Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru investitia "Extinderea si modernizarea infrastructurii de cercetare la Statiunea de Cercetare-Dezvoltare Agricola Turda/MODEX SCAT? in Turda, str. Agriculturii nr. 27


Detaliu pentru invitatia numarul 343639
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: STATIUNEA DE CERCETARE DEZVOLTARE AGRICOLA
Numar invitatie: 343639/11.03.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru investitia "Extinderea si modernizarea infrastructurii de cercetare la Statiunea de Cercetare-Dezvoltare Agricola Turda/MODEX SCAT? in Turda, str. Agriculturii nr. 27
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSTATIUNEA DE CERCETARE DEZVOLTARE AGRICOLACod fiscal: RO 202077, Adresa: AGRICULTURII NR.27, Turda, Telefon: 0264-311680, Fax: 0264-311792
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: AGRICULTURII NR.27, Turda, Romania, cod postal: 401100, telefon: +40 264311680, fax: +40 264311792, persoana de contact: IOAN HAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Turda, str. Agriculturii, nr. 27, jud. Cluj, cod postal 401100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare-dezvoltare in alte stiinte naturale si inginerie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru investitia "Extinderea si modernizarea infrastructurii de cercetare la Statiunea de Cercetare-Dezvoltare Agricola Turda/MODEX SCAT? in Turda, str. Agriculturii nr. 27
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia publica a serviciilor de proiectare pentru investitia "Extinderea si modernizarea infrastructurii de cercetare la Statiunea de Cercetare-Dezvoltare Agricola Turda/MODEX SCAT? in Turda, str. Agriculturii nr. 27Servicii de proiectare a trei constructii existente, care vor suporta interventii de extindere si/sau reabilitare si modernizare, respectiv: ? Obiect nr.1 ? Corp Cercetare ? cladire in regim parter, propusa pentru extindere orizontala si verticala ? P+2E;? Obiect nr.2 ? Corp Laboratoare Ameliorare ? cladire in regim D+P+E, propusa pentru reabilitare si recompartimentare;? Obiect nr.3 ? Corp Laborator Zootehnie si Calitatea Furajelor ? cladire in regim parter, propusa pentru reabilitare si recompartimentare;Servicii de proiectare pentru elaborarea documentatiei de avizare pentru lucrarile de interventii de extindere si/sau reabilitare si modernizare + deviz general; documentatie tehnica pentru autorizarea lucrarilor de interventii de extindere si/sau reabilitare si modernizare si obtinerea avizelor si acordurilor necesare emiterii autorizatiei de constructie (DTAC);proiectului tehnic (PT); detalii de executie (DDE), liste de cantitati lucrari; caiet de sarcini aferent documentatiei de atribuire pentru executia lucrarilor de interventii de extindere si/sau reabilitare si modernizare; certificat de performanta energetica aferent celor trei obiective dupa izolarea termica, valoare estimata, este de 265.000, 00 si cuprinde urmatoarele: -191.398, lei fara TVA pentru: Proiect tehnic; Detalii de executie ; Doc. ptr. Obtinerea de avize, acorduri si autorizatii; certificat de performnta energetica-47.500 lei fara TVA pentru: Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiile lucrarilor;2. Valoarea cuantumului aferent cheltuielilor cu diverse si neprevazute, calculata potrivit art. 28 alin.(7) din O.U.G. nr.34/2006 astfel cum a fost completata si modificata prin O.U.G. nr.77/2012, in care se prevede ca ?In cazul contractelor de servicii aferente realizarii investitiilor publice si/sau a lucrarilor de interventie asupra acestora, valoarea estimata cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, prin raportarea acestui procent la valoarea estimata a contractului si fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i), respectiv art. 252 lit. j)? valoarea calculata este de 26.102 lei, valoare fara TVA.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 265, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 4700 lei. Modul de constituire a garantiei de participare - prin virament bancar in contul nr. RO96TREZ219504709X006299 deschis la Trezoreria Turda sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantie de participare poate fi depusa si in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 60 de zile de la data limita de depunere a oferteiDovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din plata facturilor partiale. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conform prevederilor H.G. 1045/2011. Garantia trebuie sa fie irevocabila .Garantia de buna executie va respecta prevederile art. 86, al.(2), (3) din HGR 925/2006. Garantia de buna executie se va restitui conform prevederilor art. 92, al. (2) din HGR 925/2006. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor :1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, Formularul nr. 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, Formularul nr. 2 din Sectiunea III Formulare (inclusiv si de tertul sustinator);Prezentarea oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006: cazier judiciar al societatii, in original sau copie, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006(inclusiv si de tert sustinator) conform prevederilor Art. 181 lit. a), lit. c) si litera d) din OUG 34/2006 - Formular 3 din Sectiunea III Formulare;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 5 din Sectiunea III Formulare In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest doc.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular 13 din Sectiunea III Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest doc.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formular 14 din Sectiunea III Formulare. (se va prezenta inclusiv de catre subcontractant, cat si de tert sustinator, daca este cazul). In vederea completarii acestei declaratii precizam persoanele cu functii de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General ? prof dr. Has IoanDirector Tehnic ? ing. Triten NicolaeContabil Sef ? ec. Serbanescu Elena6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii adm. teritoriale pe razacareia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;7. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Nota: 1. Toate cerintele minime de calificare mentionate in Fisa de date sunt obligatorii.2.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie, ofertantul are dreptul (in temeiul Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, modificata), sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca la data deschiderii ofertelor, indeplineste cerintele de calificare, astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valorile, (de ex. Cifra de afaceri, indicarea precisa a contractelor similare prezentate, etc). In cazul in care va uza de dreptul mai sus mentionat, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, inurma unei solicitari scrise din partea autoritatii contractante, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Orice neconcordanta intre documentele depuse si datele furnizate in declaratie atrage excluderea de la procedura.3.Daca operatorul economic nu se prevaleaza de prevederile Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, depunand la data sedintei de deschidere a ofertelor, documentele de calificare, in cazul in care documentatia depusa nu este completa sau din analiza acesteia rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, Autoritatea Contractanta, in conformitate cu prevederile Art. 36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006, va declara oferta ca inacceptabila. 1.Certificatul Constatator emis de ONRC; Certificatul solicitat in cadrul acestei sectiuni va fi in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese); structura actionariatului; numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate secundare; situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC si activitatea este autorizata potrivit Legii359/2004 pentru executia lucrarilor ce fac obiectul achizitiei pentru ofertantii din tara, respectiv codul 7112: Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea sau echivalent pentru ofertantii straini;In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident la care se va atasa o traducere autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.Datele din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de ONRC in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete, fiind incidente prevederile Art.36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006. Documentul vafi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit.c) din OUG nr.34/2006 cu completarile ulterioare. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani ( 2010, 2011, 2012) cu o valoare cel putin egala cu 500.000 lei.Se solicita dovada situatiei economice si financiare conform Formularului 5 din Sectiunea III FormulareCifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel: - 4, 2099 lei pentru anul 2010, - 4, 2379 lei pentru anul 2011.- 4, 4560 lei pentru anul 2012, In cazul unei oferte comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati. La evaluarea situatiei economicofinanciare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Informatii privnd capacitatea tehnica.Principalele servicii executate in ultimii 3 ani., Cerinta 2.Experienta similara - Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor serviciiprestate in ultimii 3ani.Pentru a fi considerat calificat ofertantul va face dovada faptului ca in ultimii 3 ani a prestat maxim 2 contracte avand ca obiect prestarea de servicii de proiectare de natura si complexitate similara procedurii derulate, inclusiv asistenta tehnica pe perioada de implementare in valoare cumulata de minim 260.000, 00 fara TVA sau echivalentul sumei in euro.Demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza prin prezentarea, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privatbeneficiar, iar aceste documente sa cuprinda informatiile prevazute la art. 188 alin. 2, lit. a din OUG 34/2006: beneficiari, valoare, perioada de prestare.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea de a obtine certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-odeclaratie a operatorului economic.ContinuareValoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a ofertantului in prestarea serviciilor prezentate ca experienta similara.In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii., ContinuareLista privind personalul propus pentru indeplinirea contractului ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa faca dovada ca dispune de cel putin 5 experti in domeniul proiectarii de constructii, care sa aiba urmatoarele calificari :1.Coordonator de proiect pentru coordonarea activitatii de proiectare, arhitect sau inginer, studii superioare absolvite cu diploma de licenta2.Arhitect ? elaborator al proiectului de arhitectura, arhitect cu drept de semnatura3.Inginer proiectant constructii ? elaborator al proiectului de structura, studii superioare de specialitate absolvite cu diploma de licenta4.Inginer proiectant instalatii electrice, termice, sanitare, gaz, climatizare ? elaborator al proiectelor de instalatii electrice, termice, sanitare, gaz, climatizare, studii superioare de specialitate absolvite cu diploma de licenta.(Nota: pentru partea de proiectare instalatii poate fi un singur specialist atestat pentru toate tipurile de instalatii sau mai multi, pentru fiecare tip de instalatii in parte)5.Auditor energeticContinuareSpecialistii propusi pentru pozitiile cheie de mai sus vor face dovada ca indeplinesc urmatoarele conditii cu privire la experienta profesionala: 1.Coordonatorde proiect - experienta minim 5 ani in activitatea de proiectare2.Arhitect ? experienta minim 3 ani in activitati de proiectare arhitectura3.Inginer proiectant constructii civile ? experienta minim 3 ani in activitati de proiectare structura4.Inginer proiectant instalatii electrice, termice, sanitare, gaz, climatizare - experienta minim 3 ani in activitati de proiectare instalatii5. Auditor energeticAtestat ca auditor energetic gradul I in conformitate cu reglementarea tehnica ?Regulament privind atestarea auditorilor energetici pentru cladiri?, aprobata prin Ordinul ministrului dezvoltarii regionale si turismului nr.2237/2010, cu modificarile si completarile ulterioareSe solicitat prezentarea atestatului, fara a se impune conditii de vechime, respectiv de experienta generala si/sau specifica sau implicarea acestuia intr-un proiect similar Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Managemt al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data limita de depunere ofertelor . In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.Certificatul ISO 9001 a fost solicitat pentru recunoasterea Sistemului de Management al Calitatii pentru domeniul de activitate proiectare in constructii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2013 15:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer