Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru elaborarea Studiului de fezabilitate aferent obiectivului de investitii ,,Conducta de aductiune apa potabila Botosani-aglomerarea Flamanzi ? Frumusica?.


Detaliu pentru invitatia numarul 325221
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL BOTOSANI
Numar invitatie: 325221/27.04.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru elaborarea Studiului de fezabilitate aferent obiectivului de investitii, ,Conducta de aductiune apa potabila Botosani-aglomerarea Flamanzi ? Frumusica?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BOTOSANICod fiscal: 3372955, Adresa: Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, Telefon: 0231/514712, int.4181, Fax: 0231/515020
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, Romania, cod postal: 710236, telefon: +40 231514712, fax: +40 231515020, persoana de contact: Cojocaru Camelia - Serviciul Achizitii Publice, Nimigean Liliana- Serviciul Achizitii Publice, Paun Danut ? Directia Servicii Publice.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Botosani, camera 420, Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, Romania, cod postal: 710236
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru elaborarea Studiului de fezabilitate aferent obiectivului de investitii, ,Conducta de aductiune apa potabila Botosani-aglomerarea Flamanzi ? Frumusica?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform Temei de proiectare si a Caietului de sarcini se solicita elaborarea urmatoarelor documentatii: 1. Expertizatehnica, 2. Studiul de fezabilitate/Documentatie de avizare a lucrarilor de interventie, 3. Studiu geotehnic, studii topografice si hidrogeologice, 4. Obtinerea tuturor acordurilor si avizelor conform Certificatului de Urbanism, inclusiv plata acestora.
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu HG 925/2006, art.86, prin vir. bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin 90 de zile, de la termenul limita de primire a ofertelor si este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de participare este de 3.200, 00 lei. Garan. de particip se poate constitui si prin ordin de plata, depus la casieria AC pana la data deschiderii of. in contul RO90TREZ1165006XXX000267 deschis la Trezoreria municipiului Botosani, cod fiscal 3372955. In acest caz ordinul de plata va avea confirmarea bancii pana la data deschiderii ofertelor.In caz contrar, oferta va fi respinsa la deschidere.In cazul depunerii de of. in asociere, garan. de particip trebuieconstituitain numele asocierii si sa mention. ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op. ec. Garan.particip. emisa in alta limba decat romana va fi prez in origin si va fi insotita detraducerea autorizata inlimba romana. Op. ec. care se incadreaza in categoria IMM si doreste sa beneficieze de prev.legale ref. la reducerea cuantumului garantiei bancare de participare, acesta trebuie sa prezinte o decl.in acest sens ? Formularul 3. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadr in categoria IMM se va analiz cu priv.la fiecare membru al asocierii. Asadar, facilit prevazute de Legea 346/2004, cu modif si prev ulterioare se aplica in cazul grupurilor de op ec care depun oferta comuna in cazul in care aceste grupuri sunt alcatuite exclusiv din IMM, indif daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.Suma ce va fi retinuta de AC daca contestatia dep de of. va fi respinsa de catre CNSC, va fi de 1.600, 00 lei. Garan de particip se va restitui in conformitate cu H.G 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 12A (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator daca este cazul); 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 12B (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator cu referire doar la punctele a, c^1 si d); 3. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire; 4. Se vor prezenta certificate conform art. 182 din OUG 34/2006-Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilita?ii in conformitate cu cerin?ele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertan?ii nereziden?i se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana;5.Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta - Completare formular nr. 12D; 6.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care de?in func?ii de decizie, respectiv sot/so?ie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Personal care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Mihai Tabuleac - presedinte, Antonela Patra?cu ? director executiv, Iulian Micu ? director executiv, Monica Curcan - sef serviciu, Camelia Cojocaru ? sef serviciu, Nimigean Liliana ? consilier, - Anexa nr.4 (declara?ia va fi prezentata si de subcontractan?i si ter?ii sus?inatori, daca este cazul); 7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formularul nr. 12C. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la punctele 1, 2, 3, 4 si 6. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului de activitate al categoriilor de servicii aferente procedurii. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apar?ine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Prezentarea bilan?ului contabil la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente., 2. Prezentarea fisei de informa?ii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), care sa fie de min. 320.000, 00 lei.NOTA: In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv: pt. 2008 - 3, 6827 lei; pt. 2009 - 4, 2373 lei, pt. 2010 - 4, 2099lei.Ofertan?ii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inregistrarea.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor), 3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat., 4. Personal minim necesar: - 2 ingineri contructori, din care un inginer specializarea constructii hidrotehnice care a participat in cadrul colectivului de proiectare la elaborarea a cel putin un studiu de fezabilitate/DALI de aceeasi natura si complexitate cu cel supus achizitiei si care va raspunde de indeplinirea viitorului contract (responsabil de contract).- personal specializat in intocmirea studiilor geologice, topografice si hidrologice care vor raspunde de indeplinirea viitorului contract.- experti tehnici atestati in domeniile Is si A1 pentru expertizarea tehnica a constructiilor si instalatiilor existente., 5. Declaratie privind utilajele, instala?iile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului de servicii.Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilitatii de utilaje, instalatii si echipamente tehnice necesare in realizarea obiectului contractului: logistica, echipamente necesare realizarii serviciilor, tehnica de calcul si software adecvate, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul seangajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., 6. Informatii privind asociatii / subcontractantiiSe admit subcontractanti., 2.Prezentare fise de experien?a similara pentru contracte a caror obiect a fost elaborarea de studii de fezabilitate pentru sisteme de alimentare cu apa care sa includa constructii si instalatii similare cu cele supuse achizitiei.SERVICII SIMILARE-cel putin un contract care sa confirme servicii similare, in ultimii 3 ani, cu o valoare cel putin egala cu valoarea estimata (160.000 lei), respectiv SF/DALI de aceeasi natura si complexitate. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obliga?ia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.Fisele de experien?a similara vor fi inso?ite de copii dupa informa?iile relevante din contract, procese verbale de predare-primire/recep?ie a lucrarilor respective si recomandare din partea beneficiarului. . Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe SEAP, adresa: www.e-licitatie.ro, atasata invitatiei de participare aferenta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 12:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer