Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si e


Detaliu pentru invitatia numarul 353896
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BOLINTIN DEAL
Numar invitatie: 353896/19.09.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: "MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA BOLINTIN-DEAL, JUDETUL GIUTGIU, SATELE BOLINTIN-DEAL SI MIHAI VODA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BOLINTIN DEALCod fiscal: 5843129, Adresa: com. Bolintin Deal, str. Muncii, nr.18, Bolintin-Deal, Telefon: 0246273074, Fax: 0246273074
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Bolintin Deal, str. Muncii, nr.18, Bolintin-Deal, Romania, cod postal: 087015, telefon: +40 246273074, fax: +40 246273074, persoana de contact: EMILIAN BANICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Bolintin Deal cu sediul in com. Bolintin Deal, str. Muncii, nr.18, judet Giurgiu, Romania, cod postal: 087015
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: "MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA BOLINTIN-DEAL, JUDETUL GIUTGIU, SATELE BOLINTIN-DEAL SI MIHAI VODA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?"MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA BOLINTIN-DEAL, JUDETUL GIUTGIU, SATELE BOLINTIN-DEAL SI MIHAI VODA? , unde : : - valoarea serviciilor de proiectare este de 394.150 lei, - valoarea estimata pentru executia lucrarilor este de 20.627.500 lei, - diverse si neprevazute 210.216 lei reprezentand 1 %.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 231, 866 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da1)GP va fi elib. in numele ofertantului in cuantum de: 420.000 lei . Echivalenta GP depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Va fi emisa de catre o soc. bancara/soc.de asigurari sau virament bancar la Tezoreria Bolintin Vale, cont IBAN RO________________________________. GP va fi valabila pentru o perioada de 90 zile de la datalimita de primire a ofertelor. 2)In cazul in care ofertantul este o asociere de op. economici, GP trebuie constituita in numele asocierii. Poate fi depusa de unul sau mai multi op. ec. din cadrul asocierii. 3)GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in orig. si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. 4)Model orientativ Formular nr. 21 .5)Ofertantul care in conformitate cu Legea 346/2004 (art.16, alin.(1)) face parte din categoria IMM sau ofertantul (operatori economici din cadrul unei asocieri) care sunt IMM, au dreptul sa depuna 50%din garantia de participare. Dovada ca sunt IMM, se va face in sedinta de deschidere a ofertelor.Nota 1: a) In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 2781 din OUG 34/2006b)Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine gar. de participare, ofertantului care se afla in situatiaprevazuta la art.87 H.G. 925/2006.c)G.P. trebuie sa fie irevocabila(art.86 alin.2 din H.G. nr. 925/2006)d)In cazul in care Ofertantul este o Asociere de op. ec., este obligatorie completarea in continutul garantiei de participare la sectiunea ?ofertant?? a denumirii/numele Asocierii precum si a denumirii lucrarii/serviciului pentru care se emite.Nota 2: G.P. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor (art.86 alin.6 din H.G. nr. 925/2006).
Garantie de buna executie
DaCuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin (1) din HG 925/2006. Se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Formularul 2 - Declaratie privind eligibilitatea;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acestformular.2. Formularul 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, tertul sustinator va prezenta declaratia deneincadrare in situatiile prevazute la art.181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.3. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de platacatre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);4. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catrebugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limbaromana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.5. Formularul 4 - Certificat de participare cu oferta independenta;6. Formularul 5 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Banica Emilian, Oprescu Costel, Nuta Costan Sorin, Bunea Ghe Cristea, Bunea Marin , Calin Octavian, Cristache Cristea, Dumitrache Marin, Ion Vasile, Mihalache Marin, Nae Marius Silica, Necula Dorina, Obiala Mircea , Pirvanescu Jana , Rosca Ioana , Radu Marin , Safta Jan7. Formularul 6 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Certificate inregistrare persoane juridice romane: 1. Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte adresa actuala si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in careoperatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice sau juridice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, op. ec. va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale dintara in care ofertantul este rezident. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor, documentele sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata si legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.69 indice 1, art.180 si 181 lit.a), c1), d) din OUG nr.34/2006 actualizata.Completare Formular 8; Completare Formularul 7. Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in estimarea indeplinirii cerintei de calificare. Documentele se vor prezenta in copie lizibila ?conform cu originalul ?., Cerinta nr. 1 obligatorieCerinta nr. 1 Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 40.000.000 lei;Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR pentru anii indicati (www.bnr.ro). Completare Formularul 7- Informatii generale.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativSe completeaza Formularul 7. Informatii generale. Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in estimarea indeplinirii cerintei de calificare, in copie lizibila ?conform cu originalul ?. Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personal de proiectareCerinte minime obligatorii: -Sef proiect, experienta in coordonarea unui proiect si experienta intr-unproiect similar;
-minim 1 inginer proiectant, experienta in proiectare a minim un proiectsimilar;
- minim 1 inginer topograf, atestat ANCPI cf Ordin 107/2010;Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca dispune de personal de proiectare pespecialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea serviciilor conformgraficului de executie propus.Informatii referitoare la personal de executie (cerinte minime obligatorii): - Coordonator de proiect (Studii superioare; experienta profesionala incoordonarea proiectelor, dovedita prin participarea la cel putin unproiect/contract)- Responsabil cu controlul calitatii (CQ): atestat/numit prin decizie interna, cu experienta profesionala ;
-Responsabil tehnic cu executia(RTE): atestat in domeniul (II), conform OGnr. 95/1999;
- Sef de santier: inginer constructor cu experienta in aceasta pozitie, prinparticiparea in cel putin un contract cu obiect similar;Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de personal pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea serviciilor/lucrarilor conformgraficului de executie.In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta in mod obligatoriuformularul Formularul nr.13 - Personal ce va fi angajat in contract, care seva lua in considerare la indeplinirea corespunzatoare a contractului.-Formularul nr 13 - Personal ce va fi angajat in contract;In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul pe intreaga asociere(cerinta obligatorie) intocmit de liderul asociatiei.- Formular nr 14 - Declaratie privind personal ce va fi angajat in contract;? Formular nr 15 - Angajament de participare in nume personal;
- Contract de munca/servicii/colaborare, completate la zi si inregistrate, incopie lizibila ?conform cu originalul ?;Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinireacerintelor de calificare : - pentru fiecare expert cheie propus, cu exceptia RTE si inginer atestat ANCPI pentru care se vor prezenta decat atestatul, ofertantul va prezenta un CV, careobligatoriu va cuprinde toata experienta acumulata, iar pentru dovedireacelor cuprinse in CV se vor prezenta : - copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate inCV (dupa caz), Informatii referitoare pentru Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice silaboratoarele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a serviciilor/lucrarilor.Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfelincat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia serviciilor/lucrarilor.Cerinte minime obligatorii solicitate de autoritatea contractanta pentruindeplinirea corespunzatoare a serviciilor de proiectare: Plotter A0 min 1 buc; Xerox A3 min 1 buc; Scaner A3 min 1 buc; ImprimantaA3 min 1 buc; PC- min 1 buc; Program informatic elaborare devize min 1buc; statie totala+GPS min 1 buc;Cerinte minime obligatorii solicitate de autoritatea contractanta pentruindeplinirea corespunzatoare a executiei lucrarilor: minim 1 Statie de preparare betoane ;minim 1 Statie de sortare agregate si produse de balastiera;minim 1 statie demixturi asfaltice .Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfelincat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executiaserviciilor/lucrarilor.In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta si Formular 16 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, cumulat pe intreaga asociere, care se va lua in considerare la indeplinireacorespunzatoare a contractului (cerinta obligatorie).Completare Formular 16 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.Documentele doveditoare (in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detinerii sub orice forma (proprietate/ contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice declarate in Formularul 16;, Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele asa cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv daca au fost solicitate diverse valori, cantitati sau altele asemenea (art.11 alin.4 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).completare Declaratia pe propria raspundere insotita de anexa, conform art.11 alin.4 din HG925/2006.Nota : Lipsa sau neprezentarea documentelor de calificare in forma si conditiile solicitate prin Fisa de date, conduc la descalificarea ofertantilor. Nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Esecul de a depune o oferta care sa nu indeplineasca cerintele de calificare, este vina totala a ofertantului si va conduce la respingerea ofertei sale ca fiind inacceptabila., Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d)
Completare Formular 28;
Completare Formular 29 (dupa caz);
Completare Formular 30 (dupa caz);, Cerinta nr. 5 obligatorie
Cerinta nr. 5 Informatii privind asociatii;
Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna. Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant. In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata, fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica. In cazul asocierii fiecare asociat va prezenta propriile documente de calificare.
Completare Formular 28 -?Acord de asociere?, Cerinta nr. 4 obligatorie
Informatii privind subcontractantii
Completare Formular 20 -?Declaratie subcontractanti?
Nu pot participa in prezenta procedura in calitate de subcontractanti la mai multi ofertanti.
Completare Formular 20 -?Declaratie subcontractanti?, Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat cel putin 1 contract max. 3 contracte de lucrari sau la nivelul a cel putin 1 contract max. 3 contracte a executat lucrari a carui/caror valoare valoare cumulata a fost de min. 20627500 lei , insotite de certificari de buna executie/contracte/copii de pe parti relevante ale contractelor/recomandare/proces verbal receptie, emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei.Lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare prin cel putin sau la nivelul a cel pu?in 1 contract max. 3 contracte a carui/caror valoare valaore cumulata a fost de min. 394150 lei insotite de certificate/documente/ contracte/copii de pe parti relevante ale contractelor/recomandare/proces verbal receptie, emise sau contrasemnate de catre o autoritatea sau client beneficiar.Indeplinirea pragului minim impus la experienta similara poate fi demonstrat si prin prez minim un contract ? maxim 3 contracte de proiectare si executie a caror valoare sa fie de cel putin 21021650 lei.Pentru calcul experientei similare exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR/BCE pentru anii respectivi.Completare Formular 11 ? Lista principalelor servicii de proiectare, executate in ultimii 3 ani; Completare Formular 9 ? Lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 ani; Completare Formular 10 Experienta similara., Procese verbale de predare primire, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, contracte.Documentele se vor prezenta in copie lizibila ?conform cu originalul ?. In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, autoritatea contractanta poate solicita clarificari. Cerinta nr. 1 obligatorieCerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadardului SR EN ISO 14001:2005, in domeniul aferent obiectului prezentului contract, valabil la termenul limita de depunere al ofertelor.Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea/recertificarea.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2005 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 1 obligatorieCerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadardului SR EN ISO 9001:2008, in domeniul aferent obiectului prezentului contract, valabil la termenul limita de depunere al ofertelor.Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea/recertificarea.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acestaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara A
Termenul de finalizare servicii proiectare (B)
10
Descriere: Termenul de finalizare servicii proiectare (B)
Termen de finalizare executie lucrari C
30
Descriere: Termen de finalizare executie lucrari C
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2013 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer