Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru obiectivul ?Realizare retea de apa, canalizare si epurare in comuna Mera, judetul Vrancea?
Detaliu pentru invitatia numarul 327902
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327902/25.05.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru obiectivul ?Realizare retea de apa, canalizare si epurare in comuna Mera, judetul Vrancea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Mera(Consiliul Local)Cod fiscal: 4350726, Adresa: Jud.Vrancea Com, Mera, Mera, Telefon: +40 0237631040, Fax: +40 0237631040
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Mera Jud.Vrancea Com, Mera, Romania, cod postal: 627200, telefon: +40 0237631066, fax: +40 0237631066 secretariatpersoana de contact: Ion Ionasc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primarie comunei Mera Jud.Vrancea , Com. Mera
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru obiectivul ?Realizare retea de apa, canalizare si epurare in comuna Mera, judetul Vrancea?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de achizitie publica are ca obiect elaborarea tuturor documentatiilor: proiect tehnic (PT), detalii de executie (DDE), documentatie tehnica de autorizare a lucrarilor de constructii (DTAC), studiu hidrogeologic si verificarea tehnica a documentatiilor tehnice pentru obiectivul ?Realizare retea de apa, canalizare si epuarare in comuna Mera, judetul Vrancea?.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 517, 440 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 10.000 lei (5.000 lei in cazul IMM-urilor). Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire conform prevederilor legale: - virament bancar in contul RO18TREZ6915004XXX003164, Trezoreria Focsani, Beneficiar: Comuna Mera, cod fiscal 4350726 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 alineat (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare este irevocabilaOfertantii tip IMM vor depune documente prin care dovedesc ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.In conditiile constestarii procedurii, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.297, 44 Lei (conofrm art 278^1, litera b, din OUG 34/2006). In masura in care instanta competenta adminte plangerea formualta impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligata de a returna contestatorului suma prevazuta mai sus, in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contr: 10% (5 % in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, fara T.V.A. Perioada garantiei de buna executie va acoperi intreaga durata a contractului de servicii pana la receptia finala a lucrarilor.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 alineat (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sau- retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale conform articolului 90 alineatul (3) din HG 925/2006 modificat prin HG 1045 din 19 octombrie 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Calitatea de participant la procedura Formular 32 (original): Declaratie privind calitatea de participant la procedura (in cazul unei asocieri atat liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular; se solicita prezentarea formularului si de catre eventualii subcontractanti)Pentru operatorii economici romani se solicita prezentarea cazierului judiciar valabil la data deschiderii ofertelor in original. Pentru operatorii economici straini se solicita prezentarea cazierului judiciar sau similar in traducere autorizata. Pentru operatorii economici stabiliti in tari unde nu se emite cazier judiciar sau similar, se accepta o declaratie data in fata unui notar in acest sens (original).Documentele doveditoare solicitate trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data deschiderii ofertelor2. Declaratii privind eligibilitatea - ca cerinta obligatorie, se vor prezenta in original: - Formular 1: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 ? se va completa de catre fiecare asociat in cazul depunerii unei oferte in asociere si de catre fiecare sustinator in cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.- Formular 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, se va completa si de catre fiecare asociat in cazul depunerii unei oferte in asociere.Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul sustinator.-Formular 3: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, se va completa si de catre fiecare ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator, dupa caz.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? Ion Ionasc ? Consilier;? Marioara Serban ? Secretar? Maria Neagu ? Referent Contabil- Formular 4: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordin nr.314/2010 al Presedintelui A.N.R.M.A.P.3. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor - ca cerinta obligatorie, se vor prezenta in original/ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, semnate si stampilate: - Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste situatia obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anteriorara celei in care se depune oferta- Certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat, , care sa ateste situatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat in luna anteriorara celei in care se depune ofertaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante, conform art. 182 din OUG 34/2006.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru documentele solicitate in original/copie legalizata/traducere autorizata, se accepta si copia lizibila a documentelor semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?. Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau traducere autorizata doar la solicitarea comisiei de evaluare. A. Persoane juridice /fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (document in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata), in baza Legii nr.26/1990 din care sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, - Certificat de atestare emis de catre Ministerul Mediului si Padurilor pentru elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului/autorizatiei de gospodarire a apelor. Se depune in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?? (in cazul unei asocieri cerinta trebuie sa fie indeplinita cel putin de unul dintre asociatii, cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat autorizarea).B. Persoane juridice /fizice straine- Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (daca este cazul)Documentele doveditoare solicitate trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Nota: Se vor aplica prevederile Ord. MTI nr.261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti din statele membre ale Uniunii Europene prin accesarea adresei de web: https: //e-justice.europa.eu, sectiunea registrele de insolventa in statele membre.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru documentele solicitate in original/copie legalizata/traducere autorizata, se accepta si copia lizibila a documentelor semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?.Pentru conformitate, documentele prezentate in copie lizibila semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? vor fi prezentate obligatoriu in original / copie legalizata si traducere autorizata, dupa caz, de catre ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea comisiei de evaluare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1. Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii (3) trei ani trebuie sa fie in valoare de minim 1.000.000 lei;, Cerinta nr.2. Sustinerea financiara, in conformitate cu art. 186 din OUG 34/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare.In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186 alin (2) din OUG 34/2006 modificat prin art. 19 din Legea 279/2011 coroborat cu prevederile articolului 11^1 alineatele (1), (2), (4), (5) si (6) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Experienta similaraOfertantul trebuie sa demonstreze experienta de a derula contracte de servicii de proiectare de retea alimentare cu apa sau canalizare sau epurare.Ofertantul va prezenta ca experienta similara dovada prestarii de servicii duse la bun sfarsit (conform art.13 din Ordin 509/2011) a cel putin unui contract de servicii similare de de proiectare de retea alimentare cu apa sau canalizare sau epurare in ultimii 3 ani.Se vor lua in calcul serviciile prestate in calitate de contractant unic, asociat sau subcontractant., Cerinta nr. 2 Personal tehnic de specialitate1 sef de proiect: studii tehnice superioare, experienta profesionala generala de cel putin 4 ani, experienta profesionala - minim 1 proiect in domeniul alimenatare cu apa/canalizare- 2 ingineri hidrotehnicieni: studii tehnice superioare, experienta profesionala generala de cel putin 4 ani, experienta profesionala ca proiectant - minim 1 proiect in domeniul alimentarii cu apa / canalizare- 1 inginer de instalatii electrice experienta profesionala generala de cel putin 4 ani, experienta profesionala - minim 1 proiect in domeniul alimentarii cu apa / canlizare, Cerinta nr.3 Informatii privind subcontractantiiSubcontractarea este permisa cu respectarea conditiilor prevazute in art. 45 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art. 11(7) din HG 925/2006 modificat prin HG 834/2009., Cerinta nr.4 Informatii privind asociatiiIn cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii., Cerinta nr.5 Sustinerea tehnica si profesionala in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG 34/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare.In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190 alin (2) din OUG 34/2006 modificat prin art. 20 din Legea 279/2011 coroborat cu prevederile articolului 11^1 alineatele (1), (2), (3), (4), (5) si (6) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. Cerinta nr.1 Sistemul de asigurare al calitatiiOfertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001:2008, Cerinta nr.2 Protectia mediuluiOfertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta implementarea de catre ofertant a Sistemului de Management al Mediului in conformitate cu SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ? pretul ofertei" se acorda astfel: pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat: 50 puncte; pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctajul astfel: Pn = (pretul cel mai scazut dintre preturile ofertelor / pret ofertei n ) x 50% x 100. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile totale ale ofertelor, exclusiv T.V.A.
Termenul de prestare al serviciilor
50
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de prestare al serviciilor? se acorda astfel: pentru cel mai mic termen de prestare a serviciilor dintre toate termenele ofertate se acorda punctajul maxim alocat: 50 puncte; pentru alt termen de prestare a serviciilor decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda astfel: Punctaj termen de prestare a serviciilor n = (termen de prestare a serviciilor ofertei cu termenul minim / termenul de prestare a serviciilor ofertei n) x 50% x 100 Nota: Durata de executie maxima, peste care oferta va fi declarata neconforma este cea prevazuta in caietul de sarini si anume 90 de zile. Durata minima sub care oferta nu este punctata suplimentar este de 20 de zile. Prin ?termen de prestare al serviciilor? se intelege durata intre momentul semnarii contractului de achizitie si momentul predarii documentatiei care face obiectul contractului de achizitie, exprimata in zile calendaristice.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: La sediul Primarie Merasau publcate electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 17:21