Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului, ver


Detaliu pentru invitatia numarul 347970
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA STREJESTI (PRIMARIA)
Numar invitatie: 347970/04.06.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului, verificarea proiectului tehnic si executie lucrari pentru proiectul: " Modernizare drum comunal Strejesti ? Gradinari, Km 1+100-3+500, comuna Strejesti, Jud. Olt-Modernizare drum comunalDC21A cu lianti bituminosi in comuna Strejesti si DC20 de la
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA STREJESTI (PRIMARIA)Cod fiscal: 4867685, Adresa: COMUNA STREJESTI, JUDETUL OLT, Strejesti, Telefon: 0249 472006, Fax: 0249 472006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA STREJESTI, JUDETUL OLT, Strejesti, Romania, cod postal: 237440, telefon: +40 0249472006, fax: +40 0249472005, persoana de contact: PRIMARIASTREJESTI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA STREJESTI, JUDETUL OLT, Strejesti, Romania, cod postal: 237440, telefon: +40 0249472006, fax: +40 0249472005, persoana de contact: PRIMARIASTREJESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului, verificarea proiectului tehnic si executie lucrari pentru proiectul: " Modernizare drum comunal Strejesti ? Gradinari, Km 1+100-3+500, comuna Strejesti, Jud. Olt-Modernizare drum comunalDC21A cu lianti bituminosi in comuna Strejesti si DC20 de la
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului, verificarea proiectului tehnic si executie lucrari pentru proiectul: " Modernizare drum comunal Strejesti ? Gradinari, Km 1+100-3+500, comuna Strejesti, Jud. Olt-Modernizare drum comunalDC21A cu lianti bituminosi in comuna Strejesti si DC20 de la km 5+200 Strejesti ? Gradinari, Judetul Olt?conform documentatii postate pe SEAP.Valoarea estimata fara TVA: 5230275 lei din care: valoarea maxima a serviciilor de proiectare95804 lei, din care: studii teren ? 2258 leiintocmire documentatii avize si acorduri ? 2834 leiproiectare faza PT, DE, CS, DL ? 67089 leiasistenta tehnica din partea proiectantului ? 23623 leivaloarea maxima a lucrarilor ce urmeaza a fi executate 4889973lei , din careamenajare pentru protectia mediului ? 23623leiinvestitia de baza ? 4724612 leiorganizare santier ? 141738 leicheltuieli diverse si neprevazute 244498 lei
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 230, 275 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 99.000lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 90 de zile de la termenul limitade depunere a ofertelor . Modul de constituire a garantiei pentru participare : Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca si se vadepune in original; sau Ordin de plata (vizat de banca) in contul autoritatii contractante; pentru IMM - conform Legii nr.346/2004. In cazul depunerii de ofertein asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupuluide operatori economici;Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Data la care se face echivalenta leu/valuta va fi data publicarii invitatiei de participare inSEAP comunicat de BNR. Conform prevederilor art. 278^1 din O.UG alin 1 si alin 2. nr. 34/2006, (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractantava retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute (4985777 lei) urmatoarele sume: c) intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei; (2) Prevederile alin. (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatieFormular model nr. 20
Garantie de buna executie
Da. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul contractului fara TVA. Prestatorul are obligatia de aconstitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietatede asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data incheierii contractului sau prinretineri suscesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia deschiderii unui cont la dispozitiaautoritatii contractante, suma initiala depusa fiind de 0, 5 % din pretul contractului.Formular model nr. 21.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplinesteobligatiile asumate prin contract prin notificare, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr. 4Formularul va fi completat de catre ofertant, ofertanti asociati.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010)-Formular nr. 5. Formularul va ficompletat de catre ofertant/ofertanti asociati.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-formular nr. 6.Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati/subcontractant/tert. Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatiicontractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt : Primar ? Vizantie Constantin; Viceprimar ? Daviduica Ion; Contabil Sef ? Cirstea Costinel; Secretar ? Neacsu Sorin, si Consilierii locali: Daviduica Ion; Cojocaru Constantin; Zidaru Adrian; Plataga Constantin, Raducan Ion; Mitran Lucian; Ilie Dumitru; Militaru Octavian; Speriatu Marian; Toader Dumitru; Paparagica Eugenia; Popescu Georgian; Golombeanu Ilie.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular nr.7 . Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati si eventualele persoane care vor asigura sustinerea financiara si/sautehnica, conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 modificate prin Legea nr. 279/07.12.2011;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pepropria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatiiprofesionale care are competente in acest sens.5. 5.1 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Formular nr. 8. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati si eventualele persoane care vor asigura sustinerea financiarasi/sau tehnica, conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 modificate prin Legea nr. 279/07.12.2011.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pepropria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatiiprofesionale care are competente in acest sens.5.2. Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cudebite la bugetul local.5.3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societateaare sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatDin certificatele solicitate la punctele 5.2. si 5.3, sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul. In cazul in careofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186, alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentareaunui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). In cazul in careofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederileart. 190, alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune ladispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nutrebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplinesteobligatiile asumate prin contract prin notificare, precizand obligatiile care nu au fost respectate. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca detin domeniu de activitate (principal sau secundar), corespunzator lucrarilorcare fac obiectul prezentei achizitii - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse incertificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, va prezenta pentru conformitate certificatulconstatator de la ONRC in original/copie legalizata.Nota: Ofertantul are obligatia de a-si verifica certificatul constatator cu privire la existenta activitatii autorizate.In caz de asociere, documentele se prezinta de catre fiecare asociat in parte.Pentru persoanele fizice/juridice straine se vor prezenta documente echivalente care sa dovedeasca forma deinregistrare/atestare/apartenenta din punct de vedere profesional conform tarii rezidente. Documentele vor fi prezentate in traducerelegalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 9.900.000 leilei. Ultimii trei ani ii reprezinta anul (2010, 2011, 2012)Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte., Bilanturile contabile pe ultimii 3(2010, 2011, 2012) ani , vizate si inregistrate de catre organelecompetente, Acces la linie de credit de cel putin 1.600.000 lei pentru o perioada demin. 3 luni de la data semnarii contractului. Ofertantul trebuie sademonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces sau aredisponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit, confirmate debanci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash- flow-ul deexecutie a lucrarii si care sa permita ofertantului sa execute lucrarea intermenul propus in oferta fara sa conditioneze executia lucrarilor dealocatiile bugetare care se pot intinde pe o perioada de 3 de luni de lasemnarea contractului.Se va completa de ofertant/ofertant asociat (se cumuleaza)/tert sustinator(se cumuleaza).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara proiectareaSe solicita prezentarea a unuia sau maxim doua contractede servicii similare efectuat in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau egala cu 95800 lei .Lista principalelor servici prestate in ultimii 3 ani de la datalimita de depunere a ofertelor- formulare 10A si 11 din SectiuneaFormulare. Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca lucrarile aufost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si dacaau fost duse la bun sfarsit.Informatii privind experienta similara executieSe solicita prezentarea a cel putin unui contract de lucrari similare efectuatin ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor, de valoare minima4.800.000 lei.Lista principalelor lucrari prestate in ultimii 5 ani de la datalimita de depunere a ofertelor- formulare 10 si 11 din SectiuneaFormulare. Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca lucrarile aufost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si dacaau fost duse la bun sfarsit., Informatii privind personalul de specialitate ? proiectare1 Ing CFDP cu experienta in proiectare de drumuri care sa mai fi fost implicat in cel putin un proiect similar, CV original.Form 12-131 Ing CCI pe partea de rezistenta cu experienta in proiectare care sa mai fi fost implicat in cel putin un proiect similar, CV original.Form 12-13Informatii privind personalul de specialitate - executiea) 2 ing.drumuri, implicare in cel putin 1 proiect similarCFDP, implicare in cel putin 1 proiect simila, CV original.Form 12-13;b)ing.calitate (ing./subing. CFDP) care sa mai fi fost implicat in cel putin un proiect similar, CV original.Form 12-13;c)responsabil tehnic cu executia drumuri, CV original.Form 12-13.- ing /subing.CFDP: extras de pe cartea de munca si/sau alte doc admise de Codulmuncii, sa rezulte indeplinirea cerintei de experienta profesionala gen, diplome de absolvire studii universitare de specialitate (CFDP), CV original.Form 12-13-responsabil tehnic cu executia: atestat in domeniu si legitimatia in termen devalabilitate;decizii numire in functia solicitata(dupa caz), CV original.Form 12-13, Informatii privind echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de proiectare - un ploter, ofertantul sa dispuna de programele necesare pentru elaborarea si editarea documentatiei tehnice, imprimanta A3 si A4.Informatii privind utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului delucrari: - buldozer, autogreder, cilindru compactor, cilindru vibrator, repartizator finisor de mixture asfaltice, miniexcavatoare pentru santuri, autobasculante, autocisterna, autobetoniere, autogudronator, perie mecanica, matura mecanica, masina de trasat benzi de circulatie-instalatie de preparat mixturi asfaltice , statii sortare agregate minerale cu autorizatie de gospodarirea apelor valabila din care sa reiasa ca volumul exploatabil aprobat este de cel putin egal cu cantitatile de agregate cuprinse in listele de cantitati, statie betoane cu autorizatie valabila de mediu, laborator incercari fizico ? mecanice grad III.Prezentarea Formularului nr. 14 si a actelor care atesta detinerea utilajelor si a echipamentelor declarate de ofertant pentru realizarea contractului: dotare proprie (ex. facturi, contracte de cumparare si facturile aferente)/contracte de inchiriere sau de leasing/contracte de prestari servicii/alte forme legale a caror perioada de valabilitate acopera termenul de executie al lucrarilor, Informatii privind subcontractantiiLista cu subcontractantii si specializarea acestoraNota: Formularul 15 se va completa daca operatorul economic aresubcontractanti., Informatii privind asociereaCerinta obligatorie, in cazul in care mai multi operatori economici seasociaza si depun oferta comuna: - prezentare acord de asociere ? formular 16, care va contine cel putinurmatoarele elemente: ? asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executareacontractului;? nominalizarea liderului asociatiei;? comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;? platile se vor face catre liderul asociatiei.Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai incazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca, oastfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire acontractului, In cazul asocierii fiecare asociat va prezenta propriile documente de calificare. Standard de calitate ISO 9001:2000 sau alte standarde de certificareechivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europene. Sevor prezenta: copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul areimplementat un sistem de management al calitatii conform conditiilor dinstandardul ISO 9001 :2000 sau echivalent in termen de valabilitatementionat de emitent atit pentru proiectare cat si pentru executie.Se vor accepta ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat sidin el reiese ca ofertantii vor primi certificarea., Standard de mediu 14001 sau alte standarde de certificare echivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europene.Se vorprezenta: copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul areimplementat si mentine un sistem de management de mediu conformconditiilor din standardul 14001 sau echivalent in termen de valabilitatementionat de emitent pentru executie.Se vor accepta ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat sidin el reiese ca ofertantii vor primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata proiectare
15
Descriere: Durata cea mai mica pentru proiectare
Durata de executie
15
Descriere: Durata cea mai mica de executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 18:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer