Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru obiectivul ?Consolidarea, reabilitarea si extinderea scolii cu clasele I-VIII, in com. Cuza Voda, jud. Calarasi?
Detaliu pentru invitatia numarul 352106
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352106/06.08.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare pentruobiectivul ?Consolidarea, reabilitarea si extinderea scolii cu clasele I-VIII, in com. Cuza Voda, jud. Calarasi?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CUZA VODA (PRIMARIA CUZA VODA, JUDETUL CALARASI)Cod fiscal: 3796896, Adresa: strada 22 numarul 36, satul Ceacu, comuna Cuza Voda, Ceacu, Telefon: +40 242339397, Fax: +40 242339426
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada 22 numarul 36, satul Ceacu, comuna Cuza Voda, Ceacu, Romania, cod postal: 917045, telefon: +40 242339397, fax: +40 242339397, persoana de contact: Stan Aurel Ionel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Cuza Voda, strada 22, numarul 36, satul Ceacu, comuna Cuza Voda, judetul Calarasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentruobiectivul ?Consolidarea, reabilitarea si extinderea scolii cu clasele I-VIII, in com. Cuza Voda, jud. Calarasi?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare tehnica (elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor), verificarea tehnica a proiectului, pentru obiectivul ?Consolidarea, reabilitarea si extinderea scolii cu clasele I-VIII, in com. Cuza Voda, jud. Calarasi. Valoare estimata = 207.233, 27 Lei fara TVA din care Valoare "cheltuieli diverse si neprevazute" in procent de 2, 87% reprezentand 5.781, 66 Lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 71221000-3 - Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 207, 233.27 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare :4.000 RON; valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 zile de la data limita a primirii ofertelor.Modalitatea de depunere - conf. art.86, alin.1 din HGR nr.925/2006 (prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original).Contul IBAN pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar : RO60TREZ2015006XXX000193, deschis la Trezoreria Calarasi.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor respinge contestatia sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma calculata in conformitate cu prevederile art.278, index 1, alin.1), lit.(a), din O.U.G 34/2006, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a achizitiei. Data de referinta pt. echivalenta leu/valuta este data publicarii invitatiei de participare in SEAP.In situatia in care operatorul economic participant la procedura se incadreaza in categoria IMM acesta poate constitui garantia de participarein cuantum de 50% din valoarea solicitata
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, exprimata procentual, este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) din HG 925/2006, in termen de 10 zile de la semnarea contractului.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care operatorul economic participant la procedura se incadreaza in categoria IMM acesta poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din valoarea solicitata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Prezentarea declaratiilor privind eligibilitatea.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 1 si Formularul 2.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, tertul/tertii sustinatori trebuie sa prezinte Formularul 1 si Formularul 2.In completarea Formularului 2 trebuie sa faca referire doar la lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.Cerinta nr.2Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Cerinta nr.3Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 4), conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi completat in numele asocierii, de catre lider.Cerinta nr.4Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, respectiv : ?certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale;?certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice.Acestea se vor prezenta in original sau copii certificate ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, valabile la data limita de depunere ofertelor, in conformitate cu legislatia tarii de origine.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) astfel: -pentru ofertantii persoane juridice romane ? daca inregistreaza datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele-pentru ofertantii nerezidenti ? daca inregistreaza datorii in conformitate cu legislatia tarii de origineCerinta nr.5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (Formularul 5).Persoanele cu drept de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Primar ? STAN AUREL IONEL, Viceprimar ? TITRADE VALENTIN MARIUS, Contabil ? BOTEA MONICA, Secretar ? ARSENE ION, Consilieri ? VLASCEANU VASILE, VRABIE MIHAELA, MARCU ION, POPA ANGHEL ADRIAN, TOMA GHEORGHE, BOTEA GABRIEL CONSTANTIN, BOTEA DUMITRU, BUZOIANU VIOREL, CERBUREANU IOANA, COJOCARU MARIUS, CHIRITA ARSINICA ANDREEA, STANCU IONEL, TITRADE VALENTIN MARIUS.Formularul va fi prezentat si de catre asociat/ subcontractant/ tertul sustinator, dupa caz. Cerinta nr.1Pentru persoanele juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, care sa cuprinda date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: - ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice- ca nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic, in conformitate cu prevederile art. 181, lit.a, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Cerinta nr.2Pentru persoanele juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Din datele cuprinse in certificate trebuie sa rezulte ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati in conformitate cu obiectul achizitiei. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident, ca nu se afla in faliment, in conformitate cu prevederile art. 181, lit.a, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formularul 19) prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c)Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina, este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta dovada legalizarii asocierii.Cerinta nr.3Prezentarea Licentei de functionare, emisa de catre IGPR conform legii 333/2003 pentru proiectare, instalare si intretinere a sistemelor de alarmare impotriva efractiei.Pentru executarea instalatiilor de curenti slabi ? sistem control acces ofertantul /asociatul trebuie sa fie licentiat de catre Inspectoratul General al Politiei Romane.In acest sens trebuie prezentat documentul de atestare in copie certificata ?conform cu originalul?.Se permite subcontractarea acestor categorii de servicii de proiectare.Cerinta nr.4Prezentarea documentului de atestare de catre Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila pentru proiectarea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, conform Ordinului MAI nr.87/2010.Pentru proiectarea instalatiilor de curenti slabi ? sistem detectie si alarmare la incendiu ofertantul /asociatul trebuie sa fie atestat de catre Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila pentru proiectarea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, conform Ordinului MAI nr.87/2010.In acest sens trebuie prezentat documentul de atestare in copie certificata ?conform cu originalul?.Se permite subcontractarea acestor categorii de servicii de proiectare.Cerinta nr.5Prezentarea documentului de atestare ANRE tip B pentru proiectarea instalatiilor electrice.In acest sens trebuie prezentat documentul de atestare in copie certificata ?conform cu originalul?.Se permite subcontractarea acestor categorii de servicii de proiectare.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (Formularul7).Ofertantul va trebui sa prezinte lista contractelor executate in ultimii 3 ani.In cazul unei asocieri, acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte., Cerinta nr. 2Experienta similaraSe va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara (Formularul 8) pentru fiecare din contractele de prestari servicii prin care isi propune sademonstreze indeplinirea cerintei minime privind experienta similara.Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a realizat minim 1- maxim 2 contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii similare cu serviciile care fac obiectul prezentului contract de achizitie publica a carui/caror valoare (cumulata) sa fie de minim 150.000 lei, fara TVA. Ultimii 3 ani se vor calcula raportat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar privind prestarea serviciilor respective care sa contina informatii referitoare la beneficiari, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelorprezentate. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele prezentate nu sunt relevante pentru indeplinirea cerintei minime., Continuare Cerinta nr.2In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere tehnica si profesionala din partea unui tert sustinator, conform art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului, si tertul sustinator trebuie sa completeze Formularul 8 si Formularul 14.Pentru contractele exprimate in alte monede se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anul in care contractul respectiv a fostsemnat.In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare., Cerinta nr. 3Prezentarea de informatii privind resursele umane. Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a)Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (Formularul 9).In cazul unei asocieri, fiecare asociat va completa Formularul 9.b)Lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului, descrierea pe scurt a pregatirii profesionale si experientei (Formularul 10). Pentru personalul responsabil, care va fi angajat in cadrul contractului, se vor atasa urmatoarele documente suport: a) C.V. ?uri (Formularul 11)b) Copii certificate ?conform cu originalul? ale diplomelor, atestatelor, autorizatiilor si certificatelor profesionale obtinute (mentionate in CV);c) o declaratie de disponibilitate (Formularul 20), prin care isi declaradisponibilitatea pentru contract, pentru perioada necesara desfasurariiactivitatilor ce ii revin.d) copii certificate ?conform cu originalul? ale contractelor de munca, decolaborare aferente sau angajamente/acorduri de participare, Cerinta nr. 4Informatii privind asociatii/subcontractantiiOfertantul/liderul Asociatiei va completa: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite deasociati/subcontractanti si specializarea acestora (Formularul 12).Nu este permisa subcontractarea totala a contractului.Daca ofertantul declarat castigator foloseste subcontractanti, inainte deincheierea contractului, operatorul economic ofertant va prezenta AutoritatiiContractante contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vorconstitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocuisubcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificareapropunerii tehnice sau financiare initiale. Cerinta nr. 1Prezentarea certificatului ISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii (sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul contractului.Certificatul solicitat trebuie sa fie valabil la data limita de depunere aofertelor si va fi prezentat in copie lizibila semnata si stampilata pentruconformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
2. Durata de executie a serviciilor de proiectare
40
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. - atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 17.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 14:42