Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru consolidari etapa a II-a in cadrul proiectului ,,Reabilitare DJ 670 Negoiesti ? Floresti (DN 67), km 64 +180 ? 89+890, judetul Mehedinti?, cod SMIS 3048 (studii de prospectare, analiza de carotaj, expertiza tehnica, Proiect


Detaliu pentru invitatia numarul 354639
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Numar invitatie: 354639/14.10.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru consolidari etapa a II-ain cadrul proiectului , ,Reabilitare DJ 670Negoiesti ? Floresti (DN 67), km 64 +180 ? 89+890, judetul Mehedinti?, cod SMIS 3048 (studii de prospectare, analiza de carotaj, expertiza tehnica, Proiect tehnic si Detalii de executie).
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTICod fiscal: 4337344, Adresa: str. traian, nr. 89, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 0372521137, Fax: +40 0372521137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. traian, nr. 89, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 1500, telefon: +40 0372521137, fax: +40 0372521172, persoana de contact: Sediu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru consolidari etapa a II-ain cadrul proiectului , ,Reabilitare DJ 670Negoiesti ? Floresti (DN 67), km 64 +180 ? 89+890, judetul Mehedinti?, cod SMIS 3048 (studii de prospectare, analiza de carotaj, expertiza tehnica, Proiect tehnic si Detalii de executie).
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consiliul Judetean Mehedinti implementeaza, cu finantare din programul operational regional 2007-2013, axa prioritara 2, domeniul major de interven?ie 2.1, proiectul cu codul smis 3048: , ,Reabilitare dj 670Negoiesti Floresti (dn 67), km 64 +180 ? 89+890, judetul Mehedinti?.Fenomenele naturale imprevizibile (tasari, alunecari si prabusiri de teren) aparute in ultima perioada au afectat grav atat partea carosabila , cat si terasamentul drumului judetean nr. 670 Negoiesti-Floresti (dn 67) in special pe urmatoarele sectoare si pozitii kilometrice : km 66+750 ? 66+817; km 67+120 ? 67+283 ; km 67+484 ? 67+951 ; km 67+533 ? 67+567 ; km 67+909 ? 68+042 ; km 68+395 ? 68+585 ; km 84+805 ? 84+965 s.a.evolutia alunecarii poate duce la blocarea circulatiei si inchiderea accesului pe acest drum judetean. scopul principal al atribuirii acestui contract este obtinerea unei documentatii de proiectarecare sa ofere solutiile optime pentru remedierea situatiei siin baza careia sa fie atribuit un contract de lucrari, la finalizarea caruia sa fieasigurata circulatia rutiera pe drumul judetean dj 670 Negoie?ti -Flore?ti in bune condi?ii. Avand in vedere densitatea zonelor afectate, este necesara efectuarea de studii geo-tehnice in specialpe intreg sectorul cuprins intre km 66+400- 69+000 dar ?i la km 85+800 unde exista riscul de cedare a terasamentului . Procentulde diverse si neprevazute este 0.
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 399, 684.82 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 6.000 lei, iar perioada de valabilitate este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( 90 de zile calendaristice de la data limita a depunerii ofertelor) . Documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi transmis in SEAP in format electronic, semnat cu semnatura electronica, in baza art. 36 coroborat cu art. 17, alin 3) din HG 1660/2006. Dovada constituirii GP va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediul autoritatii. Forma de constituire a garantiei de participare: instrument de garantare in conditiile art. 86 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru cazul in care ofertantul va opta pentru depunerea garantiei prin virament bancar, viramentul se va face in contul RO15TREZ4615006XXX000112 , cod fiscal 4337344, deschis la TrezoreriaDrobeta Turnu Severin . IMM urile pot beneficia de o reducere cu 50 % a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004.In conformitate cu prevederile art. 3 si anexa nr.1 din legea mentionata, ofertantii vor depune o declaratie privind incadrarea societatii in categoria IMM. Retinerea garantiei de participare se va face in cond. art. 278^1, alin.1 din OUG 34/2006 si va fi in suma de 4000 lei incazul pierderii unei contestatii.In cazul constituirii garantiei de participare intr-o alta moneda, echivalenta leu/alta valuta se va face pentru cursul comunicat de BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele socierii si trebuie sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in orginal si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ: Formular nr.1)
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre ofertantul declarat ca fiind castigator in cuantum de 10 % din pretul contractului, exclusiv TVA, in conformitate cu prevederile art.89 alin (2) din HG nr. 925/2006, in oricare dintre formele de la art 90 alin. (1)-(3). In cazul in care par?ile vor conveni constituirea garan?iei de buna executieprin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de contractant in acest cont este de minim 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contul este purtator de dobanda in favoarea contractantului.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului in limita prejudiciului creat.Autoritatea contractanta v-a elibera/restitui garantia de buna executie, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului , daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei; (Model orientativ: Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model? Formular nr.4 ) si cazier judiciar al operatorului economicDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model? Formular nr.4 )Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, care are obligatia neincadrarii in prevederile art. 181 lit a) c) indice 1 si d) .3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" ? conform ORDIN ANRMAP 314/2010Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model Formular nr.6)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat, sunt urmatoarele: Ioan Adrian Duicu ? presedinte, Aladin Georgescu ? vicepresedinte, Adriana Badanoiu ? vicepresedinte, Ciorangan Popescu Daniela ? director economic, Chircu Eleonora Dana ? director tehnic-sef UIP.Documentele solicitate pentru neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator si de subcontractant, daca este cazul, conform ORDIN ANRMAP 170/2012.5. Certificat de atestare fiscala privind plata contributiilor la bugetul general de stat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".6. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor? original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Persoanele juridice straine vor prezenta in original sau copie legalizata orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente).In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sens.Nota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii legalizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneCertificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalentInformatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala a ofertantului ( individual sau asociere de operatori economici ) pe ultimii 3 (trei) ani financiari (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu 790.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul sa prezinte o lista a serviciilor prestate in ultimii 3 ani, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, insotita de un numar maxim de 2 contracte prin care sa se presteze servicii similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 390000 Lei(fara TVA) sau echivalentul in Euro; Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate / documente (constatator/ recomandare /proces verbal de receptie) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca prestarile de servicii au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, insotita de lista care trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele: -instalatie de foraj pentru cercetari geotehnice; - statie totala pentru masuratori topografice; -plotter-software pentru proiectare in domeniul rutier., Lista cu personal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului care trebuie sa cuprinda cel putin: -1 sef proiect, specialist in domeniul drumuri si poduri- (C.F.D.P.);
-proiectant de specialitate, specialist in domeniuldrumuri si poduri (C.F.D.P.);
- 1 inginer specialist in topografie/geodezie;
- 1 inginer specialist in inginerie geologica/geofizica;
- 1 verificator atestat pentru cerintele A4, B2, D2;
- 1 verificator atestat pentru cerinta Af;
- 1 expert autorizat pt. cerinta Af .Completare Formular nr 15 - DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL ALPERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE, Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Cerinta nr. 1Asocierea trebuie sa indeplineasca in mod cumultiv cerintele privind capacitatea tehnica si profesionala si situatia economica fi financiara conform criteriilor detaliate mai susSe va prezenta un acord de asociere si imputernicirea liderului de a reprezenta asocierea.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de operatori economici care sunt parteneri intr-o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii precum si categoriile de servicii/lucrari executate de acestia;b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii;c) Unul din membrii asocierii trebuie numit ca partener conducator (Lider de asociatie) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte;d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (Liderului);e) Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;f) Structura sau constituirea asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cea initiala. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2013 17:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer