Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru obiectivul Centru de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Beclean, Jud Bistrita-Nasaud
Detaliu pentru invitatia numarul 320845
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320845/27.02.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru obiectivul Centrude Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Beclean, Jud Bistrita-Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BISTRITACod fiscal: 8883551, Adresa: Piata Petru Rares nr.1A, Bistrita, Telefon: 0263 230502, Fax: 0263 230502
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Sucevei, nr.1-3, Bistrita, Romania, cod postal: 420099, telefon: +40 0263230502, fax: +40 0263215752, persoana de contact: CORINA MOGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DGASPC B-N, Bistrita, str. Sucevei, nr. 1-3, in sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru obiectivul Centrude Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Beclean, Jud Bistrita-Nasaud
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intocmire proiect tehnic cu detalii de executie, documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor legale pentru Centrul de Recuperare si reabilitare Neuropsihiatrica Beclean, Jud Bistrita-Nasaud
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 622 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de1000lei, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-nu instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Acestea se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se poate constitui si prin: - Ordin de plata in contul RO 49 TREZ 1015006XXX000189deschiz la Trezoreria Bistrita- Fila CECcu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor- A unei sume stabilite in numerar la caserie in zilele de marti, miercuri, joi intre orele 8.00-16.00.In orice situatie , dovada constituirii garantiei de participare trebuiesa fie prezentatacel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite dedovada constituirii garantiai de participare vor fi respinse si returnate nedeschise. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor HG 925/2006.Nota: Ofertantul caruia Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor respingecontestatia formulatai se va retine conform art. 278^1 din OUG 34/2006, o parte din garantia de participare, respectiv 10 lei.
Garantie de buna executie
Valoarea garantieidec buna executie este de 10% dinvaloarea contractului fara TVA. Acesta se va constitui conform prevederilor art.90 din HG 925/2006, astfel: - printr-un instrument de garantare bancara emis in conditiile legii de catre o societate bancara;
- prin retineri succesive din facturile prezentate la plata, intr-un cont deschis la Trezorerie cu respectarea art.90 din HG 925/2006 si prevederileHG 1045/2011;Autoritatea contractanta aredereptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile ar.92. din HG 925/2006. Perioada de garantie de buna executie este deminim 12 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completaformularul din sectiunea Formulare.Nota: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 va fi prezentata si de catre tertul sustinator daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completaformularul din sectiunea Formulare.Nota: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 va fi prezentata se de catre tertul sustinator, daca este cazul.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In sensul prevederilor articolului sus mentionat, persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -Moldovan Margit- Director general, -Ababi Olimpia Carmen-Director general adjunct, -Turcu Gyongyver ?Director general adjunct economic.-Moga Corina- Sef serviciu achizitii publice.administrativ, intretinere-Nusfelean Ionut Ciprian- consilier Compartimentul Juridic-Gotea Nicoleta - inspector specialitate DGASPC B-NDeclaratia se va completa atat de catre ofertanti cat si de catreasociati, sustinatori, subcontractanti, daca este cazul.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010). Se va completaformularul din sectiunea Formulare.5.Certificat fiscalprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca nu are datorii scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele.6. Certificat fiscalprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelorlocale.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca nu aredatorii scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele.7. Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Se va completaformularul din sectiunea Formulare 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului si care va contine obiectul de activitate supus procedurii.Nota: Autoritateacontractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de trensmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 8.Informatii privind cifra de afaceri.Realizareain ultimii 3 ani a uneicifre medii de afaceri in valoare de minim 130.000 lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantiiSe vor preciza partile din contract care acestiaurmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestora si dupa caz acordul ecestora., Informatii privind asociatiiNota: operatorii economici care se asociaza pentru a depune oferta comuna vor prezenta acordul de asociere.Indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii executate in ultimii 3ani.Formularul se va completa cu cel putin trei servicii., Experienta similara.Prezentarea de catre operatorul economic a unui contract sau mai multe de servicii de proiectare in valoare de 60.000 lei., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii.Lista cu echipa de lucru: - 1(un) responsabil de proiect- Cap. tehnica- absolvent de studii superioare tehnice si/sau economice cu licenta, Exp. profesionala generala- 5 ani experienta, Exp. profesionala specifica- 3 ani experienta- 1(un)arhitectCap. tehnica- absolvent de studii superioare universitare, Exp. profesionala generala- 5 ani experient, Ex. profesionala specifica- 3 ani experienta- 1(un)inginer constructii civile Cap. tehnica- absolvent de studii superioare tehnice Exp. prof generala- 5 ani experienta, Exp. profesionala specifica- 3 ani experienta- 1(un)inginer instalatii Cap. tehnica- absolventde studii superioare tehnice si/sau economice cu licentaExp. profesionala generala- 5 ani experientaExp. profesionala specifica- 3 ani experienta- 1(un) verificator proiecteCapacitatea tehnica- inginer specialist in constructii civile cu studii superioare universitare;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP, de la sediul DGASPC B-N, Serviciul achizitii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.02.2012 17:19