Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru lucrari de interventie in vederea cresterii performantei energetice a blocurilor de locuinte, aflate pe raza municipiului Rm. Valcea


Detaliu pentru invitatia numarul 337414
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Numar invitatie: 337414/15.10.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru lucrari de interventie in vederea cresterii performantei energetice a blocurilor de locuinte, aflate pe raza municipiului Rm. Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250731016 int.130, Fax: 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 250731016-126, fax: +40 250731843, persoana de contact: LIVIU MIFTODE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Ramnicu Valcea, STR. GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru lucrari de interventie in vederea cresterii performantei energetice a blocurilor de locuinte, aflate pe raza municipiului Rm. Valcea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul care face obiectul prezentei proceduri va asigura prestarea de servicii in conformitate cu art 7, alin 2 din Ordinul comun 163/540/23/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanta de urgenta nr. 18/ 2009, privind cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte, cu modificarile si completarile ulterioare, asa cum sunt ele detaliate in Caietul de sarcini, pentru blocurile de locuinte cuprinse in Anexa 1 la Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 496, 664.26 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 9.933 lei.Perioada de valabilitate: 120zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006 alin (1)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se va prezenta in original. In cazul in care ofertantul va depune o contestatie la CNSC iar aceasta va fi respinsa, autoritatea contractanta va retine suma de de 4.276, 66 lei, conform art. 278 ^1 , alin.1 lit.b) din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu art. 90, alin 1) din HG 925/2006 actualizata-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexe la contract, in termen de 7 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.II.Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Documente de confirmare: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";2.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor -in original, copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";?In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.III.Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010.IV.Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Primar - Emilian Valentin FrancuViceprimar - Gigi Ion MateiViceprimar - Gheorghe IonitaSecretar Municipu Ramnicu Valcea-Toma MihaescuDirector Investitii, Achizitii Publice - Liviu MiftodeSef Serv. Investitii Publice - Corina TomaSef Serv. Achizitii Publice - Ramona Elena DutaDirector Economic - Ion LepadatSef Serv. Contabilitate - Geta PripasDirector Juridic - Petre CazanDirector Directia Patrimoniu-Maria FeroiuInspector Directia Patrimoniu-Narcisa ColtosSef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena CiobanuConsilier Juridic Serv. Achizitii-Ana-Maria SmedescuInspector Serv. Achizitii Publice ? Iuliana BuneaConsilier Local - Gheorghe MihailescuConsilier local - Valeru AmzaConsilier local - Liviu Emil BobanConsilier local - Florentina Adina DobreteConsilier local - Eduard VarlanConsilier local - Ion GherghinaruConsilier local - Adrian Iulian PandurasuConsilier local - Marin OlteanuConsilier local - Costel Bogdan PruteanuConsilier local - Romeo RadulescuConsilier local - Gabriela Ana EneConsilier local - Cosmin Dragos ConstantinescuConsilier local - Grigore CraciunescuConsilier local - Mihai PersuConsilier local - Ninel Eusebiu VeteleanuConsilier local - Dumitru TardeaConsilier local - Maria BobeanuConsilier local - Ionut Eduard NuicaConsilier local - Maria Carmen PredaConsilier local - Marius Iulian VoicuConsilier local - Vasile CocosV.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraPrezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Cerinta nr. 1Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelorPentru persoane juridice romane: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat in registrul comertului si autorizat sa desfasoare activitati de arhitectura si de inginerie in care se inscrie obiectul contractului de achizitie astfel cum sunt acestea definite in cuprinsul grupei 711 din clasificarea CAEN (in cazul ofertantilor romani)Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara - Solicitat Completarea formularului ?Informatii generale? Informatii privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani ? cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale aferente ultimilor 3 ani, cel putin egala cu 900.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Luand in considerare specificul serviciilor care urmeaza a fi prestate in cadrul contractului ce urmeaza a fi atribuit , ofertantul trebuie sa demonstreze experienta de a elabora toate documentatiile tehnice si economice specifice proiectarii in domeniul constructiilor civile, la modul general, inclusiv serviciile solicitate in conformitate cu art 7, alin 2 din Ordinul comun 163/540/23/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanta de urgenta nr. 18/ 2009, privind cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte.Prezentarea unui numar de maximum cinci contracte(copii ale partilor relevante de pe contractele respective, in valoare cumulata egala cu 450.000 lei fara TVA - derulate in ultimii trei ani, pana la data limita de depunere a ofertelor);, Cerinta nr.2 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine echipamentele necesare pentru asigurarea calitatii serviciilor de proiectare in vederea executarii contractului, licenta de program utilizata, Cerinta nr.3 Ofertantul trebuie sa dispuna de pers.tehnic de specialitate pt.asig.calitatii serv.de proiectare pt.execut.contract Va prezenta echipa de specialisti astfel: - 1 Coordonator de proiect ? persoana responsabila de derularea contractului. -Experti tehnici atestati "rezistenta mecanica si stabilitate" (minim 1) -Auditori energetici pentru cladiri, atestati gradul I, persoana fizica sau juridica autorizata de Agentia Romana pentru Conservarea Energiei, in conditiile legii, specialitatea constructii si/sau constructii si instalatii (minim 1). - minim1 Arhitect/minim 1 Inginer/minim 1 Operator devize cu specializari in domeniul serv.ce fac obiectul contractului . - 1 verificator proiecte arhitectura si 1 verificator proiecte inst.Verif.vor fi atestati pt.respectarea cerintelor esentiale ?rezistenta mecanica si stabilitate? si ?securitate la incendiu? - conf. art.7 alin (2) lit f) din Ord. 163/2009 diplomele. certificate, atestate, CV-uri, declarat.de dispo., atestate, legitimatii, Cerinta nr.4 Informatii privind Subcontractantii (dupa caz)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se afla atasata invitatiei de participare in S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer