Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si e


Detaliu pentru invitatia numarul 354857
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GLAVILE
Numar invitatie: 354857/18.10.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: " PRIMA INFIINTARE A SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APAIN SAT GLAVILE, COMUNA GLAVILE, JUDETUL VALCEA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GLAVILECod fiscal: 2573853, Adresa: COMUNA GLAVILE, JUDETUL VALCEA, Glavile, Telefon: 764023, Fax: 764023
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA GLAVILE, JUDETUL VALCEA, Glavile, Romania, cod postal: 247225, telefon: +40 0250764023, fax: +40 0250764023, persoana de contact: OLGUTA CALIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI GLAVILE, COMUNA GLAVILE, SAT GLAVILE, JUDETUL VALCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: " PRIMA INFIINTARE A SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APAIN SAT GLAVILE, COMUNA GLAVILE, JUDETUL VALCEA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: " PRIMA INFIINTARE A SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA IN SAT GLAVILE COMUNA GLAVILE, JUDETUL VALCEA? conform documentatiei postate pe SEAP.Valoarea estimata conform devizului general este de :2591712 lei din care: valoarea maxima a serviciilor de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului 75962 lei, valoarea maxima a executiei lucrarilor inclusiv organizare de santier 2367901 lei, cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 6%, reprezentand 147849 lei .
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 591, 712 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 48687 lei in euro sau alta moneda la cursul BNR cu 10 zile anterioare datei limite de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formular 10). Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia cand ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006. In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 2781 din OUG 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia cand ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006. In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
2% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf.art.90 alin.1 din HG 925/2006). Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (art.90 alin.(1)-(3) din HG nr.925/2006 modificata prin HG 1045/2011). In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, iar contractantul are obligatia de a deschide la TrezoreriA DRAGA?ANI un contde disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%, iar diferenta de 30% se va returna dupa receptia finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii vor prezenta in mod obligatoriu: 1. Formularul 2 - Declaratie eligibilitate;2. Formularul 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;3. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul luniianterioare celei incare este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor 4. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunre a ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);Nota: . Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/ copie lizibila ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6. Formularul 4 - Certificat de participare cu oferta independenta;7. Formularul 5 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Primar ? IGNATESCU ION; Viceprimar ? CROITORU ION; Contabil Sef ? AMZA DRAGOMIR; Secretar ? CALIN OLGUTA, si Consilierii locali: ANA NICOLAE, ANDRONESCU TOMA, DOGARU VICTOR, NICOLAESCU ION, TURCU OVIDIU, BULACU ION, NICUT VICTOR, CEDICA MARIA, TRINCA DANIEL, POSIRCA PAVEL.8. Formularul 6 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Certificate inregistrare persoane juridice romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.2.Atestat ANRE in baza Ordinului Presedintelui ANRE nr. 24/2007 ? ? de tip Bp pentru ?proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV?, in vederea proiectarii si executarii instalatiilor electrice pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV.3.Atestat ANRE in baza Ordinului Presedintelui ANRE nr. 24/2007 ? ? de tip C1a pentru ?proiectare de linii electrice aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV÷20kV, si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV ?, in vederea proiectarii instalatiilor electrice cuprinse in cap. 2 din Devizul general.4.Atestat ANRE in baza Ordinului Presedintelui ANRE nr. 24/2007 ? ? de tip C2a pentru ?executare de linii electrice aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV÷20kV, si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV ?, in vederea executarii instalatiilor electrice cuprinse in cap. 2 din Devizul general.5.Atestat privind elaborarea documentatiilor, pentru obtinerea avizului/autorizatiei de gospodarire a apelor, conform ordin MMP nr. 3298/28.08.2012.6.Autorizatie privind proiectarea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor conform ordin MAI nr.87/06.04.2010.Nota: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din operatori detine atestarea/autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Certificate inregistrare persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizatain limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate deorganele competente sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate dinpartea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar sicontabil, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isipoate dovedi capacitatea economico-financiara (copie certificata de ofertant pe propria raspundere), Cerinta nr.2Prezentarea informatiilor privind situatia economico-financiara .Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu 4.887.726 leiPentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici simijlocii sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%.PENTRU CALCULUL ECHIVALEN?EI SE VA APLICA CURSUL MEDIU ANUAL LEI/VALUTA COMUNICAT DE BNR PENTRU ANII 2012, 2011, 2010., Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Ofertantul sa prezinte lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, din care sa rezulte ca a prestat servicii similarela nivelul unui contract, maxim doua contracte a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 75.962 lei exclusiv TVA, insotita de certificate sau documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar.-ofertantul sa prezinte lista lucrarilor executate in ultimii cinci ani, din care sa rezulte ca a executat, cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, un contract maxim 2 contracte de lucrari similare in valoare cumulata de minim 2.367.901 lei exclusiv TVA insotite de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.-Se accepta si prezentarea unui contract ce presupune atat proiectare cat si executie, certificate/documente/etc. emise de catre clientul beneficiar, cu respectarea cerintelor minime pentru fiecare actiune in parte.NOTA: Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, Cerinta nr.2Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala, si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile cu executia lucrarilor/proiectare-Sef proiect, cu studii superioare, experienta prin desfasurarea de activitati similare-Inginer proiectant, pentru proiectarea lucrarilor de alimentare cu apa, -Inginer proiectantinstalatii electrice autorizati ANRE, pentru proiectarea lucrarilor de linii electrice aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV÷20kV, si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV, -Inginer topograf, geodez, cu studii superioare, atestat ANCPINota: pentru inginer proiectant ANRE, inginer topograf, geodez se va prezenta atestat/legitimatieReprezentant Contractor ? studii superioare, atestat manager de proiect cod COR 241919;
- Responsabil cu controlul calitatii (CQ) , numit prin decizie interna in domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala, produse pentru constructii, -Responsabil tehnic cu executia(RTE), atestat in domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala;
-Responsabilul tehnic cu executia lucrarii, specialist atestat de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 364/2010, Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005.-Sef santier - inginer/subinginer instalatii cu experienta profesionala in acesta functie prin desfasurarea de activitati similare- Inginer instalatii electrice autorizat ANRE, pentru executarea lucrarilor de bransamente electrice.-Inginer topograf, cu experienta profesionala in acesta functie prin desfasurarea de activitati similare- minim1 Electrician autorizat ANRE, pentru executia lucrarilor de instalatii electrice, se va prezenta atestat/legitimatie;
- minim 1 Sudor autorizat PEID, pentru executia lucrarilor de sudura in polietilena, se va prezenta atestat/legitimatie ;Nota : Ofertantul sa faca dovada ca dispune de personalul necesar executiei contractului, acceptandu-se in acest sens si angajament de participare pentru persoanele care nu sunt angajati ai ofertantuluiNu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., Cerinta nr. 3Prezentare: declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariOfertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, mijloace fixe si a alte dotari care sunt considerate strictnecesare pentru indeplinirea contractului astfel: Pentru executie : Ofertantul va prezenta lista cu echipamentele detinute si pe care le considera strict necesare pentru executia lucrarilor in bune conditiiPentru proiectare : Ofertantul va prezenta lista cu echipamentele detinute si pe care le considera strict necesare pentru prestarea serviciilor de proiectare in bune conditiiCompletare Cerinta 3Documente (in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detineriisub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice declarate in Formularul 16, Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantiiCompletare Formular 20 -?Declaratie subcontractanti?, Cerinta nr. 5Informatii privind asociatiiOperatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna.Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant.In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.Completare Formular 28 -?Acord de asociere?, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d) Completare Formular 17; Completare Formular 18 (dupa caz); Completare Formular 19 (dupa caz);, In cazul asocierii fiecare asociat va prezenta propriile documente de calificare. Cerinta nr. 1 Cerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadardului SR EN ISO9001:2008, in domeniile aferente obiectului prezentului contract, valabil la termenul limita de depunere al ofertelor. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Cerinta nr. 2 Cerinte privind certificarea sistemului de management de mediu conform stadardului SR EN ISO 14001:2005, in domeniile aferente obiectului prezentului contract, valabil la termenul limita de depunere al ofertelor. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
TERMEN DE FINALIZARE SERVICII PROIECTARE
10
Descriere:
TERMEN FINALIZARE EXECUTIE LUCRARI
20
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2013 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer