Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru investitia "Extinderea si modernizarea infrastructurii de cercetare la Statiunea de Cercetare-Dezvoltare Agricola Turda/MODEX SCAT? in Turda, str. Agriculturii nr. 27
Detaliu pentru invitatia numarul 343639
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343639/11.03.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru investitia "Extinderea si modernizarea infrastructurii de cercetare la Statiunea de Cercetare-Dezvoltare Agricola Turda/MODEX SCAT? in Turda, str. Agriculturii nr. 27
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSTATIUNEA DE CERCETARE DEZVOLTARE AGRICOLACod fiscal: RO 202077, Adresa: AGRICULTURII NR.27, Turda, Telefon: 0264-311680, Fax: 0264-311792
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: AGRICULTURII NR.27, Turda, Romania, cod postal: 401100, telefon: +40 264311680, fax: +40 264311792, persoana de contact: IOAN HAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Turda, str. Agriculturii, nr. 27, jud. Cluj, cod postal 401100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare-dezvoltare in alte stiinte naturale si inginerie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru investitia "Extinderea si modernizarea infrastructurii de cercetare la Statiunea de Cercetare-Dezvoltare Agricola Turda/MODEX SCAT? in Turda, str. Agriculturii nr. 27
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia publica a serviciilor de proiectare pentru investitia "Extinderea si modernizarea infrastructurii de cercetare la Statiunea de Cercetare-Dezvoltare Agricola Turda/MODEX SCAT? in Turda, str. Agriculturii nr. 27Servicii de proiectare a trei constructii existente, care vor suporta interventii de extindere si/sau reabilitare si modernizare, respectiv: ? Obiect nr.1 ? Corp Cercetare ? cladire in regim parter, propusa pentru extindere orizontala si verticala ? P+2E;? Obiect nr.2 ? Corp Laboratoare Ameliorare ? cladire in regim D+P+E, propusa pentru reabilitare si recompartimentare;? Obiect nr.3 ? Corp Laborator Zootehnie si Calitatea Furajelor ? cladire in regim parter, propusa pentru reabilitare si recompartimentare;Servicii de proiectare pentru elaborarea documentatiei de avizare pentru lucrarile de interventii de extindere si/sau reabilitare si modernizare + deviz general; documentatie tehnica pentru autorizarea lucrarilor de interventii de extindere si/sau reabilitare si modernizare si obtinerea avizelor si acordurilor necesare emiterii autorizatiei de constructie (DTAC);proiectului tehnic (PT); detalii de executie (DDE), liste de cantitati lucrari; caiet de sarcini aferent documentatiei de atribuire pentru executia lucrarilor de interventii de extindere si/sau reabilitare si modernizare; certificat de performanta energetica aferent celor trei obiective dupa izolarea termica, valoare estimata, este de 265.000, 00 si cuprinde urmatoarele: -191.398, lei fara TVA pentru: Proiect tehnic; Detalii de executie ; Doc. ptr. Obtinerea de avize, acorduri si autorizatii; certificat de performnta energetica-47.500 lei fara TVA pentru: Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiile lucrarilor;2. Valoarea cuantumului aferent cheltuielilor cu diverse si neprevazute, calculata potrivit art. 28 alin.(7) din O.U.G. nr.34/2006 astfel cum a fost completata si modificata prin O.U.G. nr.77/2012, in care se prevede ca ?In cazul contractelor de servicii aferente realizarii investitiilor publice si/sau a lucrarilor de interventie asupra acestora, valoarea estimata cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, prin raportarea acestui procent la valoarea estimata a contractului si fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i), respectiv art. 252 lit. j)? valoarea calculata este de 26.102 lei, valoare fara TVA.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 265, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 4700 lei. Modul de constituire a garantiei de participare - prin virament bancar in contul nr. RO96TREZ219504709X006299 deschis la Trezoreria Turda sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantie de participare poate fi depusa si in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 60 de zile de la data limita de depunere a oferteiDovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din plata facturilor partiale. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conform prevederilor H.G. 1045/2011. Garantia trebuie sa fie irevocabila .Garantia de buna executie va respecta prevederile art. 86, al.(2), (3) din HGR 925/2006. Garantia de buna executie se va restitui conform prevederilor art. 92, al. (2) din HGR 925/2006. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Informatii privnd capacitatea tehnica.Principalele servicii executate in ultimii 3 ani., Cerinta 2.Experienta similara - Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor serviciiprestate in ultimii 3ani.Pentru a fi considerat calificat ofertantul va face dovada faptului ca in ultimii 3 ani a prestat maxim 2 contracte avand ca obiect prestarea de servicii de proiectare de natura si complexitate similara procedurii derulate, inclusiv asistenta tehnica pe perioada de implementare in valoare cumulata de minim 260.000, 00 fara TVA sau echivalentul sumei in euro.Demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza prin prezentarea, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privatbeneficiar, iar aceste documente sa cuprinda informatiile prevazute la art. 188 alin. 2, lit. a din OUG 34/2006: beneficiari, valoare, perioada de prestare.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea de a obtine certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-odeclaratie a operatorului economic.ContinuareValoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a ofertantului in prestarea serviciilor prezentate ca experienta similara.In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii., ContinuareLista privind personalul propus pentru indeplinirea contractului ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa faca dovada ca dispune de cel putin 5 experti in domeniul proiectarii de constructii, care sa aiba urmatoarele calificari :1.Coordonator de proiect pentru coordonarea activitatii de proiectare, arhitect sau inginer, studii superioare absolvite cu diploma de licenta2.Arhitect ? elaborator al proiectului de arhitectura, arhitect cu drept de semnatura3.Inginer proiectant constructii ? elaborator al proiectului de structura, studii superioare de specialitate absolvite cu diploma de licenta4.Inginer proiectant instalatii electrice, termice, sanitare, gaz, climatizare ? elaborator al proiectelor de instalatii electrice, termice, sanitare, gaz, climatizare, studii superioare de specialitate absolvite cu diploma de licenta.(Nota: pentru partea de proiectare instalatii poate fi un singur specialist atestat pentru toate tipurile de instalatii sau mai multi, pentru fiecare tip de instalatii in parte)5.Auditor energeticContinuareSpecialistii propusi pentru pozitiile cheie de mai sus vor face dovada ca indeplinesc urmatoarele conditii cu privire la experienta profesionala: 1.Coordonatorde proiect - experienta minim 5 ani in activitatea de proiectare2.Arhitect ? experienta minim 3 ani in activitati de proiectare arhitectura3.Inginer proiectant constructii civile ? experienta minim 3 ani in activitati de proiectare structura4.Inginer proiectant instalatii electrice, termice, sanitare, gaz, climatizare - experienta minim 3 ani in activitati de proiectare instalatii5. Auditor energeticAtestat ca auditor energetic gradul I in conformitate cu reglementarea tehnica ?Regulament privind atestarea auditorilor energetici pentru cladiri?, aprobata prin Ordinul ministrului dezvoltarii regionale si turismului nr.2237/2010, cu modificarile si completarile ulterioareSe solicitat prezentarea atestatului, fara a se impune conditii de vechime, respectiv de experienta generala si/sau specifica sau implicarea acestuia intr-un proiect similar Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Managemt al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data limita de depunere ofertelor . In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.Certificatul ISO 9001 a fost solicitat pentru recunoasterea Sistemului de Management al Calitatii pentru domeniul de activitate proiectare in constructii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2013 15:17