Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru proiectul CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE LOCALITATEA CASEIU,COMUNA CASEIU, JUDETUL CLUJ
Detaliu pentru invitatia numarul 334123
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334123/22.08.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru proiectul CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE LOCALITATEA CASEIU, COMUNA CASEIU, JUDETUL CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CASEIU (Consiliul Local al Comunei Caseiu)Cod fiscal: 4378794, Adresa: Caseiu nr.54, Caseiu, Telefon: 0264229101, Fax: 0264229101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Caseiu nr.54, Caseiu, Romania, cod postal: 407155, telefon: +40 264229101, fax: +40 264229101, persoana de contact: Primaria comunei Caseiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Caseiu nr.54, Caseiu, Romania, cod postal: 407155, telefon: +40 264229101, fax: +40 264229101, persoana de contact: Primaria comunei Caseiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru proiectul CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE LOCALITATEA CASEIU, COMUNA CASEIU, JUDETUL CLUJ
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In prezent localitatea Caseiu, judetul Cluj, nu dispune de un sistem centralizat de canalizare. In aceste conditii Primaria localitatii Caseiu a hotarat demararea unui proiect privind realizarea canalizarii menajere si a unei statii de epurare pentru aceasta localitate.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 536, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare-10.000 Lei;Garan?ia se constituie conf art. 86 alin.(1) si (5) din HG925/2006 modif. prin HG834/2009.Pentru IMM garan?ia poate fi constituita in cuantum de 50% din valoare. In acest caz dovada constituirii garan?iei va fi inso?ita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM completata, prezentata in original, la vedere.Garan?ia trebuie sa fie irevocabila ?i emisa in favoarea aut. contractante.Per. de valabilitate a garan?iei va fi cel pu?in egala cu per. minima de valabilitate a ofertei(60 zile), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea aut. contractante.Aut. contractanta are dreptul de a retine garantia pt. participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevaz. de art. 87alin.(1) din HG925/2006 sau a contestat un act al aut. contractante la CNSC, iar Consiliul respinge contestatia(conf prev. art. 2781 alin.(1) OUG34/2006, actualizata, se va re?ine o suma de 4.316, 499 lei).In cazul in care ofertantul opteaza pt. constituirea garantiei sub forma scrisorii de garantie bancara/polita de asigurare, acest doc. trebuie sa includa preved. stabilite la art. 87 alin.(1) din HG925/2006, precum si retinerea calculata in cazul respingerii unei contestatii. In cazul in care ofertantul opteaza pt. constituirea garantiei prin virament bancar, acesta se poate realiza in contul RO70TREZ2175006XXX001349.Dovada constituirii garan?iei va fi prezentata in original, la vedere, in cazul in care aceasta se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o soc. bancara/ soc. de asigurari, iar pentru virament bancar in condi?ia confirmarii acestuia de catre banca.Aceste dovezi se prezinta pana cel mai tarziu la data ?i ora stabilite pt deschiderea ofertei.Oferta va fi respinsa daca nu este inso?ita de garan?ia de participare in cuantumul, forma ?i avand per. de valabilitate solicitate in doc. de atribuire.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din val. contr fara TVA. Garantia de buna ex. se constituie in conditiile art.90(1) din H.G.925/2006 modif prin H.G.834/2009 sau ale art.90(3) din H.G.925/2006 modif prin H.G.1045/2011.In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la Trezorerie la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in termen de 15 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din HG nr. 925/2006. Ofertantul poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea - Completarea si prezentarea Formularului nr. 1.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.2.Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depune oferta - in original, copie legalizata sau in copie conform cu originalul3.Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local in luna anterioara celei in care se depune oferta - in original, copie legalizata sau in copie conform cu originalulCerinta nr. 3Certificat de cazier fiscal eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, valabil la data deschiderii ofertelor, in original/copie legalizata/ copie conform cu originalulIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acestedocumente.Cerinta nr. 4Certificat de cazier judiciar al societatiiCerinta obligatorie in vederea calificarii ofertantului: Prezentarea cazierului judiciar, eliberat de I.G.P.J., valabil la data deschiderii ofertelor, in original/copie legalizata/ copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acestedocumente.Nota: Detalii in Caietul de sarcini, Anexa 1: Conditii de participare la proceduraCerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006 - Completarea Formularului nr. 4.Nota: Factorii de decizie/membri in comisia de evaluare din cadrul Primariei Caseiu: Silviu Boldor-primar, Adrian Opris?secretar, Lucia Urean-contabil, Gavril Bingean-insp. specialitate, Leonard Marcu?inginerCerinta nr. 6Certificat de participare cu oferta independenta - Completarea Formularului nr. 21.Nota: Detalii in Caietul de sarcini, Anexa 1: Conditii de participare la procedura Cerinta nr. 1Documente care dovedesc forma de inregistrare Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate executarea lucrarilor care fac obiectul achizitie; valabil in una din urmatoarele forme original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.Cerinta nr. 2Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele doua optiuni: - in termen de 45 zile de la comunicarea instiintarii, vor prezenta dovada deschiderii sediului permanent in Romania;
- inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completarea Formularului nr. 3
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1a.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifrade afaceri globala, in ultimii 3 ani, nu mai mica decat 1.000.000 lei.Pt. ofertantii care se incadreaza in categoria IMM sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document., Cerinta nr. 2Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (copie certificata de ofertant pe propria raspundere). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.- Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cash-flow pentru 2 luni in valoare de 250.000 lei;In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activita
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) auprestat servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire prin prezentare a minim 1 - maxim 2 contracte a caror valoare cumulata sa nu fie mai mica decat 500.000 lei, exclusiv TVA.Prin servicii similare se intelege servicii de proiectare de retele hidroedilitare, inclusiv statii de pompare si statii de epurare cu tehnologie similara celei aprobate spre finantare., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie safaca dovada ca dispune pe toata perioada derularii contractului , indiferent de modalitatea juridica, echipamentele, utilajele si mijloacele de transport pentru prestarea serviciilor specificate.Prezentarea dovezilor ca beneficiaza de urmatoarele echipamente/ utilaje si mijloace de transport : - Plotter A0+ - 1 bucata;
- Plotter A0+ color - 1 bucata;
- Calculator - 2 bucati;
- Copiator A3 - 1 bucata;
- Multifunctionala color A3 - 1 bucata;
- 1 licenta soft devize- soft proiectare ? 1 buc- statie topo ? 1 buc- soft management de proiect ? 1 buc, Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului- 1 Manager de proiect, 1 Economist/ inginer economic pentru intocmirea devizelor si listelor de cantitati, 1 Inginer CCIA, 1 Inginer atestat ANRE 2A , 1 Arhitect membru OAR, 3 Ingineri proiectanti, 1 Specialist protectia mediului, 1 Inginer/ subinginer geodez, 1 Inginer proiectant de proces (pentru tot personalul se solicita vechime minima de specialitate 1 an ), Subcontractantii. Prez Listei cuprinzand subcontractantii cu specializ acestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.In cazul in care ofertantul este decl castigator, se vor incheia subcontractele respective, pana la semnarea contractului. Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract. Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontra nominaliz in oferta fara acceptul aut contr. In cazul in care pentru indeplinirea contrac tului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. Res mat si umane ale subcontr declarati se vor lua in cons pentru partea lor de implicare in contr ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prez doc relev in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor, Asocierea.Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere, din care vor rezulta cel putin urmatorele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte; Cerinta nr. 1ISO 9001/2008 sau echivalent, Cerinta nr. 2ISO 14001/2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: 1.Punctajul (80 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total? se acorda astfel: - Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv.- Pentru celelalte preturi ofertate punctajul de acorda proportional, astfel: P(n) = Pretmin / Pret(n) x 80 puncte;Unde, P(n)= Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul total?;Pretmin = Pretul cel mai mic ofertat in cadrul procedurii de atribuire;Pret(n) = Pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.Nota: Pretul ofertei care se va lua in calcul in vederea evaluarii ofertelor este cel declarat de ofertant, calculat pe baza preturilor din listele de cantitati de lucrari.
Termenul de reactualizare a Studiului de Fezabilitate si realizare a Proiectului Tehnic
20
Descriere: - Termen minim ? 1, 5 luni (45 zile); termen maxim ? 3 luni (90 zile).- Pentru cel mai scazut termen se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv.- Pentru celelalte termene ofertate punctajul de acorda proportional, astfel: P(n) = Tmin / T(n) x 20 puncte;Unde, P(n)= Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ;Tmin = Termenul minim;T(n) = Termenul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.Ofertele care vor prezenta un termen mai mic decat cel minim nu vor fi punctate suplimentar, iar cele care vor prezenta un termen mai mare decat cel maxim vor fi declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2012 15:20