Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru constructii- Sediul OcoluluiSilvic Craiova si sediul Ocolului Silvic Filiasi


Detaliu pentru invitatia numarul 355343
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 355343/05.11.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru constructii- Sediul OcoluluiSilvic Craiova si sediul Ocolului Silvic Filiasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str iancu Jianu, 19 Craiova, Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200142, telefon: +40 251421363, fax: +40 251597059, persoana de contact: secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str iancu Jianu, 19 Craiova, Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200142, telefon: +40 251421363, fax: +40 251597059, persoana de contact: Elena Andrei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru constructii- Sediul OcoluluiSilvic Craiova si sediul Ocolului Silvic Filiasi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea lucrarilor de modernizare a sediului de ocol al OS Craiova ?i a lucrarilor de modernizare, consolidare ?i extindere a sediului de ocol al OS Filia?i, din cadrul DS Dolj. Se vor presta ?i serviciile de asisten?a tehnica din partea proiectantului pe toata perioada execu?iei lucrarilor .
II.1.6) CPV: 71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 24, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantie de participarein cuantum de 150 lei lot 1 si 150 de lei pentru lot 2. Data la care se va face echivalenta leu/valuta, pentru situatia in care se va depune garantia de participare in valuta este data publicarii anuntului de participare(curs BNR). Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor in urmatoarul cont: RO24RZBR0000060002216605 deschis la Raiffeisen Bank Agentia N.Titulescu, Craiova sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari sau prin depunere la casieria Directiei silvice Dolj. In cazul in care garantia de participare nu este prezentata pana cel mai tarziu la deschiderea ofertelor precum si in cazul in care nu este constituita in conditiile prezentate mai sus, in cuantumul stabilit in prezenta documentatie, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si va fi respinsa.Perioada de valabilitate a garantiei va fi de 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 87 din H.G.925/2006. Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii depuse in original, de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante ( formularul ?Cerere de restituire a garantiei de participare? - formulare), cu precizarea valorii de restituit. Restituirea garantiei de participare se face conform art. 88 din H.G.925/2006. In cazul in care ofertantul depune oferta pentru ambele loturi garantia va fi depusa separat pentru fiecare lot.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; prin depunerea la casierie sau daca partile convin, prin retineri succesive din facturi partiale, caz in care se respecta prevederile art. 90, alin.3 din HG 925 / 2006. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM ? urilor ( facand dovada in acest sens prin prezentarea documentatiei prevazute in Legea nr.346 / 2004 ) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Garantia de buna executie se elibereaza conform prevederilor art.92 din HG 925 / 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)INFORMATII GENERALE- completarea formularului, ,informatii generale, , din sectiunea FORMULARE2)DECLARATIE PV. ELIGIBILITATEA- completarea formularului, ,declaratie pv. eligibilitatea, , din sectiunea FORMULARE3)DECLARATIE PV. NEINCADRAREA IN PREV. ART 181 DIN OUG 34/2006 -completarea formularului, ,declaratie pv. neincadrarea in prev. art 181 din OUG 34/2006, , din sectiunea FORMULARE-se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati; terti sustinatori daca este cazul. Tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181, lit. a), c1) si d).Prezentare: Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat;certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala.Din certificate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termnul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art 11 alin.4 din hg 925/2006.In aceasta situatie devin aplicabile prev art 9 alin 3 din ordinul 509/2011. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34 / 2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata ( amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.4)DECLARATIE PV. NEINCADRAREA IN PREV. ART.69 IND.1 DIN OUG 34/2006-completarea formularului, declaratie pv. neincadrarea in prev. art.69 ind.1 din OUG 34/2006, , din sectiunea FORMULARE.se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori.Persoanele cu putere de decizie in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: ing. Eugen GIOANCA ?director , director tehnic Dragos IGNAT -presedinte comisie evaluareec. Cristina BELETU ?director economicec. Nicoleta TOMA ? membru comisiecons juridic Stefan Alin Velea - membru comisieing. Marian STOENESCU-membru comisieing.Elena ANDREI ? membru comisie, ing Gheorghe FOLEA ?membru de rezerva comisieing.Nicolae PARVU?membru de rezerva comisie, ec. CorneliaSTANESCU- membru de rezerva comisie5)DECLARATIA PV. CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA-completarea formularului, ,declaratie pv. calitatea de participant la procedura, , din sectiunea FORMULARE6)CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA-completarea formularului, ,certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, , din sectiunea FORMULARE7)ACORD DE ASOCIERE-se depunenumai daca este cazul CERTIFICAT CONSTATATOR eliberat de O.R.C. de pe langa instanta competenta, in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pt.conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului.Informatiile cuprinse in acestea sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind personalul de specialitate implicat in derularea contractului si certificarilor detinute. Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa dispuna de pesonal cu experienta in domeniul: - arhitect- cu drept de semnaturasiinginer ? specialitatea constructii civile, cu experienta profesionala de min 3 ani in proiectare de lucrari de civile . Se vor completa si depune urmatoarele documente: FormularulDeclaratie privind personalul de specialitate implicat in derularea contractului si certificarilor detinute'. Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila, Ofertantul trebuie sa prezinte o Declaratie privind Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati(calculati pana la data limita de depunere a ofertei) . Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere ofertei) au executat servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire in valoare de minim 12000 lei pentru lot 1 siminim 12000 de lei pentru lot 2. Pentru echivalenta lei/ valuta se va tine seama de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an. Ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnatede catre o autoritate sau de beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Se va completa si depune: Formularuldin sectiunea Declaratie privind Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, formularul Experienta similara. Ofertantul va prezenta certificate/documente emise de beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii..Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2013 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer