Achizitie publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize si elaborare documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire pentru obiectivul ?Dezvoltarea comun
Detaliu pentru invitatia numarul 343718
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343718/12.03.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize si elaborare documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire pentru obiectivul ?Dezvoltarea comunitatilor romane si maghiare prin imbunatatirea facilitatilor de transport transfrontalierdintre Dumbravita si Balastya"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DUMBRAVITACod fiscal: 4663480, Adresa: Str.PETOFI SANDOR, Nr.31, Dumbravita, Telefon: 0256 214272, Fax: 0256 214399
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.PETOFI SANDOR, Nr.31, Dumbravita, Romania, cod postal: 307160, telefon: +40 256214272, fax: +40 256214272, persoana de contact: ROBERT KRISTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize si elaborare documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire pentru obiectivul ?Dezvoltarea comunitatilor romane si maghiare prin imbunatatirea facilitatilor de transport transfrontalierdintre Dumbravita si Balastya"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, studiu de fezabilitate, analiza cost-beneficiu, studii geotehnice, studii topografice, expertiza tehnica ? 6 km de drumPotrivit art. 28 alin.7 din OUG 34/2006 astfel cum a fost completata si modificata prin OUG nr.77/2012, valoarea estimata cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute , astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, prin raportarea acestui procent la valoarea estimata a contractului si fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit.i) respectiv art. 252 lit.j.Valoare estimata ce contine diverse si neprevazute= 38.900 euro, din care diverse si neprevazute= 0 euro
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 38, 900 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in valoare de 778 euro (se va utiliza cursul lei/valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor). Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, actualizata.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar, contul autoritatii contractante este RO15TREZ6215006XXX008137, deschis la Trezoreria Timisoara, cod fiscal 4663480.Operatorii economici vor depune dovada constituirii garantiei de participare scanata in SEAP pana la data limita a depunerii ofertelor si in original la Registratura autoritatii contractante (adresa din invitatia de participare). Data limita de depunere a garantiei de participare in original este data limita de depunere a ofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia, aut. Contract. va retine contestatorului din garantia de participare, conform art. 278^1, alin. 1, lit. (a) din OUG nr. 34/2006, actualizata, suma de 1.703, 55 lei. (calculul s-a realizat la cursul mediu comunicat de BNR pentru luna ianuarie 2013 ? 1 euro= 4, 3793 lei)(Model orientativ Formular nr. 1)In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr. 2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4 )Daca este cazul, documentul va fi depus de fiecare asociat si/sau de tertul sustinator.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4 )Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Daca este cazul, documentele vor fi depuse de fiecare asociat.Daca este cazul, Tertul sustinator va depune Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/2006, actualizata.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 5 ), conform Ordinului nr. 314/20104. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Malac Victor ? PrimarRosu Carolina ? contabil sefComisia de selectie: Miklos Arpad - functia Viceprimar - presedinteKrista Robert - functia Insp.achizitii publice - secretarNicola Adrian - membruGal Ladislau - membruCsiszer Lacrimioara - membruSe va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Pentru persoanele juridice romane1. Documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, care sa prezinte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.?Pentru persoanele juridice straine1. Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do). Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.In cazul in care este depus in copie simpla, certificatul constatator se va solicita in original/copie legalizata ofertantului clasat pe primul loc inainte de comunicarea rezultatului procedurii.Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Declararea cifrei medii de afaceri globale din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), care trebuie sa fie egala sau mai mare de 77.800 euro, fara TVA.- echivalenta leu/moneda straina se va calcula la cursul mediu anual comunicat de BNR.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor depunerea ulterioara de documente suplimentare care sa faca dovada declaratiilor initiale. Documentele suplimentare vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A/7B, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Important: Prevederile art. 11^1 din HG 925/2006, actualizata, se vor aplica in mod corespunzator.Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (2010-2012), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formularul 8). Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta 2
Experienta similara: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani va contine cel putin un contract in valoare de minim 38.900 euro, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.
- echivalenta leu/moneda straina se va calcula la cursul mediu anual comunicat de BNR., Cerinta nr. 3
Pentru indeplinirea contractului ofertantii trebuie sa dispuna de urmatoarele dotari specifice si mijloace de transport, indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie, concesiune sau angajament):
- Scaner A2
- ploter A0
- o statie totala pentru ridicarile topografice de nivelment;
- calculatoare;
- autoturism 4x4 (pentru teren accidentat);
- ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit careia dispune de programele necesare pentru elaborarea si editarea documentatiei tehnice (proiectare drumuri, intocmire devize);
- minim 2 receptoare GPS dubla frecventa pentru ridicarile topografice de planimetrieAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor depunerea ulterioara de documente suplimentare care sa faca dovada declaratiilor initiale. Documentele suplimentare vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 4Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Din personalul de specialitate propus de ofertanti pentru prestarea serviciilor care fac obiectul acestei proceduri de achizitie trebuie sa faca parte cel putin: ?un econimist pentru ACB;?un sef de proiect?inginer specialit. drumuri si poduri;?cel putin 2 proiectanti inginer de specialitate drumuri si poduri; ?un inginer specialist geologie/pedologie;?un inginer instalatii;?un verificator de proiecte atestat MLPAT sau echivalent (MDRT);?un expert tehnic atestat in domeniul drumuri;?minim un inginer topograf autorizat ANCPI categoria C pentru ridicarile topografice necesare proiectului.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor depunerea ulterioara de documente suplimentare care sa faca dovada declaratiilor initiale. Documentele suplimentare vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 5Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din contract, atunci are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situaia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 8A/8B, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Important: Prevederile art. 11^1 din HG 925/2006, actualizata, se vor aplica in mod corespunzator.Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate. Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 11.03.2013 12:25