Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si e


Detaliu pentru invitatia numarul 349668
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BARBATESTI (PRIMARIA COMUNEI BARBATESTI)
Numar invitatie: 349668/01.07.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: " Modernizare statie de tratare apa si inlocuire conducta de aductiune-distributie apa?Comuna Barbatesti, Judetul Valcea, lungimea conductei de inlocuit de L=12.120, 00 m
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BARBATESTI (PRIMARIA COMUNEI BARBATESTI)Cod fiscal: 2541843, Adresa: COMUNA BARBATESTI , SAT BODESTI , JUDETUL VALCEA, Barbatesti, Telefon: 0250864716, Fax: 0250864629
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA BARBATESTI , SAT BODESTI , JUDETUL VALCEA, Barbatesti, Romania, cod postal: 247027, telefon: +040 250864716, fax: +040 250864629, persoana de contact: CONSTANTIN DUMITRASCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA BARBATESTI, SAT BODESTI, JUDETUL VALCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: " Modernizare statie de tratare apa si inlocuire conducta de aductiune-distributie apa?Comuna Barbatesti, Judetul Valcea, lungimea conductei de inlocuit de L=12.120, 00 m
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: " Modernizare statie de tratare apa si inlocuire conducta de aductiune-distributie apa?Comuna Barbatesti, Judetul Valcea? conform documentatiei postate pe SEAP.Valoarea estimata conform devizului general este de 7.339.975 lei fara TVA din care: valoarea serviciilor de proiectare siasistenta tehnica 255.000 lei, valoarea lucrarilor ce urmeaza a fi executate 7.084.975 lei.Maxim 2 luni proiectare si maxim12 luni executie de la emiterea ordinului de incepere a serviciilor si a lucrarilor si in functie de sumele ce vor fi alocate pentru realizarea acestui obiectiv de investitie.Precizam ca suma 622.000 lei fara TVA reprezentand cota de cheltuieli diverse si neprevazute, va putea fi utilizata in ipoteza in care apar pe parcursul executiei contractului cheltuieli cu servicii/lucrari care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica si cu respectarea cadrului legal aplicabil la acel moment. In consecinta, aceasta suma va fi prevazuta/preluata in mod distinct in cadrul propunerii financiare prezentata de ofertanti, cu mentiunea ca la evaluarea ofertelor nu se va lua in considerare cota de cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45232151-5 - Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 339, 975 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 145.000 lei (data pt. echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invit. de part., Perioada de valabilitate a garantiei pentru particip, este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor). Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare trebuie sa prevada si faptul ca in cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 8.293 lei conform art. 278ยน lit.b), din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modul de constituire: a)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante .b)ordin de plata in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contulRO83TREZ6745006XXX000426 deschis la Trez.Horezuinsotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platiic)Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Formular nr. 1
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Garantia de buna executie se mai poate constitui din retineri succesive din situatiile de lucrari, banii vor fi virati intr-un cont deschis la Trezorerie cf HG nr.1045/2011 privind modificarea art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006.Formular nr.2
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.17)3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69*1Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: DUMITRASCU CONSTANTIN.-Presedinte, TIRCALA DUMITRU ?VICEPRIMAR -membru, VASILE CRISTINA-SECRETAR.-membru, GURITA DANIELA-INSPECTOR -membru, MATEI OCTAVIAN -CONSILIER.-membru. Persoane ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, CONSILIUL LOCAL BARBATESTI IN COMPONENTA : DAVID ION, MATEI OCTAVIAN, NEGOESCU CONSTANTIN, PAPA CONSTANTI N, OLTEANU ION, RADUCA VALERIAN, CHITA DEACONU TOMA, GALBENUS GHEORGHE, MARACINESCU FLORIN, PLOAIE NICOLAE, CATRINA VALERIAN, BUSU NICOLAE Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 7.300.000 lei Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pe o perioada de 5 luni, in valoare de minim 2.000.000 Lei, independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare, Cerinta nr. 3In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Cerinta nr. 4Pentru serviciul de proiectare aferent se va prezenta asigurare de risc a proiectantuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.In cazul activitatii de proiectare: Prezentarea Listei principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, care sa contina minim un contract de servicii similare obiectului contractului executat in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor, a caruilungime sa fie mai mare sau cel putin egala cu 12 km. Se permite indeplinirea cerintei in conformitate cu art 14 / Ordinul 509/2011.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unorcertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.In cazul activitatii de executie: Prezentarea Listei principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, care sa contina minim un contract de lucrari similare obiectului contractuluiexecutat in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor, a carui lungime sa fie mai mare sau cel putin egala cu 12 km. Se permite indeplinirea cerintei in conformitate cu art 14 / Ordinul 509/2011.Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., 2.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr.34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. Ofertantul va prezenta lista cu utilajele minime necesare si suficiente pentru buna indeplinire a contractului ce urmeaza sa fie atribuit, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini si avand in vedere activitatile de proiectare siexecutie ce urmeaza a fi realizate., Informatii referitoare pentru executia de lucrari: Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea stricta a lucrarilor.Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia lucrarilor (corelarea cu extrasele de resurse din oferta financiara), in functie de graficul de executie propus, cu luarea in considerare a punctelor critice evidentiate in grafic.Utilajele si echipamentele propuse acopera necesarul conform extrasului de utilaje si transporturi ofertat corelat cu graficul de executie propus, cu personalul de executie alocat.Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, declarate de autoritatea contractanta in Formularul 16.Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. In contract se va specifica exact utilajele inchiriate si disponibilitatea acestora pe tot parcursul lucrarii.Fiecare ofertant are obligatia de a prezenta lista utilajelor necesare la indeplinirea integrala a contractului cu respectarea conditiilor din caietele de sarcini, in functie de tehnologia proprie de executie propusa si in concordanta cu documentele prezentate in oferta tehnica si in oferta financiara (cerinta obligatorie).In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie)., 3.Persoana ce asigura sustinerea tehnica siprofesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., 4.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Subcontractantul nu trebuie sa seafle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., 5.Personal cheie solicitat: In cazul activitatii de proiectare: Informatii referitoare la personal de proiectare (cerinte minime obligatorii): - Sef proiect, cu studii superioare tehnice , experienta in coordonarea a minim un proiect similar ;
-1 inginer proiectant , constructii hidrotehnicepentru proiectarea lucrarilor de alimentare cu apa, experienta in proiectare a minim un proiect similar;
-1 inginer atestat responsabil de mediuOfertantul dispune de personal de proiectare pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea serviciilor conform graficului de executie propus si corelat cu echipamentele din dotare, cu resursele financiare proprii.In cazul activitatii de executie: Informatii referitoare la personal de executie (cerinte minime obligatorii): Reprezentant Contractor ? experienta profesionala in functia de Manager de proiect in contracte de executie intr-un contract avind ca obiect domeniul specific obiectului contractului actual, atestat manager de proiect cod COR 241919;
- Responsabil cu controlul calitatii (CQ) , numit prin decizie interna in domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala, produse pentru constructii, cu experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract cu obiect similar;
-Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala;
- Sef de santier: experienta profesionala in aceasta functie sau in pozitii similare, prin implicarea in cel putin un contract de executie cu obiect similar.in inginerie civila;
-1 coordonator desemnat SSM-1 Inginer instalatii electrice autorizati ANRE, pentru executarea lucrarilor de bransamente electrice.-Inginer topograf, prin participarea la cel putin un contract de executie cu obiect similar.Ofertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus si corelat cu extrasele de manopera, cu echipamentele din dotare: - 1 Electrician autorizat ANRE, pentru executia lucrarilor de instalatii electrice;
- 1 Sudor autorizat PEID, pentru executia lucrarilor de sudura in polietilenaDe asemenea, se va prezenta lista cu personalul minim necesar si sufficientpentru buna indeplinire a contractului ce urmeaza sa fie atribuit.Copii dupa contractele individuale de munca incheiat intre parti sau contract de colaborare.Copii dupa diplome de studii pentru personalul cheie pentru proiectare si executie.Copii dupa certificatele de atestare profesionala sau acte doveditoare a calificarii profesionale pentru personalul cheie.Copie dupa atestatarea RTE in termen de valabilitate.Copie dupa certificat de atestare profesionala in SSM.Declaratii de disponibilitate in original.Angajament din partea ofertantului ca in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate initial, le va inlocui numai cu persoaneavand cel putin calificarile primelor., X Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2013 18:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer