Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru elaborarea Studiului de fezabilitate aferent obiectivului de investitii ,,SISTEM DE ALIMENTARE CU APA PENTRU LOCALITATI DIN ZONA DE NORD A JUDETULUI BOTOSANI ?
Detaliu pentru invitatia numarul 327993
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327993/28.05.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru elaborarea Studiului de fezabilitate aferent obiectivului de investitii, ,SISTEM DE ALIMENTARE CU APA PENTRU LOCALITATIDIN ZONA DE NORD A JUDETULUI BOTOSANI ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BOTOSANICod fiscal: 3372955, Adresa: Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, Telefon: 0231/514712, int.4181, Fax: 0231/515020
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, Romania, cod postal: 710236, telefon: +40 231514712/4101/4111/4141, fax: +40 231/514715, persoana de contact: Cojocaru Camelia - Serviciul Achizitii Publice, Nimigean Liliana- Serviciul Achizitii Publice, Paun Danut ? Directia Servicii Publice.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Botosani, Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, camera 420
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru elaborarea Studiului de fezabilitate aferent obiectivului de investitii, ,SISTEM DE ALIMENTARE CU APA PENTRU LOCALITATIDIN ZONA DE NORD A JUDETULUI BOTOSANI ?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform Temei de proiectare si a Caietului de sarcini se solicita elaborarea urmatoarelor documentatii: 1. Expertizatehnica, 2. Studiul de fezabilitate/Documentatie de avizare a lucrarilor de interventie, 3. Studiu geotehnic, studii topografice si hidrologice, studiul de potabilitate al apei, 4. Obtinerea tuturor acordurilor si avizelor conform Certificatului de Urbanism, inclusiv plata acestora.
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 440, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare (GP) se va constitui conformHG 925/2006, art.86, prin vir. bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin 90 de zile, de la termenul limita de primire a ofertelor si este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul GP este de 8.800, 00 lei. GP se poate constitui si prin O.P. depus la casieria AC pana la data deschiderii ofert. in contul RO90TREZ1165006XXX000267 deschis la Trezoreria municipiului Botosani, cod fiscal 3372955. In acest caz OP va avea confirmarea bancii pana la data deschiderii ofertelor.In caz contrar, oferta va fi respinsa la deschidere.In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuieconstituitain numele asocierii si sa mention. ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op. ec. GP emisa in alta limba decat romana va fi prez. in origin si va fi insotita detraducerea autorizata inlimba romana. Op. ec. care se incadreaza in categoria IMM si doreste sa beneficieze de prev.legale ref. la reducerea cuantumului garantiei bancare de participare, acesta trebuie sa prezinte o decl.in acest sens ? Formularul 3. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadr in categoria IMM se va analiza cu priv.la fiecare membru al asocierii. Asadar, facilit prevazute de Legea 346/2004, cu modif si prev ulterioare se aplica in cazul grupurilor de op ec care depun oferta comuna in cazul in care aceste grupuri sunt alcatuite exclusiv din IMM, indif daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine. Suma ce va fi retinuta de AC daca contestatia depusa de of. va fi respinsa de catre CNSC, va fi de 4.220, 00 lei. GP se va restituiconform cu H.G 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. In cazul prezentarii Declaratiilor privind incadrarea in categoria IMM de catre ofertant (grupul de asociati), in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare privind stimularea infiintarii de IMM, se accepta constituirea garantiei de buna executie in proportie de 50% din suma solicitata initial, reprezentand 5% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 12A (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator daca este cazul); 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 12B (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator cu referire doar la punctele a, c^1 si d); 3. Se vor prezenta certificate conform art. 182 din OUG 34/2006-Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilita?ii in conformitate cu cerin?ele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertan?ii nereziden?i se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana; 4.Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta - Completare formular nr. 12D; 5.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care de?in func?ii de decizie, respectiv sot/so?ie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Personal care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Mihai Tabuleac - presedinte, Antonela Patra?cu ? director executiv, Iulian Micu ? director executiv, Monica Curcan - sef serviciu, Camelia Cojocaru ? sef serviciu, Nimigean Liliana ? consilier, - Anexa nr.4 (declara?ia va fi prezentata si de subcontractan?i si ter?ii sus?inatori, daca este cazul); 6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formularul nr. 12C. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la punctele 1, 2, 3, 4 si 6. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului de activitate al categoriilor de lucrari aferente procedurii. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apar?ine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de informa?ii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala, care sa fie de min. 880.000, 00 lei si care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani.Operatorul economic va prezenta informatiile si documentele disponibile, in vederea indeplinirii cerintei de calificare.Documentele se vor prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Nota: Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Ofertan?ii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inregistrarea.Intreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor), 2. Prezentare fise de experien?a similara pentru contracte a caror obiect a fost elaborarea de studii de fezabilitate pentru sisteme de alimentare cu apa care sa includa constructii si instalatii similare cu cele supuse achizitiei, respectiv conducte de transport, camine, rezervoare, statii de pompare, sistem SCADA, etc. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obliga?ia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa. SERVICII SIMILARE- maxim 2 contracte servicii similare, in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel pu?in egala 440.000 lei. Fisele de experien?a similara vor fi inso?ite de copii (conf cu original)dupa informa?iile relevante din contract, procese verbale de predare-primire/recep?ie a lucrarilor respective si recomandare din partea beneficiarului, 3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat., 4. Personal minim necesar: - 2 ingineri contructori, din care un inginer specializarea constructii hidrotehnice care a participat in cadrul colectivului de proiectare la elaborarea a cel putin un studiu de fezabilitate/DALI de aceeasi natura si complexitate cu cel supus achizitiei si care va raspunde de indeplinirea viitorului contract (responsabil de contract).- personal specializat in intocmirea studiilor geologice, topografice si hidrologice care vor raspunde de indeplinirea viitorului contract.- experti tehnici atestati in domeniile Is si A1 pentru expertizarea tehnica a constructiilor si instalatiilor existente., 5. Declaratie privind utilajele, instala?iile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului de servicii.Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilitatii de utilaje, instalatii si echipamente tehnice necesare in realizarea obiectului contractului: logistica, echipamente necesare realizarii serviciilor, tehnica de calcul si software adecvate, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul seangajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., 6. Informatii privind asociatii / subcontractantiiSe admit subcontractanti. 1. Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe SEAP la adresa www.e-licitatie.ro, atasata invitatiei de participare aferenta.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 12:34