Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru intocmirea documentatiei tehnice-faza PT la obiectivul de investitii: ,,Extindere, mansardare si schimbare de destinatie cladire, str.Vicentiu Babes nr.11-13, in vederea amenajarii Sectiilor de Obstetrica si Neonatologie din


Detaliu pentru invitatia numarul 354459
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Arad
Numar invitatie: 354459/07.10.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru intocmirea documentatiei tehnice-faza PT la obiectivul de investitii: , ,Extindere, mansardare si schimbare de destinatie cladire, str.Vicentiu Babes nr.11-13, in vederea amenajarii Sectiilor de Obstetrica si Neonatologie din structura Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Arad?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AradCod fiscal: 3519941, Adresa: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Arad, Telefon: 0357/731100, Fax: 0357/731287
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Romania, cod postal: 310003, telefon: +40 357731100, fax: +40 0357731287, persoana de contact: NADIA RALUCA LUCACI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Arad, mun.Arad, Str.Corneliu Coposu nr.22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru intocmirea documentatiei tehnice-faza PT la obiectivul de investitii: , ,Extindere, mansardare si schimbare de destinatie cladire, str.Vicentiu Babes nr.11-13, in vederea amenajarii Sectiilor de Obstetrica si Neonatologie din structura Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Arad?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare pentru intocmirea documentatiei tehnice P.T. privind obiectivul de investitii: , ,Extindere, mansardare si schimbare de destinatie cladiri, str.Vicentiu Babes nr.11-13 in vederea amenajarii Sectiilor de Obstetrica si Neonatologie din structura Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Arad, conform caietului de sarcini si Studiului de Fezabilitate ce fac parte integranta din documentatia de atribuire. Valoarea estimata, fara TVA, supusa procedurii de achizitie publica este de 365.650, 00 lei, astfel: grupata pe capitole de cheltuieli privind proiectarea - intocmirea P.T. si D.D.E, inclusiv verificarea P.T.-ului, intocmirea certificatului energetic, intocmirea planului de sanatate si securitate in munca, planul calitatii, intocmirea D.T.A.C. cu toate avizele aferente, intocmirea documentatiei pentru licitatia lucrarii de executie si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 365, 650 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul 7.313 lei, sa fie irevocabila si in limba romana, pers.straine vor prezenta si trad.autoriz.Perioada de valab.a garantiei: 90 de zile de la term.limita de dep.a ofertelor, care va acoperi si perioada de valab.a ofertei. In cazul extinderii per.de valab.a ofertei, perioada de valab. a garantiei va fi prelung.in mod coresp.in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de const. (cfm.art.86 alin.(1)din HG 925/2006), prin viram.in contul Jud.Arad, prin CJA, Trez.Mun.Arad nr.RO13TREZ0215006XXX006670?pentru pers.fizice/juridice romane; prin viram.in contul Jud. Arad, prin CJA, Banca Transilvania, Agentia Petru Rares nr.RO03BTRL00201202A17432XX-pentru pers.fizice/ juridice straine;prin instrum.de garant.mis in cond.legii de o soc.bancara ori o soc.de asig.Dovada const. garantiei, dupa caz insotita de decl.de incadrare in categ.IMM vor fi atasate ofertei, intr-un plic separat la vedere. Precizari privind instr.de garantare: va fi prez.oblig.in original, la desch.ofertelor, va fi emis in fav.Jud.Arad, prin CJA, sa faca referire expresa la proc.in cauza;Sa contina in clar denum.si adresa autoritatii in fav.careia s-a constituit; Sa aiba inscrisa valabil.pt.care a fost const.care trebuie sa coresp.cu cea inscrisa in documentatie;Sa contina parafa lizibila a societ.emitente si semnatura autorizata;Sa fie emisa pentru op.ec.care a depus oferta; Acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa in oricare din formele prev.la art.86 alin.(4) din HG 925/2006.Trebuie sa prevada posib.retinerii sumei, cfm. art.278^1 alin.(1) OUG 34/2006.In cazul in care garantia va fi depusa in valuta, conversia se va face la cursul leu/alta valuta emis de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul: 10% din pretul contractului, fara TVA. Garantia trebuie sa fie irevocabila, se va constitui in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului. Garantia va fi prezentata in limba romana, iar pers.straine vor prezenta si traducerea autorizata. Forma de const.cfm.art.90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie cfm. prev.HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: Formularul nr. 1 Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Formularul nr. 2 Certif. de participare cu oferta independenta;Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Formularul nr. 4 ? Declaratia privind eligibilitatea ? neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006). Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 pentru ofertant/toti asociatii ? Formular nr.5;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 pentru tertul sustinator ? Formular nr.28. Persoanele juridice romane vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF, din care sa reiasa ca nu exista obligatii scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit op ec, din care sa reiasa ca nu exista obligatii scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune ofertele. In cazul in care operatorii economici prezinta declaratia pe proprie raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei de calificare privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea certificatelor de atestare fiscala, dupa caz.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modif.si compl.ulterioare. Toate documentele solicitate vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. Nota: Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia cazului in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/subcontrantanti/tert sustinator: Formular nr. 26 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese)din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modif.si compl. ulterioare. Incadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante (conform art.3 lit.s^2) prin raportare la implicarea in procesul de achizitie publica sunt: Petru-Nicolae IOTCU-presedinte, Cristian-Ioan DRAGAN-administrator public, Romulus-Remus GUTU -vicepresedinte, Adrian-Florin TOLEA-vicepresedinte, Gheorghina-Mirela RIBOVICI-director executiv, Adrian NEDELCIU-director executiv, Cristian-Gheorghe CIRLUGEA-director executiv adjunct, Nadia-Raluca LUCACI-sef serviciu achizitii publice, Liliana-Daniela TURJUC-sef serviciu financiar-contabilitate, Silvana-Daniela LUPU-sef serviciu juridic contencios administrativ, Marian Ioan OLARIU - sef serviciu administrarea patrimoniului public si privat, Diana-Otilia PUIA-consilier, Renate-Ecaterina KELEMEN-consilier juridic, Mirela-Leontina STANA-consilier, Aurica-Steluta DUMITRACHESCU-consilier, Nadina-Lacrimioara FOCSAN-consilier, Viorel Flaviu SABAU-consilier, Alexandru CHERECHES-consilier, respectiv consilierii judeteni: Zeno-Catalin ACHIM, Aurel ARDELEAN, Gyorgy BOLONI, Simion BUDIU, Dorina-Rodica CHAMBRE, Valentin COVALIV, Vasilica DAMIAN, Daniel-Sorin DURUS, Dumitru-Florian ENACHIUC, Cristian FEIES, Ioan GLIGOR, Dacian-Alin HARLAU, Simona-Lucia IORGOVAN, Cornel-Stefan LUCACI, Ioan MICLE, Petru MOT, Daniel NEGREA, Mircea-Laurentiu ONEA, Caius-Mihai PARPALA, Cosmin-Nicolae PERETEATCU, Ioan PLAVETI, Garofita POPA, Mircea PURCARU, Gheorghe SABAU, Ioan-Gheorghe SECULI, Marius-Mircea SULINCEAN, Gyorgy SIPOS, Florin-Dan TRIPA, Ion ULICI, Teodor VESA. Persoane juridice romane: prezentarea Certificatului constatator eliberat de ONRC de pe langa instanta competenta, care sa cuprinda informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte informatii privind sediul social, punctele de lucru, administratorii societatii, precum si obiectul de activitate. Din certificatul ONRC sa rezulte obiectul de activitate al respectivului agent economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care certificatul constatator ONRC, a fost prezentat in copie cu mentiunea "conform cu originalul" se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC in original/copie legalizata.Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/asociere/ tert sustinator: Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani cel putin egala cu 700.000 lei. In cazul in care operatorul economic prezinta o decl.de incadrare in categ. IMM cfm. Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv. IMM, ac.benef.in baza art. 16 alin.2, de reduceri cu 50% pt.crit.legate de cifra de afaceri, cerute in achiz.publice. Ca o asoc.sa benef.de preved. art. 16 alin. 2 din legea 346/2004, trebuie ca toti membrii sa prezinte o declaratie de incadrare in categoria IMM. Se va completa Formular.3, In functie de informatiile si documentele disponibile operatorii economici vor prezenta documente in vederea indeplinirii cerintei cu privire la cifra de afaceri globala. Convertirea in lei/valuta, pentru ofert.romani si straini, se va realiza la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anii 2010, 2011, 2012. Pentru operatorii economici care nu au avut activit.in unul sau mai multi din cei 3 ani cifra de afaceri se va lua in considerare conform documentelor disponibile., NOTA: Atunci cand un grup de operat. economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care pentru un ofertant exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indepl.de catre o singura persoana, respectiv de un singur tert sustinator.In cazul unei oferte individuale care beneficiaza de sustinere, conditia privind cifra de afaceri trebuie indeplinita ori de ofertant ori de tertul sustinator. In cazul unei of.individ./comuna care beneficiaza, dupa caz, de subcontractare si sustinere, cerinta privind cifra de afaceri nu se considera indeplinita de catre subcontractant, ci doar de catre ofertant, membrii asocierii sau tert sustinator, dupa caz;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/ asociere/ tert sustinator: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei) a prestat servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire. Ofertantii vor prezenta lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani din care sa rezulte minim 1 maxim 2 contracte de servicii similare celor supuse achizitiei, cu o valoare cumulata de cel putin: 350.000 lei fara TVA. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prin servicii similare se intelege orice proiect de constructii civile., Se vor completa: Formular nr. 7 lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani de activitate, Formularul nr.9 Experienta similara va fi insotit de certificate/ documente edificatoare emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate. Convertirea in lei/valuta, pentru ofert.romani si straini, se va realiza la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRpentru anii 2010, 2011, 2012 si 2013., Personalul de specialitate necesar indeplinirii serviciilor de proiectare, cu studii superioare, se va compune din minim urmatorii membri: a) manager de proiect -1 arhitect cu drept de semnatura;b)-1 inginer CCIA proiectant pt. structura de rezistenta cu experienta de min. 3 ani in proiectare de c-tii civile ;c)-1 inginer proiectant de instalatii electrice, si de curenti slabi, atestat de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei;d)-1 inginer proiectant, gradul ID, autorizat ANRE in proiectarea de instalatii gaze;e)- 1 inginer proiectant de instalatii sanitare si termice cu experienta de min. 3 ani;f)- 1 inginer proiectant de instalatii de ventilatie si climatizare, cu experienta de min. 3 ani;g)- 1 inginer auditor energetic; calificarea se dovedeste prin copie dupa atestat;h)-1 inginer/tehniciandevizier cu experienta de min. 3 ani la intocmirea devizelor in c-tii civile.i)-1 proiectant coordonator pentru intocmirea planuluide sanatate si securitate in munca necesar pe toata perioada executarii lucrarilor;, Se vor completa: Formular 11 ? decl. privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Formular 12 ? lista/ informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Formular 14 ? declaratie de disponibilitate.Pentru managerul de proiect -1 arhitect cu drept de semnatura, inginerul proiectant de instalatii electrice, si de curenti slabi, atestat de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei si inginerul proiectant, gradul ID, autorizat ANRE in proiectarea de instalatii gaze, 1 inginer auditor energetic, se vor prezenta atestatul si/sau legitimatia, sau alte documente echivalente.Pentru restul de personalnominalizat anterior (cu exceptia arhitectului, ainginerilor autorizati ANRE si a auditorului energetic)se vor prezenta: CV-uri in original, copie dupa diploma absolvire.Pentru tot personalul nominalizat se va prezenta contract de munca incheiat conform legislatiei in vigoare/ contract de colaborare/angajamente si declaratie de disponibilitate pe toata durata derularii contractului, cu specificarea expresa a obiectivului de investitie supus licitatiei. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: Se va prezenta Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001/2008 sau echivalent, similar ca activitate cu obiectul prezentei achizitii, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri conditia privind ISO 9001/2008, trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul unei sustineri/ subcontr. tertul/subcontractantul nu poate indeplini aceasta cerinta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., posta (cheltuielile postale cad in sarcina operatorilor economici)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2013 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer