Achizitie publica - servicii de proiectare pentru 6 obiective din cadrul Directiei Silvice Suceava
Detaliu pentru invitatia numarul 354126
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354126/26.09.2013
Denumire contract: servicii de proiectare pentru 6 obiective din cadrul Directiei Silvice Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai, nr. 6, Suceava, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783, persoana de contact: Birou Investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul 1 Mai, nr. 6, Suceava, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de proiectare pentru 6 obiective din cadrul Directiei Silvice Suceava
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare pentru 6 (sase) obiective din cadrulDirectiei Silvice Suceava, dupa cum urmeaza: - Reparatii la Pod peste Raul Bistrita la DF Paraul Lesului, OS Crucea;
- Reabilitare DF Ogaru, OS Rasca;
- Reabilitare DF Muncel, OS Stulpicani;
- Refacere Pod situat pe DF Patrauti-Dragomirna, OS Patrauti.- Reparatii la Podul de la hm 76+80, amplasat pe drumul forestier Barnar Axial, din cadrul OS Crucea, - Reparatii la Podul de la hm 20+00, amplasat pe drumul forestier Iezer, din cadrul OS Pojorata, cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute fiind 0 .
II.1.6) CPV: 71322300-4 - Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 340 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Aceasta reprezinta 2%, din valoarea maxima alocata.Cuantumul total al garantiei de participare la licitatie este de: 2706, 00 lei.Echivalenta pentru garantia de participare depusa intr-o alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 2 zileCuantumul garantiei de participare la licitatie pe loturi este prezentat in ANEXA B.Aceasta va fi virata in contul autoritatii contractante: - contdeschis la BRD-Suceava, cod IBAN-RO41BRDE340SV10287103400Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ? Anexa 1 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderilor in categoria intreprinderilor mici si mijlocii) prezentata in original, la vedere.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DIRECTIEI SILVICE SUCEAVA. (adresa Bulevardul 1 Mai Nr.6, Suceava, cod postal 720224 jud.Suceava, ROMANIA).Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii: 5% din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA). Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreaga perioada de derulare a contractului ( conf. art. 89 din OUG 34/2006); Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari (conf. art. 90 alin.3 din OUG 34/2006): retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale ;Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.In acest cont se va depune de catre contractant 0.5 % din pretul contractului (fara TVA), inainte de inceperea prestarii serviciilor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP. Se va completa si depune Formularul F3 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese).Persoane cu functii de decizie din cadrul Directiei Silvice Suceava: Sorin Ciobanu, Valerian Solovastru, Vasile Rusu, Aftanasie Tironeac, Atitienei Iulian, Lazar Consatantin.Se va completa si depune Formularul F4 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de lucrari.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 3 Declaratie privind eligibilitatea.Se va completa si depune Formularul 12 A din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Se va completa si depune Formularul 12 B din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Se va prezenta si depune - confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul socialoperatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.2.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr.5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa si depune Formularul 12 C din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a presta serviciilesolicitate prin prezenta documentatie de atribuire .Se va prezenta si depune Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor ? in oricare din formele: in original, copie legalizata, copie lizibila si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?..Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Certificat de atestare, in conformitate cu Ordinul nr. 576 din 15 septembrie2009, prinvind aprobarea Metodologiei, criteriilor de atestare si a Comisieide atestare a persoanelor fizice si juridice care realizeaza proiectarea dedrumuri forestiere, in termen de valabilitate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri globala.Cerinta minima obligatorie: Cifra medie anuala de afaceri globala, ultimii trei ani, trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea in lei, a lotuluipentru care participa la licitatieValoarea loturilor este : lot.1-Pod peste Raul Bistrita la DF Paraul Lesului, OS Crucea-29.000 lei, lot.2-Reabilitare DF Ogaru, OS Rasca-11.790 lei, lot.3-Reabilitare DF Muncel, OS Stulpicani-64.350 lei, lot.4-Refacere Pod situat pe DF Patrauti-Dragomirna, OS Patrauti-11.200 leilot.5-Reparatii la Podul de la hm 76+80, amplasat pe drumul forestier Barnar Axial, din cadrul OS Crucea-11000 leilot.6-Reparatii la Podul de la hm 20+00, amplasat pe drumul forestier Iezer, din cadrul OS Pojorata-8000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani , continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clientiprivati.Cerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3aniau prestat servicii similare celorsolicitate prin documentatia de atribuire.Ofertantii trebuie sa faca dovada prestarii de servicii similare, in valoareegala sau mai mare decat valoarea in lei a a lotuluipentru care participa la licitatie, respectiv : lot.1-Pod peste Raul Bistrita la DF Paraul Lesului, OS Crucea-29.000 lei, lot.2-Reabilitare DF Ogaru, OS Rasca-11.790 lei, lot.3-Reabilitare DF Muncel, OS Stulpicani-64.350 lei, lot.4-Refacere Pod situat pe DF Patrauti-Dragomirna, OS Patrauti-11.200 leilot.5-Reparatii la Podul de la hm 76+80, amplasat pe drumul forestier Barnar Axial, din cadrul OS Crucea-11000 leilot.6-Reparatii la Podul de la hm 20+00, amplasat pe drumul forestier Iezer, din cadrul OS Pojorata-8000 lei Certificare ISO 9001:2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2013 09:30