Achizitie publica - SERVICII DE PROIECTARE PENTRU "REABILITARE SI MODERNIZARE RETEA DE STRAZI CUGIR"
Detaliu pentru invitatia numarul 334539
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334539/30.08.2012
Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE PENTRU "REABILITARE SI MODERNIZARE RETEA DE STRAZI CUGIR"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul CugirCod fiscal: 5146873, Adresa: Str. I.L. Caragiale, Nr.1, Cugir, Telefon: 0258751001, Fax: 0258755394
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. I.L. Caragiale, Nr.1, Cugir, Romania, cod postal: 515600, telefon: +40 258751001, fax: +40 258755394, persoana de contact: Angela Sava
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Cugir, Str. I.L. Caragiale, Nr. 1, Judetul Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie Publica Locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE PENTRU "REABILITARE SI MODERNIZARE RETEA DE STRAZI CUGIR"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare ?realizare proiect tehnic, detalii executie, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executieilucrarilor, verificarea proiectului de catre o persoana atestata, documentatia de licitatie, documentatia pentru obtinerea autorizatiei de construire si documentatii pentru obtinerea avizelor si reinnoirea avizelor pentru obiectivul"REABILITARE SI MODERNIZARE RETEA DE STRAZI CUGIR"care cuprinde7 strazi: 21 Decembrie 1989-etapa II, Raul Mic, VasileAlecsandri, Avram Iancu, Eroilor, 1Maisi MihaiViteazu .
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 365, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare = 7.312 lei reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform art.86, alin.(1), (2), (3) din H.G.nr.925/2006. Cont. autoritate contractanta - RO73TREZ0095006XXX000029 - TREZORERIA CUGIR.In conformitate cu art.86 , alin 6 din HG 925/2006, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor.Ofertantii ce se incadreaza in categoria IMMau dreptul de a constitui GP in cuantum redus cu 50%, suma care poate fi depusa la casieria autoritatii contractante. Ofertantii tip IMM care depun 50% din garantie vor anexa scrisorii de gar. de particip. in cf. cu L. 346/2004 si Anexa 1 ? ?Decl. Privind incadrarea Intreprinderilor in categoria IMM?? cf. Legii 346/2004.A.C.are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita in conditiile prevazute la art.87 din HG 925/2006.GP se poate pierde si in cazurile prevazute de art.278^1din OUG 34/2006.Dupa deschidere, ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere conform art 33 alin 3 lit b) din HG 925/2006, precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Anexa 1-Formular 5.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10%din valoarea contractului fara TVA.- modul de constituire a garantie se va face conform art. 90 alin (1)-(2) din HG nr. 925/2006- contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantie de buna executie la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organismului fiscal competent in administrarea acestuia .Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului.Valoareagarantiei de buna executie se va elibera in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului respectiv, daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.nr.34/2006Se solicita prezentarea: 1.Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12ANote: 1) Declaratia pe propria raspundere va fi prezentata de fiecare asociatsi de tertul sustinator, daca este cazul.2) Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.II. Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181/OUG nr.34/2006 cucompletarile si modificarile ulterioareIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie.Se solicita prezentarea: 1.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;2.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul local.3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , la bugetul general consolidat.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-anexa 15.Declaratie privind calitatea de participant - Formular12 C6.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1- Formular 12EDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Note: 1) Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.3) Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Teban Adrian-primar, Hluscu Aurelia- director economic, Furdui Calin-administrator public, Sava Victor-arhitect sef, Valasa Alin-sef serv., Balutiu Otilia- sef serv., Hanes Anamaria-inspector de specialitate, Bota Elena- inspector de specialitate si membrii consiliului local: Chereches Ioan Dan, Dumitrean Camelia, DumitruBogdan Mihai, Ferchian Ioan Mircea, Florea Rodica-Cristina, Marginean Bota Claudiu, Micu Romulus, Muntean Emil Nicolae, Pastina Aurel Cornel, Petric Tatiana Mariana, Prepelita Ciulea Zorita Minerva, Roibuleasa Dumitru, Rosianu Radu Calin, Rotche Horea, Simu Mircea, Stefanie Lucian Tiberiu, Todorescu Mircea, Trifan Mircea Augustin, Vasile Sorin.4) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea? ? art. 11 alin (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul a carei oferta va fi declarata castigatoare, va prezenta nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii certificatele/documentele prevazute pentru dovedirea indepliniriii cerintelor minime de calificare.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si de datele furnizate in declaratii atrage excluderea de la procedura. - Persoane juridice/fizice romaneSe solicita prezentareaCertificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de servicii supus ofertarii ?Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport.In etapa evaluarii ofertelor ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Neindeplinirea conditiei referitoare la existenta codului/denumirii activitatii duce la excluderea ofertantului de la procedura de atribuire a contractului.-Persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, in copii conform cu originalul, documente valabile la data sedintei de deschidere a ofertei. Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Neindeplinirea conditiei referitoare la existenta codului/denumirii activitatii duce la excluderea ofertantului de la procedura de atribuire a contractului.Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) sa fie de minim 700.000 leiNeindeplinirea conditiilor stabilite mai sus atrage considerarea ofertei ca inacceptasbila si excluderea ofertantului de la procedura de atribuire., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si ale art.181, lit.a), c^1 si d)din OUG nr.34/2006Cand sustinerea tertului vizeaza indeplinirea nivelului minim al cifrei de afaceri, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare executatein ultimii 3aniPrin contract/ contracte de servicii similare se intelege acel/acele contract/contracte prin care s-au prestat-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport., Experienta similaraPentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada prestariiin ultimii3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunereaofertei, a unuia sau mai multor contracte de serviciiproiectare tehnica pentru infrastructura de transportcu valoare cumulata de cel putin 300.000 lei, fara TVA.Neindeplinirea conditiilor stabilite mai sus atrage considerarea ofertei caInacceptasbila si excluderea ofertantului de la procedura de atribuire., Informatii privind capacitatea profesionalaOfertantul trebuie sa demonstreze ca pentru indeplinireacontractului dispune de cel putin: - un ing. in specialitateadrumuri: licentiat al unei fac. de constructii, specialitatea C.F.D.P./coordonatorul proiectului .Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ? Anexa nr. 14, Declaratie privind dotarile specifice, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind sustinerea din partea unui tert, Informatii privind asocierea Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, respectivSR EN ISO 9001:2008 sau echivalente ? pentru obiectul contractului -Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transportNu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare - pretul ofertei ?se acorda astfel : a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maximalocat factorului deevaluare respectiv ;b) pentru alt pret dec?t cel prevazut la lit.a) se acordapunctajul astfel ;Pn=(pret minim/pretn)x 80 Pretul care se compara este pretul pentru cantitatea totala a serviciilor.
Durata de elaborare a proiectului(zile calendaristice)
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata de elaborare a proiectului(zile calendaristice) ?se acorda astfel : a)pentru cea mai mica durata de elaborare a proiectuluise acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv-20 puncte b)pentru o durata de elaborare a proiectului mai mare decat cea prevazuta la lit.a)se acorda punctajul astfel ;Pn=(durataminim/durata n) x20.durata n = durata ofertei care se evalueaza. Durata minima deelaborare a proiectului sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este 30 zile. Oferta cu o durata de elaborare a proiectuluimai mare de 90 de zile va fi considerata neconforma.Durata de elaborare a proiectului este durata de realizare a : proiectului tehnic+detaliilor de executie+documentatiei de licitatie +documentatiei de autorizare + documentatia de reinnoire avize inclusiv obtinerea acestora si verificarea proiectului de catre o persoana atestata.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Accesare fisiere atasate in SEAP sau la sediul autoritatii contractante din str. I.L. Caragiale, nr. 1, jud. Alba
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 10:25