Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru infrastructura rutiera si feroviara


Detaliu pentru invitatia numarul 342344
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Satu Mare
Numar invitatie: 342344/04.02.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru infrastructura rutiera si feroviara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Satu MareCod fiscal: 4038806, Adresa: P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, Telefon: 0261 807517, Fax: 0261 710760, 0261 807510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Satu Mare - Registratura (cam. 11), P-ta 25 Octombrie nr. 1, mun. Satu Mare, cod postal 440026, jud. Satu Mare.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Satu Mare - Sala de licitatii, P-ta 25 Octombrie nr. 1, mun. Satu Mare, jud. Satu Mare.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru infrastructura rutiera si feroviara
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: L1-Servicii de proiectare pentru realizarea trecerii la nivel cu calea ferata de la km 786+706, sit la int dintre calea fer linia CF 400 Episcopia Bihor?Halmeu si str Cimitirului din mun S-M, L2-Servicii de proiectare pentru reparatii capitale Pod Decebal peste raul Somes sit in mun S-M
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 251, 226.78 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantum g.p.Lot1-2178lei, Lot2-2844.Data la care se va face echiv.g.p.din lei in alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Banca al carei curs va fi luat in considerare este BNR. 2.Cf.art.85, lit b)din HG925/2006, per. de valab.a g. p.va fi cel putin egala cu per. de valab. a ofertei, adica de 120 zile, de la data limita de dep. a ofert. indicata in invitatia de particip public.in SEAP pt. prez. procedura.3.Cf art.86, alin.(1), din HG 925/2006 actualiz, g.p. se va constitui prin virament bancar sau prin instrument de garantare.Instrument. de garantare vor fi emise, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu coresp in Romania, ori de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare trebuie: -sa fie prez. in original, -sa contina in clar denum. autorit. contractante in fav. careia s-a constituit, -sa faca referire expresa la proced organizata de autorit contractanta, -sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizata in doc de atrib., -sa aiba inscrisa valab. pt care a fost constituit, care trebuie sa coresp cu cea inscrisa in docum., -sa prevada mod de executare a platii g. p., respectiv, conditionat sau neconditionat. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Contul pt. g.p.al Mun SM este: RO46TREZ5465006XXX000201 deschis la Trez Satu Mare, iar codul CUI: 4038806.Cf art.86, alin.(6), din HG925/2006 g.p. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data si ora stabilita pt. deschid. ofert. indicate in anunt de particip publicat in SEAP. 4.Retinerea g.p.se va face in conform cu prev. legale in domen. achizit. publice. Cuantumul g.p.care se va retine in cond prev. la 278^1 din OUG 34/2006 este cf prev. art. 278^1, alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006 actualiz.5.In caz incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor benef de prev.art.16 alin.(2)din Leg.346/2004 actualiz si vor prez doc. doved. in acest sens.
Garantie de buna executie
1.Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de prestare a serviciilor fara TVA. 2. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(1) si alin.(3) din HG 925/2006, actualizata.In cazul incadrarii in categ.IMM, ofertantii vor beneficia de prev.art.16 alin.(2)din Leg.346/2004 actualiz si vor prezenta documente doveditoare in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte comune pentru Lot 1, Lot 2, Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Formularului 1 din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire).Potrivit prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prin care certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, certificatul va fi prezentat fie in numele asocierii, caz in care va fi semnat si stampilat de catre toti operatorii economici ce fac parte din asociere, fie in nume propriu de catre fiecare operator economic care face parte din asociere. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011. 2.Declaratia privind eligibilitatea (conform Formularului 12A din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In situatia in care ofertantul prezinta tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006. Declaratia privind eligibilitatea va fi prezentata in original in conformitate cu prevederile art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011. 3.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (conform Formularului 12B ? pentru ofertant/ofertant asociat si respectiv daca e cazul conform Formularului 12B^1 ? pentru tert sustinator, potrivit modelelor formularelor din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In situatia in care ofertantul prezinta tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d). din OUG 34/2006. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 va fi prezentata in original in conformitate cu prevederile art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011. 4.Declaratia privind calitatea de participant la procedura (conform Formularului 12C din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire). Declaratia privind calitatea de participant la procedura va fi prezentat in original in conformitate cu prevederile art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011. 5.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidate al statului, prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 6.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, prezentat in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 7.Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003 (conform Formularului D din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire). Declaratia in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/2003 va fi prezentata pentru ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 si art. 90 si 93 din Legea 161/2003 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003 va fi prezentata in original in conformitate cu prevederile art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar: Dr. Coica Costel Dorel; Viceprimari: Papici Marcela Anamaria, Roca Radu Tiberiu; Consilieri locali: Albu Adrian, Ardelean Ioan, Ardelean Octavian Iulian, Bancea Valeriu Petru, Butka Gergely Norbert, Fanea Dumitru, Fogel Vasile, Iura Florin Horatiu, Leitner Istvan Attila, Kiss Iosif, Lang Ladislau, Magyar Lorand Balint, Marchis Florica Marcela, Masculic Csaba, Nits Janos, Pop Ioan, Ratiu Cosmin Constantin, Rogoz Manuela Bianca, Roman Radu Adrian, Szocs Peter Levente, Suta Nicolae Francisc; Secretar- Suciu Mariana, Dir. Economic ? Ursu Lucica; Sef Serviciul Juridic Contencios Arhiva-RacoltaMihaela , CFP ? Ratiu Anca Amalia; Sef Birou Achizitii Publice ? Manoliu Mihaela Cristina; Comisia de evaluare: Sef Serviciul Investitii- Szucs Zsigmond, ConsilierSADPPSP-Stincel Toader Dan, consilier Serviciul Investitii-Munich Puiu Sorin, consilier Birou achizitii publice-Negru Angelica, consilier Birou achizitii publice-Szilagyi Andrea, Sef Birou disciplina in constructii-Bota Rodica, consilier Biroul pentru proiecte cu finantare internationala Pop Ioan Daniel. CERINTA COMUNA PENTRU LOT 1 SI LOT 2.Descriere: 1.Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului care sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei. Informatiile precizate in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Nota: Autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata (in cazul in care in cadrul ofertei a prezentat documentul in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?). -Numai pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. 2.CERINTA LOTUL 1 Se solicita Autorizatie de furnizor feroviar insotita de Agrement tehnic feroviar eliberate de Autoritatea Feroviara Romana ? AFER in copie lizibila certificata conform cu originalul, pentru prestarea serviciilor de proiectare in domeniile: -infrastrucura feroviara (Ramura linii, Ramura ELF, Ramura TTR, Ramura instalatii, Ramura trafic), -ridicari topografice, -studii geotehnice cu viza in termenul de valabilitate la data depunerii ofertelor . In cazul in care, ofertantul este declarat castigator, iar valabilitatea Autorizatiei AFER, sau a Agrementului tehnic nu este pe toata durata de derulare a contractului, ofertantul va depune un angajament prin care se angajeaza ca va prelungi valabilitatea Autorizatiei de furnizor feroviar/Agrement tehnic, pe toata durata de derulare a contractului si va depune la autoritatea contractanta prelungirea valabilitatii acestora.Justificare: Aceasta cerinta se impune avand in vedere prevederile art. 10 din Ordinul MTCT nr. 880/2005, a art. 5 din HG. nr. 2299/2004 si a art. 1 din Ordinul MTCT nr. 290/2000.] 3.CERINTA LOT 2 Se solicita atestat ANRE de tip C1A proiectare de linii electrice aeriene sau subterane cu tensiuni nominale de 0, 4kV ? 20kV si posturi de transformare: in copie lizibila certificata conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Justificare: Se solicita aceasta cerinta conform art. 2 din Anexa Ordinului ANRE nr. 24/2007 privind Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatiile electrice din sistemul electroenergetic, modificata prin Ordinul nr. 14/2010, care prevede ca operatorii economici care desfasoara activitati de proiectare si executare de instalatii electrice racordate la Sistemul Electroenergetic National trebuie sa detina atestat emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei. Intrucat lucrarile care fac obiectul contractului care urmeaza a fi atribuit sunt de proiectare de linii electrice aeriene sau subterane cu tensiuni nominale de 0, 4kV ? 20kV atestatul solicitat este de tip C1A, potrivit art. 12 lit. a) al aceluiasi Ordin ANRE nr. 24/2007. Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza executarea lucrarilor electrice, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat atestatul, caz in care se va prezenta atestatul ANRE tip C1A a acestuia, in copie lizibila certificata conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: EXPERIENTA SIMILARA -Cerinta comuna Lot1 si Lot 2 Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, numarul de ani se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., EXP SIM-CERINTA MINIMA Lot 2 -Nivel min: se solicita prez max 2 contracte in val cumulata de min 140000, 00 lei, fara TVA avand ca obiect servicii similare proiectare poduri prestate in ultimii 3 ani. . In vederea indeplinirii acestui nivel minim impus, se va completa FORMULARUL T din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire, in care se va indica serviciul/serviciile de proiectare constructii poduri prestate de ofertant in conformitate cu normele profesionale din domeniu. Anexat tabelului se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificate constatatoare privind prestarea serviciilor de proiectare sau documente emise de beneficiar indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte obiectul si denumirea serviciului/serviciilor, beneficiarul/beneficiarii serviciului, valoarea totala a contractului perioada si locul prestarii serviciului., continuare 1 EXP SIM LOT2- In cazul in care ofertantul nu a fost singurul prestator al serviciului (a fost asociat cu alt operator economic), se va mai prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? documente doveditoare din care sa reiasa valoarea aferenta partii de servicii prestate de ofertant. In acest caz din documentele doveditoare prezentate trebuie sa reiasa ca valoarea aferenta partii de servicii (maxim 2)prestata de ofertant este de minim 140.000 lei fara TVA.prest de catre ofert si val af procentului de serv prestate de ofert, in copie lizibila cu ment conf cu orig, Cerinta comuna pentru Lot 1, Lot 2: Resurse umane: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., RESURSE UMANE ? CERINTA MINIMA: Cerinta PENTRU LOT 2: Ofertantul va nominaliza a)- min o persoana - inginer constructor specializarea CFDP (poduri) pentru care se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? diploma de absolvire b)- min o persoana - arhitect cu drept de semnatura atestat OAR pentru care se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? diploma de absolvire si atestatul, continuare 1: Dacapersoanele nominalizate fac parte din personalul angajat al ofertantului, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere in acest sens., continuare 2: Daca pentru indeplinirea acestei cerinte ofertantul este sustinut profesional de o alta persoana (tert sustinator), ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament ferm, potrivit Anexei 20 si 22 din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire, incheiat in forma autentica la notar, cu acea persoana care asigura sustinerea, cat si Formularele 12A, 12B^1 si D dinfisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire, pentru respectiva persoana., continuare 3: Cerinta este indeplinita si daca ofertantul prezinta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? un contract de prestari servicii/colaborare (sau alt tip de contract), valabil la data limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare, pentru inginer constructor specializarea CFDP respectiv arhitect cu drept de semnatura atestat OAR., continuare 4: Cerinta este indeplinita si daca ofertantul prezinta un angajament de participare, conform art. 188, alin. (3), lit. b) din OUG34/ 2006 actualizata, pentru inginer constructor specializarea CFDP respectiv arhitect cu drept de semnatura atestat OAR.?Angajamentul de participare? se va prezenta potrivit Formularului 2 din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire., INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII: Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind partea/partile din contract caresunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora" potrivit Formularului 12 G din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire.In situatia in care ofertantul nominalizeaza subcontractant/subcontractantise va prezenta pentru acesta/acestia ?Declaratia pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006 actualizata, art. 90 si art. 93 din Legea 16/ 2003" potrivit Formularului D din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII ? CERINTA MINIMA LOT 2- Autoritatea contractanta solicita in conformitate cu prevederile art. 191 din OUG 34/2006 actualizata, in vederea demonstrarii asigurarii calitatii serviciilor, prezentarea in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dovada certificarii ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contractului, valabila la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2013 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer