Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru obiectivul de investitie "Consolidare terasamente pe DJ664A, km 1+900 - km 2+300, Rugi, comuna Turcinesti" (expertiza tehnica, documentatie de avizare a lucrarilor de interventie, Proiect tehnic, Detalii de executie)
Detaliu pentru invitatia numarul 348817
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348817/18.06.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru obiectivul de investitie "Consolidare terasamente pe DJ664A, km 1+900 - km 2+300, Rugi, comuna Turcinesti" (expertiza tehnica, documentatie de avizare a lucrarilor de interventie, Proiect tehnic, Detalii de executie)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN GORJCod fiscal: 4956057, Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu, Telefon: +40 253214006, Fax: +40 253212023
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210165, telefon: +40 253214006, fax: +40 253212023, persoana de contact: Daniela Stricescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Gorj, sala "D", strada Victoriei, nr.2-4, municipiul Targu-Jiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru obiectivul de investitie "Consolidare terasamente pe DJ664A, km 1+900 - km 2+300, Rugi, comuna Turcinesti" (expertiza tehnica, documentatie de avizare a lucrarilor de interventie, Proiect tehnic, Detalii de executie)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare pentru obiectivul de investitie "Consolidare terasamente pe DJ664A, km 1+900 - km 2+300, Rugi, comuna Turcinesti" cu realizarea urmatoarelor: expertiza tehnica, Documentatie de avizare a lucrarilor de interventie, Proiect tehnic, Detalii de executieDatorita ploilor abundente, apelor subterane si pluviale, s-a produs o alunecare de teren care ingreuneaza traficul rutier in zona si afecteaza siguranta circulatiei rutiere. Evolutia alunecarii poate duce la blocarea circulatiei si inchiderea accesului pe acest drum judetean.Scopul principal al finalizarii acestui proiect este asigurarea circulatiei rutiere pe drumul judetean DJ 664A Turcinesti- Rugi-Curpen-Stanesti-Calesti-Ursati.
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 32, 258.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 400 lei.Perioada de valabilitate ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (3 luni de la termenul limita de primire a ofertelor).Modul de constituire: ? prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original; ? prin virament (ordin de plata) in contul deschis la Trezoreria Tg - Jiu RO43TREZ3365006XXX001926, cod fiscal 4956057; ? prin numerar depus la casieria Consiliului Judetean Gorj. Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50 % a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004. In acest sens, in conformitate cu prevederile art.3 si anexa nr.1 din legea mentionata, vor depune o declaratie ? formular anexa 11. Retinerea garantiei de participare se va face in cond. art. 278 indice 1, alin.1 din OUG 34/2006.In cazul constituirii garantiei de participare intr-o alta moneda, echivalenta leu/alta valuta se va face pentru cursul comunicat de BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA ; Potrivit prevederilor H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de contractant in acest cont este de minim 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contul este purtator de dobanda in favoarea contractantului.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens)garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului in limita prejudiciului creat
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Prezentare ?Declaratie privind eligibilitatea? in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 1 (se va prezenta de fiecare asociatsi de tertul sustinator, daca este cazul).2.Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 2 (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul).3.Prezentare?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-anexa 3.4.?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta atat de catre fiecare asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator, dupa caz)?anexa 4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ion Calinoiu ? Presedinte, Ciolocoi Madalina Alina - Vicepresedinte, Florescu Ciprian Adrian ? Vicepresedinte, Marcau Costel - Secretar al Judetului, Stricescu Daniela - Director executiv, Bajmatara George-Cosmin - Director executiv adjunct , Isuf Leontin- Director executiv, Vladoescu Liliana - Sef Serviciu, Ungureanu Victoria -Sef Serviciu, Comisia de evaluare: Cimpoieru Cornel Lucian, Balaci Mirela, Homescu Ion Cristian, Ungureanu Gabriel, Sanda Elena Camelia, Gheorghe Irina Roxana, Daianu Alina, Carbunescu Gheorghe, Morjan Monica Geanina.5.Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (certificat de atestare fiscala), inclusiv cele locale (certificat de taxe si impozite locale), formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident - copii semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului - in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in coduri CAEN din certificatul constatator. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. La solicitare, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, care sa cuprinda cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani. Valoare medie a cifrei de afaceri globale a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici) pe ultimii trei ani, trebuie sa fie de cel putin 64000 lei., - prezentareabilantului contabil, la data 31.12.2012, inregistrat de organele competente.(copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere, insotita de lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani care sa cuprinda: valori, perioade de prestare, beneficiari. Suma valorilor incluse in contractul/ contractele de prestari servicii similare prezentate de ofertant, incheiate in ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 32000 lei fara TVA Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, insotita de lista care trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele: o statie totala pentru masuratori topografice, o instalatie de foraj pentru cercetari geotehnice, software pentru proiectare in domeniul rutier., - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani si lista cu personal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului care trebuie sa cuprinda cel putin: - inginer topograf, inginer geolog (geotehnician. Personalul/persoana de conducere responsabil/responsabila direct de indeplinirea contractului care trebuie sa aiba pregatire si vechime in domeniu de minim 2 ani. - CV-urile persoanelor de specialitate responsabile direct de indeplinirea contractului nominalizate in lista, semnate; - Copii dupa diplomele de studii ale persoanelor de specialitate responsabile direct de indeplinirea contractului nominalizate in lista, dupa contractele de colaborare ale acestora/conventii civile/ angajamente, in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului; - Ofertantul va depune o declaratie de disponibilitate cu privire la personalul de specialitate ca pe durata de prestare a serviciilor ce fac obiectul prezentei achizitii isi vor desfasura activitatea pentru realizarea contractului de servicii, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul). Se vor atasa contractele de subcontractare. Se va prezenta copie dupa certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate ce face obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 11:43