Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru elaborare PT+DDE+CS pentru "Amenajare sit industrial in mun. Tg Secuiesc


Detaliu pentru invitatia numarul 321483
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL TARGU SECUIESC
Numar invitatie: 321483/07.03.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru elaborare PT+DDE+CS pentru "Amenajare sit industrial in mun. Tg Secuiesc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGU SECUIESCCod fiscal: 4201813, Adresa: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc, Telefon: 0267-361974, Fax: 0267-361652
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc, Romania, cod postal: 525400, telefon: +40 267361974, fax: +40 267361652, persoana de contact: EMOKE ANTAL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI TG SECUIESC, p-ta Gabor Aron nr 24
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru elaborare PT+DDE+CS pentru "Amenajare sit industrial in mun. Tg Secuiesc
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare - faza proiect tehnic, doc de executie , caiet de sarcini documentatie pentru obtinerea autorizatiei de construire si a avizelor pentru investitia "AMENAJARE SIT INDUSTRIAL in municipiul Tg Secuiesc, jud Covasna
II.1.6) CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 375 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3700 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru perticipare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile. Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau prin depunere in numerar la caseria autoritatii contractante in contul Primariei Municipiului Tg Secuiesc, RO57TREZ2575006001819, Trezoreria Tg Secuiesc. cod fiscal 4201813.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie se va realiza prin una dintre urmatoarele variante: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Antreprenorul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. declaratie privind eligibilitatea cf art.180 din OUG 34/20062. declaratie privind neincadrarea in prev art 181 din OUG 34/20063. certificat privind plata impozitelor si taxelor locale si a obligatiilor fata de bugetul de stat4. declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69/1 din OUG 34/2006Lista persoanelor cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: - Racz Karoly - primar- Lukacs Laszlo - presedintele comisiei de evaluare- Vizi Attila - membru- Bokor Erzsebet - membru- Bartha Janos - membru- Gother Jozsef - membru- Dezso Vicentiu - membru- Demeter Eniko - membru- Antal Emoke - membru5. certificat de participare la laicitatie cu oferta independenta6. declaratie privind calitatea de participant la procedura 1. certificat constatator
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. cifra de afaceri anuala globala, medie pe ultimii 3 ani (2010.2009.2008)sa fie de minim 370.000 ron, sau echivalentul sumei in euro la cursul BNR din 31.12.aferent anilor 2010.2009.2008.2. bilant contabil pe anul 2010.2009.2008In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiPrezentarea a minim unui contract similar prestat, de aceeasi complexitate cu cel supus procedurii, si dus la bun sfarsit, de proiectare cf celor prezentate in prezenta documentatie, inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului, in valoare de 185.374, 95 lei fara TVA.Prin contract similar, de aceeasi complexitate cu cel supus procedurii, se intelege contractul care cuprinde: , 1. Servicii de proiectare de aceeasi complexitate cu cel supus procedurii de proiectare pr faza A(reabilitare sit industrial poluat) prezentata in caietul de sarcini-cu valoare minima de 75.441, 62 lei fara TVA care sa cuprindaa. lucrari de excavare, transport, uscareasi tratarea namolului/solului, eliminarea sursei de poluare, transportul solului tratat;b. lucrari de refacere ecologica a amplasamentelor, pregatirea pentru destinatiile viitoare;c. lucrari de dezafectare si demolare a constructiilor si platformelor betonate, gestionarea deseurilor rezultate, sortarea, tratarea si concasarea lor, reutilizarea ca material de umplutura., 2.servicii de proiectare de aceasi complexitate cu cel supus procedurii de proiectare pentru faza B ( pregatirea sitului reabilitat pentru noi activitai) prezentata in caietul de sarcini cu valoare minima de 70.000 lei fara TVA. care sa cuprinda: a. reabilitare cladire tehnologica, construire hala de productie, realizare drum incinta, retele deutilitati, construire gard si poarta., 3. asistenta tehnica din partea proiectantului de aceasi complexitate cu cel supus procedurii in valoare de 39.933, 33 lei fara TVA.Ofertantul poate prezenta si contracte individuale (pt fiecare tip de proiectare) executate si duse la bun sfarsit ale caror tema de proiectare sa cuprinda obligatoriu sarcinile enumerate la punctele 1.a) 1.b) 1.c) si 2.a) si a caror valoare cumulata sa fie dupa caz minimum 75.441, 62 lei, fara TVA, respectiv 70.000 lei fara TVA., Asigurarea expertilor/specialistilor: Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umaneconsiderate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului);1. Arhitect*calificari- studii superioare in domeniu- persoana cu diploma si drept de semnatura, membru OAR*experienta similara-minim 5 ani de experienta in domeniu2. inginer constructii de rezistenta*calificari- studii superioare in domeniu*experienta profesionala-minim 5 ani experienta in domeniu3. inginer (subinginer) instalatii sanitare si termice*calificari-studii superioare in doemniu*experienta profesionala- minim 3 ani de experienta in domeniu, 4. Inginer (subinginer) constructii drumuri*calificari-studii superioare in domeniu*experienta profesionala-minim3 ani de experienta in domeniu5.Inginer (subinginer) autorizat ANRE grad II.B*calificari- studii superioare in domeniu*experienta-proiectare instalatii electrice si statie de transformatoare6. inginer de mediu*calificari-studii superioare in domeniu*experienta profesionala- minim 5 ani in reabilitarea terenurilor poluate 1. certificat de atestare ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Toata documentatia se poate descarca de pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2012 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer