Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru ?Dezvoltarea infrastructurii de baza si a serviciilor in comuna Ilieni, judetul Covasna?


Detaliu pentru invitatia numarul 344751
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Ilieni
Numar invitatie: 344751/03.04.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru ?Dezvoltarea infrastructurii de baza si a serviciilor in comuna Ilieni, judetul Covasna?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna IlieniCod fiscal: 4404419, Adresa: Ilieni 97., Ilieni, Telefon: 0267/352004, Fax: 0267/318596
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ilieni 97., Ilieni, Romania, cod postal: 527105, telefon: +40 267347614, fax: +40 267347614, persoana de contact: Fodor Imre
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunaei Ilieni, str. Kossuth Lajos, nr. 97, Ilieni, jud. Covasna
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru ?Dezvoltarea infrastructurii de baza si a serviciilor in comuna Ilieni, judetul Covasna?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se urmareste achizitionarea serviciilor de proiectare aferente proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii de baza si a serviciilor in comuna Ilieni, judetul Covasna?, dupa cum urmeaza: elaborare proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, elaborarea documentatiei pentru autorizatia de construire, avize si acorduri si asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului. Serviciile solicitate sunt detaliate in Caietul de sarcini inclus in Documentatia de atribuire.Lot 1. Servicii de proiectare pentru ?Modernizarea strazilor din localitatea Ilieni si localitatea Dobolii de Jos, comuna Ilieni, judetul Covasna?. Valoarea estimata 225.448, 00 RON.Valoarea cheltuielilor Diverse si neprevazute 22.544, 80 RON, Valoarea estimata a lotului 247.992, 80 RON.Lot 2. Servicii de proiectare pentru ?Reabilitarea Podului de piatra din localitatea Sancraiu, comuna Ilieni, judetul Covasna?. Valoarea estimata 18.482, 00 RON. Valoarea cheltuielilor Diverse 1.848, 20 RON. Valoarea estimata a lotului 20.330, 20 RON.Lot 3. Servicii de proiectare pentru ?Reabilitarea si dotarea caminului cultural din localitatea Dobolii de Jos, comuna Ilieni, judetul Covasna?. Valoarea estimata 41.310, 00 RON. Valoarea cheltuielilor Diverse 4.131, 00 RON.Valoarea estimata a lotului 45.441, 00 RON.Lot 4. Servicii de proiectare pentru ?Reabilitarea si dotarea caminului cultural din localitatea Sancraiu, comuna Ilieni, judetul Covasna?. Valoarea estimata 27.601, 00 RON. Valoarea cheltuielilor Diverse si neprevazute 2.760, 10 RON. Valoarea estimata a lotului este de este de 30.361, 10 RON.Lot 5. Servicii de proiectare pentru ?Prima infiintare si dotarea centrului de asistenta copii tip after school?. Valoarea supusa licitatiei 45.130, 00 RON. Valoarea cheltuielilor Diverse si neprevazute 2.261, 01 RON. Valoarea estimata a lotului este de este de 47.391, 01 RON.Valoarea estimata totala 357.971, 00 RON. Valoarea cheltuielilor Diverse si neprevazute 33.545, 11 RON. Valoarea maxima estimata a achizitiei 391.516, 11 RON.
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 357, 971 - 391, 516.11 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Depunerea garantiei de participare este obligatorie.Cuantumul garantiei de participare este de: Lot 1:3.000 RONLot 2:200 RONLot 3:500 RONLot 4:300 RONLot 5:500 RONsi se va constitui cel tarziu pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul depunerii garantiei de participare in alta valuta, echivalenta in lei se va calcula be baza cursului comunicat de B.C.E. cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de buna executie conforma cu art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr.1045/19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract sau lot va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta/consortium /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).De asemenea, acordul de asociere va mai preciza ca: 1) Toti partenerii din cadrul societatii mixte/consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.2) Structura sau constituirea societatii mixte/ consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere /societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.Subcontractantul nu este considerat partener.Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Documente solicitate: Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinte obligatorii: Indeplinirea conditiilor prevazute in Art. 181 (Formular 12B) din OUG nr. 34/2006 (singur ofertant, parteneri).Documente solicitate: 1. Completare si prezentare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;2. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;3. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similaral unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;4. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (Formular nr. 21).Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de partcipant la procedura, Formular 12C.Fiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificat prin Legea Nr. 279 din 7 decembrie 2011. Persoane cu drept de decizie in cadrul Autoritatii contractante privind prezenta procedura de atribuire: Fodor Imre primar, Veress-Vitalyos Zsuzsanna secretar, Veres Erzsebet contabil, Nemeth Zoltan-Lajos responsabil achizitii publice, Kiss Erno, Sandor Csaba, Bíro; Zsolt, Kadar Stefan, Jakab Csaba, Andras Istvan, Toros Arpad-Attila, Ardelean Daniela-Marilena, Csergo Maria, Muscaru Ilie, Plogor Isvan-Lehel ? consilieri locali. Persoane juridice/fizice romaneCerinte obligatorii: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care include in obiectele de activitate mentionate in cadrul acestuia si activitatile (serviciile) solicitate prin Documentatia de atribuire, informatiile din acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul/asociatii trebuie sa fie firma inregistrata si autorizata pentru prestarea unor astfel de servicii.2. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu originalul?.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire.Documentele solicitate in sectiunile anterioare vor fi depuse in In original sau copie legalizata. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraCerinte obligatorii: Documente justificative privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani; Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici si fara a fi luat in considerare anul in curs) va fi mai mare sau egala decat: Lot 1:450.000 lei;Lot 2:36.000 lei;Lot 3:82.000 lei;Lot 4:55.000 lei;Lot 5:90.000 lei;(pe total in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Pentru echivalenta valorilor din alte valute in lei se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE aferent anilor 2010, 2011 si 2012. Se va completa formularul de informatii generale.Este permisa sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Completarea si prezentarea formularului 12G cu subcontractantii, acordul acestora.2. Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti. Pentru subcontractori se vor prezenta categoriile de servicii prestate de acestia. Subcontractantii vor completa Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1OUG34/2006. se va prezenta Acordul de subcontractare si informatii privind proportia (fizica si valorica) care urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti).3. Este interzisa subcontractarea totala, cf. HG 224/2008., 4. Completarea si prezentarea formularului 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate, contract individual de munca sau contract de colaborare in copie/angajamente de participare) pentrupersonalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului.Persoanele cheie responsabile de indeplinirea contractului sunt acele persoane care vor avea un rol esential in prestarea serviciilor, solicitate prin specificatiile tehnice.Cerinte minime privind personalul ofertantului: - Sef proiect, inginer cu studii superioare;
- inginer cu studii superioare specializarea CFDP, 2 persoane.- inginer cu studii superioare specializarea CCIA, 1 persoana.- arhitect cu drept de semnatura, - Inginer proiectant pentru structuri monumente istorice, cu autorizatie emisa de Ministerul culturii, - Inginer geodez autorizat OCPI, 1 persoana.Fiecare expert propus va face dovada participarii la mimimm un proiect.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, conform formularului anexat;
- copia diplomei de absolvire a studiilor de specialitate, - copia contract individual de munca, din care sa rezulta calitatea sa de angajat al candidatului sau a unui contract de colaborare si/sau angajament de participare. Nota: Nu se accepta cumul de functii pentru personalul de conducere in cadrul proiectului.Autoritatea contractanta are dreptul de a verifica, direct sau prin intermediul unei autoritati competente apartinand statului veridicitatea documentelor prezentate de catre ofertant in scopul justificarii experientei similare, a capacitatii tehnice si de resurse umane de care dispune in cazul ofertantului declarat castigator.Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului de catre o alta persoana juridica prin inchirierea de utilaje, masini, echipamente pentru executia lucrari pe baza de contracte de inchiriere ce se vor include in oferta. De asemenea, este permisa sustinerea capacitatii profesionale a ofertantului de catre o alta persoana juridica prin prestarea de servicii de catre laboratoare acreditate sau de personal specializat conform standardelor si cerintelor proiectului. Tertii sustinatori vor prezenta in conformitate cu OUG34/2006 modificata prin Legea 279/2011 Formularul 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitatea, Formularul 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c indice 1), d) din OUG nr. 34/2006, si Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificat prin Legea Nr. 279 din 7 decembrie 2011., 3. Completarea si prezentarea formularului 12H - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Ofertantul va prezenta dotarea tehnica pe care se angajeaza sa o aiba si sa o puna la dispozitie pentru prestarea serviciilor., 1. Completarea si prezentarea formularului 12E - Lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 3ani;2. Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani va fi insotita de certificate/documente (constatator/recomandare/proces verbal de receptie) prin care sa se confirme prestarea de servicii similare, continand referiri la: beneficiarul contractului, tipul serviciilor prestate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului. Se va prezenta pentru fiecare lot ofertat in parte.Lot 1: Se va prezenta minimum un contract/mai multe contracte de servicii similare de proiectare (servicii de proiectare drum ? investitii noi/modernizari/reabilitari), in valoare cumulata mai mare sau egala decat 225.000 RON.Lot 2: Se va prezenta minimum un contract/ mai multe contracte de servicii similare de proiectare (servicii de proiectare poduri/structuri similare incadrate in categoria monumente istorice), in valoare cumulata mai mare sau egala decat 18.000 RON.Lot 3: Se va prezenta minimum un contract de servicii similare de proiectare (servicii de proiectare arhitecturala pentru constructii civile ? constructii noi/reabilitare/modernizare), in valoare cumulata mai mare sau egala decat 41.000 RON.Lot 4: Se va prezenta minimum un contract de servicii similare de proiectare (servicii de proiectare arhitecturala pentru constructii civile ? constructii noi/reabilitare/modernizare), in valoare cumulata mai mare sau egala decat 27.500 RON.Lot 5: Se va prezenta minimum un contract de servicii similare de proiectare (servicii de proiectare arhitecturala pentru constructii civile ? constructii noi/reabilitare/modernizare), in valoare cumulata mai mare sau egala decat 45.000 RON. Standarde de protectia mediuluiCerinta obligatorie care trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte. In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.1. Sistemul de Management de Mediu : Certificat ISO14001: sau echivalent.- Certificatul va demonstra ca operatorul economic (sau asociatii) sunt certificati de catre un organism de certificare, pentru serviciile ofertate., Standarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie care trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte. In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.1. Sistemul de Management al Calitatii : Certificat ISO9001: sau echivalent.- Certificatul va demonstra ca operatorul economic (sau asociatii) sunt certificati de catre un organism de certificare, pentru serviciile ofertate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Oferta castigatoare trebuie sa aiba o valoare egala sau mai mica decat bugetul alocat pentru contract. Daca toate ofertele admisibile depasesc bugetul alocat contractului, procedura de atribuire se anuleaza.
Durata de prestare a serviciilor
30
Descriere: Ofertele care prezinta o durata de prestare a serviciilor sub 10 zile nu vor fi punctate suplimentar. Ofertele care prezinta o durata de prestare a serviciilor mai mare de 45 zile vor fi declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2013 07:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer