Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic si a detaliilor de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii Sediu Ocol Silvic Trusesti - D.S.Botosani


Detaliu pentru invitatia numarul 353368
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 353368/04.09.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic si a detaliilor de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii Sediu Ocol Silvic Trusesti - D.S.Botosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Pacea, nr. 47, Botosani, Romania, cod postal: 710013, telefon: +40 231512882, fax: +40 231512882, persoana de contact: Comp. Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Silvica Botosani, str. Pacea, nr. 47, Botosani, Romania, cod postal: 710013, telefon: +40 231512882, fax: +40 231512882, persoana de contact: Comp. Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic si a detaliilor de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii Sediu Ocol Silvic Trusesti - D.S.Botosani
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in achizitia de servicii de proiectare pentru obiectivul de investitii SEDIU OCOL SILVIC TRUSESTI, conform Caietului de sarcini, pentru o valoare de 22000 lei, din care diverse si neprevazute 0 lei.
II.1.6) CPV: 71221000-3 - Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 22, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 220 lei.Data la care se calculeaza echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, numerar la sediul autoritatii contractante RNP Romsilva?DS Botosani, str. Pacea, nr.47, Botosani, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul nr. 10 ?Scrisoare de garantie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul RNP Romsilva ? DS Botosani(R1590120, J40/450/1991): Cont: RO91RZBR0000060007677954?Raiffeisen Bank Botosani. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale. Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3 din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Modul de constituire a garantiei de buna executie : Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art.90 , alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigursricare va fi prezentat autoritatii contractante in original, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz executantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti, in termen de 5 zile lucratoare de la data incheierii contractului. In contul deschis se va depune o suma initiala de 0, 5% din valoarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: Formularul 1;2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: Formularul 2;3)Certificat de participare cu oferta independenta -Cerinta obligatorie: Formularul 3;4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: Formularul 4; Nota: Persoane cu functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul DS.Botosani Ing.Sorin Corduneanu-director, Ec.Andronachi Viorica-director economic, jr.Aprotosoaei Genoveva-birou juridic, ing.Iosub Titiana-responsabil achizitii, ing.Savin Arsenie-birou regenerare, ing. Cardas Gbariel-birou paza, ing. Havris Marius-birou productie, ec. Irimia Maria-birou contabilitate, ing. Ipser Heinrich-birou vanatoare.5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa si depune Formularul 5 din Sectiunea Formulare;6)Informatii privind asocierea-Se va complete si depune Acord de asociere, - potrivit Formular 16, daca este cazul7)Se va complete si depune Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului, - potrivit Formular 17, daca este cazul8)Se va complete si depune Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului, - potrivit Formular 18, daca este cazulPrezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Prezentare certificat constatator, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatoruluieconomic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. PENTRU OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC in urma stabilirii clasamentului final: inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata, DACA IN CADRUL OFERTEI ACESTA A FOSTPREZENTAT IN COPIE CONFORM CU ORIGINALUL. Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Documentele sunt acceptate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerintaminima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta si depune: Bilantul contabil la 31.12 2012 , vizat si inregistrat de organele competente sau dupa caz, (copie certificata de ofertant pe propria raspundere); Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani: Curs mediu BNR :2010 - 4.2099 lei/eur; 2011 - 4.2379 lei/eur; 2012 - 4.4560 lei/eur; Nu se solicita o anumita cifra pentru a fi calificat.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerintaminima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa prezinte o Declaratie privind Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati(calculati pana la data limita de depunere a ofertei) . Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere ofertei) au executat servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire. Ofertantul va prezenta certificate/documente emise de beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii..Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Cerinta nr.2 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Declaratie privind personalul de specialitate implicat in derularea contractului si certificarilor detinute. Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa dispuna de pesonal cu experienta in domeniul: - arhitect- cu drept de semnatura . - inginer ? specialitatea constructii civile, cu experienta profesionala de min 3 ani in proiectare de lucrari de civile . Pentru personalul de specialitate solicitat - inginer constructii civile, trebuie prezentate urmatoarele documente: C.V datat si semnat si Diplome de studii pentru specialitatea solicitata si atestari in domeniu.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Cerinta nr. 3 Declaratie privind dotarile specifice Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dipune de urmatoarele: - program ? soft ? specializat de proiectare; - program ? soft ? specializat de intocmire a devizelor ? baza de calcul -;Formularul va fi insotit de declaratie pe propria raspundere ca dispune de programe specializate si licentiate pentru realizarea serviciilor ce fac obiectul contractuluiPrezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2013 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer