Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru proiect tehnic de inchidere si ecologizare a minei Asau, Judetul Bacau
Detaliu pentru invitatia numarul 331111
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331111/05.07.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru proiect tehnic de inchidere si ecologizare a minei Asau, Judetul Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CONVERSMINS.A.Cod fiscal: RO 14923006, Adresa: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213168019, Fax: +40 0213168019
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010366, telefon: +40 0213168019, fax: +40 0213168019, SERVICIUL DE LA CARE SE POT OBTINE INFORMATII : SERVICIUL ACHIZITII CONTRACTE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, SALA LICITATII SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010366, telefon: +40 0213168019, fax: +40 0213168019.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Conservare si inchidere mine)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru proiect tehnic de inchidere si ecologizare a minei Asau, Judetul Bacau
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de proiectare pentru proiect tehnic de inchidere si ecologizare a minei Asau, Judetul Bacau
II.1.6) CPV: 71323000-8 - Servicii de proiectare tehnica pentru procese si productie industriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 172, 614 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3400 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la BRD, Agentia Piata Romana Bucuresti, cont RO87BRDE410SV26085254100, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta si a efectuarii viramentului pana la termenul de deschidere a ofertelor (parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004 cu toate modificarile si completarile ulterioare, fiind necesar sa completeze declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278^1 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire. Daca ofertantul a depus contestatie la CNSC, iar CNSC a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278ยน din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, introdus prin Ordonanta de Urgenta Nr.76 din 30 iunie 2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, respectiv suma de 1726, 14 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 5% (2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului, exclusiv TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care devine anexa la contract, conform art.90 din H.G. nr. 925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile specificate de Hotararea nr.1045/19.10.2011 privind modificarea art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, publicata in Monitorul Oficial nr.757/27.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinata 1.Se solicita prezentarea informatiilor referitoare la servicii similare prestate in ultimii 3 ani, avand o valoare totala minima de170.000 lei. Se solicita prezentarea declaratiei privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati.Fisele de experienta similara vor fi insotite de: copie de pe partile relevante ale contractului/contractelor in baza caruia/carora s-au prestat serviciile nominalizate ca experienta similara, din care sa reiasa ca acestea au fost prestate in ultimii 3 ani, valoarea acestora, cat si obiectul contractului; recomandare din partea beneficiarului. Pentru confirmarea serviciilor prestate se prezinta certificari (recomandari) care sa demonstreze ca"serviciile au fost duse la bun sfarsit" asa cum este prevazut de Art.13 din Ordinul ANRMAP 509/2011.Se vor completa Formularul 12FFormularul B3., Cerinta 2. Asigurarea cu personal de specialitate.Se solicita declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal despecialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului. Pentru specialistii nominalizati in Formularul B8 si considerati strict necesari pentru indeplinire contrectului ofertantul va prezenta urmatoarele documente doveditoare indeplinirii cerintelor minime de experienta profesionala: copie certificate de atestare, valabile la data depunerii ofertei, copie diploma de absolvire a studiilor de specialitate, C.V. ? ul semnat in original de autor; angajament ferm de colaborare pentru prestarea serviciilor solicitate incaietul de sarcini, incheiat intre specialialist si operatorul economic(ofertant)Se completeaza Formularul B7 si Formularul B8, Cerinta 3. Cerinte minime de asigurare a capacitatii profesionale a personalului de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului, astef operatorul va nominaliza: - un specialist proiectant pentru activitati de inchideri de mine pentru lucrari miniere atestatconform Ordinului Ministerului economiei, comertului si mediului de afaceri nr.391/2010, publicat in monitorul Oficial nr. 188 din 24 martie 2010, in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertei;
- un specialist protectia muncii ? Coordonator pentru sanatatea si securitatea in munca ? nivel superior ? de profesie inginer atestat in conformitate cu Hg 300/2006 si Ordinul 242/2007 (Regulamentul privind formarea specifica de coordonare in materie de SSM pe durata elaborarii proiectului si/sau a realizarii lucrarilor pentru santier temporar ori mobil) cod COR 241221.Se solicita prezentarea Cv-iurilor, diplomelor/atestarilor ce demonstrarea indeplinirea cerintei; Angajament ferm de colaborare, Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale : Daca grupul de operatori economici beneficiaza de sustinere privind capacitatea tehnica si/sau profesionala a unei terte persoane, atunci acesta nu trebuie sa se afle in situatia prev.art.180 si 181. lit a), c^1 si b) si art. 69^1 din OUG34/2006. Tertul sustinator va prezenta, dupa caz, un angajament ferm al persoanei sau persoanelor respective, incheiat in forma autentica, conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art.11^1 din HG nr. 925/2006. Se completeaza Formularul 12T si Formularul 12A pentru sustinator., Informatii privind subcotractantii daca este cazul : Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile si valoarea din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale acestora. Nu se accepta subcontractarea ulterioara semnarii contractului.Ofertantul ramane pe deplin raspunzator in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica. in cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Se completeaza Formularul 12G.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 09:19