Achizitie publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii studiilor de teren, proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea
Detaliu pentru invitatia numarul 330404
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330404/25.06.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii studiilor de teren, proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, COMUNA VRATA, JUDETUL MEHEDINTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna VrataCod fiscal: 16359583, Adresa: Strada Principala, nr.1, Vrata, Telefon: 004/0252/393435, Fax: 004/0252/393435
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Principala, nr.1, Vrata, Romania, cod postal: 227211, telefon: +40 0252393435, fax: +40 0252393435, persoana de contact: Sandel Curigut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Principala, nr.1, Vrata, Romania, cod postal: 227211, telefon: +40 0252393435, fax: +40 0252393435, persoana de contact: Sandel Curigut
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii studiilor de teren, proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, COMUNA VRATA, JUDETUL MEHEDINTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii studiilor de teren, proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, verificare tehnica, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, COMUNA VRATA, JUDETUL MEHEDINTI
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 744, 983 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare este de 100.000 lei.Per de val a gar de part: 90 de zile de la data limita de dep a of.Modul de constituire a garantiei de participare: Scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari, Form nr. 20 ? originalOP ? confirmat de banca emitenta ? original.Dep de numerar la caseria ACGar de part nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.Ofertantii care vor constitui gar de part in conf cu prev art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM, prin atasarea Form nr. 7Pentru a putea beneficia de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004, in cazul asociatiilor este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta o intreprindere IMM, prin atasarea Form nr. 7.Gar de part se va constitui numai in lei.AC are dreptul de a retine gar. de part., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din sit urm: ?isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia?oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea acesteia?oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiNota: gar de part trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea of ? in sedinta de deschidere a ofertelor;Se aplica art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv TVA, in termen de 15 zile lucratoare de la semnarea contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie va fi in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006.Autoritatea contractanta va elibera garantia de buna executie in conformitate cu art. 92 din HG 925/2006 modificata si completata.Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de Art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.) ? Formular nr. 7 ? Declaratie IMM
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completatDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: 1. Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.2. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul ? sindic;? nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;? in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;? a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;? prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta obligatorie: Cazier fiscal (original) sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? al societatiiCerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul/punctele de lucru (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele insa cu respectarea Art. 6 din Ordinul nr. 752/11.05.2006 emis de catre Ministerul Finantelor Publice, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I nr. 450 din 24/05/2006, privind aprobarea procedurii de eliberare a certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice si fizice, a certificatului de obligatii bugetare, precum si a modelului si continutului acestora.In cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Atentie! In cazul neprezentarii certificatelor ofertantul va fi declarat inacceptabil.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1Operatorii economici participanti la procedura (ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator) trebuie sa nu se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Conform art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006, potrivit Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, se vor nominaliza persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Capraru Dan ? primarPoenaru Mircea Dorin ? presedinte comisie de evaluare/inspector achizitiiVlaston Ion Bebe Alin ? membru comisie de evaluare/inspector contabilSoava Ioana ? membru comisie de evaluare/referent asistenta socialaCicic Valentin ? membru de rezerva comisie de evaluare/referent stare civilaDusca Dumitru - membru de rezerva comisie de evaluare/referent agent agricolHoescu Stefan-consilier localButura Ion-consilier localFudulu Marin-consilier localPerca Vasile-consilier localStaflea Nelu-consilier localCapatina Liviu-consilier localPescaru Stelica-consilier localSoava Marin-consilier localGisca Ion-consilier localGisca Ion Daniel-consilier localLungu Marin-consilier localMod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1) completat de catre ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinatorDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 5 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 4 (Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta) completat. Persoane juridice/fizice romaneCerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis cu cel mult 60 de zile inaintea datei de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN) trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie, in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?. Acesta se va solicita pentru conformitate, in original sau copie legalizata, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.In cazul unei asocieri cerinta de la punctul 1 este indeplinita prin prezentarea documentelor pentru fiecare asociat implicat in oferta.2. Prezentarea de documente care dovedesc de?inerea atestatului eliberat de Ministerul Mediului pentru elaborarea documentatiilor pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor - prezentarea atestatului in cauza eliberat conform Ordinului Ministerului Mediului nr.671 din 25 octombrie 2007 cu modificarile ulterioare pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea activitatii de atestare a institutiilor publice sau private specializate in elaborarea documentatiilor pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor.Aceasta cerin?a poate fi indeplinita ?i de un subcontractant de specialitate.Persoane juridice / fizice straineCerinte obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele prezentate vor fi obligatoriu copii dupa original si traduse in limba romana de traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Inf sit ec-fin, Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 8.000.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica si profesionala, Experienta similaramaxim 2 contracte de servicii similare (proiectare pentru investitii de alimentare cu apa), duse la bun sfarsit in ultimii 3 (trei) ani, cu o valoare cumulate de minim 300.000 lei fara TVA.Finalizarea in ultimii 5 (cinci) ani a maxim 2 contracte similare (executie lucrari de alimentare cu apa) a caror valoare cumulate sa aiba o valoare de minim 4.000.000 lei fara TVA, DotariPentru executie-buldoexcavatoar;
-excavator cu picon;
-autocamion;
-automacara.Pentru proiectare: Facilita?i imprimare ?i multiplicare documente format A0, A1, A2, A3 ?i A4;Software proiectare licen?iat (CAD), Personalul de specialitate1. Coordonator proiectare-constructie- absolvent de studii superioare de lunga durata, profilul tehnic;
- participarea la cel putin un proiect similar;2. Responsabil lucrare/Sef santier- experienta profesionala specifica;3.Responsabil RTE- atestat pentru domeniul obiectul contractului, autorizatie valabila, conform Legii 10/1995;4.Inginer instalatii pentru constructii- absolvent de studii superioare de lunga durata, profil instalatii;
- participarea la cel putin un proiect similar;5. Inginer mecanic- absolvent de studii superioare de lunga durata, profil mecanic;
- participarea la cel putin un proiect similar;6. Inginer electrician- absolvent de studii superioare de lunga durata, profil electric;
- atestat ANRE valabil la data deschiderii ofertelor;7. Inginer constructii- absolvent de studii superioare de lunga durata, profil constructii;
- participarea la cel putin un proiect similar; ISO 9001, ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Durata de proiectare
20
Descriere: Durata de realizare a proiectarii
Durata de executie
30
Descriere: Durata de executie a investitiei
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 09:05