Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru proiectul integrat ?Modernizare drum comunal, infiintare centru de copii tip ?after school?, pastrarea si promovarea traditiilor culturale locale prin Ansamblul Folcloric ?Ghiocelul?, comuna Giroc judetul Timis?


Detaliu pentru invitatia numarul 347973
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GIROC
Numar invitatie: 347973/07.06.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru proiectul integrat ?Modernizare drum comunal, infiintare centru de copii tip ?after school?, pastrarea si promovarea traditiilor culturale locale prin Ansamblul Folcloric ?Ghiocelul?, comuna Giroc judetul Timis?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GIROCCod fiscal: 5390613, Adresa: Semenic nr. 54, Giroc, Telefon: 0256.395.648, Fax: 0256.395.798
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Semenic nr. 54, Giroc, Romania, cod postal: 307220, telefon: +40 256395648, fax: +40 256395798, persoana de contact: Iosif Ionel Toma
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI GIROC, STR.Semenic nr. 54, JUD.TIMIS
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru proiectul integrat ?Modernizare drum comunal, infiintare centru de copii tip ?after school?, pastrarea si promovarea traditiilor culturale locale prin Ansamblul Folcloric ?Ghiocelul?, comuna Giroc judetul Timis?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare pentru proiectul integrat ?Modernizare drum comunal, infiintare centru de copii tip ?after school?, pastrarea si promovarea traditiilor culturale locale prin Ansamblul Folcloric ?Ghiocelul?, comuna Giroc judetul Timis?Valoarea estimata totala 239.849, 44 lei fara TVA: Din care: Diverse si neprevazute 14.290, 44 lei fara TVA pentru ambele loturi- « LOT 1 ? ?Proiectare tehnica pentru modernizare drum comunal DC 318 Giroc, comuna Giroc, judet Timis »Val estimata totala la Lotul 1- 219.880, 69 lei din care Diverse si neprevazute 13.100, 69 lei Cerrinte : Ridicare topografica, Studiu geotehnic, Lucrari de proiectare in faza DTAC (documentatie tehnica de autorizatie de constructie), PT (proiect tehnic) si DE (detalii de executie), inclusiv liste de cantitati de lucrari conform Ordinului nr. 863/2008 cu valori si fara valori : Amplasamentul investitiei LOT 1- modernizare drum comunal DC 318 este situat pe terenul domeniul public situat intre km 1+286 si km 6+225, in localitatea Giroc drumul intre centrul localitatii si Manastirea Sf. Treime.LOT 1- modernizare drum comunal DC 318 -localitatea Giroc, comuna Giroc are la baza Certificatul de Urbanism nr. 260din 26.04.2012 si studiul de fezabilitate deja elaborat.Lot II« LOT 2 ? ?Proiectare tehnica pentru infiintare centru de copii tip ?after school?, comuna Giroc, judet Timis »Valoarea estimata totala la Lotul 2- 19.968, 75 lei din care Diverse si neprevazute 1.189, 75 lei;Cerrinte : Ridicare topografica, Studiu geotehnic, Lucrari de proiectare in faza DTAC (documentatie tehnica de autorizatie de constructie), PT (proiect tehnic) si DE (detalii de executie), inclusiv liste de cantitati de lucrari conform Ordinului nr. 863/2008 cu valori si fara valoriCladirea va avea regim de inaltime parter, o inaltime maxima de 7, 20 m ( la coama), o suprafata construita de 283 mp, categoria de importanta C (normala), clasa de importanta III si grad de rezistenta la foc II
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 239, 849.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare LOT 1 ? ?Proiectare tehnica pentru modernizare drum comunal DC 318 Giroc, comuna Giroc, judet Timis in cuantum 4.100 lei , perioada de valabilitate - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorGarantia de participare ofertelor LOT 2 ? ?Proiectare tehnica pentru infiintare centru de copii tip ?after school?, comuna Giroc, judet Timisin cuantum 370 lei fara diverse si neprevazute, perioada de valabilitate - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO 65 TREZ 6215006XXX007043 deschis la Trezoreria Timisoara, Beneficiar: Comuna Giroc, cod fiscal 5390613 se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Garantia trebuie sa fie irevocabila, conform art 86 din HG 925/2006.Garantia de participare poate fi depusa si in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(2, 5 % in cazul IMM) pentru fiecare lot. Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoane juridice/fizice romane: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, numai pentru situatiile prevazute la art 181, litera a), c^1) si d)din OUG 34/2006;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (original)- Formular 12C din Sectiunea Formulare5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante.Toma Iosif Ionel ? PrimarGalca Ilie - ViceprimarBerariu Valentina ? Secretar comunaJurca Dorina ? Consilier juridicElena Goia ? Sef birou financiar, contabilitate, achizitii publiceMusat Mirel ? Inspector achizitii publiceMihoc Alina - Inspector birou FCAPAvramut Rodica - Referent compartiment FCGruita Octavian- Petru ? Consilier localSipos Nicoleta- Daniela? Consilier localUrsica Adrian- Danut? Consilier localGolban Gheorghe? Consilier localTerteci Lenuta? Consilier localPascota Ionel-Petru? Consilier localVirtosu Dan? Consilier localAlexa Ionel? Consilier localGolban Florin? Consilier localAga Dorin Petru? Consilier localStancea Ioan-Antoniu? Consilier localBota Mircea? Consilier localContescu Miluta? Consilier localCojeia Ciprian? Consilier local6.Certificate fiscaleprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a) Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitatecu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;b) Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Observatii: Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local si care nu prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu, vor fi exclusi din procedura de achizitie; (conformprevederile art 9(1) din ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP)Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele b) si a), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 20-Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate (Oficiul Registrului Comertului) care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru executia serviciilor.Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa TribunalulTeritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificat conform cu originalul, informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru Certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicariirezultatului procedurii, originalul sau o copie legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.Daca este cazul documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul); se va completa formularul corespunzator.Persoane fizice romane-Autorizatie de functionare / altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie 1inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de servicii.Persoane juridice /fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat; Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare capersoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3anii pt care se solicita cifra de afacere, respectiv 2010-2011-2012 sa fie de minim 400.000 lei LOT I SI 35.000 lei LOT II. Pentru demonstrarea cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, ofertantul va completa formularul de informatii generale (Formular B1), luand in considerare cifra de afaceri anuala pentru fiecare din cei trei ani si aplicand media la suma acestora. In cazul unei oferte comune depuse de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Daca este cazul, cerinta poate fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator. Echivalenta in EURO se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei. (fttp: //www.bnr.ro)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Declaratia privind lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani. Ofertatul trebuie sa faca dovadacu o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar care sa aiba ca obiect executie de servicii similare cu cele presupuse de prezenta procedura, a caror valoare cumulata sa fie de minim 206.000 lei fara TVA lot I SI 18.000 lei fara TVA lot II conform sectiuneFormulare., 3) Resurse umaneOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru realizarea serviciilor.. Se va completa Formular 12I si Anexa 1 la Formular 12I -lista nominala cu informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala (studii si calificare) a persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. Se vor atasa copii dupa CV si diplomele fiecarui persoane nominalizate, precum si declaratia de disponibilitate in care sa se prezinte acordul scris al fiecarei persoane nominalizate. Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec., cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006 (prin cumul), 4) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? pentru servicii-forumularul 12 I si anexa 2, 5 ) Ofertantul trebuie faca dovada faptului ca dispunede echipamente pentru realizarea serviciilor. Ofertantul va completa si depune in original Formular nr. 12H insotita de lista anexa Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din sectiunea Formulare, 6) Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora. Resursele mat si uman ale subcontractantideclarati se vor lua in considerare pt partea lor de implicare in contract. Se solicita prezentarea Declaratiei privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontract si specializarea acestora-compl Formular 12G, precum si acordurile de subcontractare Formular 15; Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze;, 7) Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul). Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contr.va solicita ca acordul de asociere sa fie autentificat numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, caz in care la incheierea contractului de lucrarise va prezenta un acord de asociere in forma autentica.Ofertele depuse de o asociere tb sa indepl urm cerinte: a)Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener in parte in cadrul asocierii precum si categoriile de lucrari executate de acestia. b)Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. c)Unul din membri trebuie numit ca partener conducator(lider)-responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte. Standarde de asigurare a calitatii ?i de protec?ie a mediului Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001/echivalent si a standardelor de protectia mediului ISO 14001/echivalent, pentru executia serviciilor similare de drumuri si constructii, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se vor prezenta copiile certificatelor ISO 9001/echivalent si ISO14001/echivalent. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatele mentionate, pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 19:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer