Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si


Detaliu pentru invitatia numarul 349328
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Pesceana (Primaria Pesceana)
Numar invitatie: 349328/27.06.2013
Denumire contract: , ,Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: "PRIMA INFIINTARE A SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA PESCEANA, JUDETUL VALCEA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Pesceana (Primaria Pesceana)Cod fiscal: 2573942, Adresa: Sat Pesceana, Pesceana, Telefon: +40 250764025, Fax: +40 250764025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Pesceana, Pesceana, Romania, cod postal: 247500, telefon: +40 250764025, fax: +40 250764025, persoana de contact: GEORGIAN FULGESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Pesceana, loc. Pesceana, judetul Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: "PRIMA INFIINTARE A SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA PESCEANA, JUDETUL VALCEA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: " PRIMA INFIINTARE A SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APAIN COMUNA PESCEANA, JUDETUL VALCEA? conform documentatii postate pe SEAP.Valoarea estimata conform devizului general este de :2463833 leidin care: valoarea maxima a serviciilor de proiectaresi asistenta tehnica din partea proiectantului 63310 lei, valoarea maxima a executiei lucrarilor inclusiv organizare de santier 2259434 lei, cheltuieli diverse si neprevazute 141089 lei.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 463, 833 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 46450 lei sau in euro la cursul BNR din data expedierii prezentei invitatii.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formular 10). Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia cand ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006. In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 2781 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
5% din pretul fata TVA al contractului si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesiv din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschisnu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta va dispune ca trezoreria sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat , precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii vor prezenta in mod obligatoriu: 1. Formularul 2 - Declaratie eligibilitate;2. Formularul 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;3. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);4. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/ copie lizibila ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.5. Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;6. Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;7. Formularul 4 - Certificat de participare cu oferta independenta;8. Formularul 5 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Primar ? VASILE ION; Viceprimar ? FULGESCU GEORGIAN; Contabil Sef ? GHEORGHE IOANA; Secretar ? SARARU MARIAN AUGUSTIN, si Consilierii locali: POPA EUGEN ALIN, POPA EUGENIU, ORITA GHEORGHE, PREDESCU ION, TRUSCA ION, PREDESCU NICOLAE, DINA ION, DINCA SILVIU GHEORGHE, ZAULET IONEL, NICU CLAUDIU.9. Formularul 6 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Certificate inregistrare persoane juridice romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialDocumentele vor fi valabile la data limita de depunere a oferetelor. Documentelevor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.2.Atestat ANRE in baza Ordinului Presedintelui ANRE nr. 24/2007 ? de tip Bp pentru ?proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV?, in vederea executarii instalatiilor electrice.3. Atestat ANRE in baza Ordinului Presedintelui ANRE nr. 24/2007 ? de tip C1a pentru ?proiectare de linii electrice aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV÷20kV, si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV ?, in vederea executarii instalatiilor electrice cuprinse in cap. 2 din Devizul general.4. Atestat ANRE in baza Ordinului Presedintelui ANRE nr. 24/2007 ? de tip C2a pentru ?executare de linii electrice aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV÷20kV, si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV ?, in vederea executarii instalatiilor electrice cuprinse in cap. 2 din Devizul general.5.Atestat privind elaborarea documentatiilor, pentru obtinerea avizului/autorizatiei de gospodarire a apelor, conform ordin MMP nr. 3298/28.08.2012, valabil la data limita de depunere a oferetelor .6.Autorizatie privind proiectarea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor conform ordin MAI nr.87/06.04.2010, valabil la data limita de depunere a oferetelor.Nota: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din operatori detine atestarea/autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Certificate inregistrare persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizatain limba romana.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizatain limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 obligatorieCifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie de minim 4645487lei; Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR pentru anii indicati (www.bnr.ro)., Cerinta nr. 2 obligatorieOfertantultrebuie sa sustina financiar pe o perioada de minin 6 luni, executarea lucrarilor licitate, indiferent de modalitatea de alocarea a fondurilor in bazaHG 577/1997, prezentand documente doveditoare in acest sens. Se solicita prezentarea unei Scrisori bancare din care sa rezulte capacitatea ofertantului de sustinere financiara a lucrarilor pe o perioada de 6 lunide la data semnarii contractului, respectiv pentru suma de 800000 lei.Se pot prezenta si alte documente din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea contractului de executie, documente prin care operatorul economic demonstreaza ca la momentul semnarii contractului va avea acces la linii de credit confirmate de banci, sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru 6 luni de derulare a contractului conform graficului de executie . In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati prezinta acest document., Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 obligatorie1. Se solicita o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru indeplinirea cerintei se solicita: -prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie servicii dus la bun sfarsit, prin care se confirma prestarea serviciilor de proiectare (alimentare cu apa si bransamente la energia electrica) in valoare de minim 63310 lei, sauprezentare un contract de servicii de proiectare alimentare cu apa si un contract serviciu de proiectare bransamente la energia electrica, care sa confirme prestarea de servicii in valoare cumulata de minim 63310 lei.2. Se solicita o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie lucrari executate si duse la bun sfarsit pentru cele mai importante lucrari.Pentru indeplinirea cerintei se solicita: -prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie lucrari duse la bun sfarsit prin care sa se confirme executarea lucrarilor (alimentare cu apa si bransamente la energia electrica) in valoare de 2259434 lei, sau prezentare un contract de executie lucrari alimentare cu apa si un contract executie lucrari bransamente la energia electrica, care sa confirme executarea lucrarilor in valoare cumulata de minim 2259434 lei.In cazul unei asocieri, ofertantul lider va preciza care sunt contractele care se vor lua in calcul la indeplinirea cerintei minime, prin prezentarea unui tabel model propriu., Cerinta nr. 2 obligatorieInformatii referitoare la personal de proiectare (cerinte minime obligatorii): -Sef proiect, experienta in coordonarea unui proiect si experienta intr-un proiect similar ;
-minim 1 inginer proiectant, experienta in proiectare a minim un proiect similar;
- minim 1 inginer proiectant autorizat ANRE conform Ordin ANRE nr.11/2013, pentru proiectarea lucrarilor de bransamente electrice;
- minim 1 inginer topograf, geodez, atestat ANCPI cf Ordin 107/2010;Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de personal de proiectare pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea serviciilor conform graficului de executie propus si corelat cu echipamentele din dotare, cu resursele financiare proprii: Informatii referitoare la personal de executie (cerinte minime obligatorii): Reprezentant Contractor ? exeperienta profesionala in functia de manager de proiect si experienta in cel putin un contract cu obiect similar, cu atestat manager de proiect cod COR 241919;
- Responsabil cu controlul calitatii (CQ) , numit prin decizie interna in domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala, produse pentru constructii, cu experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract cu obiect similar;
-Responsabil tehnic cu executia(RTE), atestat in domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala, conform OG nr. 95/1999;
-Responsabilul tehnic cu executia lucrarii, specialist atestat de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 364/2010, Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005.- Sef de santier, (inginer constructii civile/hidrotehnice/instalatii) cu experienta in aceasta functie sau in pozitii similare (indiferent de obiectul contractelor) si experienta intr-un contract de executie cu obiect similar;
-minim1 Inginer instalatii electrice autorizat ANRE, conform Ordin ANRE nr.11/2013, pentru executarea lucrarilor de bransamente electrice.-Inginer topograf, cu experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract de executie cu obiect similar.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus si corelat cu extrasele de manopera, cu echipamentele din dotare: - minim1 Electrician autorizat ANRE conform Ordin ANRE nr.11/2013, pentru executia lucrarilor de instalatii electrice;
- minim 1 Sudor autorizat PEID cf Legea 64/2008 pentru executia lucrarilor de sudura in polietilena ;Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., Cerinta nr. 3 obligatorieInformatii referitoare pentru serviciile de proiectare: Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea stricta a serviciilorCerinta obligatorie: Ploter A0; Xerox A3; ScanerA3; Imprimanta A3; PC; Program informatic elaborare devize; Program de proiectare retele apa si canalizare; statie totala+GPS;Informatii referitoare pentru executia de lucrari: Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea stricta a lucrarilor.Cerinte obligatorii solicitate de autoritatea contractanta: Autoritatea contractanta solicita ofertantilor sa faca dovada ca detin sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a urmatoarelor: -Statie de preparare betoane, insotita de Raportul de inspectie tehnica emis de catre un organism de inspectie pentru echipamente tehnologice pentru constructii, potrivit Legea 10/1006, HG 766/1997 si Ordinul MLPTL nr 337/N/2000 privind aprobarea reglementarii tehnice Procedura de inspectie tehnica a masinilor si echipamentelor tehnologice de constructii aflate in exploatare indicativ ?PCC 021/2000";
-Statie de sortare agregate si balastiera, insotita de Raportul de inspectie tehnica emis de catre un organism de inspectie pentru echipamente tehnologice pentru constructii, potrivit Legea 10/1006, HG 766/1997 si Ordinul MLPTL nr 337/N/2000 privind aprobarea reglementarii tehnice Procedura de inspectie tehnica a masinilor si echipamentelor tehnologice de constructii aflate in exploatare indicativ ?PCC 021/2000";
-Laborator de incercari minim de gradul II pentru lucrarile care fac obiectul contractului.In cazul unei asocieri liderul va prezenta si formularul 16 pe intreaga asociere (cerinta obligatorie)., Cerinta nr. 4 obligatorie
Informatii privind subcontractantii
Completare Formular 20 -?Declaratie subcontractanti?, Cerinta nr. 5 obligatorie
Informatii privind asociatii
Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna.
Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant.
In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.
Completare Formular 28 -?Acord de asociere?, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d)
Completare Formular 28;
Completare Formular 29 (dupa caz);
Completare Formular 30 (dupa caz);, In cazul asocierii fiecare asociat va prezenta propriile documente de calificare. Cerinta nr. 2Cerinte privind certificarea sistemului de management de mediu conform stadardului SR ENISO 14001:2005, in domeniul aferent obiectului prezentului contract valabil la termenul limita de depunere al ofertelor.Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Cerinta nr. 1Cerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadardului SR EN ISO9001:2008, in domeniul aferent obiectului prezentului contract, valabil la termenul limita de depunere al ofertelor.Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de finalizare servicii proiectare
10
Descriere:
Termenul de finalizare executie lucrari
20
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2013 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer