Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru obiectivul de investitii ?Pavilion Multifunctional? obiect in cadrul proiectului ? Reabilitarea complexului Muzeului Regiunii Portile de Fier si valorificarea lui ca produs turistic ?


Detaliu pentru invitatia numarul 321759
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Numar invitatie: 321759/14.03.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru obiectivul de investitii ?Pavilion Multifunctional? obiect in cadrul proiectului ? Reabilitarea complexului Muzeului Regiunii Portile de Fier si valorificarea lui ca produs turistic ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTICod fiscal: 4337344, Adresa: str. traian, nr. 89, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0372521137, Fax: 0372521172; 0372521152
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. traian, nr. 89, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 1500, telefon: +40 0372521137, fax: +40 0372521172, persoana de contact: LUCIAN BOSOANCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL CONSILIULUI JUDETEAN MEHEDINTI, STR. TRAIAN, NR. 89, DR TR SEVERIN, CAMERA 18
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru obiectivul de investitii ?Pavilion Multifunctional? obiect in cadrul proiectului ? Reabilitarea complexului Muzeului Regiunii Portile de Fier si valorificarea lui ca produs turistic ?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul documentatiilor ce trebuie intocmite in cadrul contractului de prestari servicii ce se doreste a fi atribuit este realizarea proiectului necesar efectuarii lucrarilor de construire a ? Pavilionului Multifunctional? care constituie o piesa componenta a proiectului de reabilitare a complexului Muzeului Regiunii Portile de Fier aflat in curs de executie. La sapatura generala ? asistata arheologic ? pe amplasamentul propus in proiectul tehnic pentru aceasta cladire au fost descoperite ruinele unei constructii despre care se presupune ca ar fi fost un amfiteatru roman cu suprastructura din lemn.Aceasta descoperire si delimitarea ferma a zonei care trebuie cercetata in continuare ? cu probabilitate mare de a se descoperi si alte lucruri ? au impus reamplasarea pavilionului si in acelasi timp regandirea cladirii pe noul perimetru eliberat de sarcina arheologica. Aceasta constructie va trebui sa contina functiuni absolut necesare bunei functionari a complexului dupa finalizarea lucrarilor, asa cum sunt descrise in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 71332000-4 - Servicii de inginerie geotehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de 6.000 lei, iar perioada de valabilitate este de 90 de zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor si trebuie prezentata in original. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Instrument de garantare in conditiile HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Constestatorului caruia i se va respinge ca nefondata contest de catre CNSC i se va retine suma de 3000 lei calc conf art 278^1 din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
1. Se va constitui de catre ofertantul declarat ca fiind castigator in cuantum de 10 % din pretul contractului, exclusiv TVA. Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original. Garantia de buna executie se va constitui : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006. - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorii economici / tertul sustinator participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va prezenta Formularul nr. 12A 1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentul mai sus mentionat. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Se va prezenta Formularul nr. 12B. 3. Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local in luna naterioara deschiderii ofertelor Pentru persoane juridice/fizice romane :1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 3.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Reesalonarea datoriilor nu reprezinta un aranjament cu creditorii. Pentru persoane juridice/fizice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Consiliul Judetean Mehedinti le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.3. Certificat privind depunerea unei oferte independente in conf cu Ordin ANRMAP 314/20104. Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in art 69, indice 1 din OUG nr, 34/2006 se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoanele din catrul autorit contract cu functii in procedura de atribuire: BALU MARIUS - Presedinte, NODIT ANDI - Vicepresedinte, FILIP LUCIAN - DIRECTOR EXECUTIV, SCAUERU NAZIANA DORIANA - DIRECTOR EXECUTIV, MUULER ANA MARIA - DIRECTOR EXECUTIV.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul National Registrul Comertului elib cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiect activititate al ofertantului iar obiectul contr sa aiba corespondent in cod CAEN, certif constatator pt ofertantul situat pe primul loc se va prezenta la solicitarea autorit contractante in original/copie legalizata pt conformitatea documentului inainte de semnarea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani financiari sa fie de minim 600.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Ofertantul dispune de echipamentenecesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului. Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a :1 calculator; 1 program de proiectareLicente pentru programul de operare al calculatorului si programul de proiectare, 2. Ofertantul are obligatia de a prezenta lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Lista principalelor prestari de serviciiva contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Aceasta lista va fi insotita de maxim doua documente ( contract, proces verbal de receptie, recomandare, etc) prin care sa se confirme prestarea de servicii similare in valoare de 300.000 lei fara TVA, 3. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, 4. Se va prezenta Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere? .Ofertantul dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului. Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: - 1sef de proiect -arhitect cu drept de semnatura specialist atestat de Ministerul Culturii in domeniul restaurarii si conservarii monumentelor istorice cu experienta profesionala in prestarea de servicii similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar- 1 inginer structuri cu drept de semnatura cu experienta profesionala in prestarea de servicii similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;, 5. Declaratie pe propria raspundere a ofertantului privind respectarea dreptului de proprietate intelectuala, 6. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze 1. Standard de asigurare a calitatiiSR EN ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Propunere financiara =(pret minim * 60 / pret ofertat ), in care : ? pret minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 60 de puncte; ? pret ofertat este pretul ofertei evaluate.
Termenul prestare a serviciilor
40
Descriere: Termenul prestare a serviciilor = (t minim * 40 / t ofertat ) ?t minim este termenul de prestarecel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 40 de puncte; ? t ofertat este termenul de prestare alofertei evaluate. ? Oferta cu un termen de prestare ( mai putin serviciile de asistenta tehnica din partea prestatorului pe perioada de executie a lucrarilor la Pavilionul Multifunctional ) mai mare de 120 zileva fi respinsaca fiind neconforma. Ofertele cu un termen de prestare sub 90 zile nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer