Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE PROIECTARE PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITIE ?MODERNIZARE DRUMURI AGRICOLE DE EXPLOATATIE IN COMUNA CORNU, JUDETUL PRAHOVA?


Detaliu pentru invitatia numarul 348274
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI CORNU
Numar invitatie: 348274/11.06.2013
Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITIE ?MODERNIZARE DRUMURI AGRICOLE DE EXPLOATATIE IN COMUNA CORNU, JUDETUL PRAHOVA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI CORNUCod fiscal: 2845680, Adresa: BDUL EROILOR NR.750, Cornu, Telefon: 0244 367461, Fax: 0244 367402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BDUL EROILOR NR.750, Cornu, Romania, cod postal: 107180, telefon: +40 0244367461, fax: +40 0244367402, persoana de contact: DANIELA IANCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE - bdul Eroilor, nr.750, Cornu, Romania, cod postal: 107180, telefon: +40 0244367461, fax: +40 0244367402, persoana de contact: DANIELA IANCU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITIE ?MODERNIZARE DRUMURI AGRICOLE DE EXPLOATATIE IN COMUNA CORNU, JUDETUL PRAHOVA?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul ?MODERNIZARE DRUMURI AGRICOLE DE EXPLOATATIE IN COMUNA CORNU, JUDETUL PRAHOVA? are ca obiectiv modernizarea unor drumuri agricole de exploatatie in lungime totala de 7, 8 km, dupa cum urmeaza: 1.De 464 PLAIUL CORNULUI AXAL (TOPSANI - PADUREA CHEIA) L = 3.600 kmsi ramificatiile: 1.De 653 GHIMILEICA (TOPSANI STANA - CORNU De JOSA) L = 0.985 km2.De PESTE VARF (PLAIUL CORNULUI - DRAGOI) L = 0.100 km3.De GAURA URSULUI (PLAIUL CORNULUI - GAURA URSULUI) L = 0.195 km4.De FATA RADULUI (PLAIUL CORNULUI - POIENITA)L = 0.060 km5.De 1090 VALEA OPRII (PLAIUL CORNULUI - BOTEZATII) L = 0.240 km6.De LACUL LUI NEMTOI (PLAIUL CORNULUI - DN 1 KM 100) L = 1.170 km7.De SILISTE (STANA CORNU DE SUS - OANCEA) L = 0.800 km8.De FRASINET (PLAIUL CORNULUI - E60 PECO) L = 0.400 km9.De 533 MANASTIRE - CORNU (TOPSANI - MANASTIRE)L = 0.250 kmPrestarea serviciilor de proiectare se va face conform etapelor prezentate in caietul de sarcini: 1.Proiect tehnic+detalii de executie, caiete de sarcini, 2.Documentatii pentru obtinea avizelor necesare emiterii autorizatiei de construire, D.T.A.C.(documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire) si documentatie predare amplasament;3.Asistenta tehnica proiectant pe toata durata de executie a lucrarilor(inclusiv la predarea amplasamentului, receptia la terminarea lucrarilor si receptia finala). Elaborarea eventualelor dispozitii de santier, memorii tehnice, liste de cantitati pentru lucrari diverse si neprevazute, precum si a documentatiilor tehnice postexecutie.Valoarea estimata a investitiei de baza este 95.343 lei la care se adauga valoarea estimata a cheltuielilor diverse si neprevazute in suma de 982 lei.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 325 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr.925/2006 actualizata, in cuantum de 1500Lei. Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;(b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti;(c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.(d) in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, autoritatea contractanta, va retine, suma calculata conform prevederilor art. 278 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 953, 43 lei.Garantia de participare se restituie conform prevederilor legale.Valabilitatea garantiei si ofertei este de minim 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Contul. de constituire a garantiei de participare este: RO71TREZ5225XXX000075, deschis la Trezoreria Campina, CUI: 2845680La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare.Precizare: Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltariiintreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA ;Modul de constituire a garantiei de buna executie: Conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Precizare: Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltariiintreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Prezentare ?Declaratie privind eligibilitatea? in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 1. (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul)2. Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 2. (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul)3. Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? , conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare acertificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - anexa 3.4. ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta atat de catre fiecare asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator) ? anexa 4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt Nanu Cornel ? primar, Savu Nicolae-viceprimar, Iancu Daniela-secretar(presedinte Comisia de evaluare), Chitu Daniela ? sef birou buget local (membru comisia de evaluare), Burlacu Gheorghe-director SC Utilitati Apaserv SRL Cornu (membru comisia de evaluare), Chiriac Mihaela-inspector urbanism (membru comisia de evaluare). Consilieri Locali : Alexandru Dan, Circiu Stefan-Nicolae, Iancu gabriel-Luigi, Iancu Marius, Ionescu Angelica-Elena, Ionescu Nicolae, Manta ioan, Pavel Ion, Radu Mariana-Simona, Savu Nicolae, Tudor Nicolae, Voica Iulian, Zidaru Nicolae.5. Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident - copii semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun epun ofertele/candidaturile.Nota: a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea unei copii lizibile semnata si stampilata ?Conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, document aflat in perioda de valabilitate, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentelor in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri si cifra medie anuala pe ultimii 3 ani.Valoare medie a cifrei de afaceri in domeniul de activitate a operatoruluieconomic pe ultimii trei ani, trebuie sa fie de cel putin: 180.000 lei.Valoare in EURO pentru cifra de afaceri se va determina pe baza cursuluimediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cumurmeaza: - cursul mediu leu/euro 2010 = 4, 2099;
- cursul mediu leu/euro 2011 = 4, 2379;
- cursul mediu leu/euro 2012 = 4, 4560;, Prezentarea ultimului bilant contabil inregistrat si vizat de organelecompetentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani? din care sa reiasa ca ofertantul a elaborat si finalizat in ultimii 3 ani: -maxim2 proiecte tehnice similare, cuvaloare de minim 45.000 lei;
-certificate/documente sau copii dupa contracte de pestare servicii ori copie dupa informatiile relevante din acestea;
-procese verbale de predare?primire care sa contina prestatorul, beneficiarul, perioada si modul de indeplinire a obligatiilor pentru contractele de servicii;
-recomandari din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate ca experienta similara., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru serviciile de proiectare .Operatorii economici trebuie sa dispuna de programele necesare indeplinirii contractului ce urmeaza a fi atribuit., Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate pentru serviciile de proiectare: -sef proiect specializarea drumuri si poduri?inginer, proiectant CFDP;
- ingineri specialitatea CFDP;
-inginer de inginerie si protectia mediului.- CV-urile personalului de specialitate implicat in realizareacontractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, datate si semnate in original;
-declaratii de disponibilitate pentru personalul de specialitate implicat in realizarea contractului;
-copii dupa contractul/ele de munca si copie dupa carte de munca, contract de colaborare in cazul PFA (persoana fizica autorizata) din care sa reiasa experienta in domeniu mai sus solicitata pentru personalul de specialitate implicat in realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, datate si semnate in original;
-diplome de studiu pentru personalul de specialitate implicat in realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri deatribuire din care sa reiasa specializarea solicitata pentrupersonalul de specialitate.-angajament de participare conform art. 188, alin. 2 din OUG 34/2006.Fiecare operator economic ofertant va completa o ?Declaratieprivind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca?., Informatii privind subcontractantii: -declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti, indiferent de ponderea si specializarea acestora;
-lista cuprinzand subcontractantii si lucrarile realizate de acestia, insotite de acordurile de subcontractare ., Informatii privind asocierea : -?ACORD DE ASOCIERE in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?. Certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 pentru servicii de proiectare drumuri, sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor., Certificatul care atesta implementarea sistemului de management de mediu ISO 14001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectului de activitate al achizitiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer