Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru Infiintare sistem canalizare Varteju, Magurele
Detaliu pentru invitatia numarul 320777
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320777/27.02.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru Infiintare sistem canalizare Varteju, Magurele
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL MAGURELECod fiscal: 4364500, Adresa: STR. BUCURESTI NR.21, MAGURELE, Magurele, Telefon: 4574125, 4574091, Fax: 4574165
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. Calugareni nr. 4, MAGURELE, Magurele, Romania, cod postal: 077125, telefon: +40 214574091, fax: +40 214574504, persoana de contact: MARIANA COSTIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Magurele, str. Calugareni nr. 4, orasul magurele, judetul Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru Infiintare sistem canalizare Varteju, Magurele
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul se refera la prestarea serviciilor de proiectare si asistenta tehnica a proiectantului in cadrul proiectuluiInfiin?are sistem centralizat de canalizare cu sta?ie de epurare, in ora?ul Magurele ? localitatea Varteju, judetul Ilfov?
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 207, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul 4.140leiValabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorseconstituie: a)prinviramentbancarin contul RO44TREZ4215006XXX003040, deschis la Trezoreria Ilfov, cod fiscal 434500. , cu ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, Instrumentuldegarantaretrebuiesaprevadacaplatagarantieise va executa neconditionat, respectivla prima cerere a beneficiarului. Instrumentul de garantare va prevedea angajamentul societatii bancare/de asigurari de a plati, la cererea scrisa a autoritatii contractante, suma de 2070 lei determinata conform prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul va depune o contestatie care va fi respinsa de CNSCIn cazul in care ofertantul sau ofertantii se incadreaza in categoria IMM, declaratiile intocmite conform anexei 1 la Legea nr. 346 din 2004, se vor prezenta, de asemenea, in original, anexate scrisorii de inaintare si scrisorii de garantie bancara, la depunerea ofertei. Restituirea garantiei de participare se face in conformitate cu prevederile legale in vigoare.Ofertantul pierde garantia de participare, atunci cand se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate aacesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei in care urmeaza sa se semneze contractul;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica inperioada de valabilitate a ofertei.Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei.Depunerea garantiei de participare este obligatorie.
Garantie de buna executie
Cuantumul :5 %din valoarea contractuluiin lei, exclusiv TVA.Modul de constituire: in termen de cel mult 15 zile de la data semnarii contractuluiprin: a)instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare saub) Conform art. 90 ((3)*)Restituirea se va face cu respectarea prevederilor art. 92 alin (3)lit. B)din HG 925/2006 : ?In cazul contractelor de servicii de proiectare, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza : b) valoarea garantiei de buna executie aferenta proiectului tehnic si/sau detaliilor de executie, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. ?
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze inprevederile art. 180 din OUG 34/2006Se va prezenta in original Formularul 1- Declaratie privind eligibilitatea.Se solicita prezentarea respectivului formular de catre toti membrii asocierii.In cazul in care operatorul economic ofertantbeneficiaza de sustinerea unui tert sustinator, se vaprezenta de asemenea in original Formularul 1 completat de catre tertul sustinator.2)Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze inprevederile art. 181 din OUG 34/2006Se va prezenta in original Formularul 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Se solicita prezentarea respectivului formular de catre toti membrii asocierii.In cazul in care operatorul economic ofertantbeneficiaza de sustinerea unui tert sustinator, se vaprezenta de asemenea in original Formularul 2 completat de catre tertul sustinator, cu mentionarea neincadrarii in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG 34/2006.3) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze inprevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Se va prezenta in original Formularul 3- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Se solicita prezentarea respectivului formular de catre toti membrii asocierii, terti sustinatori (daca este cazul) si subcontractanti (daca este cazul)4) Conform Ordinului 314/2010 se va prezenta in original Formularul 4- Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe solicita prezentarea respectivului formular de catre toti membrii asocierii.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar: Ruse DumitruViceprimar: Mihai IonelContabil: Plesa ClaudiaConsilier: Gheorghe Cameliaa) Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Avand in vedere prevederile Art.182 din OUG, pentru evaluarea respectari cerintelor se vor prezenta urmatoarele documente in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul : Cazier fiscal al societatiiCazier judiciar al societatiiCazier judiciar al administratorilor ? cerinta justificata avand in vedere prevederile legale privind sanctiunile penale aplicabile administratorilor societatilor precizate incapitolul TITLUL VIII -Contraventii si infractiuni dinLegea 31/1990 privind societatile comerciale cu modificarile si completarile ulterioare.b) In vederea demonstrarii neincadrarii in prevederile art. 181, toti membrii asocierii vor prezenta urmatoarele documente in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul : - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidat emise de autoritatile competente, din care sa reiasa inexistenta unor obligatiilor scadente pentru luna anterioara lunii in care are loc deschiderea ofertelor.-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelorcatrebugetele locale din care sa reiasa inexistenta unor obligatiilor scadente pentru luna anterioara lunii in care are loc deschiderea ofertelor, pentru toate sediile si sediile secundare/ punctele de lucru declarate. ?cerinta justificata avand in vedere faptul ca in conformitate cu Legea 31/1990 privind societatile comerciale cu modificarile si completarile ulterioare, sediile secundare si punctele de lucru?sunt dezmembraminte fara personalitate juridica ale societatilor comerciale?, obligatiile exigibile de plata reflectandu-se insituatiaoperatorului economic ofertantpe ansamblul lui, ca si entitate juridica.Nota: Conform art 182din OUG 34/2006 : (1) Autoritatea contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.(2) In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin (1). In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti candidatii sau ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.(3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate la alin (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.? Cerinta nr. 1Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilitPentru persoane fizice/juridice romane: Se va prezentade catre fiecare operator economic ofertant sau membru al asocierii, in original/copie legalizata/ copie conform cu originalul, un Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depuneriiofertelor din care sa rezulte ca ofertantul are ca si activitati declarate ( conform Legii 359/2004 cu modificarile si completarile ulterioare)prestarea serviciilor aferenteactivitatilordin prezenta procedura de atribuire.Certificatul constatatorva contine siinformatii referitore la: denumirea operatorului economic si datele sale de identificare;sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa), structura actionariatului; numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate declarate a fi desfasurate conform Legii 359/2004Documentul va fi prezentat in copie conform cu originalul.Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, pentru conformitate, de a solicita copia legalizata a respectivului document in perioada de evaluare a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine : Se vor atasa copii dupa original, si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Se vor atasa documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: - denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, - filiale, sucursale, subunitati (adresa);
- structura actionariatului;
- numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
- domeniile de activitate declarate a fi desfasurate care sa corespunda codurilor CPV aferente prezentului contract.Cerinta nr. 2Operatorii economici ofertanti vor dovedi ca au autorizarea necesara de a presta servicii de proiectare pentru instalatiile si retelele electrice afrente prezentului proiectSe va prezenta in copieconform cu originalul atestarea ANRE(sau echivalent) in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor. - conform Ordinul 90/2009 si Ordinul 24/2007 emise de Presedintele ANRE
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Capacitatea tehnica- Declaratie privind lista principalelor servicii duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, continand valori, durata prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatib) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani, cel putin un contract servicii de proiectare obiective similare, a caruivaloare sa fie de cel putin 200.000lei fara TVA., Cerinta nr. 2- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- Declaratie referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut pentru indeplinirea contractuluiOfertantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie o echipa de proiect formata cel putin din specialistii mai jos indicati si indeplinirea urmatorele cerinte: a) Sef de proiect ? absolvent studii tehnice ;
- pregatire certificata ca si manager de proiect- cod COR 241919-in urma absolvirii unor cursuri recunoscute; - experienta generala de minim 3 ani ca sef proiect/ manager proiect- participarea la cel putin unui contract de proiectaresimilar / proiectare lucrari edilitareb) Inginer proiectant proces tehnologic - absolvent de studii tehnice superioare de lunga durata in Constructii/Mecanica/ Constructii Masini sau echivalent, Cerinta nr.3Informatii privind subcontractantiiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusiprin completarea in original -Formular 9, Cerinta nr. 4Informatii privind asociereaIn cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezentaFormularul 10 -?Acord de asociere? , precizand sarcinile care revin fiecarei parti. Cerinta nr. 1Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 pentru activitati de proiectare, Cerinta nr. 2Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici au ISO 14001 pentru domeniul serviciilor de proiectare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
30
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 14:24