Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului, ver


Detaliu pentru invitatia numarul 346833
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA STREJESTI (PRIMARIA)
Numar invitatie: 346833/16.05.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului, verificarea proiectului tehnic si executie lucrari pentru proiectul: " EXTINDEREA RETELEIDE CANALIZARE MENAJERA IN SATELE STREJESTI, STREJESTII DE SUS SI COLIBASI IN COMUNA STREJESTI, JUDETUL OLT?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA STREJESTI (PRIMARIA)Cod fiscal: 4867685, Adresa: COMUNA STREJESTI, JUDETUL OLT, Strejesti, Telefon: 0249 472006, Fax: 0249 472006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA STREJESTI, JUDETUL OLT, Strejesti, Romania, cod postal: 237440, telefon: +40 0249472006, fax: +40 0249472005, persoana de contact: PRIMARIA STREJESTI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA STREJESTI, JUDETUL OLT, Strejesti, Romania, cod postal: 237440, telefon: +40 0249472006, fax: +40 0249472005, persoana de contact: PRIMARIA STREJESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului, verificarea proiectului tehnic si executie lucrari pentru proiectul: " EXTINDEREA RETELEIDE CANALIZARE MENAJERA IN SATELE STREJESTI, STREJESTII DE SUS SI COLIBASI IN COMUNA STREJESTI, JUDETUL OLT?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului, verificarea proiectului tehnic si executie lucrari pentru proiectul: " EXTINDEREA RETELEIDE CANALIZARE MENAJERA IN SATELE STREJESTI, STREJESTII DE SUS SI COLIBASI IN COMUNA STREJESTI, JUDETUL OLT?conform documentatii postate pe SEAP.Valoarea estimata conform devizului general este de 3575973 lei fara TVA din care: valoarea maxima a serviciilor de proiectare siasistenta tehnica 162345 lei, valoarea maxima a lucrarilor ce urmeaza a fi executate 3242884 lei si cheltuieli diverse si neprevazute 170744 lei.
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 575, 973 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 68105 lei sau in euro la cursul BNR cu 10 zile anterioare datei limite de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formular 10). Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia cand ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006. In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 2781 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin (1) din HG 925/2006. Se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1. In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul nr. 24Imputernicire pentru semnatarul ofertei si copie dupa BI sau CI a persoanei imputernicite sa semneze oferta ;2. Formularul 1 - Declaratie de eligibilitate;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.3. Formularul 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.4. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);5. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6. Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;7. Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;8. Formularul 2A - Certificat de participare cu oferta independenta;9. Formularul 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Primar ? Vizantie Constantin; Viceprimar ? Daviduica Ion; Contabil Sef ? Cirstea Costinel; Secretar ? Neacsu Sorin, si Consilierii locali: Daviduica Ion; Cojocaru Constantin; Zidaru Adrian; Plataga Constantin, Raducan Ion; Mitran Lucian; Ilie Dumitru; Militaru Octavian; Speriatu Marian; Toader Dumitru; Paparagica Eugenia; Popescu Georgian; Golombeanu Ilie.10. Formularul 12A - Declaratia privind calitatea de participant la procedura va fi prezentat de asociati subcontractanti sau terti sustinatori specificandu-se calitatea in care participa; Certificate inregistrare persoane juridice romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialDocumentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. Documentelevor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.2. Prezentare atestat ANRE?proiectare si executare de instalatii electrice «Atestat ANRE ? de tip Bp pentru ?proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV?, in vederea executarii instalatiilor electrice.Atestat ANRE ? de tip C1a pentru ?proiectare de linii electrice aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV÷20kV, si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV ?, in vederea executarii instalatiilor electrice cuprinse in cap. 2 din Devizul general.Atestat ANRE ? de tip C2a pentru ?executare de linii electrice aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV÷20kV, si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV ?, in vederea executarii instalatiilor electrice cuprinse in cap. 2 din Devizul general.Nota: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din operatori detine atestarea/autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Certificate inregistrare persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizatain limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie de minim 6810458lei; Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR pentru anii indicati (www.bnr.ro).Cerinta minima obligatorie., Cerinta nr. 2Ofertantultrebuie sa sustina financiar pe o perioada de minin 6 luni, executarea lucrarilor licitate, indiferent de modalitatea de alocarea a fondurilor de la bugetul de stat, prezentand documente doveditoare in acest sens. Se solicita prezentarea unei Scrisori bancare din care sa rezulte capacitatea ofertantului de sustinere financiara a lucrarilor pe o perioada de 3 lunide la data semnarii contractului, respectiv pentru suma de 400.000 lei.Se pot prezenta si alte documente din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea contractului de executie, documente prin care operatorul economic demonstreaza ca la momentul semnarii contractului va avea acces la linii de credit confirmate de banci, sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru 6 luni de derulare a contractului conform graficului de executie . In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati prezinta acest document. Cerinta minima obligatorie., Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d). Cerinta minima obligatorie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se solicita lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani, insotita de prezentarea a cel putin unui certificat/document emis de catre clientul beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii similare, cu valoarea minima de 162345 lei.Lista principalelor servici prestate in ultimii 3 ani de la datadepunerii ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic? Completare Formular 4B si Form 4C din Sectiunea Formulare.Dovada experientei similare va fi facuta prin prezentarea a oricaror certificate/documente care sa confirme prestarea deservicii similare Ofertantii au posibilitatea de a prezenta copii dupa partilerelevante ale contractelor de experienta similara care sa ofere cel putin informatii privitoare la partile contractului, obiectul contractului, valoarea contractului, pagina de semnaturi .Cerinta minima obligatorie.Se solicita lista principalelor lucrari similare din ultimii 5 ani, insotita de prezentarea a cel putin unui contract, certificat/document emis de catre clientul beneficiar, cu valoarea minima de 3242884 lei.O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit? formular 4 si 4A din SectiuneaFormulare.Dovada experientei similare va fi facuta prin prezentarea a oricaror certificate/documente care sa confirme prestarea deservicii similare Ofertantii au posibilitatea de a prezenta copii dupa partile relevante ale contractelor de experienta similara care sa ofere cel putin informatii privitoare la partile contractului, obiectul contractului, valoarea contractului, pagina de semnaturiCerinta minima obligatorie.Se accepta si prezentarea unui contract ce presupune atat proiectare cat si executie, certificat/document emis de catre clientul beneficiar, cu respectarea cerintelor minime pentru fiecare actiune in parte., Cerinta nr. 2A. Informatii referitoare la personal de proiectare (cerinte minime obligatorii): -minim 2 ingineri proiectanti, pentru proiectarea lucrarilor de alimentare cu apa si canal, studii superioare tehnice de lunga durata, experienta in proiectare a minim un proiect similar;
- minim 2 Ingineri proiectanti autorizati ANRE, pentru proiectarea lucrarilor de bransamente electrice. Studii superioare tehnice de lunga durata;
- minim 1 inginer topograf, geodez, cu studii superioare, atestat ANCPI;Ofertantul dispune de personal de proiectare pe specialitati astfel dimensionatincat sa asigure executarea serviciilor conform graficului de executie propussi corelat cu propus si corelat cu extrasele de manopera: Cerinta minima obligatorie.B. Informatii referitoare la personal de executie (cerinte minime obligatorii): Manager de proiec (avand in vedere principiul recunoasterii reciproce, pentru operatorii economici straini, autoritatea contractanta accepta documente echivalente care demonstreaza acest lucru);
- Responsabil cu controlul calitatii (CQ) , numit prin decizie interna in domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala, produse pentru constructii, cu experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract cu obiect similar;
-Responsabil tehnic cu executia(RTE), atestat in domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala;
- Sef de santier (ing/subing.ctii ): experienta profesionala in aceasta functie sau in pozitii similare, prin implicarea in cel putin un contract de executie cu obiect similar;
-minim1 Inginer instalatii electrice autorizati ANRE, pentru executarea lucrarilor de bransamente electrice. Studii superioare tehnice de lunga durata;
-Inginer topograf, cu experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract de executie cu obiect similar. Studii superioare tehnice de lunga durata;Ofertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus si corelat cu extrasele de manopera, : - minim1 Electrician autorizat ANRE, pentru executia lucrarilor de instalatii electrice;
- minim 1 Sudor autorizat PEID, pentru executia lucrarilor de sudura in polietilena ;CompletarePersonal responsabil pentru indeplinirea contractului- Formularul nr 6In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie).Declaratie de disponibilitate ? Formular nr 7Pentru cei nominalizati se vor prezenta: - Curriculum vitae ? Anexa la Formular 6;
- Certificat de autorizare/Decizie interna, legitimatie etc. valabile, in copie lizibila ?conform cu originalul ?;
- Contract de munca/servicii/colaborare/extrase REVISAL, in copie lizibila ?conform cu originalul ?;
- Diplome/atestate/cursuri de calificare din care sa reiasa ca sunt autorizati pentru rolul pentru care au fost propusi, in copie lizibila ?conform cu originalul ?.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate. Cerinta minima obligatorie., Cerinta nr. 4A. Informatii referitoare pentru serviciile de proiectare: Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea stricta a serviciilorCerinta obligatorie: Ploter A0; Xerox A3; ScanerA3; Imprimanta A3; PC; Program informatic elaborare devize; Program de proiectare retele apa si canalizare; statie totala+GPS;Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, declarate de autoritatea contractanta in Formularul 5A.B. Informatii referitoare pentru executia de lucrari: Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea stricta a lucrarilor.Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia lucrarilor (corelarea cu extrasele de resurse din oferta financiara), in functie de graficul de executie propus, cu luarea in considerare a punctelor critice evidentiate in grafic.Utilajele si echipamentele propuse acopera necesarul conform extrasului deutilaje si transporturi ofertat corelat cu graficul de executie propus, cu personalul deexecutie alocat.Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, declarate de autoritatea contractanta in Formularul 5.Cerinte obligatorii solicitate de autoritatea contractanta: Autoritatea contractanta solicita ofertantilor sa faca dovada ca detin sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a urmatoarelor: - Statie de preparare betoane;
- Statie de sortare agregate si balastiera;Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. In contract se va specifica exact utilajele inchiriate si disponibilitatea acestora pe tot parcursul lucrarii.Fiecare ofertant are obligatia de a prezenta lista utilajelor necesare la indeplinirea integrala a contractului cu respectarea conditiilor din caietele de sarcini, in functie de tehnologia proprie de executie propusa si in concordanta cu documentele prezentate in oferta tehnica si in oferta financiara (cerinta obligatorie).In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie).Completare Formular 5 pentru executie -?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari" si Formularul 5A pentru proiectare -?Declaratie privind dotarile specifice, utilajele , echipamentultehnic , mijloacele de transport sau alte mijloace fixede care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de servicii"Documente (in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice declarate in Formularul 5 pentru executant si Formularul 5A pentru proiectant;, Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantiiLista cu subcontractantii si specializarea acestoraCompletare Formular 9 -?Declaratie subcontractanti?Completare Formular 12B -?Date recunoastere subcontractanti?Nota: Formularele9 si 12 B se vor completa indiferent daca operatorul economic aresau nu subcontractanti, Cerinta nr. 6Informatii privind asociatiiOperatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna.Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant.In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.Completare Formular 12A -?Acord de asociere?, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d), In cazul asocierii fiecare asociat va prezenta propriile documente de calificare. Cerinta nr. 1Cerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadardului ISO9001, in domeniul aferent obiectului prezentului contract..Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, in copie lizibila ?conform cu originalul?Cerinta minima obligatorie, Cerinta nr. 2Cerinte privind certificarea sistemului de management de mediu conform stadardului ISO14001, in domeniul aferent obiectului prezentului contract..Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO14001, in copie lizibila?conform cu originalul?Cerinta minima obligatoriePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de proiectare
15
Descriere: Durata de proiectare
Durata de executie
15
Descriere: Durata de executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2013 17:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer