Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru drumul auto forestier Valea Cenusii


Detaliu pentru invitatia numarul 353712
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 353712/13.09.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru drumul auto forestier Valea Cenusii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Closca, nr. 31, Brasov, Romania, cod postal: 500040, telefon: +40 268415770, fax: +40 268475678, persoana de contact: Ing. Iosif Preda
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Directiei Silvice Brasov din Localitatea Brasov, strada Closca, nr. 31
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru drumul auto forestier Valea Cenusii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare drumuri forestiere - realizarea proiectului tehnic si a detaliilor de executie in vederea reabilitarii DAF Valea Cenusii.Valoarea estimata totala a contractului "Servicii de proiectare pentru drumul auto forestier Valea Cenusii" este de 21.263, 00 lei, fara TVA, formata din: -Valoarea estimata a Proiectului Tehnic si a detaliilor de executie in suma de: 19.330, 00 lei fara TVA;
-Cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute (10%), astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general: 1.933, 00 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 263 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 350 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare : minim 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: conform Art. 86 din HG 925/2006. In conformitate cu prevederile art. 87, din HG nr. 925/2006, Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia ; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 4 zile.
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.-Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 10 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.-Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul nr. 11 - ?Scrisoare de garantie de buna executie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original; ordin de plata, (cont RO08RZBR0000060000742105 ? Raiffeisen Bank Brasov); sau retineri succesive din facturi.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea - Se va completa formularul nr. 1 din Modelele de formulare atasate.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 - Se vor completa formularele nr. 2 si 3 din Modelele de formulare atasate.Persoane cu functie de decizie in cadrul Directia Silvica Brasov: Runceanu Danut - Director, Vira Corina - Director economic, Blaj-Voinescu Vlad-ing. paza si protectie, Curtu Alina-ing. cultura refacere, Iosif Preda-responsabil achizitii, Dorel Vilcu-consilier juridic, Stoian Cristina-ing. resurse umane si organizare, Petrescu Stefan - ing. productie, Dragan Cosmin - sef Herghelie, Boanta Viorel - inginer agronom.-Declaratie privind calitatea de participant - Se va completa formularul nr. 4 din Modelele de formulare atasate.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Se va completa formularul nr. 5 din Modelele de formulare atasate.-Certificat fiscal eliberat de catre Compartimentul Taxe si Impozite Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul isi are sediul si Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administratie fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul isi are sediul. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a presta serviciile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.-Se va atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.-pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Cerinta nr. 2Atestat conform OM 576/2009 pentru aprobarea Metodologiei, criteriilor de atestare si a Comisiei de atestare a persoanelor fizice si juridice care realizeaza proiectarea de drumuri forestiere, vizat pentru anul 2013.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 36.000, 00lei. Se va completat cifra medie de afaceri in formularul nr. 6: Informatiigenerale. Se va declara cifra de afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012. Convertirea in lei/alta valuta se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv. Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa prezinte un contract prin care sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani servicii similare in valoare de cel putin: 19.300, 00 lei.Documente obligatorii: 1. Se va completa formularul Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.2. Pentru contractul care sustine indeplinirea cerintei nr. 1 se va completa formularul ?Fisa de informatii privind experienta similara?. Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea unui contract care este/nu este finalizat, dar pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat, pana la data depunerii ofertei, servicii partiale potrivit cerintei 1. Pentru demonstrarea experientei similare solicitate se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar(Ex: proces verbal de receptie, document constatator, recomandare ...). In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea serviciilor prestate se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Convertirea in lei/alta valuta se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2013 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer