Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru corp A si corp B, lucrari de reparatii la corpurile A si C. - Spitalul de Urgente Oftalmologice ?


Detaliu pentru invitatia numarul 337688
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE URGENTE OFTALMOLOGICE
Numar invitatie: 337688/18.10.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru corp A si corp B, lucrari de reparatii la corpurile A si C. - Spitalul de Urgente Oftalmologice ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE URGENTE OFTALMOLOGICECod fiscal: 4505421, Adresa: str. P-ta. Al. Lahovari, nr. 1, sect.1, Bucuresti, Telefon: 319.27.53, Fax: 210.78.64
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. P-ta. Al. Lahovari, nr. 1, sect.1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010464, telefon: +40 213192753, fax: +40 212107864, persoana de contact: Sorin Lupascu-Vardala, SECVRETARIAT ETAJ I
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC DE URGENTE OFTALMOLOGICE, STR. P-TA. AL. LAHOVARI, NR. 1, SECTOR 1, BUCURESTI, SALA DE SEDINTE, ETAJ II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru corp A si corp B, lucrari de reparatii la corpurile A si C. - Spitalul de Urgente Oftalmologice ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare pentru corp A si corp B, lucrari de reparatii la corpurile A si C.Valoarea estimata a contractului fara TVA intre 3.747.000 si 5.747.000 RONValoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei procedurii competitive, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata global, ce cuprinde si valoarea suplimentarilor.
II.1.6) CPV: 45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 447, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 2% din valoarea estimata a contractului fara TVA, este de 74.940, 00 lei. Se va completa Formular 15, Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:7.527, 00 lei;Modul de constituire a garantiei de participare, conform HG 952/2006, cu modificari si completari: -instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau -ordin de plata in contul Spitalului de Urgente Oftalmologice Bucuresti, deschis la Trezoreria Sector 1 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1). In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul nr. 15 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana autorizata. In acest caz se solicita prezentarea documentului de certificare emis de societatea bancara/de asigurari din Romania cu care banca/societatea de asigurari straina are relatii de corespondent, privind valabilitatea semnaturilor existente pe scrisoare de garantie bancara;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului de lucrari, exclusiv TVA. Se va completa Formularul 16.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formularul nr.1); Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr. 34/2006 (formularul nr.4); Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006 (formularul nr.5); documente eliberate de autoritatile competente din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si catre bugetul local. Documentele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.- Declaratie ?Certificatul de participare cu oferta independenta (formularul nr.2);
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 (formularul nr.3).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia se afla sediul social al ofertantului, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte informatii privind structura actionarilor/asociatilor, persoanele imputernicite (reprezentantii legali), obiectul de activitate, mentiuni privind faptul ca ofertantul nu este in procedura insolventei sau in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic incetarea/suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Activitatile CAEN autorizate trebuie sa permita executarea obiectului contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat.Proiectantul/executantul instalatiei electrice pana la0, 4 kv va prezenta autorizatia/atestatul tip B-A.N.R.E. pentru proiectarea/executie de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kv (este obligatorie prezentarea certificatului copie conform cu originalul). Proiectantul/executantul trebuie sa fie autorizat de Centrul National de Secutitate la Incendiu si Protectie Civila pentru realizarea instalatiilor de curenti slabi (este obligatorie prezentarea certificatului copie conform cu originalul).Pentru persoanele juridice straine- prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic - prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, Cifra medie anuala de afaceri globale in ultimii trei ani (2009, 2010, 2011)trebuie sa fie cel putin egala cu 7.422.000lei.Se vor prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant inregistrate la organele competente, rapoarte de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente, pe ultimii trei ani., Cash flow in valoare de 1.000.000 lei. Declaratiile bancare se vor prezenta in original si vor fi emise pentru prezenta procedura de achizitie publica. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale negravate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 2 luni
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii de proiectare in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (2007, 2008, 2009, 2010, 2011), 1. Experienta similara pentru proiectanti: Dovada ca in ultimii 3 ani a prestat un contract de servicii de proiectare constructiisimilar cu cel al obiectului care urmeaza a fi achizitionat in valoare de minimum 190.000, 00 lei fara TVARecomandare sau document constatator conform ar. 97 din HG 925/2006.Procese Verbale de receptie, 2. Experienta similara pentru executanti: -Executia unui contract de lucrari similare de constructie cu cele ale obiectului contractului care urmeaza a fi achizitionat in valoarede minim 3.557.000, 00 RON(exclusiv TVA).Recomandare sau document constatator conform ar. 97 din HG 925/2006.Procese Verbale de receptie, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea lor, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari, conform cerintelor din caietul de sarcini., Informatii privind capacitatea profesionala (servicii): ? Proiectant CoordonatorPregatire profesionala si aptitudini (la nivel minim)- studii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta, in domeniul constructii/arhitecturaExperienta specifica- minimum 3 ani experienta in domeniul coordonarii echipelor de proiectare consolidari/lucrari constructii complexe.- arhitect expert atestat CADMI-MCC, cel putin 3 ani experienta similara in restaurare/ reabilitare monumente istoriceExperienta profesionala specifica (minim)Cunoasterea procedurilor si mecanismelor specifice intocmirii documentatiei tehnice pentru elaborarea proiectelor tehnice si urmarirea executiei lucrarilor proiectate., ? Arhitect 0Pregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)- Arhitect cu diploma in Arhitectura si drept de semnatura (inregistrat OAR)Experienta profesionala specifica (minim)- Trebuie sa fi participat la cel putin 1 proiect similar cu cel al obiectului care urmeaza a fi achizitionat.? Restaurare componente artistice ? lemnPregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)- Specialist restaurator lemn, atestat CADMI-MCCExperienta profesionala specifica (minim)- Trebuie sa fi participat la cel 1 proiect similar cu cel al obiectului care urmeaza a fi achizitionat., ? Restaurare componente artistice ? piatra, stucaturaPregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)- Specialist restaurator piatra, stucatura, atestat CADMI-MCCExperienta profesionala specifica (minim)- Trebuie sa fi participat la cel putin 1 proiect similar cu cel al obiectului care urmeaza a fi achizitionat.? Inginer de structuraPregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)- Inginer cu diploma in Inginerie civila, expert atestat M.L.P.T.L.- Specialist atestat CADMI-MCC, Experienta profesionala specifica (minim.)- Trebuie sa fi participat la proiectarea acel putin 1 proiect similar cu cel al obiectului care urmeaza a fi achizitionat., ? Inginer instalatii sanitarePregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)- Inginer instalatii, cu diploma in Inginerie instalatii (apa si canalizare)Experienta profesionala specifica (minim.)- Trebuie sa fi participat la proiectarea a cel putin 1 proiect similar cu cel al obiectului care urmeaza a fi achizitionat.? Inginer instalatii termice, ventilatii, climatizariPregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)- Inginer instalatii, cu diploma in instalatii (termice, ventilatii, climatizari)- inginer instalatii termice, ventilatii, sanitare - specialist atestat CADMI-MCCExperienta profesionala specifica (minim)- Trebuie sa fi participat la proiectarea a cel putin1 proiect similar cu cel al obiectului care urmeaza a fi achizitionat., ? Inginer instalatii electrice, inclusiv curenti slabiPregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)- Inginer cu diploma in instal. Electrica- specialist atestat CADMI-MCC.Experienta profesionala specifica (minim)- Trebuie sa fi participat la proiectarea a cel putin 1 proiect similar cu cel al obiectului care urmeaza a fi achizitionat., Informatii privind capacitatea profesionala (lucrari)? Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile si industrialePregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)Atestat la zi conform Legii? Responsabil cu Controlul tehnic de calitate in constructiiPregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)- Inginer cu diploma- Experienta profesionala specifica (minim)- participare in minim 1 proiect similar cu cel al obiectului care urmeaza a fi achizitionat., ? Sef SantierPregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)- studii universitare de inginerieExperienta profesionala specifica (minim)- participare in minim 1 proiect similar cu cel al obiectului care urmeaza a fi achizitionat.- Responsabil instalatii electrice ? atestat ANRECoordonator in materie de sanatate si securitate in munca conform HG300/2006 art5, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are implementat si certificat Sistemul de Management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, de organisme abilitate pe domeniul corespunzator lucrarii., Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are implementat si certificat Sistemul de protectie a mediului conform ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
400
Descriere: Descriere: Pretul ofertei pentru executia lucrarilor 85 p; Pretul ofertei pentru prestarea serviciilor de proiectare 15 p;
termen de realizare
100
Descriere: Descriere: Durata de executie a lucrarilor 70 p; durata de elaborare a proiectului 30 p. Pentru durata minima ofertata egala cu 30 zile se acorda punctajul maxim, respectiv 70 p pentru executie si 30 p pentru proiectare . Nota: Durata de executie a lucrarilor si a proiectarii se va prezenta in format ?zile?. Ofertele care nu vor prezenta durata de executie a lucrarilor si a proiectarii in format ?zile? nu vor fi punctate. Minim de zile acceptat de autoritatea contractanta si pentru care se acorda punctaj este de 30 zile. Maxim de zile acceptate de autoritatea contractanta si pentru care se acorda punctaj este de 60 zile. Ofertele care au durata de executie mai mica decat durata minima de executie sau mai mare decat durata maxima de executie vor fi descalificate.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 12:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer