Achizitie publica - Servicii de proiectare intocmirea D.A.L.I Drum forestier ARPASUL MARE-FE9
Detaliu pentru invitatia numarul 355713
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355713/14.11.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare intocmirea D.A.L.I Drum forestier ARPASUL MARE-FE9
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare intocmirea D.A.L.I Drum forestier ARPASUL MARE-FE9
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmirea Documentatiei de avizare a lucrarilor de interventiei - D.A.L.IDrum forestier ARPASUL MARE-FE9. Nu se aplica prevederile art.28 din OUG 34/2006, deoarece aceasta suma se stabileste odata cu devizul geneeral ce apare in PT
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 42, 313 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de participare si sa se posteze in SEAP ( scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, deasemenea va trebui ca aceasta sa fie prezentata/transmisa si la sediul autoritatii contractante, in original, de catre toti operatorii economici. . Garantia de participare: 423 lei ? 1% din valoarea contractului; Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor ofertelor. Data la care se face echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR inainte cu cinci zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura emisa de o banca - printr-un instrument de garantie emis de o societate de asigurari - ordin de plata in contul autoritatii contractante contul RO 65RZBR00000600001392143 deschis la Banca Raiffeisen Sibiu, vizat de banca sau - Lichiditati depuse la caseria autoritatii contractante, conform legilor in vigoare . Eliberarea garantiei de participare se va face conform H.G. 925/2006 art.88 alin (1) pentru ofertantul castigator, art.88, alin.(2) pentru ofertantii care nu au fost declarati castigatori. Operatorii economici avand obligativitatea completarii formularului. Garantia se retine in cazurile ce se incadreaza in prevederile art.87 din HG 925/2006. Daca este cazul se va prezenta Declaratia privind incadrarea intreprinderii incategoria intreprinderi mici si mijlociu, intocmite confor Lege nr 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, la vedere daca este cazul pentru constituirea a numai 50% din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5%(2.5% IMM) din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 10 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(HG 1045/2011): printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari / prin virament in contul DS Sibiu, deschis la Reiffeisen Bank Sibiu, cu numarul RO 65RZBR00000600001392143 deschis la Banca Raiffeisen Sibiu, in care se va varsa la deschidere 0.5% din valoarea contractata.Cistigatorul va prezenta garantia de buna executie, autoritatii contractante, in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".(2)Vor fi depuse in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.(3)Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i). 1)Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota : Documentele prevazute in aceasta sectiune (III.2.1.b) pot fi depuse in in oricare dintre formele : original/copie legalizata/copie lisibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a presta serviciile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2.Persoane juridice/fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - prezentare de documente edificatoare in traducere autorizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatia privind situatia economica financiara cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani. Cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 84626 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani aceasta prezentand cel putin un contract care contine servicii similare in valoare de cel putin 42313 lei. Lista contine valori, perioade de prestare beneficiari indiferenti daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de serviciu se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 12:00