Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru intocmire Studiu de prefezabilitate si Studiu de fezabilitate pentru «Marirea si asigurarea capacitatii de depozitare sub forma de slam dens si dupa anul 2017, a zgurii, cenusii si a slamului de ghips, rezultate din functiona
Detaliu pentru invitatia numarul 356754
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356754/06.01.2014
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru intocmire Studiu de prefezabilitate si Studiu de fezabilitate pentru «Marirea si asigurarea capacitatii de depozitare sub forma de slam dens si dupa anul 2017, a zgurii, cenusii si a slamului de ghips, rezultate din functionarea Electrocentrale Paroseni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: RO30855230, Adresa: str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 254236407/+40 254570790/+40 254541460, Fax: +40 254236404/+40 254570481/+40 0254506104
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Elecrocentrale Paroseni: str. Paroseni, nr.20, Vulcan, jud. Hunedoara, Romania, cod postal: 336250, telefon: +40 254570790 fax: +40 254570481, persoana de contact: Cristina Pardos Schmidt
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Elecrocentrale Paroseni: str. Paroseni, nr.20, Vulcan, jud. Hunedoara, Romania. La sedinta de deschidere pot participa reprezentantul legal sau un imputernicit.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru intocmire Studiu de prefezabilitate si Studiu de fezabilitate pentru «Marirea si asigurarea capacitatii de depozitare sub forma de slam dens si dupa anul 2017, a zgurii, cenusii si a slamului de ghips, rezultate din functionarea Electrocentrale Paroseni
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea capacitatii de depozitare de 10.251.350 mc sub forma de slam dens si dupa anul 2017, a zgurii, cenusii si a slamului de ghips, rezultate din functionarea Sucursalei Electrocentrale Paroseni.
II.1.6) CPV: 79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 10.000 lei sau echivalentul in alta valuta la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea deconstituire a garantiei de participare se face in oricare dintre formelede laart. 86 alin(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul sucursalei din Vulcan, str.Paroseni, nr.20, jud.Hunedoara pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Nota: Ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru, acestia beneficiind de legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. Contul Societatii COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA SA ? Sucursala Electrocentrale Paroseni =RO54RNCB0165130003640001 deschis la BCR Petrosani.Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de: art. 87 alin(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioareart. 278 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, in cuantum de: 4.280 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui in conformitate cuprevederilor art 89 alin. (2) prin oricare dintre formele de la articolul 90 alin.(1)-(3) din HG nr 925/2006, tinand cont si de prevederile HG 1045/2011 .Cuantumul garantiei de buna executie va fi de10 % (5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie va fi eliberata/restituita in cel mult 14 zile de la datele specificate in coloana 5 anexa nr.1 din proiectul de contract, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare Formular 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i)/candidat(i) cat si pentru tertul sustinator.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- prezentare Formular 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i)/candidat(i) cat si pentru tertul sustinator(in cazul tertului sustinator se va face dovada pentru neincadrarea in prev art 181lit. a), c1), d) si completa formularul 12B corespunzator);
- prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta-conform Ordinului ANRMAP 314/2010. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- prezentare Formular 4 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006, pentru ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul/tert sustinatorIn vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Andronache Daniel Costel, Ciobanu Maria, GiurgiuVasile, Sandru Florian, Paciu Gabriela, Pogocsan Elisabeta , Visan Doru, Eduard Schmidt, Tradnik Rudolf, Gache Eugen, .- prezentare Formular 5 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie ; - Persoane fizice/juridice romane : Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat pentru partea de contract pe care o va realiza.- Persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata. In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru partea de contract pe care o va realiza.Nota : Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizataParticiparea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Media cifrei de afaceri pe ultimii3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie de minim :1.000.000 lei. Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Cerinta nr.2: Prezentarea bilantului contabil pe ultimii3 ani, vizat de organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: O lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, confirmate prin certificari/documentede buna executie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar al acestor servicii;Cerinta minima de calificare: Ofertantii trebuie sa prezinte-Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca a prestat servicii similare la nivelul a cel putin un contract, maxim doua contracte in valoare cumulata de minim 100.000 lei pentru prestari servicii de elaborare studii de prefezabilitate sau similare acestora (prin servicii similare se inteleg toate serviciile care au in continutul lor elemente similare elementelor obligatorii ale studiilor de prefezabilitate asa cum sunt ele stipulate la Art. 1 litera a) din HG 28/2008), insotite de certificate/documente emise sau contrasemnatede catre o autoritate sau client beneficiar, lista prin care sa demonstreze experienta similara in prestarea deservicii de elaborare studii de prefezabilitate sau similare acestora (prin servicii similare se inteleg toate serviciile care au in continutul lor elemente similare elementelor obligatorii ale studiilor de prefezabilitate asa cum sunt ele stipulate la Art. 1 litera a) din HG 28/2008) pentru depozite de zgura si cenusa in tehnologia de depozitare a zgurii si cenusii sub forma umeda care respecta cerintele Directivei Europene de Mediu 1999/31/UE transpusa de HG 349/2005, privind depozitarea deseurilor in siguranta si reducerea impactului asupra mediului prin eliminarea spulberarilor de cenusa si a infiltratiilor de apa in panza de apa freatica (de exemplu solutie de transport si depozitare sub forma de slam dens a zgurii si cenusii, solutie care are un continut de maxim 50% apa si minim 50% parte uscata).si-Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca a prestat servicii similare la nivelul a cel putin un contract, maxim doua contracte in valoare cumulata de minim 400.000 lei pentru prestari servicii de elaborare studii de fezabilitate sau similare acestora (prin servicii similare se inteleg toate serviciile care au in continutul lor elemente similare elementelor obligatorii ale studiilor de fezabilitate asa cum sunt ele stipulate la Art. 1 litera b) din HG 28/2008), insotite de certificate/documente emise sau contrasemnatede catre o autoritate sau client beneficiar, lista prin care sa demonstreze experienta similara in prestarea deservicii de elaborare studii de fezabilitate sau similare acestora (prin servicii similare se inteleg toate serviciile care au in continutul lor elemente similare elementelor obligatorii ale studiilor de fezabilitate asa cum sunt ele stipulate la Art. 1 litera b) din HG 28/2008) pentru depozite de zgura si cenusa in tehnologia de depozitare a zgurii si cenusii sub forma umeda care respecta cerintele Directivei Europene de Mediu 1999/31/UE transpusa de HG 349/2005, privind depozitarea deseurilor in siguranta si reducerea impactului asupra mediului prin eliminarea spulberarilor de cenusa si a infiltratiilor de apa in panza de apa freatica (de exemplu solutie de transport si depozitare sub forma de slam dens a zgurii si cenusii, solutie care are un continut de maxim 50% apa si minim 50% parte uscata).Se accepta prezentarea contractelor atat a celor care prezinta distinct aceste servicii, cat si a contractelor care prezinta ambele tipuri de servicii si de asemenea se accepta contracte care prezinta combinatii ale acestor tipuri de servicii.Studiile elaborate pentru diferite tehnologii/solutii/etc neconforme Directivei Europene de Mediu 1999/31/UE nu vor fi considerate ca similare., Cerinta nr.2: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Cerinta minima de calificare: a)documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele propuse a fiimplicate in contract (contract de munca, colaborare, servicii, angajamente)b)documente din care sa reiasa pregatirea profesionala corespunzatoare a personalului necesar pentru cuantificarea si estimarea in cadrul studiilor a elementelor impuse de HG 2008 (ex. inginer constructii civile, inginer termomecanic, ingineri topograf, ingineri hidromecanic, inginer geolog, etc) pentru executia viitoarei investitii. Se vor prezenta diplome, adeverinte, atestate sau alte documente similare/ relevante care sa cuprinda clar informatii care sa reflecte indeplinirea acestei cerinte (de exempludiverse atestate, diplome, specializari care sa certifice o pregatire profesionala si experienta corespunzatoare in elaborarea de studii de prefezabilitate, fezabilitate sau alte studii similare, etc.). Aceasta cerinta se refera numai la persoanele precizate la litera b)c)dovada relatiei contractuale (contract de munca, colaborare, servicii, angajamente) precum si copie a autorizatiei pentru persoana fizica/juridica atestata pentru a efectua expertiza tehnica privind siguranta barajelor conform OUG 244/2000 privind siguranta barajelor (expert tehnic privind siguranta barajelor);d)dovada relatiei contractuale (contract de munca, colaborare, servicii, angajamente) precum si copie a autorizatiei pentru persoana fizica/juridica atestata pentru intocmirea studiilor de gospodarire a apelor si elaborare documentatii de obtinere aviz de gospodarire a apelor conform Ordinului Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice nr.1613/28.06.2013 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea activitatii de atestare a institutiilor publice sau private specializate in elaborarea documentatiilor pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor;, Cerinta nr.3Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantii vor incheia contracte cu prestatorii serviciului, in aceleasi conditii in care acesta a semnat contractul cu autoritatea contractanta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.12.2013 09:48