propria rasp.privind neincadr.in prev.art. 69^1 din OUG 34/2006 Cerinta nr. 1 Cerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadardului ISO9001, in domeniul aferent obiectului prezentului contract.. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta sicertificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale UE. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, in copie lizibila ?conform cu originalul?Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent in vigoare la data limita de depunere a ofertelor , in copie lizibila ?conform cu originalul?, Cerinta nr. 2 Cerinte privind certificarea sistemului de management de mediu conform stadardului ISO14001, in domeniul aferent obiectului prezentului contract. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale UE. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat sidin el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO14001 sau echivalent in vigoare la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila ?conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Identificare , descriere si argumentare riscuri
30
Descriere: Se vor contabiliza toate riscurile identificate, suplimentar celor prevazute in caietul de sarcini (studiul de fezabilitate si restul documentatiei de atribuire), pentru executia activitatilor si ducerea la indeplinire a proiectului, precum si recomandarile de reducere/eliminare a lor, analizate de fiecare ofertant in oferta tehnica, in vederea obtinerii numarului maxim de riscuri cu recomandarile aferente.
Durata de proiectare
10
Descriere: Durata minima de realizare a proiectului este de 15 zile . Ofertele care vor avea durata de realizare a proiectarii sub 15 zile nu vor fi punctate suplimentar . Durata maxima de realizare a proiectului este de 2 luni . Oferta care va prezenta o durata de realizare mai mare de 2 luni va fi declarata neconforma .
Durata de executie
10
Descriere: Durata minima de executie este de 8 luni . Ofertele care vor avea durata de executie sub 8 luni nu vor fi punctate suplimentar . Durata maxima de executie este de 10 luni . Oferta care va prezenta o durata de executie mai mare de 10 luni va fi declarata neconforma
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 25.01.2013 17:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer