Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru investitia ?Extindere si supraetajare corp A si B la sediul Parchetului de pe langa Tribunal Bacau si utilitati aferente"


Detaliu pentru invitatia numarul 337420
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PARCHETUL DE PE LANGA TRIBUNALUL BACAU
Numar invitatie: 337420/15.10.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare pentruinvestitia ?Extindere si supraetajare corp A si B la sediul Parchetului de pe langa Tribunal Bacau si utilitati aferente"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPARCHETUL DE PE LANGA TRIBUNALUL BACAUCod fiscal: 4278302, Adresa: BACAU, str. Mihai Eminescu, nr. 2, Bacau, Telefon: 0234514934, 0740238380, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mihai Eminescu, nr. 2, Bacau, Romania, cod postal: 600258, telefon: +40 0234515080, fax: +40 0234514934, persoana de contact: Cepariu Irina, Parchetul de pe langa Tribunalul Bacau, e-mail: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Mihai Eminescu, nr. 2, Bacau, Romania, cod postal: 600258, telefon: +40 0234515080, fax: +40 0234514934
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentruinvestitia ?Extindere si supraetajare corp A si B la sediul Parchetului de pe langa Tribunal Bacau si utilitati aferente"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Parchetul de pe langa Tribunalul Bacau autoritatea contractanta (AC), intentioneaza sa execute pentru cladirea existentalucrari de modernizare si deextindere a cladirii existente, pentru creerea de spatii suplimentare necesare pentru activitatea de baza si pentru asigurarea fluxurilor de circulatie.Serviciile de proiectare au ca obiect realizarea : proiectului tehnic (inclusiv auditul energetic si devizul confidential din baza proprie de date a proiectantului); caietului de sarcini; detalii de executie; documentatia de atribuire a executiei; documentatia tehnica pentru autorizarea executarii lucrarilor de constructii; documentatiile tehnice necesare obtinerii avizelor de specialitate; verificarea proiectului tehnic, pe specialitati, pe baza variantei nr. 2 avizata din studiul de fezabilitate, a certificatului de urbanism si avizelor puse la dispozitie de AC in S.E.A.P.Proiectantul are sarcina obtinerii Avizului Consiliului Tehnico-economic (CTE) al Ministerului Public-Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie.Proiectantul are obligatia impreuna cu beneficiarul de a obtine Autorizatia de construire inclusiv toate avizele si acordurile necesare in vederea obtinerii Autorizatiei de construire.Proiectantul are sarcina de a intocmi Documentatia de atribuire a executiei (DA) in cadrul acestei faze de proiectare.Documentatia va fi predata in 6 exemplare format pe hartie si 6 exemplare in format electronic (C.D.).
II.1.6) CPV: 71223000-7 - Servicii de arhitectura pentru lucrari de extindere a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Suma = 3.000 leice reprezinta suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata a contractului fara TVA, conf.art. Art. 431, alin. a) din OUG 34/2006.2. Perioada de valabilitate a garantiei= 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;3. Modalitatea de constituire: scrisoare de garantie bancara - instrument de garantare in original- Form.3, in favoarea Parchetului de pe langa Tribunalul Bacau in conf. cu art. 86 H.G. nr. 925/2006.4. In cazul unei asocieri, gar. de particip. va fi constituita de catre liderul asociatiei.5. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar. de particip. vor fi respinse.6. Restituirea se face in baza cererii - Form.23, conform OUG 34/2006 depuse de catre ofertant la sediul A.C.7. In cazul in care un ofertant, nemultumit de rezultatul atribuirii procedurii, contesta rezultatul la CNSC, iar acesta din urma respinge contestatia, A.C. va retine contestatorului din gar. de particip., suma de 1.600 lei in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278^1 lit.b) din OUG 34/2006.8. Nu se aplica prevederile Legii nr. 346/2004 deoarece institutiile obligate sa respecte prevederile art.16 alin.1 Legea 346/2004 sunt institutiile prevazute in Constitutia Romaniei, in cadrul titlului III, cap.V, sect.1 si 2. PARCHETUL DE PE LANGA TRIBUNALUL BACAU, unitate subordonata din cadrul Ministerului Public, este institutie care face parte din administrarea judecatoreasca reglementata prin Constitutia Romaniei, capitolul VI al Titlului III, sectiunea a 2-a, art.131.Toti participantii la procedura vor constitui garantia de participare integrala, in cuantum de 3.000 lei.
Garantie de buna executie
1. Valoarea este 10% din pret contr. fara TVA conf.Art.89 alin.2 HG 925/2006;2.Modalit.constit: instrum. garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig.ce devine anexa la contract.Preved.art.86 alin.2-4 HG 925/2006 se aplica in mod coresp.Se va prezenta in original, de catre ofert.declarat castigator al procedurii, la semnarea contractului-Form.24;daca partile convin, GBE se poate constitui cf. HG 1045/2011. Prestatorul va deschide un cont la dispozitia A.C.la Trez BACAU, cf.HG1045/2011 pt modif. art.90al.2 din HG.925/2006. Suma initiala sa fie 1% din pretul contractului; GBE se va restitui conf. art. 92 alin.3 lit.b) HG 925/2006.3.Nu se aplica preved. L 346/2004; institutiile obligate sa respecte preved. art.16 ali.1 Leg.346/2004 sunt inst. prev.in Constitutia Rom, in titl III cap.V sect.1 si 2. PARCHETUL TRIBUNALUL BACAU, unit. Subord. din Minist. Public, este institutie care face parte din adm. jud. reglem. prin Constitutia Rom, cap.VI Titl III, sec 2, art.131
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1 : Certificat de participare la procedura cu oferta independenta.Form.4 Se va completa si prezenta Certificatul prin care se certifica ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform O. 314/2010.Cerinta 2: Declaratie privind eligibilitatea Form. nr. 5. Se va completa si prezenta Declaratia si cazierul judiciar sau certificatele echivalente emise de autorit. Jud. din tara din care provine ofertantul. In situatia in care din doc. prezentate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.Cerinta 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Form.6. Daca un grup de op. ec. depun oferta comuna, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinta 4: Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat si catre bugetul local, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele : - certificat de atestare fiscala eliberat de organul de adm. fiscala al unit. Adm.-teritoriale pe raza careia op. ec. isi are sediul social, certificat fiscal eliberat de Comp. Impozite si Taxe Locale al Unit. Adm.-Terit. pe raza careia op. ec. isi are sediul social. Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, in conformitate cu ordinul 509/2011 al ANRMAP, sau prezentarea de catre ofertant de inlesniri la plata de genul esalonarilor compesarilor, aprobate de organele competente in domeniu.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa rezulte obligatiile exigibile la data de 25 a luni anterioaredatei limite de depunere a ofertei, conform prevederi Legea nr. 571/2003 privind codul fiscal.In sit. in care din doc. prezent. reiese ca ofert. se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul sa solicite in mod direct informatii de la autorit. competente ce emit doc. de natura celor prevazute in Form. 6.Cerinta 5: Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr.7 Se va completa si prezenta Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006. Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta a nominalizat in anexa la Formularul 7, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire).NOTALa solicitarea Autoritarii contractante, Ofertantul va fi in masura sa prezinte Certificate constatatoare in original.? In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare si documentele cerute.? Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Se solicita prezentarea Certificatului constatator eliberat de ORC de pe langa instanta competenta, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, original sauxerocopie certificata pentru conform. cu orig. cu semnatura si stampila.2. In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certific.constatator in copie, la solicit. Autoritatii Contractante inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proced. va prezenta certificatul constatator in orig. sau copie legalizata in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea L. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Persoanele juridice/fizice straine: 1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorieInformatii privind situatia economico-financiara: 1) Valoarea cifrei medii de afaceri din activitatea de proiectare in constructii de cladiri, pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 300.000 lei, fara TVA.Se va prezenta bilantul contabil si anexele, sau alte documente vizate de administratia financiara, la data de: 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011? in copie ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie1) Experienta similara in ultimii 5 ani: Se va prezenta cel putin un contract cu o valoare egala sau mai mare decat 150.000 lei (fara TVA), sau maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa depaseasca 150.000 lei (fara TVA) si al caror obiect a fost executia de servicii de proiectare in constructii de cladiri. Se accepta numai contracte finalizate, in sensul respectarii art. 14 alin.1 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011., Cerinta obligatorie2) Dotari tehnice-Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Cerinta obligatorie3) Capacitatea profesionala-Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de cond. in ultimii 3 ani.-Operatorii ec. vor face dovada ca dispun de cel putin urmatorul personal tehnic de specialitate pentru fiecare dintre specialitatile necesare realizarii contractului: arhitect, ing.structurist, ing.instal.sanitare, apa, canalizare, termice, climatiz., electrice, curenti slabi.-C.V.-uri cuprinzand informatii despre studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile si participarea acestora in proiecte similare.-Diplomele de studii superioare., Cerinte obligatorii asociati-daca acestia exista;4) Informatii privind asociatii, Cerinte obligatorii subcontractanti-daca acestia exista;5) Informatii privind subcontractantii si Acordul de subcontractare, Cerinte obligatorii terti sustinatori- acestia exista6) Tertii sustinatori, 7) Informatii privind indeplinirea cerintelor minime de calificare Sistemului de conducere si asigurare a calitatiiOfertantii vor prezenta Certificat de atestare a sistemului de conducere si asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001, in domeniul aferent contractului, valabil la data deschiderii ofertelor ? in oricare din formele, original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea *conform cu originalul*.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se va lua de pe site-ul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer