Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru "Reabilitare si consolidare Crematoriul Cenusa"
Detaliu pentru invitatia numarul 340106
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340106/27.11.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru "Reabilitare si consolidare Crematoriul Cenusa"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane BucurestiCod fiscal: 9791650, Adresa: Intrarea Serelor, nr.1, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 6363571/30, Fax: +40 3344254
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii funerare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru "Reabilitare si consolidare Crematoriul Cenusa"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmirea Proiect Tehnnic, Detalii de Executie si Caiete de Sarcini si Asistenta tehnica pe perioada executiei pentru obiectivul "Reabilitaresi consolidare Crematoriul Cenusa
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 186, 072 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. pt participare: 3 700 lei - Per. de valabilitate va acoperi durata de valabilitate a ofertei Mod de constituire: prin viramentbancar, in contul nr. RO48TREZ7045006XXX000166, Trezoreria Sector 4, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, sau prin depunerea in numerar la casierie.In cazul IMM, declaratia pe propria raspundere areprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadr.in categ.IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadr. in categ. IMMva fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile ulterioare.In cazul emiterii de catreCNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participaresume astfel cum se prevede la art.278'1 alin (1) din OUG nr.34/2006. In cazul unei asocieri garantia de participare va fi emisa in numele sipentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categ IMM. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza in mod individual incategoria IMM, atunci asociererea va beneficia de reducerea cu 50% prevazuta de Legea nr.346/2004. Eliberarea garantiei de participare seva face in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006. Garantia de participare sub forma SGB trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului - printr-un instrument de garantare in conformitate cu prevederile art 90 alin 1 HG 925/2006 modoficat prinHotararea 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.4); - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.3);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr.5)- Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului. Observatie: Vor depune declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantantii/Candidatii/Ofertantiiasociati/Subcontractantii/Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in cadrul autoritatii contractante: 1. Bogdan Peter Tanase- Director 2. Calen Elena - sef serv Financiar Contab 3. Mihail Badea - Sef Serv A A T 4. Patescu Nicolae - Consilier Juridic 5. Ene Camelia - insp. specialitate 6. Iliescu Marioara - insp sp. 7. Bagu Mihai ? imsp. sp. 8. Simon Manuela - insp sp 9. Cristian Ionescu - sef serv teritorial10. Membrii consiliului General al Municipiului Bucuresti care au aprobat HCGMB nr. 66 din 23.03.2012 respectiv, Bacain?an Irimie Gabriel;Chiri? Mariana; Cosma Roxana Maria; Cruceanu Elena;Deaconescu Cristinel; Gaf-Deac Ioan; Gorodea Tiberiu Silviu Ioan; Ilie Petre; Iovici Victor Teodor; Iva?cu Tiberiu; Mihailovici Virginia; Murg Calin; Neagu Mihai; Neme? Carmen Ionela; Parvu Cosmin Gabriel; Popa Grigore Ioan; Pop Romeo Teodor; Prioteasa Doru; Raicu Mircea Cristian; Radoi Silviu George; Raileanu Marius Nicolae; Stan Nicu?or; Toma Veronica; Tudor Popescu Cristian; ?ica Hora?iu Florin; Untaru Virgil; Vladan Florin Lauren?iu; Voicu Mihai;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.15);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.2);
- Declaratie privind indeplinirea obligatiilor fiscale - Certificatele fiscale privind plata impozitelor si taxelor locale, a impozitelor la bugetul de stat, precum si a contributiei catre asigurarile sociale de stat, vor fi prezentate astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele semnata si stampilata de catre reprezentatul legal al ofertantului.- Cazier fiscal al operatorului economic (sau certificat echivalent - pentru persoanele juridice straine) - in conformitate cu HG 31/2003, in original, copie "conform cu originalul" sau copie legalizata.- Cazier judiciar al operatorului economic asa cum este prezentat in Certificatul constatator emis de Registrul Comertului, in original, copie"conform cu originalul" sau copie legalizata 1. Prezentarea Certificatului Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul RegistruluiComertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte urmatoarele: obiectul de activitate al ofertantuluicorespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006. Persoanelejuridice straine (ofertant unic sau in asociere) vor prezenta documente emise in tara de origine. 2. Cazierul fiscal al operatorului economicemis in conf cu HG 31/2003. 3. Cazier judiciar al administratorului/administratorilor operatorului economis asa cum este/sunt precizat inCertificatul Constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.In cazul in careaceste documente nu se emit, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind asigurarile de risc profesional Ofertantul va prezenta odeclaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca, in cazul in care va fideclarat castigator, va incheia o polita cu privire la asigurarea risculuiprofesional si pe care o va prezenta in max. 5 zile de la semnareacontractului., Media Cifrei de Afaceri globale a ofertantului din cel mult ultimii 3 anifinanciari incheiati, in functie de informatiile si documentele disponibile aleofertantilor, trebuie sa fie de minim 370 000 lei. Rezultatul exercitiilorfinanciare din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011), infunctie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantilor.Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani. Fisa de informatiigeneraleFormularul 6.Convesria se va realiza la cursul mediu anual indicatde BNR pt fiecare an in parte., Informatii privind TERTII SUSTINTORI (daca este cazul)Conf art 186 alin 2 -In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica sifinanciara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederilealin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajamentferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resurselefinanciare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), Informatii privind asociatiiAsocierile formate din persoane fizice si / saupersoane juridice pot prezenta o oferta comuna, cu conditia ca toatepersoanele care participa in asociere sa indeplineasca cerinta de constituireconform legii in tarile lor si toti membrii au semnat un Acord de Asociere, cunumirea unuia dintre ei Lider Se va completa Formularul 2 Cfm. ART 186ALIN 3 "Atunci cand un grup de operatori economici depuneoferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara sedemonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara aunei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreazain conditiile prevazute la alin. (2).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind tertii sustinatori tehnici- DACA E CAZUL. Cfm. art 190OUG 34/2006 In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreazacapacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, inconformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acestaare obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat informa autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiacandidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa seafle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., ,Ducerea la bun sfarsit a cel putin un contract de natura si complexitatea celui supusprocedurii derulat in zona protejata sau istorica si in ultimii 3 ani, calculati ladata depunerii ofertelor de minim 186 000 lei. se vor prezenta in copie confcu originalul parti relevante ale contr, PV receptie, Recomandarea aferentaacestuia/doc. constatator conf art 97 1* din HG925/2006. Nu se acceptarecomandari aferente altor contracte decat a celui prezentat. Conversiavalorilor se va face la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru aniirespectivi., ,Informatii privind subcontractantii - DACA ESTE CAZUL In cazul in care partidin contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unulsau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de apreciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa lesubcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, Ofertantul este obligat sa demonstreze ca poate pune la dispozitia derulariicontractului, minim 1 arhitect, absolvent de studii superioare de lunga duratain Arhitectura, cu experienta ca arhitect autorizat pentrureabilitare monumente istorice, atestat de Ministerul Culturii si Cultelor, specialitatea restaurarea monumentelor, categoria A - studii siinvestigatii.Diploma, certificate de calificare, documente doveditoare, etc.DECLARATIE DE EXCLUSIVITATE SI DISPONIBILITATE Formular 11, Ofertantul este obligat sa demonstreze ca poate pune la dispozitia derulariicontractului, minim 1 arhitect peisagist, absolvent de studii superioaretehnice de lunga durata in Arhitectura Peisagistica, avand experientain proiecatre de arhitectura peisagera.Diploma, certificate de calificare, documente doveditoare, etc. DECLARATIE DE DISPONIBILITATEFormular 11, Ofertantul este obligat sa demonstreze ca poate pune la dispozitia derulariicontractului, minim 1 inginer proiectant, specializarea instalatii electrice, avand experientain proiecatre instalatiielectrice.Diploma, certificate de calificare, documente doveditoare, etc.DECLARATIE DE DISPONIBILITATE Formular 11, Ofertantul este obligat sa demonstreze ca poate pune la dispozitia derularii contractului, minim 1 inginer proiectant, specializarea instalatii sanitare, avand experienta in proiecatre instalatii sanitare.Diploma, certificate de calificare, documente doveditoare, etc..DECLARATIE DE DISPONIBILITATE Formular 11, Ofertantul este obligat sa demonstreze ca poate pune la dispozitia derularii contractului, minim 1 inginer proiectant, specializarea instalatii termoventilatii (HVAC), avand experientain proiecatre instalatii termoventilatii.Diploma, certificate de calificare, documente doveditoare, etc.DECLARATIE DE DISPONIBILITATE Formular 11, Ofertantul este obligat sa demonstreze ca poate pune la dispozitia derularii contractului, minim un inginer, absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in Specialitatea Instalatii/Constructii Hidrotehnice (sau echivalent), avand experienta in proiecatre de alimentari cu apa si canalizare.Diploma, certificate de calificare, documente doveditoare, etc.DECLARATIE DE DISPONIBILITATE Formular 11, Ofertantul este obligat sa demonstreze ca poate pune la dispozitia derularii contractului, minim 1 inginer proiectant structuri, specializarea constructii civile, avand experientain proiectarea constructiilor civile.Diploma, certificate de calificare, documente doveditoare, etc. DECLARATIE DE DISPONIBILITATE Formular 11, Ofertantul este obligat sa demonstreze ca poate pune la dispozitia derularii contractului, minim 1 inginer proiectant, specializarea drumuri, avand experienta in proiectare drumuri.Diploma, certificate de calificare, documente doveditoare, etc.DECLARATIE DE DISPONIBILITATE Formular 11, Ofertantul este obligat sa demonstreze ca poate pune la dispozitia derulariicontractului, licente de programe specializate in devize cum ar fi Doclib, Windoc, Windev etc.Declaratie pe proprie raspundere, orice alte documentedoveditoare Formular 8, Ofertantul este obligat sa demonstreze ca poate pune la dispozitia derulariicontractului, licente de programe specializate in proiectare arhitecturala cumar fi: ArhiCad, AutoCad, AutoCAD Revit, ProgeCad etc. Declaratie peproprie raspundere, orice alte documente doveditoare Formular 8., Ofertantul este obligat sa demonstreze ca poate pune la dispozitia derulariicontractului, licente de programe specializate in proiectare de alimentari cuapa, canalizare, drumuri cum ar fi: AutoCad, CivilCad, Canalizare etc.Declaratie pe proprie raspundere, orice alte documente doveditoareFormular 8, Ofertantul este obligat sa demonstreze ca poate pune la dispozitia derulariicontractului, 1 Plotter A0; Declaratie pe proprie raspundere, orice altedocumente doveditoare Formular 8, Ofertantul este obligat sa demonstreze ca poate pune la dispozitia derulariicontractului, 5 unitati PC cu licente aferente;declaratie pe proprieraspundere, orice alte documente doveditoare Formular 8, Ofertantul este obligat sa demonstreze ca poate pune la dispozitia derulariicontractului, Un autoturism.declaratie pe proprie raspundere, orice altedocumente doveditoare Formular 8 Standarde de asigurarea calitatii- SR EN ISO 9001- sau echivalent pentruactivitati de servicii de proiectare, implementat si mentinut. Atestareaindeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificariisistemului de management al calitatii ofertantului sau orice alte probe saudovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivelcorespunzator al calitatii- valabile la data depunerii ofertelor, Standarde de asigurarea calitatii- SR EN ISO 14001- sau echivalent pentruactivitati de servicii de proiectare, implementat si mentinut. Atestareaindeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificariisistemului de management al calitatii ofertantului sau orice alte probe saudovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivelcorespunzator al calitatii- valabile la data depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) - pret n - se acorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) = pretul ofertei; Punctaj maxim = 80, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a).Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Durata de prestare
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ? Durata de prestare? se acorda astfel: a) pentru cea mai scurta Durata de prestarese acorda punctajul maxim alocat (20 puncte);b) Pentru o alta durata de prestare decat cea prevazuta la litera a) se acorda punctaj astfel: P.p = [Durata de prestare minima ofertata/ Durata de prestare a ofertantului (n) X punctaj max acordat [20] c) pentru o perioada mai mare de 3 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o Durata de prestare mai mica de 1 luna nu se acorda punctaj suplimentar, punctajul acordat fiind similar Duratei de prestare de 1 luna; Durata de prestare va fi corelata in mod obligatoriu cu cerintele din Propunerea tehnica, si nu va cuprinde perioada de verificare a proiectului de catre verificatori de proiect independenti.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 11:46