Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru depozitul ecologic din cadrul Centrului de Management Integrat al Deseurilor din Judetul Maramures
Detaliu pentru invitatia numarul 344742
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344742/02.04.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru depozitul ecologic din cadrul Centrului de Management Integrat al Deseurilor din Judetul Maramures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)Cod fiscal: 3627315, Adresa: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Telefon: +40 0262214659, Fax: +40 0262215597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 0262214659, fax: +40 0262215597, persoana de contact: SORIN PASCU;VASILE SPAN-manager proiect
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul judetean Maramures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru depozitul ecologic din cadrul Centrului de Management Integrat al Deseurilor din Judetul Maramures
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea unui depozit conform de deseuri in Comuna Farcasa, localitatea Sirbi, judetul Maramures , avand o capacitate de 1.946.831, 40 m3 si care includeproiectarea urmatoarelor: ? depozitul conform de deseuri? sistem de colectare, transport levigat? sistem de colectare a biogazului? constructia de cladiri (cladire poarta, cladirea administrativa, garaj, etc)? infrastructura specifica (platforma cantarire, statie spalare autovehicule, statie de alimentare cu carburant etc.)? sistem de monitorizare a mediului? alte lucrari (drumuri, platforme incinta, sistem de colectare a apei pluviale, instalatii specifice etc)Cuantumul procentului de diverse si neprevazute aferente contractului de servicii pentru proiectare este zero.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 532, 128.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 9000 Ron leiEchivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se va constitui prin virament in contul Consiliului Judetean Maramures, deschis la TREZORERIA BAIA MARE, nr. RO41TREZ4365006XXX000127, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire.Nota: In cazul in care se opteaza ca instrument de garantare scrisoarea de garantie bancara se completeaza FormularulE1In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4312, 12 lei, conform art 278^1din OUG 34/2006.In cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din val. contractului fara TVA.Perioada de valabilitate: pana la admiterea receptiei la terminarea lucrarilor care fac obiectul prezentului contract. Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii d o societate bancara sau de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la disp.autor.contractante.Suma initiala care se depune in contul de disponibil este de minim de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autor.contr.va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite pana la concurenta sumei stabilite drept garantie.Din cont pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante, cat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a autoritatii Contractante in favoarea careia este constituita garantia.Contul este purtator de dobanda in favoarea contractantului.La semnarea contractului se va conveni modul de constituire a garantiei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A1;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeazasi se prezinta Formularul A2;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;? Cerinta minima: Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Modalitatea de indeplinire : Ofertantul va prezenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, un Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor- formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.? Cerinta minima: Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local, Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, un Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor - formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.? Cerinta minima: Evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul A3 - Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ciceu Zamfir-Presedinte; Marinescu Emil ?Vicepresedinte; Zetea Gabriel Valer-Vicepresedinte; consilieri judeteni: Ambrus Emil, Ardusatan Gavril, Ban Vasile, Beuca Ion, Bindiu Gavril, Bondi Gyongyike, Chereches Cristian Corin, Coman Gheorghe, Costiuc Ioan, Cristea Pamfil, Deac Alexandru, Drulea Cosmin Ion, Gainaru Mirel, Godja Eugenia, Hoban Paul Andrei, Horj Lupu, Ilea Cornelica, Kovacs Francisc Marinel, Kokenyesdi Mihai Stefan, Marginean Marius Doru, Marian Gheorghe, Mihalyi Vasile, Moldovan Ana Lucretia Maria, Muntean Emil Vasile, Pana Viorel, Petean Sorin Silviu, Pop George, Rohian Anton, Tuns Calin Andrei, Zoicas Marinel Costantin;Dumuta Dumitru-Secretar al judetului; directori executivi: Glodan Ana, Cocosila Dan, Kovacs Maria, Chendea Cristian, Span Vasile, Dragos Ioan; Lite Mihaela -sef birou; compartiment achizitii publice: Gherasim Maria, Lazar Bogdan, Pascu Sorin.? Cerinta minima: Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata).Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul A4.? Cerinta minima: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul A5.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune. Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Cerinta minima: Prezentarea in original sau copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legala Certificatului constatator emis de ONRC. Din certificat trebuiesa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document, iar corespondenta in codul CAEN va fi corelata cu partea de contract pe care o realizeaza.NOTA : Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.Persoane fizice romaneCerinta minima: Prezentarea original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui document cum ar fi: Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare / altele echivalente.Persoane juridice/ fizice straineCerinta minima: Prezentarea in original sau copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal, a unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentelorprezentate se vor alatura traducerile autorizate a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri.Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani 2010, 2011, 2012 sa fie cel putin egala cu valoarea de 1.000.000 lei.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta orice documente edificatoare care sunt lasate la latitudinea operatorului economic a fi prezentate.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte: an 2010 - 4, 2099, an 2011 - 4, 2379 an 2012 - 4, 4560.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea economica si financiara prin sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva se va completa si prezenta declaratie de angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici? Formular A10Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Experienta similaraNivel minim necesar: Ofertantul trebuie sa fi prestat / dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani cel putin un contract de proiectare depozit ecologic de deseuri.Se completeaza si se prezinta Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.Se vor prezenta documente / certificate din care sa rezulte seviciul prestat, beneficiarii, valori, cantitati cat si modul de indeplinire a acestuia. Pentru serviciile prezentate ca experienta similara se va prezenta pentru fiecare in parte- fisa de experienta similara (Formularul A16)In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala prin sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva se va completa si prezenta declaratie de angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici ? Formular A11, Cerinta nr. 2Informatii privind dotarea tehnica specifica ce urmeaza a fi utilizata in vederea indeplinirii contractuluiSe completeaza si se prezinta Declaratia privind dotarea tehnica specifica de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii cum ar fi echipamente de lucru (ex: calculatoare, imprimante, scanere, copiatoare, etc), autovehicule pentru deplasari etc.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii prin sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva se va completa si prezenta declaratie tert sustinator tehnic si profesional privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica- Formular A13, Cerinta nr. 3Listele referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Nivel minim necesar: -1 arhitect cu drept de semnatura;
-1 inginer proiectant Cai Ferate, Drumuri si Poduri;
-1 inginer proiectant Constructii Civile, Industriale si Agricole;
-1 inginer proiectant instalatii sanitare si termice;
-1inginer proiectant instalatii electrice, atestat ANRE;
-1 Coordonator in materie de SSM care sa indeplineasca exigenta HG nr. 300/2006.-1 inginer specialist in proiectareaSistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor care sa indeplineascaexigenta Ordinului mai nr.3/2011, pentru intocmirea Scenariului de siguranta la foc;
-1inginer proiectantconstructii hidrotehnice ;
-1 inginer proiectant ingineria Mediului;
-1 inginer geodez;
-1inginer/ arhitect peisagist, Absolvent al unei institutii de invatamant superior, specializarea Peisagistica;Pentru peronalul responsabil cu indeplinirea contractului se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare dintre pozitiile mentionate anterior.Nota: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat sau subcontractant este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Cerintele referitoare la calificarile personalului raspunzator de indeplinirea contractului sunt minime si obligatorii si vor fi probate prin documente relevante respectiv diplome, certificate de atestare profesionala, CV-uri (formular B6)., precum si documente doveditoare din care rezulta raporturile contractuale incheiate cu ofertantul: contracte individuale de munca/colaborare/etc.Personalul nominalizat in derularea contractului va putea fi schimbat pentru motive temeinice, doar dupa aprobarea autoritatii contractante. In acest sens prestatorul va inainta acesteia o cerere in acest sens, pe care autoritatea o va admite/ respinge in maxim 15 zile de la transmiterea cererii. Dupa primirea aprobarii, personalul inlocuit va putea incepe prestarea activitatii., Cerinta nr. 4Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii Cerinta nr.1Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul ?Servicii de proiectare tehnica ?. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatelor se va face pentru domeniul/domeniile mentionate mai sus, pentru partea de contract pe careo realizeaza si se cumuleaza, Cerinta nr. 2Standarde de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent in domeniul ?Servicii de proiectare tehnica ?. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului in timpul indeplinirii contractului de servicii.In cazul unei asocieri, prezentarea documentelor/certificatelor se va face pentru domeniul/domeniile mentionate mai sus, pentru partea de contract pe careo realizeaza si se cumuleaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2013 14:58