Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru executia lucrarilor de inlocuire conducta titei Ø 12 ¾ ? Cartojani-Ploiesti, in zonele com Roata de Jos (450 m) si C.A.P. Roata de Jos (1000 m), jud. Giurgiu, pe o lungime de 1450 m
Detaliu pentru invitatia numarul 338698
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338698/02.11.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru executia lucrarilor de inlocuire conducta titei Ø 12 ¾ ? Cartojani-Ploiesti, in zonele com Roata de Jos (450 m) si C.A.P. Roata de Jos (1000 m), jud. Giurgiu, pe o lungime de 1450 m
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONPET SA PLOIESTICod fiscal: RO 1350020, Adresa: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Telefon: 0244/401360, Fax: 0244/402304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Romania, cod postal: 100559, telefon: +40 244401360, fax: +40 244402304, persoana de contact: Claudia Braslasu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ploiesti, sediul ad-tiv II al SC CONPET SA, str. Rezervoarelor nr.8, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru executia lucrarilor de inlocuire conducta titei Ø 12 ¾ ? Cartojani-Ploiesti, in zonele com Roata de Jos (450 m) si C.A.P. Roata de Jos (1000 m), jud. Giurgiu, pe o lungime de 1450 m
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: prestari servicii de proiectare pentru executia lucrarilor de inlocuire conducta titei Ø 12 ¾ ? Cartojani-Ploiesti, in zonele com Roata de Jos (450 m) si C.A.P. Roata de Jos (1000 m), jud. Giurgiu, pe o lungime de 1450 m
II.1.6) CPV: 71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 40, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de part.: 800 lei.Valabilit.: 120 zile de la data lim.de primire a ofertelor(cel putin egala cu valab.ofertei)Constituire: 1)prin viram.bancar, in contul Conpet RO38RNCB0205044865700001, deschis la BCR Pl, al sumei solicitate; 2) prin instrum.de garantare emis de catre o banca sau soc.de asigurari, in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET, elab.conf.modelului din"Formulare", in cuantumul si cu valab.solicit., a.i.din acest instrum.sa reiasa fara echivoc ca banca sau soc.de asigurari va plati CONPET suma de 800 lei, la prima cerere scrisa a CONPET si fara ca aceasta sa aiba oblig.de a-si motiva cererea, cu cond.ca in cererea sa Conpet sa specif.ca suma ceruta de ea si datorata ei este din cauza existentei uneia sau mai multora dintre sit. prev.de art.87 din HG 925/2006 (si se enumera toate ac.situatii, lit. a)-c); 3) prin OP si extras de cont vizat de banca emitenta, pt. suma de 800 lei.In cazul neprezent.dovezii constit.gar.de part.pana cel mai tarziu la termenul si ora lim. de deschidere a of., oferta va fi respinsa, fiind declarata inacceptabila, conf.art.33 alin(3) lit.b), coroborat cu art. 36 alin.(1) lit.a) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul benef.de reducerea prevazuta de L.346/2004 privind IMM, acesta are oblig.de a prez.declaratia prevazuta de aceasta Lege.
Garantie de buna executie
Cuantum gar.buna executie: 10% din val.fara TVA contract.Constituire: instrument de garantare, emis de catre o societate bancara sau de asigurari, prez.in ORIGINAL la CONPET SA Ploiesti, valabil 12 luni de la data semnarii contr., in cond. prev.la art. 90 alin.(1) din HG nr. 925/2006.Din acest instrument de garantare trebuie sa reiasa, fara echivoc, ca societatea bancara sau soc.de asigurari va plati SC CONPET, suma solicitata, in limita prejudiciului creat, la prima cerere scrisa a CONPET SA, fara ca ac.sa aiba obligatia de a motiva cererea respectiva.Conf.contractului, instrumentul de garantare prez.inital va fi restit.dupa ce se prez.un al 2-lea instrument, pt.10% din val.PT si DDE, valabil 12 luni de la emitere. Potrivit art.90 alin.(3)din HG 925/2006, daca partile convin, garantia de buna ex.poate fi constit.si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Se solicita Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, de minimum 80.000 lei. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul, a cerintei. Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei / Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., Cerinta nr. 2. Se solicita Bilanturile contabile vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, realizata in ultimii 3 ani. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, din ultimii 3 ani. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul, a cerintei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Se solicita Declaratie si lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ?ofertantul trebuie sa faca dovada experientei sale in ultimii 3 ani prin prezentarea a maximum 3 contracte cu obiect similar, respectiv servicii de proiectare lucrari de reparatii sau inlocuiri conducte de transport produse petroliere, titei sau gaze naturale, a caror valoare cumulata a fost de minimum 40000 lei.; copii pagini relevante contracte, din care sa reiasa pentru fiecare: numarul si data contractului, partile contractante, obiectul contractului, valoarea contractului, termenul de executie, data incheierii contractului, pagina cu semnaturi; recomandari. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul a cerintei., Cerinta nr.2. Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii si Acordurile de subcontr. Ofertantul va preciza, pt.subcontr.sai, datele de identificare din certificatul de inregistrare, val.subcontr., serviciile subcontr., acord si specimen de semnatura si stampila subcontractant, in original.Raspunderea privind indeplinirea tuturor criteriilor de calificare solicitate in prezenta documentatie ii revine in mod exclusiv ofertantului. Nu se vor lua in considerare documente de calificare prezentate de subcontractant, cu exceptia celor solicitate in mod expres acestuia in prezenta documentatie si a resurselor materiale si umane. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare cu conditia ca acestia sa indeplineasca integral partea din contract pentru care se solicita aceste resurse. In viitorul contract de achizitie publica, subcontractantii nu constituie parte semnatara a contractului.Declar.va fi prezentata de fiecare asociat., Cerinta nr.3.Ofertantul trebuie sa dispuna, pentru indeplinirea contractului, de urmatoarele echipamente obligatorii (proprietate, inchiriere sau prin prezentarea unui angajament de punere la dispozitie): aparatura pentru ridicari topografice sau echivalent, (soft) STEREO 70 sau echivalent, licenta AUTOCAD 2009 sau echivalent. Pentru echipamentele inchiriate, ofertantul are obligatia de a prezenta in plus si copia contractului de colaborare/inchiriere., Cerinta nr. 4. Se solicita Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului. Personalul obligatoriu solicitat pentru indeplinirea contractului: sef proiect, personal atestat ANRE pentru instalatii electrice tip C1A, conform HG 540/2004, personal autorizat sa realizeze lucrari de specialitate in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei conform Regulamentului A.N.C.P.I./ 29.03.2010. De asemenea, se vor prezenta copiile diplomelor, ale autorizatiilor si lista serviciilor similare la care a participat si va anexa CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul a cerintei. Cerinta 1: Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 sau a echivalentului acestuia, emise de un organism acreditat, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru serviciile solicitate. Certificatul va fi valabil la data depunerii ofertelor., Cerinta 2: Se solicita prezentarea Certificatului ISO 14001:2004 sau a Certificatului SR EN ISO 14001:2005, sau a echivalentului acestuia, emis de un organism acreditat, care confirma certificarea sistemului de management al mediului, pentru serviciile solicitate.Certificatul va fi valabil la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 12:17