Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru reabilitare retea de canalizare ape pluviale si menajere si sistematizare pe verticala drumuri si alei din statia de pompare a titeiului Baraganu


Detaliu pentru invitatia numarul 335803
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONPET SA PLOIESTI
Numar invitatie: 335803/20.09.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru reabilitare retea de canalizare ape pluviale si menajere si sistematizare pe verticala drumuri si alei din statia de pompare a titeiului Baraganu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONPET SA PLOIESTICod fiscal: RO 1350020, Adresa: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Telefon: 0244/401360, Fax: 0244/402304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Adresa la care se depune oferta: SC CONPET SA, str. Rezervoarelor nr. 8, Ploiesti, la Serviciul ?Structura de Securitate", situat in cladirea corp A, demisol, luni-joi intre orele 08.15 ? 16.00 si vineri intre orele 08.15 ? 13.00
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Ad-tiv II al SC CONPET SA, situat in Ploiesti, str. Rezervoarelor, nr.8 ? Sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru reabilitare retea de canalizare ape pluviale si menajere si sistematizare pe verticala drumuri si alei din statia de pompare a titeiului Baraganu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare pentru reabilitare retea de canalizare ape pluviale si menajere si sistematizare pe verticala drumuri si alei din statia de pompare a titeiului Baraganu
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3000 lei.Valabilitate: 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Constituire: a. prin virament bancar, in contul CONPET (RO38RNCB0205044865700001, BCR Ploiesti) al sumei solicitate, pana la termenul si ora limita de deschidere a ofertelor; b.prin instrument de garantare emis de catre o banca sau o soc.de asigurari, prezentat in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET, elab.conf.model din "Formulare", in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitate;din acest instrum.de garantare tb.sa reiasa fara echivoc ca banca sau soc.de asig.va plati CONPET suma de 3000 lei fie conditionat fie neconditionat, la prima cerere scrisa, si fara oblig.motivarii cererii, cu cond.ca in cerere sa sa se specifice ca suma ceruta este datorata din cauza existentei situatiilor prevazute de art.87 din HG 925/2006 (se enumera situatiile).In plus, obligatoriu, instrum.de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie ce i-a fost respinsa de CNSC, CONPET are dreptul sa retina din garantia de part., iar banca/soc.de asigurari va elibera catre CONPET, suma stab.in conf.cu art.278 ind.1 din OUG 34/2006:1500 lei. c.prin OP, cu cond.confirm.de catre banca emitenta, a virarii sumei in contul CONPET mentionat anterior, prez. pana la termenul si ora limita de deschidere a ofertelor.Doc.doveditor al garantiei de part. se anexeaza plicului ext. In cazul neprezentarii dovezii constituirii garantiei de part., oferta va fi respinsa, cf.prev.art.33 alin.(3) lit.b), corob.cu art.36 alin.(1) lit.a) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul beneficiaza de reducerea prevazuta de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv.IMM, acesta are oblig.de a anexa plicului ext.al ofertei, documentele prevazute de aceasta Lege.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului; prin instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, in conditiile prevazute in HG 925/2006, conf. art. 90, sau in conditiile prevazute la art. 90 alin. (1)-(3) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. Se solicita Declaratie privind eligibilitatea. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.Cerinta nr. 2. Se solicita Declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.Cerinta nr. 3. Se solicita Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale. Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale - formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, respectiv consiliul local/primarie, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local, in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. Certificatele vor fi depuse in oferta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care ofertantului i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor. Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre institutiile competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificate de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original si in traducere legalizata in limba romana, valabil la data deschiderii ofertelor.Cerinta nr. 4. Se solicita Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 4 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a de a completa si prezenta Formularul nr. 4 in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 5. Se solicita Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a de a completa si prezenta Formularul nr. 5 in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 6. Se solicita Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat; in cazul sustinerii, tertul sustinator; in cazul subcontractarii, subcontractantul) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 6. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 6 in original si in traducere legalizata in limba romana. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Ing. Nicolae Alexandri ? Director General, Ec. Elena Buzatel ? Director Financiar, dr.ing. Gheorghe Ionescu ? Director Mentenanta Dezvoltare, Ing. Vasile Crisan ? Director Logistica Achizitii; ing. Catalina Mitran, Alina Pirlogea, ; cs.jr. Cornel Banica; cons. jr. Catalina Dau, ing. Narcis Stoica, ing. Ion Raican; exp.jr. Dan Manolache ?Sef Serv. Achizitii Publice, Contracte, Lucrari, Servicii; ec. Andrei Camen - Serv. Achizitii Publice, Contracte, Lucrari, Servicii. Cerinta nr. 1. Se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunderii ofertelor, in original, in copie legalizata sau in copie "conform cu originalul". In acest ultim caz autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica ulterior conformitatea copiei cu originalul/copia legalizata. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Ofertantul trebuie sa faca dovada cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani 2009, 2010, 2011, de minimum 300.000 lei. Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 7 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 7 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare? in original si intraducere legalizata in limba romana. Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei/Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., Cerinta nr. 2. Ofertantul va prezenta Bilanturile contabile la 31.12.2010 si31.12.2011, vizate si inregistrate de organele competente. Ofertantul dinalta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase debilant la datele 31.12.2010 si 31.12.2011, din care sa reiasa cifra de afacerila datele 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata. In cazul in care din motive justificate corespunzator, ofertantul, nu are posibilitatea de a prezenta bilanturile, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiilor economice a ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Se solicita Declaratie si lista principalelor servicii efectuate in ultimii 3 ani ? maximum 3 contracte cu valoare cumulata de minimum 150.000 lei, copii contracte, recomandari, receptii. Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei sale in ultimii 3 ani prin prezentarea a maximum 3 contracte cu obiect asemanator celui pentru care oferteaza si a caror valoare cumulata a fost de 150.000 lei. Ofertantul va anexa: copiile paginilor relevante ale contractelor prezentate ca experienta similara, din care sa reiasa pentru fiecare: numarul si data contractului, partile contractante, obiectul contractului, valoarea contractului, termenul, data incheierii contractului; copii ale proceselor verbale de receptie si recomandari din partea beneficiarilor contractelor prezentate ca experienta similara, care se incadreaza in cerintele de la acest punct, documente care sa confirme prestarea serviciilor si veloarea acestora., Cerinta nr. 2. Se solicita Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii, insotita de acordurile de subcontractare. Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta in original, Formularul nr. 9 si anexa la acesta , din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, pentru subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca parti (in exprimare valorica) din contractul de achitie publica.In anexa, are obligatia de a prezenta: valoarea subcontractata, acordulsubcontractantului si specimen de semnatura si stampila in original (sau vaprezenta acord de subcontractare, semnat). Ofertantul din alta tara areobligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 9 conform cerintelor demai sus, in original si in limba romana, traducere legalizata., Cerinta nr. 3 Se solicita declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Ofertantul va face dovada ca dispune, pentru indeplinirea contractului, de urmatoarea dotare tehnica obligatorie: Echipamentele obligatorii (proprietate, inchiriere sau leasing) pentru indeplinirea contractului sunt: aparatura pentru ridicari topografice, (soft) STEREO 70, licenta AUTOCAD 2009. Pentru aceste echipamente, ofertantul va prezenta copii ale documentelor de autorizare sau ale specificatiilor tehnice. Pentru echipamentele inchiriate, ofertantul are obligatia de a prezenta in plus si copia contractului de colaborare/inchiriere, sau pe langa posibilitatea prezentarii acestor contracte, ofertantul mai poate prezenta si alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie., Cerinta nr. 4 Se solicita Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului. Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatorul personal obligatoriu pentru indeplinirea contractului: - personal atestat pentru proiectare de lucrari in conditii de atmosfera potential exploziva.- personal autorizat sa realizeze lucrari de specialitate in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei. Ofertantul va prezenta, pentru fiecare persoana raspunzatoare de indeplinirea contractului, lista lucrarilor similare la care a participat si va anexa CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului. Cerinta nr. 1. Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2000 (SR ENISO 9001:2001) sau echivalent, emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2012 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer