Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si e


Detaliu pentru invitatia numarul 357154
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Gaiseni
Numar invitatie: 357154/27.01.2014
Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul?Modernizare drumuri de interes local in comuna Gaiseni, satul Gaiseni si satul Cascioarele, judet Giurgiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna GaiseniCod fiscal: 5123578, Adresa: Comuna Gaiseni Judetul Giurgiu, Gaiseni, Telefon: +40 0246259193, Fax: +40 0246259193
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediu Primarie Gaiseni , str. Principala , nr. 64, Comuna Gaiseni Judetul Giurgiu, Romania, cod postal: 087085, telefon: +40 0246259193, fax: +40 0246259193, persoana de contact: Florea Catalin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu Primarie Gaiseni , str. Principala , nr. 64, Comuna Gaiseni Judetul Giurgiu, Romania, cod postal: 087085, telefon: +40 0246259193, fax: +40 0246259193, persoana de contact: Florea Catalin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul?Modernizare drumuri de interes local in comuna Gaiseni, satul Gaiseni si satul Cascioarele, judet Giurgiu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sistemul rutier proiectat :4cm strat uzura Ba16 ; 6 cm strat de legatura Bad 25 ; 15 cm strat balast stabilizat ; 20 cm strat balast, acostamente din balast 25 cm ; racordari la drumurile laterale ; santuri de pamant, podete tubulare pentru acces proprietati.- Valoarea estimata este de 8.565.531 lei;C+M 7.202.470 lei, servicii proiectare 432.140 lei; organizare de santier 167.460 lei, diverse si neprevazute 10% - 763.461 lei
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 565, 531 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da1) GP va fi elib. in numele ofertantului in cuantum de: 117.031 lei . Echivalenta GP depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Va fi emisa de catre o soc. bancara/soc.de asigurari sau virament bancar in contul autoritatii contractante RO77TREZ3225006XXX000727 deschis la Tezoreria Bolintin Vale. GP va fi valabila pentru o perioada de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. 2) In cazul in care ofertantul este o asociere de op. economici, GP trebuie constituita in numele asocierii. Poate fi depusa de unul sau mai multi op. ec. din cadrul asocierii. 3) GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. 4) Model orientativ Formular nr. 21 .5) Ofertantii IMM au dreptul sa depuna 50% din GP, in conditiile respectarii Legii 346/2004. Dovada ca sunt IMM, se va face in sedinta de deschidere a ofertelor.Nota 1: a) In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conformart. 2781 din OUG 34/2006b) Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine gar. de participare, ofertantului care se afla in situatia prevazuta la art. 87 H.G. 925/2006.c) G.P. trebuie sa fie irevocabila (art.86 alin.2 din H.G. nr. 925/2006)d) In cazul in care Ofertantul este o Asociere de op. ec., este obligatorie completarea in continutul garantiei de participare la sectiunea ?ofertant?? a denumirii/numele Asocierii precum si a denumirii lucrarii pentru care se emite.Nota 2: G.P. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor (art.86 alin.6 din H.G. nr. 925/2006).
Garantie de buna executie
DaCuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractului.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin (1) din HG 925/2006. Se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1. Formularul 2 - Declaratie privind eligibilitatea; Cazier judiciar si certificat fisca al operatorului economic/reprezentantului legal, valabile la datalimita de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.2. Formularul 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, tertul sustinator va prezenta declaratia de neincadrare in situatiile prevazute la art.181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.3. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatoruleconomic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006 . Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011?.4. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatoruleconomic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006 . Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011?.Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.5. Formularul 4 - Certificat de participare cu oferta independenta;6. Formularul 5 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: : Manea Gheorghe ? primar; Ploscan Petrisor Mandel ? secretar, Cristea Florica ? contabil; consilieri: Ionescu Nicolae, Georgescu Mihai Catalin, Stefan Ion, Lache Petre, Voicu Stelian, Scarlat Mariana, Gavrilescu Lucian, Petre Tudorache, Staicu Alexandru, Stancu Marian, Matache Dumitru, Stavarache Ilie, Marcu Ion, Mateescu Georgeta, Taschina Ludmila; responsabil achizitie: Florea Dragan CatalinIn cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.7. Formularul 6 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. 1. Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte adresa actuala si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice sau juridice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, op. ec. va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor, documentele sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata si legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 obligatorieCerinta nr. 1 Cifra de afaceri globala, pentru cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 15 600 000 lei;Se vor prezenta informatii pentru cel mult ultimii 3 ani. Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Leu se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR pentru anii indicati (www.bnr.ro). Completare Formularul 7- Informatii generale. Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in estimarea indeplinirii cerintei de calificare, in copie lizibila ?conform cu originalul ?.Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 69 indice 1, art.180 si 181 lit.a), c1), d) din OUG nr.34/2006 actualizata. Se va completa Formular 8.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 obligatorie-minim un contract- maxim 2 contracte de proiectare a caror valoare sa fie de minim 432.140 lei si unul- maxim 2 contracte de executie drumuri a caror valoare sa fie deminim 7.369.930 lei, ori prez minim un contract ? maxim 2 contracte de proiectare si executie a caror valoare sa fie de cel putin 7.802.070 lei.Completare Formular nr. 11 Lista principalelor servicii de proiectare, prestatein ultimii 3 ani ; Formular 9 ? Lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 ani; Completare Formular 10 Experienta similaraSe vor prezenta certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari/servicii care indica beneficiarii , indiferent daca acestia sint autoritati contractante sau clienti privati , valori , perioada si locul de executie a lucrarilor, modalitatea de indeplinire a obligatiilor contractuale.Pentru calculul echivalentei leu/alta valuta se va aplica cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parteUltimii 5 ani , sau dupa caz3 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor prezenta in copie lizibila ?conform cu originalul ?. In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, autoritatea contractanta poate solicita clarificari., Cerinta nr. 2 obligatorieInformatii referitoare la personal de proiectareCerinte minime obligatorii: -Sef proiect, experienta in coordonarea unui proiect similar- inginer proiectant, experienta in proiectarea unui proiect similar;
-inginer topograf, atestat ANCPI cf Ordin 107/2010;Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca dispune de personal de proiectare pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea serviciilor conform graficului de executie propus.Informatii referitoare la personal de executie (cerinte minime obligatorii): - Manager de proiect (Studii superioare; experienta profesionala in coordonarea proiectelor, dovedita prin participarea la cel putin un contract)- Sef de santier: inginer constructor cu experienta in aceasta pozitie, prin participarea in cel putin un contract de executie ;
- Responsabil cu controlul calitatii (CQ): atestat/numit prin decizie interna in domeniul aferent obiectului prezentului contract, cu experienta profesionala in acesta pozitie prin participarea la cel putin un contract de executie;
- Responsabil in materie de sanatate si securitate in munca (SSM) pe durata realizarii lucrarii. Se va prezenta declaratie de disponibilitate, CV detaliat, certificari/documente in conformitate cu prevederile din HG 300/2006.-Responsabil tehnic cu executia (RTE): atestat in domeniul (II), conform OG nr. 95/1999;Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de personal pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie.Se vor completa Formular nr 14 - Declaratie privind personal ce va fi angajat in contract;? Formularul nr 15 ? Angajament in nume personal (se va prezenta pentru personalul care nu este angajat cu contract de munca al ofertantului), Cerinta nr. 3 obligatorieInformatii referitoare pentru utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a lucrarilor.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de dotarea tehnica proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului.Cerinte minime obligatorii solicitate de autoritatea contractanta pentru indeplinirea corespunzatoare a serviciilor de proiectare: Plotter A0 ; Xerox A3 ; Scaner A3 ; Imprimanta A3 ; PC ; statie totala+GPS .Cerinte minime obligatorii solicitate de autoritatea contractanta pentru indeplinirea corespunzatoare a executiei lucrarilor: excavator ; buldoexcavator;autogreder ; incarcator frontal , autobasculante, autobetoniere, Statie de preparare betoane, Statie de sortare agregate si produse de balastiera, Statie de asfalt.In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta si Formular 16 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, cumulat pe intreaga asociere, care se va lua in considerare la indeplinirea corespunzatoare a contractului ., Cerinta nr. 4 obligatorieInformatii privind subcontractantiiCompletare Formular 20 -?Declaratie subcontractanti?, Cerinta nr. 5 obligatorieInformatii privind asociatii;Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna. Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant. In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata, fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica. In cazul asocierii fiecare asociat va prezenta propriile documente de calificare. Se vor completaFormular 28 -?Acord de asociere?; Formular 29 (dupa caz); Formular 30 (dupa caz);, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d)Se vor completa Formular 17;Formular 18; Formular 19 (dupa caz); Cerinta nr. 1 obligatorieCerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadardului SR EN ISO 9001:2008, in domeniul aferent obiectului prezentului contract, valabil la termenul limita de depunere al ofertelor.Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea/recertificarea., Cerinta nr. 2 obligatorieCerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadardului SR EN ISO 14001:2005, in domeniul aferent obiectului prezentului contract, valabil la termenul limita de depunere al ofertelor.Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea/recertificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.01.2014 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer