Achizitie publica - servicii de proiectare pentru modernizare DJ222A, Nifon–Luncavita, km 16+000 – km 37+545
Detaliu pentru invitatia numarul 126095
JUDETUL TULCEA
Cod de identificare fiscala: 4321607
Adresa: Str. Pacii 20, Tulcea
Telefon: 0240-511960
Fax: 0240-513071
Denumire invitatie: servicii de proiectare pentru modernizare DJ222A, Nifon–Luncavita, km 16+000 – km 37+545
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: servicii de proiectare (Expertiza tehnica cu prezentarea a cel putin doua optiuni si recomandarea solutiei optime din punct de vedere tehnic si economic+Documentatie de avizare a lucrarilor de interventie+Documentatii pentru avize si acorduri+PT+DE+Documentatie pentru autorizatie de construire+Deviz confidential) pentru obiectivul „Modernizare DJ222A, Nifon–Luncavita, km 16+000 – km 37+545 "
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 24.03.2008 10:55
Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Tulcea, str.Pacii, nr.20, Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.04.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Tulcea, str. Pacii, nr.20, cam.6.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl privind eligib.Decl privind neîncadrarea în art. 181.Certif de Atestare fisc eliberat de AF.Certif fiscal privind impozitele si taxele locale.Certif constatator emis de ORC.Certif de înregistrare la ORC.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 80.000 euro.Bilantul contabilpe ultimii 3 ani.Lista principalelor prestatii în ultimii 3ani.Completarea formularului 12G.Ofertele care nu îndeplinesc conditiile minime de calificare privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani si experienta similara, nu vor fi selectate.Conditie obligatorie de selectare a ofertantilor: vizitarea amplasamentului pe data de 1 aprilie, ora 09.00, împreuna cu reprezentantii achizitorului.
documentatia de atribuire se obtine de la sediul autoritatii contractante, cam.6, contra sumei de 10 lei/exemplar sau in contul RO 33TREZ64121360250 deschis la Trezoreria Tulcea.
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: In conformitate cu prevederile art.209, alin.(1), lit b) din OUG nr.34/2006, comisia de evaluare a hotar?anularea procedurii ?ruc?au fost depuse numai oferte inacceptabile si neconforme.