Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si e


Detaliu pentru invitatia numarul 351995
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA IANCA (PRIMARIA)
Numar invitatie: 351995/05.08.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: " PRIMA INFIINTARE A SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APAIN SATELEIANCA SI POTELU, COMUNA IANCA, JUDETULOLT".
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA IANCA (PRIMARIA)Cod fiscal: 5209882, Adresa: COM. IANCA, JUD. OLT, Ianca, Telefon: 0249537005, Fax: 0249537005
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. IANCA, JUD. OLT, Ianca, Romania, cod postal: 237215, telefon: +40 249537005, fax: +40 249537005, persoana de contact: LIVIU DOMOZINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI IANCA, LOC. IANCA, JUDETUL OLT, ROMANIA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: " PRIMA INFIINTARE A SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APAIN SATELEIANCA SI POTELU, COMUNA IANCA, JUDETULOLT".
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: " PRIMA INFIINTARE A SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA IN SATELE IANCA SI POTELU, COMUNA IANCA, JUDETUL OLT? conform documentatii postate pe SEAP.Valoarea estimata conform devizului general este de :2090218 lei fara TVA, din care: 1. Cheltuieli pentru amenajarea terenului protectia mediului si aducerea la starea initiala=0 lei2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului=79076 lei3.3. Proiectare si inginerie=42583 lei3.6. Asistenta tehnica din partea proiectantului=10781 lei4. Cheltuieli pentru investitia de baza=1796726 lei5.1. Cheltuieli pentru organizarea de santier=41323 lei5.3. Cheltuieli diverse si neprevazute in cuantum de 6 %, reprezentand valoarea de =119729 leiTOTAL fara cheltuieli diverse si neprevazute =1970489 lei
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 090, 218 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 39409 lei sau in euro la cursul BNR cu 10 zile anterioare datei limite de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formular 10). Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia cand ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006. In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 2781 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin (1) din HG 925/2006. Se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1. Formularul 2 - Declaratie privind eligibilitatea;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.2. Formularul 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, tertul sustinator va prezenta declaratia de neincadrare in situatiile prevazute la art.181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.3. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);4. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.5. Formularul 4 - Certificat de participare cu oferta independenta;6. Formularul 5 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Primar ? PASCU MIREL; Viceprimar ? DOMOZINA LIVIU SILVESTRU; Contabil Sef ? NEAGU MARIA; Secretar ? ROAMBA AUREL, SMARANDACHE DANIEL - Analist programator si Consilierii locali: POPA IULIAN, GUNE GHEORGHE, TOCEA VASILE, PUTICA GHEORGHE, PREDA NICU, STANCU GHEORGHE, DRAGHICIU TOC MARILENA, SPIRIDON NICUSOR, GILCA MARCEL, PREDOI EDUARD SORIN, NEAGU IONEL, TOCEA DANIEL .7. Formularul 6 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Certificate inregistrare persoane juridice romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele juridice strainepot prezenta oricedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic2.Atestat ANRE in baza Ordinului Presedintelui ANRE nr. 24/2007 ? de tip Bp pentru ?proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV?, in vederea executarii instalatiilor electrice.3.Atestat ANRE in baza Ordinului Presedintelui ANRE nr. 24/2007? de tip C1a pentru ?proiectare de linii electrice aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV÷20kV, si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV ?, in vederea executarii instalatiilor electrice cuprinse in cap. 2 din Devizul general.4.Atestat ANRE in baza Ordinului Presedintelui ANRE nr. 24/2007? de tip C2a pentru ?executare de linii electrice aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV÷20kV, si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV ?, in vederea executarii instalatiilor electrice cuprinse in cap. 2 din Devizul general.5.Atestat privind elaborarea documentatiilor, pentru obtinerea avizului/autorizatiei de gospodarire a apelor, conform ordin MMP nr. 3298/28.08.2012, valabil la data limita de depunere a oferetelor .6.Autorizatie privind proiectarea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor conform ordin MAI nr.87/06.04.2010, valabil la data limita de depunere a oferetelor.Nota: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din operatori detine atestarea/autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Certificate inregistrare persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 obligatorieCerinta nr. 1 Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 3940978 lei; Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR pentru anii indicati (www.bnr.ro). Completare Formularul 7- Informatii generale.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ, Cerinta nr. 2 obligatorieOfertantultrebuie sa sustina financiar executarea lucrarilor licitate indiferent de modalitatea de alocarea a fondurilor, pe o perioada de minin 9 luni, de la data semnarii contractului, respectiv pentru suma minima de 985244 lei, in baza OUG 28/2013, prezentand documente doveditoare in acest sens. Se solicita prezentarea unei Scrisori bancare din care sa rezulte capacitatea ofertantului de sustinere financiara a lucrarilor pe o perioada de 9 luni. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 9 luni de la data semnarii contractului in valoare de minim 985244 lei, prin scrisoare de confirmare a fondurilor (disponibil negrevat sau valoarea creditului obtenabil) sau alt document, in original, care sa prevada ca suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului.Se pot prezenta si alte documente.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati prezinta acest document., Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.69 indice 1, art.180 si 181 lit.a), c1), d) din OUG nr.34/2006 actualizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 obligatorieSe solicita lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani, insotita de prezentarea a cel putin unui certificat/document emis de catre clientul beneficiar, cu valoarea minima de 53364 lei.Cerinta privind experienta similara - servicii de proiectare, poate fi indeplinita si prin insumarea valorilor a unui contract de proiectare alimentare cu apa si a unui contract de proiectare retele electrice.Se solicita lista principalelor lucrari similare din ultimii5 ani, insotita de prezentarea a cel putin unui contract, certificat/ document emis de catre clientul beneficiar, cu valoarea minima de 1917125 lei.Cerinta privind experienta similara ? executie lucrari, poate fi indeplinita si prin insumarea valorilor a unui contract de executie alimentare cu apa si a unui contract de executie retele electrice, insotite de certificate/documente emise de catre clientul beneficiar, cu respectarea cerintelor minime pentru fiecare actiune in parte.Se accepta si prezentarea unui contract complex (proiectare ? executie) alimentare cu apa, insotit de certificat/document emis de catre clientul beneficiar, cu respectarea cerintelor minime pentru fiecare actiune in parte., Cerinta nr. 2 obligatorieInformatii referitoare la personal de proiectareCerinte minime obligatorii: -Sef proiect, experienta in coordonarea unui proiect si experienta intr-un proiect similar;
-minim 1 inginer proiectant, experienta in proiectare a minim un proiect similar de alimentare cu apa;
- minim 1 Inginer autorizat ANRE, conform Ordin ANRE nr.11/2013, pentru proiectarea lucrarilor de bransamente electrice;
- minim 1 inginer topograf, atestat ANCPI cf Ordin 107/2010;Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca dispune de personal de proiectare pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea serviciilor conform graficului de executie propus prin prezentarea unei declaratii - model propriu - din care sa rezulte numarul de personal auxiliar pe specialitati.Informatii referitoare la personal de executie (cerinte minime obligatorii): - Manager de proiect cu atestat cod COR 241919, cu experienta profesionala in cel putin un contract cu obiect similar;
- Responsabil cu controlul calitatii (CQ): atestat/numit prin decizie interna in domeniul aferent obiectului prezentului contract, cu experienta profesionala in acesta pozitie prin participarea la cel putin un contract cu obiect similar;
-Responsabil tehnic cu executia(RTE): atestat in domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala, conform OG nr. 95/1999;
-Responsabilul tehnic cu executia lucrarii: specialist atestat in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 11/2013pentru urmatoarele domenii: Fabricarea aparatelor de distributie si control al electricitatii - Clasificare CAEN Rev. 2, cod 2712; Distributia energiei electrice - Clasificare CAEN Rev. 2, cod 3513; Activitati de testari si analize tehnice - Clasificare CAEN Rev. 2, cod 7120.- Sef de santier: inginer constructor cu experienta in aceasta pozitie, prin participarea in cel putin un contract cu obiect similar;
- Inginer autorizat ANRE, in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 11/2013;
- Responsabil tehnic cu sudura (RTS) autorizat ISCIR, in conformitate cu prevederile Ordinului ISCIR nr. 165/2011;
-Inginer topograf, cu experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract de executie cu obiect similar;Avand in vedere prevederile Legii nr. 10/1995 privind asigurarea calitatii in constructii, nominalizarea personalului de specialitate se va face distinct pe fiecare specializare solicitata, nu poate fi nominalizata aceiasi persoana pentru doua sau mai multe specializari.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de personal pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea serviciilor/lucrarilor conform graficului de executie, conform unei declaratii - model propriu ? din care sa rezulte numarul de persoane calificat/necalificat pe specialitati alocat pentru executia lucrarilor.In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta in mod obligatoriu formularul Formularul nr.13 - Personal ce va fi angajat in contract, care se va lua in considerare la indeplinirea corespunzatoare a contractului., Cerinta nr. 3 obligatorieInformatii referitoare pentru Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a serviciilor/lucrarilor.Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia serviciilor/lucrarilor.Cerinte minime obligatorii solicitate de autoritatea contractanta pentru indeplinirea corespunzatoare a serviciilor de proiectare: Plotter A0 min 1 buc; Xerox A3 min 1 buc; Scaner A3 min 1 buc; Imprimanta A3 min 1 buc; PC- min 1 buc; Program informatic elaborare devize min 1 buc; Program de proiectare retele apa si canalizare min 1 buc; statie totala+GPS min 1 buc;Cerinte minime obligatorii solicitate de autoritatea contractanta pentru indeplinirea corespunzatoare a executiei lucrarilor: minim 1 Statie de preparare betoane, insotita de Raportul de inspectie tehnica emis de catre un organism de inspectie pentru echipamente tehnologice pentru constructii, potrivit OrdinuluiMLPTL nr 337/N/2000 privind aprobarea reglementari tehnice Procedura de inspectie tehnica a masinilor si echipamentelor tehnologice de constructii aflate in exploatare indicativ ?PCC021/2000"; minim 1 Statie de sortare agregate si produse de balastiera, insotita de Raportul de inspectie tehnica emis de catre un organism de inspectie pentru echipamente tehnologice pentru constructii, potrivit Ordinului MLPTL nr. 337/N/2000 privind aprobarea reglementari tehnice Procedura de inspectie tehnica a masinilor si echipamentelor tehnologice de constructii aflate in exploatare indicativ ?PCC 021/2000"; minim 1 Laborator de incercari minim de gradul II autorizat pentru lucrarile care fac obiectul contractului, conform Ordinului ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri Nr. 442/2010; minim 1 buc. Autobetoniera; minim 1 buc. Aparat de sudura cap-cap PEHD; minim 1 buc. Buldoexcavator; minim 1 buc. Autobasculanta.In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta si Formular 16 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, cumulat pe intreaga asociere, care se va lua in considerare la indeplinirea corespunzatoare a contractului (cerinta obligatorie)., Cerinta nr. 4 obligatorieInformatii privind subcontractantiiCompletare Formular 20 -?Declaratie subcontractanti?Nu pot participa in prezenta procedura in calitate de subcontractanti la mai multi ofertanti., Cerinta nr. 5 obligatorieCerinta nr. 5 Informatii privind asociatii;Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna. Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant. In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata, fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica. In cazul asocierii fiecare asociat va prezenta propriile documente de calificare., Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d)Completare Formular 28;Completare Formular 29 (dupa caz);Completare Formular 30 (dupa caz);, Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele asa cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv daca au fost solicitate diverse valori, cantitati sau altele asemenea (art.11 alin.4 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare). Ofertele care prezinta declaratii si anexe la declaratii care nu indeplinesc in totalitate cerintele art. 11 alin. 4 din HG 925/2006, nu se mentioneaza in mod clar si precis daca au fost solicitate prin Fisa de date: diverse valori, cantitati, alte cerinte (experienta similara, personalul, utilajele, subcontractori etc.) sau altele asemenea, vor fi declarate respinse fara a se solicita prezentarea documentelor care confirma indeplinirea cerintelor de calificare respective. Lipsa sau neprezentarea documentelor de calificare in forma si conditiile solicitate prin Fisa de date, conduc la descalificarea ofertantilor. Nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Esecul de a depune o oferta care sa nu indeplineasca cerintele de calificare, este vina totala a ofertantului si va conduce la respingerea ofertei sale ca fiind inacceptabila. Cerinta nr. 1Cerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadardului SR EN ISO9001:2008, in domeniul aferent obiectului prezentului contract, valabil la termenul limita de depunere al ofertelor.Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Cerinta nr. 2Cerinte privind certificarea sistemului de management de mediu conform stadardului SR ENISO 14001:2005, in domeniul aferent obiectului prezentului contract valabil la termenul limita de depunere al ofertelor.Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
TEHNIC 1
10
Descriere: termen de finalizare servicii de proiectare
TEHNIC 2
30
Descriere: termen de finalizare executie lucrari
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 23:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer