Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru proiectul ?Cresterea eficientei energetice a blocurilor de locuinte in municipiul Craiova?


Detaliu pentru invitatia numarul 352898
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Craiova
Numar invitatie: 352898/22.08.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru proiectul ?Cresterea eficientei energetice a blocurilor de locuinte in municipiul Craiova?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CraiovaCod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251/415907 0722382962, Fax: 0251/411561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Muncipiului Craiova - Centrul de Informare pentru Cetateni si Audiente, str. A.I.Cuza, nr. 7, Craiova, jud, Dolj, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251/416235, fax: +40 251/411561.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Muncipiului Craiova, Str.A.I.Cuza nr.7, Craiova, Sala de sedinte Gheorghe Ghitu.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru proiectul ?Cresterea eficientei energetice a blocurilor de locuinte in municipiul Craiova?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare pentru proiectul ?Cresterea eficientei energetice a blocurilor de locuinte in municipiul Craiova?, conform cerintelor caietului de sarcini nr.114573/30.07.2013.Obiectul contractului de servicii include: - Audit energetic;
- Documentatie de avizare a lucrarilor de interventie;
- Documentatie tehnica pentru autorizatie de construire;
- Proiect tehnic;
- Detalii de executie;
- Asistenta din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 543, 961 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 10.800 leiPerioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire (conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): virament bancar/O.P. in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular 3 din Sectiunea Formulare).Nota: Avand in vedere valoarea estimata, se va retine contestatorului contravaloare din garantia de participare in conditiile art. 278 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Echivalenta unei garantii de participare depusa in euro/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice.- Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost si completata ulterior) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.- Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, sunt considerati ofertanti de tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii grupului detin calitatea de IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului (exclusiv TVA). Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 alin (1) , alin (3), din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (3) din H.G. 925/2006. In situatia in care se va opta pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr. 10.1 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr. 10.2 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr. 12C din Sectiunea Formulare;3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare;4. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.a) Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Lia Olguta Vasilescu - Primar, Nedelescu Gheorghe ? Administrator Public, Miulescu Nicoleta - Secretar, Pascu Nicolae - Director executiv economic, Stefan Lucia, ? Pt. Director executiv adjunct economic, Covaci Anamaria Mihaela - Director Investitii, Achizitii si Licitatii, Fetoiu Mihaita - Director Dir. Elaborare si Implementare Proiecte, Ghitalau Cristiana, Rosca Alina, Iancu Andreea, Smarandache Florin, Chetoiu Marius, Popescu Andrei, Florescu Viorel, Podeanu Nicolita, Cretu Cristina, Bica Ileana, Badea Ramona, Ungureanu Elena, Chesoiu Vasile, Dole Teodora, Mihalcea Gabriela, Stroe Tiberiu, Culcea Monica.b) Persoane cu functii de decizie (consilieri locali) care aproba bugetul autoritatii contractante sunt: Albastroiu Gheorghe, Badea Pavel, Betiu Traian Alexandru Corneliu, Calangiu Cristina Mariana, Cilibiu Mihai, Dindirica Lucian Costin, Cherciu Dan Adrian, Cotescu Nicusor, Genoiu Mihail, Gheorghita Vasilica, Manda Marian Sorin, Dasoveanu Dan, Marinescu Dorel-Cosmin, Radu Marin Traian, Pana Ionel, Pirvu Gheorghe, Stefanescu Dragota Silviu Cristian, Popescu Nicoleta Laura, Predescu Bianca Maria, Socoteanu Razvan Florentin, Toader Vergil, Voicu Dorel, Sas Teodor Nicusor, Stefarta Emilian, Vasile Marian, Nanu Andrei Gheorghe.5. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: -Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: - Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Nota: Prin depunerea Certificatului constatator Ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.- Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: Prin depunerea acestor documente Ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilanturile contabile. Ofertantul va prezenta bilanturile contabile sau extrasele de bilant pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, documente in copie lizibila ?conform cu originalul?, inregistrate de organele competente.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economicaa si financiara si prin prezentarea altor documente, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, aceasta cerinta va fi indeplinita de fiecare membru al asocierii., 2. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Se va completa Anexa nr. 11 - Informatii generale din Sectiunea Formulare, cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr. 11 din Sectiunea Formulare.Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egal cu: 1.000.000 lei (exclusiv TVA), respectiv225.963, 17 Euro (1 Euro = 4.4255 lei la data de 01.08.2013);Pentru conversia lei/valuta, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de B.N.R. pentru fiecare an.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., 3. Tert sustinator financiar (daca este cazul). In conformitate cu prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare.Ofertantul va prezenta: -Anexa nr. 19 ? Angajament ferm Tert sustinator financiar. - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 ? Anexa nr. 10.3; -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 Anexa nr. 10.4; - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese -Formular nr. 1.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani: Se va completa Anexa nr. 15 ? Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani din Sectiunea Formulare.Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr. 15 din Sectiunea Formulare., 2. Experienta similaraOfertantul are obligatia de a face dovadaprestarii in ultimii trei ani, de servicii similare cu serviciile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, inclusein cadrul a maxim 3 contracte prezentate ca experienta similara, servicii duse la bun sfarsit, cu o valoare cumulata mai mare sauegala cu 300.000 lei (exclusiv TVA), reprezentand 67.788, 95 Euro (1Euro = 4.4255 lei la data de 01.08.2013).Pentru contractul/contractele de prestari servicii declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta: - Formular nr. 5 ? Experienta similara din Sectiunea Formulare;
- certificari/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, din care sa rezulte denumirea, valoarea, perioadaprestarii serviciilor si care precizeaza daca acestea au fost duse la bun sfarsit.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana., 3. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.-se va completa Anexa nr. 13 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., 4. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.- Completare anexa nr. 14- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta, 5. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.- completare anexa 17- Informatii referitoare la personalul de conducere., 6. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Ofertantul va face dovada ca in echipa de lucru are inclus urmatorul personal responsabil pentru indeplinirea contractului: - 1 ARHITECT, cu drept de semnatura conform Legii 184/2001, cu modificarile si completarile ulterioare, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu studii superioare de Arhitectura. Experienta profesionala specifica: Participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect;
- 1 INGINER PROIECTANT CONSTRUCTII (STRUCTURI), angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu studii superioare tehnice in constructii. Experienta profesionala specifica: Participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect;
- 1 INGINER PROIECTANT INSTALATII PENTRU CONSTRUCTII, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu studii superioare in instalatii pentru constructii. Experienta profesionala specifica: Participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect;
- 1 AUDITOR ENERGETIC, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, atestat ca auditor energetic gradul I in conformitate cu reglementarea tehnica ?Regulamentul privind atestarea auditorilor energetic pentru cladiri?, aprobat prin Ordinul Ministerului Dezvoltarii Regionale si turismului nr. 2237/2010, cu modificarile si completarile uletrioare.Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat;
- documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului sau, dupa caz, angajament de participare/declaratie de disponibilitate al/ale persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane), in original, semnat si datat;
- decizii interne/recomandari/referinte din care sa reiasa proiectele similare la care a participat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana;
- diplome studii de profil, acte calificari, atestari, etc., in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru auditorul energetic se va prezenta atestatul si angajament de participare., 7. Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii.Ofertantul va prezenta: - declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de mediu si protectia mediului, si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de prestari servicii., 8.Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze (Daca este cazul).Se va completa Anexa nr. 18 ? Model declaratie subcontractanti, cu subcontractantii si specializarea acestora.Subcontractantii declarati vor completa Formular nr.1 - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese din Sectiunea Formulare.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract., 9. Tert sustinator tehnic si profesional-daca este cazul In conformitate cu art. 190, alin (2), in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/200. 1Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri, respectiv activitati de arhitectura, inginerie si servicii de consultanta tehnica legate de acestea.Ofertantul va prezenta: - certificat, documente, alte dovezi.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2013 09:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer