Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru elaborarea Proiectului tehnic aferent obiectivului de investitii ,,Modernizare traseu regional Dorohoi-Racovat, tronsonul Cristinesti-Baranca-Fundu Hertii-Racovat, din judetul Botosani L=9,960 km?


Detaliu pentru invitatia numarul 328076
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL BOTOSANI
Numar invitatie: 328076/28.05.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru elaborarea Proiectului tehnic aferent obiectivului de investitii, ,Modernizare traseu regional Dorohoi-Racovat, tronsonul Cristinesti-Baranca-Fundu Hertii-Racovat, din judetul Botosani L=9, 960 km?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BOTOSANICod fiscal: 3372955, Adresa: Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, Telefon: 0231/514712, int.4181, Fax: 0231/515020
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, Romania, cod postal: 710236, telefon: +40 231/514712/4111/4141/5131, fax: +40 231/514715, persoana de contact: Cojocaru Camelia ? Serviciul Achizitii Publice; Dascalescu Lacramioara ? responsabil achizitie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Botosani, Piata Revolutiei nr.1-3, cam. 420
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru elaborarea Proiectului tehnic aferent obiectivului de investitii, ,Modernizare traseu regional Dorohoi-Racovat, tronsonul Cristinesti-Baranca-Fundu Hertii-Racovat, din judetul Botosani L=9, 960 km?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ConformCaietului de sarcini se solicita elaborarea urmatoarelor documentatii: 1. Proiect Tehnic, 2. Detalii de Executie, 3. Caietele de Sarcini si Listele de cantitati pentru documentatia de atribuire a contractului de executie4. Documentatie confidentiala5. Verificarea proiectului de catre specialisti atestati MLPAT;6. Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie impuse prin certificatul de urbanism (inclusiv proiectul pentru obtinerea autorizatiei de construire) si obtinerea avizelor si acordurilor prevazute de lege (inclusiv plata acestora);7. Asigurarea de asistenta de specialitate pe perioada de executie
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 357, 710 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia de participare constituita prin ordin de plata se va vira in contul RO90TREZ1165006XXX000267 deschis la Trezoreria municipiului Botosani, cod fiscal 3372955. Garantia. de part se poate constitui si prin depunerea de lichiditati la caseria unitatii, pana la data depunerii ofertelor. Cuantumul garantiei de participare este de 7.154 leiPerioada de valabilitate. a garantiei departicipare?90 zile calendaristice, incepand de la data limita de primirea ofertelor. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre CNSC va fi de 3.577 lei. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantiade buna executie se va constitui conf. art. 90 din HG 925/2006.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractorul are obligatia de a deschide la Trezoreria mun. Botosani un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuireRestituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 92, alin 3 lit.b din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 12A (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator daca este cazul); 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 12B (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator cu referire doar la punctele a, c^1 si d);3. Se vor prezenta certificate conform art. 182 din OUG 34/2006-Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilita?ii in conformitate cu cerin?ele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertan?ii nereziden?i se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana; 4.Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta - Completare formular nr. 12 D; 5.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care de?in func?ii de decizie, respectiv sot/so?ie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Personal care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Mihai Tabuleac-Presedinte, Antonela Patra?cu ? director executiv, Magda Didii ? director executiv- Directia Buget-Finante, Camelia Cojocaru ? sef serviciu, Monica Curcan ? sef serviciu, Otilia Moruz ? sef serviciu, Alexandrina Apetrei - manager proiect, Dascalescu Lacramioara ? inspector, consilierii judeteni nominalizati pe site www.cjbotosani.ro in sectiunea Consilieri Judeteni. Se va completa Formular ? anexa nr. 4 (declara?ia va fi prezentata si de subcontractan?i si ter?ii sus?inatori, daca este cazul); 6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formularul nr. 12C.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la punctele 1, 2, 3, 5. Pentru pers. fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului de activitate al categoriilor de servicii aferente procedurii.Certificatul se va prezenta in original sau copie cf cu originalul. Vor fi acceptati, conform Anexei IV pct.2.1 din Contractul de Grant, ofertantii al caror sediu social se situeaza in unul din statele acceptate prin Regulamentul nr. 1638/2006 al Parlamentului European si al Consiliului din 24 octombrie 2006 ce stabileste prevederile generale pentru instituirea Instrumentului European de Vecinatate si Parteneriat (statele membre ale Uniunii Europene si statele mentionate in Anexa 1 a Regulamentului nr. 1638/2006). Anexa 1 si Anexa 4 sunt atasate caietului de sarcini. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora. Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apar?ine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Prezentarea fisei de informa?ii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, care sa fie de min. 715.420 lei.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pt fiecare an in parte
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista cu principalele prestari de servicii in ultimii 3ani (ultimii 3 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor), 2. Prezentare fise de experien?a similara pentru contracte a caror obiect a fost proiectare drumuri.Prezentarea a cel putin un contract privind proiectarea de drumuri (reabilitare, modernizare, etc), similar serviciilor ce fac obiectul prezentului contract, contract prestat in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor, in valoare de cel putin 357.710 lei.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR .Fisele de experien?a similara vor fi inso?ite de copii dupa informa?iile relevante din contract, procese verbale de recep?ie a serviciilorrespective / recomandare din partea beneficiarului., 3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat., 4. Ofertantul va oferi informatii cu privire la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului ce va fi implicat in indeplinirea contractului.Personal minim necesar: 2 ingineri constructori din care 1 (un) coordonator proiect - inginer constructor, specializarea constructii drumuri si poduri cu experien?a profesionala in lucrari similare: care a coordonat cel pu?in 1 (un) proiect similar (privind natura serviciilor) si care va raspunde de indeplinirea viitorului contract (responsabil de contract).-1 (un) verificator tehnic atestat in domeniul constructii drumuri pentru cerintele: A4 ? Rezistenta si stabilitate pentru constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie; poduri; tunele si B2 ? Siguranta in exploatare pentru constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie; poduri; tunele., 5.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servici, 6. Informatii privind asociatii / subcontractantii 1. Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: a)Pt oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat respectiv 50 pct;b)Pt celelalte oferte punctajul se calculeaza: Pn = (Pret minim / Pret n ) x 50pct;unde Pn? punctajul financiar pentru oferta n;Pret n? pretul ofertei n;Pret minim? cel mai mic pret dintre toate ofertele
Durata de elaborare a documentatiilor tehnice
50
Descriere: a) Oferta care va avea cea mai mica durata de elab a doc tehnice, va primi pct maxim - 50 pct;b)pt celelalte oferte, pct se va calcula cf form: pt oferta n=( durata cea mai mica de elaborare ofertata / durata de elaborare oferta n)x 50 pct ; Durata minima de elab a doc tehnice ofertata sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 7 zile calendaristice. Durata de elab a doc tehnice maxim acceptata (peste care oferta va fi declarata neconforma) va fi de max 90 zile calendar; Doc tehnice care se vor elaborasi a caror durata totala de elab se va puncta, sunt: PT;Detalii de Executie;Caietele de Sarcini si Listele de cantit pt doc de atribuire a contr de exec; Doc confidentiala;Verificarea PT;Elab doc necesare obtinerii acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente ob de investitie impuse prin certif de urbanism (inclusiv proiectul pentru obtinerea autorizatiei de construire) si obtinerea avizelor si acordurilor prevazute de lg (inclusiv plata acestora);
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe SEAP, www. e-licitatie.ro, atasata invitatiei de participare aferenta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul Operational Comun Romania-Ucraina-Republica Moldova 2007 - 2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer