Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru obiectivul Reabilitarea si modernizarea retelei de strazi urbane in orasul Hateg


Detaliu pentru invitatia numarul 339147
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL HATEG
Numar invitatie: 339147/09.11.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru obiectivulReabilitarea si modernizarea retelei de strazi urbane in orasul Hateg
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL HATEGCod fiscal: 5453878, Adresa: Str. Libertatii, nr.5, Hateg, Telefon: +40 0254770273, Fax: +40 0254777756
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru obiectivulReabilitarea si modernizarea retelei de strazi urbane in orasul Hateg
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, elaborare documentatie pentru avize si elaborare documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire pentru obiectivul ? Reabilitarea si modernizarea retelei de strazi urbane in orasul Hateg".
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 427, 245 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare: 8.500 lei.b)Perioada de valabilitate a garantiei: 90de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor. C)Forma de constituire a garantiei de participare: 1.instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau 2.ordin de plata in contul RO10TREZ37121360250XXXXXTREZ HATEG deschis la Trezoreria Hateg, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. In cazul IMM-urilor, prevederile Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea mentionata, prezentand doc prevazute la art 7. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza cu privire la asociere in mod indiv.Garantia de participare se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1) pana la termenul limita de depunere a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP. Autorit contr are dr de a retine gar pt particip, of.pierzand astfel suma constituita: a)isi retrage of in per de valab a acesteia;b)of sa fiind stab castig nu constituie gar de buna executie in per de valab a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr;c)of sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze ctr in per de valab a ofertei;d) opert ec a carui contestatie a fost respinsa de CNSC i se va retine cf art 278 alin 1 lit a) din OUG 34/2006 suma de 4207, 24 lei
Garantie de buna executie
Cuant.gar.de buna exec.este 5% din val.totala a contr.Gar.de buna exec. se const.printr-un instrum.de gar.emis in cond. legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig. sau prin ret. succ. din sumele dat.pt.fact.part., in cond. prev. la art. 90 alin.1 si 3 din H.G. nr. 925/2006 si cf prev HG nr. 1045/2011(contul se deschide doar la Trez.stat), suma initiala pe care o va dep.Contrac in contul desc.la disp. Aut contr.va fi de 0, 5% din pretul contr.Of. decl. castigator are oblig.de a const. gar de buna exec. a contr. in cond. de mai sus cel mai tarziu in ter. de 15 zile de la data semnarii contr. sub sanct. rezilierii acestuia. Termenul de valabilitate a instrument de garantare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de garantie de buna executie consemnat in formularul de oferta
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 12A (documentul va fi prezentat si de tertul Se va prezenta Cazier judiciar al operatorului economic in original sau copie legalizata valabil la data depunerii ofertelor, Se va prezenta certificatefiscal eliberat de ANAF din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular nr. 31 ;3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata - Completare formular nr. 12B4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 5 (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractantesunt urmatoarele: Goia Marcel Adrian-Primar, Demian Viorel-Viceprimar, consilieri locali Baltenu C-tin , Craciun Ovidiu , Dabelea Ioan, Giuroni Cosmin , Iovanescu Alin , Kovaci Artur , Laslau Daniel , Latug Ioan, Onescu Dorel, Miclosoni Dana, Moisoni Ana , Priala Andrei, Stefoni Sebastian , Timis Nicolae, Zepa Aurel, Badea Mihaela - Director economic, Tamasan Gratiela ?Director tehnic.Pasconi Valentin - secretar, Prejban Sabin ? insp.Achizitii Publice, Fortiu Marinela-insp.Achizitii Publice, Mihutiu Florin-arhitect sef. 5. Certif. privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie si certificatul de atestare fiscala eliberat de A NAF din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. 6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formularul nr. 12C. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Cerinta nr. 1Autorizatie de functionare / altele echivalente (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau copie legalizata) .Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Certificatul constatator se va depunein original , copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea , ,conf. cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Obiectul de activitate trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului, pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare asociat. Persoanele juridice straine vor prezenta echivalentul certificatului constatator, emis conform legislatiei din tara de origine, sau similarin original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicitaofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Cerinta nr.2 Autoritateastabileste ca cerinta minimaprezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din pct. de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara respective. Atestat pentru societatea care va intocmi documentatiile pentru obtinerea avizului si autorizatiei de gospodarire a apelor conform Ordin 1671/2007 emis de Ministerul Mediului si Padurilor.Doc.precizate mai sus se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conf. cu originalul? si vor fi valabile la data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati, daca este cazul-detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care se solicita autorizarea respectiva.Persoane juridice /fizice straine: .Cerinte obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Pentru a fi luate in considerare documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata a traducerii in limba romana si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani tr. sa fie de minim854.400 lei.Se vor prezenta: -Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitateaeconomico-financiara, Cerinta nr. 2Dovada prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 284230 lei pentru a realiza cash-flow-ul necesar activitatilor, pentru o perioada de 2 luni .Ofertantul tb sa demonstreze ca, la momentul semnarii contract., VA AVEA ACCES la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ORI ALTE MIJLOACE FINANCIARE suficiente pt a realiza cash-flow de exec. a lucr. pt. perioada precizata, Cerinta nr. 3Dovezi privind asigurarea riscului profesional pentru serviciile de proiectare conform Ordin Presedintelui ANRMAP nr. 509 / 2011 precum si art. 185 din OUG 34/2006 cu modif si completarile ulterioare.. Se accepta initial o declaratie ca, in situatia in care va fi declarat castigator, va prezenta la incheierea contractului o asigurare de risc profesional.In cazul unei asocieri fiecare asociat tb.sa prezinte acest document.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Completare formular nr. 12ELista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, cel putin un contract de servicii de proiectare (maxim doua contracte cumulate) de valoare 427.245 lei.Prin exp. sim./contract similar se intelege: exp. in proiectarea la nivel de proiect tehnic pentru servicii de proiectare tehnica pt infrastr transport drumuri sau strazi.Alaturi de fisa de exp.similara se solicita certific/docum emise sau contrasemnate de o autoritate ori clientul privat beneficiar, recoman datata si semnata de benef, PVla predare servicii., Cerinta nr. 3Prezentare Declaratiei ref. la echipam /utilaj / etc de care dispune, din care sa rezulte dispoz asupra a cel putin urm: echipam. listare (format A4, A3), copiere/scanare sau ap. multif. (ce indepl. toate functi enum. anter.) minim 2 buc.; calc. cate unul pt. fiec expert nomin., Progr. de proiect (CAD sau echiv.) min 1 licenta, Progr. de proiectare drumuri cu licenta min 1 licenta; Progr. de dimensionare structuri min 1 buc, Scaner A0 min. 1 buc; Plotter A0 min. 1 buc;. Prog. de devize min. 1 buc; Prog.de editare/calcul: (Windows sau echiv., Word sau echiv., Excel sau echiv, cu licenta) ? pt fiecare calc.; Statie totala si terminal GPS pt. mas. Topo min 2 buc, min. 2 autoturisme, laborator (sau contract cu un labor) autorizat gr. II pentru aprofundarea stud geotehnice, verific capacit portanta in privindprofilul lucr rezult din tehnol de executie.Se vor prezenta dovada posesiei echipamente saucontractele / conventiile inch, Cerinte 4.- Manager de proiect ? absolvent studii sup.de lunga durata -constructii drumuri si poduri, cu exp.in managm. proiectarii. Se va prezenta certificat de manager de proiect recunoscut de MMFES si MECT sau echivalent; Responsabil sistem de management al calitatii, absolvent studii superioare de lunga durata; trei ing.drumuri si poduri; ing.specializarea constructii hidrotehnice; ing.specializarea instalatii in constructii; ing. specializarea instalatii electrice cu atestat ANRE; ing. specializarea geodezie si cadastru, autorizat ANCPI; devizier absolvent studii superioare specializarea constructi drumuri si poduri; arhitect cu drept de semnatura; - ing. spec. constructii civile;inginer geotehnician; coordonator sanatate si securitate in munca cu certificat recunoscut de Ministerul Muncii; - ing. absolvent in Ingineria transporturilor., Continuare cerinta 4Persoanele enumerate mai sus trebuie sa indeplineasca urmatoarele: experienta prof.minim 5 ani( execeptie: managerproiect, ing.spec.inst.el cu atestat ANRE; ing. spec. geodezie si cadastru, autorizat ANCPI; coordonator sanatate si securitate in munca )si participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de prestari servicii cu obiect similar indif.de perioada de derulare in cadrul caruia sa fi ocupat pozitia propusa.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.ofertantii vor prezenta: contractele indiv. de munca ale pers. si/sau alte doc. de natura recomandarilor/declaratiilor de la beneficiari si angajatori, astfel incat din doc. prezentate sa rezulte indeplinirea cerintelor, Continuare cerinta 4Se vor prezenta: Angajamentul privind resursele umane.-Declaratiile de disponibilitate ale expertilor, semnate in forma autentica.(act notarial)-CV-urile expertilor semnate de titular, datate.-diplome privind spec.personalului, autorizatii/certific atestare profesionala si legitimatiile sau, in lipsa acestora, deciziilor de numire pentru pozitia respectiva si copia documentelor de specializare in baza careia s-a realizat numirea. Declaratia de disponibilitate conform modelului prevazut. In cazul in care specialistiinu sunt vorbitori de lb. romana, ofertantulva asigura serv. de traducere si interpretariat de specialitate, in lb. romana pe toata durata contractului.Personalul din echipa propusa trebuie sa aiba in mod obligatoriu completata rubrica ?Pers. angajat cu contract de munca? sau rubrica ?Pers. colaborator?. Pentru personalul colaborator se va prezenta declaratie de disponibilitate., Cerinta nr. 5Prezentarea listei cuprinzand toate contractele pe care le are in desfasurare, daca exista/daca este cazul, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptul sa ceara referinte privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, precum si verificarea disponibilului de resurse declarat in cadrul documentelor de calificare, Cerinta nr.6Se va prezenta Formularul nr. 9 - Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor.Nota: a.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatoruleconomic va face precizarea ?Nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.b.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor Standardele de asigurare a calitatii Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalent, pentru domenii ce includ activitatile necesare realizarii serviciilor ce fac obiectul prezentei proceduri. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare. In cazul asocierii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa, Standardele de protectia mediului Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectia mediului, ISO 14001 sau echivalent pentru domenii ce includ activitatile necesare realizarii serviciilor ce fac obiectul prezentei proceduri. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare. In cazul asocierii sau subcontractarii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pentru cel mai mic pret ofertat se acorda maximul de punctaj Pentru alt pret ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: P(p) = [Pret(min) / Pret(n)] x 60Ofertele care depasesc valoarea de 427.245 lei fara TVA. (valoarea estimata a serviciilor) vor fi considerate inacceptabila in conformitate cu art. 36, aln. (1), lit. e) din HG 925/2006, cu modificarile si adaugirile ulterioare.
Durata de realizare a serviciilor de proiectare
40
Descriere: Durata de realizare a serviciilor de proiectareTermenul maxim (peste care oferta va fi declarata neconforma): 90 zile - termenul minim (sub care oferta nu va fipunctata suplimentar): 40 zile. Punctajul se va calcula astfel: a)pentru durata cea mai mica de realizare aproiectului tehnic, se acorda punctaj maxim, respectiv 40 puncte; b) pentru durate de realizare mai mari se aplica formula: P(n)= (durata min/durata(n))xpunctaj maxim alocat; durata de realizare a proiectului tehnic se coreleaza cu graficul de prestare fundamentat pe numarul de personal si implicat in proiect. Lipsa de fundamentare a acestuicriteriu va duce la respingerea ofertei ca neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2012 17:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer