Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru obiectivul de investitii ?Infiintarea sistemului de canalizare si epurare a apelor uzate menajere in comuna Carcea, jud.Dolj?
Detaliu pentru invitatia numarul 336957
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336957/08.10.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru obiectivul de investitii ?Infiintarea sistemului de canalizare si epurare a apelor uzate menajere in comuna Carcea, jud.Dolj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CARCEA (CONSILIUL LOCAL CARCEA)Cod fiscal: 16346370, Adresa: DOLJ, CARCEA, STR.AEROPORTULUI, NR.45, Craiova, Telefon: 0720531466, Fax: 0251458121
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DOLJ, CARCEA, STR.AEROPORTULUI, NR.45, Craiova, Romania, cod postal: 200330, telefon: +40 720531466, fax: +40 251458121, persoana de contact: EMILIAN TISMANARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante: Primaria Comunei Carcea, judetul Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru obiectivul de investitii ?Infiintarea sistemului de canalizare si epurare a apelor uzate menajere in comuna Carcea, jud.Dolj?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare (proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, documentatie pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, viza verificator tehnic de proiect, asistenta tehnica din partea proiectantului) pentru obiectivul de investitii ?Infiintarea sistemului de canalizare si epurare a apelor uzate menajere in comuna Carcea, jud.Dolj?
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 231, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 4.630 leiPerioada de valab.a garantiei de particip.este 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor, fiind cel putin egal[ cu perioada de valabilitate a ofertei.?Modalitatea de constit.: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original. In situatia in care gar. se constit. prin vir. bancar, suma constit. drept gar. departicip. se va vira in contul: nr. RO94TREZ2915006XXX012140cod de inregistrare fiscala 16346370deschis la Trezoreria Craiova.?Retinerea gar.de particip.: in cond.prev. de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 si in cond. art.278^1 din OUG 34/2006. In cazul incadrarii in sit.prev.de art.278^1 din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este: 2.315lei.Restit. gar.de particip. se face in conform.cu art.88 din HG 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constit.gar.pt. particip. in cuantumul si forma solicit. vor fi respinse la deschidere.In cazul of. din categ. IMM (facand dovada in acest sens prin prezent.doc. prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.Ofertantul va prezenta in momentul deschiderii ofertei si declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor.Dovada incadrarii in categoria IMM-urilor se va prezenta obligatoriu in exteriorul plicului, in caz contrar oferta nu se va deschide si se va respinge in sedinta de deschidere.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA2. Mod de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta3. Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92alin.1 din HG 925/20064. Retinerea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: prezentare formulare A1a) a) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.b) b) In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c) c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.d)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: prezentare formular BDocumente de confirmare: ? Certificate constatatoare de plata aobligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local.? Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, modificata si completata prin Legea 337/2006. In acest sens, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului.Ofertantul are obligatia sa prezinte in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din luna anterioara celei in care se depun ofertele- formulare tip emise de autoritatile competente.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertele in conformitate cu prev.art.9 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.Note: a) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.b)Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) dinO.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.c) In cazul depunerii unei oferte in asociere cerintele formulate pentru situatiileprevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: prezentare formular A34. Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formular A4Operatorii economici vot prezenta Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 ? Formular A4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: PUPAZA VALERICA ?primarAVRAM TUDOR ? viceprimarBOSOTEANU DESPINA-consilier localBUZATU FLORENTINA-consilier localCHIREA IONEL-consilier localDRANCEANU MARIUS-consilier localGEAMANU TUDOR-consilier localMARZAN ILIE-consilier localMICU CORNELIA-consilier localNITA RODICA-consilier localSCARLAT MIHAI-DANIEL-consilier localAceasta declaratie se va prezenta si de catre eventualii subcontractanti sau terti sustinatori (cf.Ordin ANRMAP nr.170/2012)In afara situatiei in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11 alin.4-5 din HG 925/2006 actualizata, nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Lipsa sau neconformitateaunuia dintre documentele de calificare duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila in conformitate cu art.36 alin.1 lit.b din H.G.925/2006. Cerinta obligatorie1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (eliberat cu cel mult30 de zile inaintea datei de depunere a ofertei), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorii economici trebuie sa nu fie in stare de faliment, in incetare de plati sau in stare de insolventa, sa nu aiba suspendate activitatile economice sau sa nu se afle in situatii similare.In etapa de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata (daca a prezentat copie cumentiunea ?conform cu originalul?).In afara situatiei in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11 alin.4-5 din HG 925/2006 actualizata, nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Lipsa sau neconformitateaunuia dintre documentele de calificare duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila in conformitate cu art.36 alin.1 lit.b din H.G.925/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie anuala de afaceri globala in ultimii trei ani :460.000 leiSe va prezenta in original: Fisa de informatii generalecuprinzand cifra medie de afaceri globala din ultimii trei aniSe vor prezenta in copie lizibila: Bilant contabil la data de 31.12.2010si 31.12.2011 vizate de organele in drept.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectarein ultimii3 aniSe solicita prezentarea Formularului si anexei acestuia cuprinzand lista principalelor servicii de proiectarein ultimii3 ani., Cerinta nr. 2Experienta similara : un contract similar de min. 230.000 lei fara TVA.Se solicita: ?Fisa de experienta similara?Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant a cel putin un contract de servicii similar a carui valoare sa fie de minim 230.000 lei fara TVA .Nivelul minim pentru experienta similara din ultimii 3 ani se va raporta la data limita de depunere a ofertei.Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta: recomandare beneficiar si copii ale partilor relevante ale contractelor respectiv: partile, obiectul contractului, durata, valoare, semnaturi., Cerinta nr.3Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economicSe solicita: - Completarea Formularului E-Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiOfertantul va face dovada ca detine (sub orice forma) cel putin: - Plotter A0+ - 1 bucata;
- Plotter A0+ color - 1 bucata;
- Calculator - 2 bucati;
- Copiator A3 - 1 bucata;
- Multifunctionala color A3 - 1 bucata;
- 1 licenta soft devize- soft proiectare ? 1 buc- statie topo ? 1 buc- Documente care atesta detinerea (dotareproprie/inchiriere/angajament/alte forme de punere la dispozitie) a echipamentelor tehnice necesare pentru realizarea obiectului contractului., Cerinta nr.4Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereSe solicita completarea Formularului F- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere., Cerinta nr.5Lista pers.direct resp.cu indepl.contr.Of.trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de spec.necesar pt. indepl. contr.- 1 Manager de proiect (copie dupa contr. indiv. de munca (contr. de colab. sau angajament); decl.deb disponibilit. in original; CV; diploma de licenta- 1 Economist/ inginer economic pt. intocmirea devizelor si listelor de cantit.(copie dupa contr.individual de munca (contr. de colab. sau angajament); decl.de disponib.in original; CV; diploma de licenta)- 1 Inginer CCIA (copie dupa contr.individual de munca (contr.de colab. sau angajament); decl. de disponib. in original; CV; diploma de licenta)-1 Inginer atestat ANRE 2A ( copie dupa contractul individual de munca (contr. de colab. sau angajament); decl. de disponib. in original; CV; diploma de licenta, atestat), continuare cerinta 5- 1 Arhitect membru OAR ( copie dupa contractul individual de munca (contract de colaborare sau angajament); declaratie de disponibilitate in original; CV; diploma de licenta, dovada membru OAR)- 3 Ingineri proiectanti (copie dupa contractul individual de munca (contract de colaborare sau angajament); declaratie de disponibilitate in original; CV; diploma de licenta)- 1 Specialist protectia mediului (copie dupa contractul individual de munca (contract de colaborare sau angajament); declaratie de disponibilitate in original; CV; diploma de licenta, atestat mediu)- 1 Inginer/ subinginer geodez (copie dupa contractul individual de munca (contract de colaborare sau angajament); declaratie de disponibilitate in original; CV; diploma de licenta)Pentru tot personalul se solicita vechime minima de specialitate 1 an ., AsociereaOp. ec. au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de sit., se va prezenta acordul de asociere, din care vor rezulta cel putin urmatorele: -faptul ca asociatii sunt respons. solidar si nelimitat de execut.contr;
-nominaliz. liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indepl.de fiecare asociat, SubcontractantiiIn cazul subcontr.se va prezenta acordul de subcontractare-Decl. priv.neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006Se sol.datele de identif.ale subcontr.In cazul in care of. este declarat castigator, se vor incheia subcontractele respective, pana la semnarea contractului. Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract. Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontr. nominalizat in oferta fara acceptul aut contr. In cazul in care pt. indepl. contr. nu este necesara subcontractarea, op.ec. va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului atasat in sectiunea Formulare. Resurselemateriale si umane ale subcontr. decl. se vor lua in considerarepentru partea lor de implicare in contr.ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentatedoc.relevantein acest sens de catre of.care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Sustinerea economico-financiara si/sau tehnico-profesionalaIn cazul sustinerii economico-financiare si/sau tehnico-profesionale se vor prezenta: - angajament ferm de sustinere in forma autentica- Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006)- Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art.181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) dinO.U.G. nr. 34/2006-Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiIn conformitate cu standardele privind managementul calitatii, se vor prezenta copiidupa certificatele emise de institutiile acreditate sa elibereze respectivele certificari: ISO 9001( sau echivalent) in domeniul serviciilor supuse licitatiei, Standarde de protectie a mediuluiAutoritatea contractanta solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de protectie a mediului, astfel: certificarea sistemului de management mediu (ISO 14001 sau echivalent) in domeniul serviciilor supuse licitatiei .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: 1.Punctajul (80 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: - Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv.- Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = Pretmin / Pret(n) x 80 puncte;Unde, P(n) = Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei?;
Durata de prestare a serviciilor
20
Descriere: Termen minim ? 1, 5 luni (45 zile); termen maxim ? 3 luni (90 zile).- Pentru cel mai scazut termen se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv.- Pentru celelalte termene ofertate punctajul de acorda proportional, astfel: P(n) = Tmin / T(n) x 20 puncte;Unde, P(n) = Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ;Tmin = Termenul minim;T(n)= Termenul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Ofertele care vor prezenta un termen mai mic decit cel minim nu vor fi punctate suplimentar, iar cele care vor prezenta un termen mai mare decit cel maxim vor fi declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesare directa SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 09:17